Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf V Hatchback 1.6 i 102KM 75kW 2003-2008 (23) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~czesm@o2.pl
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Jeździłem już po wielu rodzajach nawierzchni, od autostrad po przysłowiowe dziury w polu i VW nigdy mnie nie zawiódł. Niestety, prześwit jest dosyć niski i każdy zbyt szybki najazd na próg zwalniający kończy się groźnym metalicznym stukiem o blachę zabezpieczającą spód samochodu. Jak dotąd w serwisie żadnych uszkodzeń nie znaleziono :D Golf na zakrętach trzyma się drogi jak przyklejony, w porównaniu do Polo (belka skrętna) tył samochodu nie...
4,0
~sam
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Przy przebiegu 105000 grzało się tylne lewe koło. Jednak po oczyszczeniu i przesmarowaniu wszystko wróciło do normy. Reszta w porządku. Zapaliła się kontrolka zużycia okładzin (czujnik w lewym przednim kole). Dopiero po takim przebiegu ! niewiarygodne, ale przy tym przebiegu nie trzeba było wymieniać klocków z tyłu (oryginalne producenta) . Dobrze trzy się się drogi. Wyraźna poprawa zawieszenia w stosunku do golfa II, III i IV - jeździłem.
4,0
~kusiutheone@o2.pl
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Samochód prowadzi się doskonale. Trzyma się drogi jak przyklejony. Nierówności wybiera bardzo dobrze. Jedyne zastrzeżenie mam do poziomu hałasu gdy jeździ się po nierównej powierzchni. Samochód użytkuję w Wałbrzychu gdzie drogi są w TRAGICZNYM stanie i pomimo że wszelkiego rodzaju dziury wybierane są bardzo płynnie przez zawieszenie to jednak pracuje ono jak dla mnie po prostu za głośno.
5,0
~lukrak
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Zawieszenie tego samochodu jest perfekcyjne. Jeździ się bardzo wygodnie, auto trzyma się drogi na zakrętach jak przyklejone. Niski prześwit, zwłaszcza przy niskoprofilowych oponach, trzeba uważać przy większym obciążeniu przy garbach i wyższych krawężnikach. Jak wpadnie w dziurę, to dość głośno dają o sobie znać elementy zawieszenia.
5,0
~czesm@o2.pl
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
precyzyjny, znakomicie tłumiący nierówności, świetnie trzymający na zakrętach, nie rzuca tyłkiem jak w niektórych samochodach (dzięki zawieszeniu wielowachaczowemu). Jedynym mankamentem może być nieco zbyt mały prześwit, przy dużym obciążeniu auto szoruje chlapaczami po ziemi, progi zwalniające tylko przy bardzo małej prędkości
5,0
~reality
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
auto chodzi jak po sznurku - trudno go wyprowadzić z równowagi nawet na ciasnych zakrętach... z wad wymienię tylko jedną - auto jest stanowczo za niskie jak na polskie dziurawe drogi - tylko 8,5 cm prześwitu - fabrycznie! łatwo o wszystko zawadzić spodem - szczególnie zimą...
5,0
~thopson23
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
chyba tylko focus jeździł równie dobrze. doskonały kompromis między komforem a sprężystością. jeszcze nie jeździłem załadowanym na full, więc nie wiem jak bedzie i czy dobija al etrzy osoby plus bagaż i jest git. TU NADAL JEDYNIE SAME SUPERLATYWY
4,0
~Piotrek
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Auto dobrze trzyma się drogi, jak dla mnie mogłoby być trochę bardziej komfortowe na nierównościach, ale i tak nie jest źle. Problemem jest za to niski prześwit, który powoduje, że każdy wyższy próg przyprawia nas o ból głowy.
5,0
~Jimbo
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Prowadzenie bardzo pewne, użytkowałem jednocześnie kilka aut - najbardziej precyzyjne sterowanie wyszło w golfie, zarówno przy spokojnej jak i dynamicznej jeździe.
5,0
~Grzegorz
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Idealny (lepszy nawet niż w nowym Passacie, którym miałem już okazję jeździć). Świętnie się trzyma drogi na ostrych zakrętach. Bardzo mocna strona Golfa
Volkswagen Golf V Hatchback