Szukaj

Lista ocen Volvo 960 (34) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~herbu
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Auto nie należy do najtańszych w utrzymaniu. Już samo spalanie jest dość spore, choć u mnie akurat sytuację ratuje LPG. Samo spalanie w ciągu ostatniego pół roku (przy czym większość mojej jazdy to jazda miejska i podmiejska), wyniosło 13.3 litra LPG + 2.5 litra benzyny na każde 100km. Można mniej więcej założyć, że przy spokojnej jeździe mój egzemplarz spala w mieście około 15 litrów, w trasie około 12. Jeśli chodzi o podstawowe części...
4,0
~Paweł
Volvo 960
Kombi 2.0 i 16V 190KM 140kW
Cóż. Na paliwo trzeba trochę mieć. Pali dość dużo. Gazu nie polecam. Ciężko jest do tego silnika włożyć dobrze gaz i zestroić. Lepsze pod gaz są wolnossące silniki 940-tek. Ceny części zamiennych nowych są tanie. Mnóstwo części używanych w bardzo przystępnych cenach. Najdroższe to tylne zawieszenie w wersji sedan 2500-3000zł wszystkie tuleje (W ASO nie mówią tego ale nie są już wszystkie dostępne). Rozrząd to 1200-1500zł do każdej wersji.
4,0
~Mateusz
Volvo 960
Kombi 3.0 i 24V 204KM 150kW
Zużycie paliwa to moim zdaniem największa wada tego samochodu (do 16L/100km w mieście !!!) - wiadomo konstruowany był kiedy ceny benzyny były trochę niższe. Biorąc jednak pod uwagę walory użytkowe i niezawodność tego samochodu oraz radość z jazdy nawet wysokie spalanie staje się akceptowalne. Jeżeli chodzi o ceny napraw to są porównywalne do innych aut (oczywiście pomijając serwis).
3,0
~herbu
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Zużycie paliwa na akceptowalnym poziomie. Auto w miarę niezawodne, choć dość kosztowne w utrzymaniu. Ceny części dość wysokie, lub bardzo wysokie (tylne zawieszenie). Nie wszystkie części już dostępne jako nowe, a i coraz trudniej o używki.
3,0
~Maxx74
Volvo 960
Kombi 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
Nie jest to tanie w eksploatacji auto. Wiele technicznych części dostępnych tylko w ASO. Samochód na szczęście mało awaryjny. Wysokie spalanie, nie nadaje się do przebiegów rocznych ponad 15 tys. Tani w zakupie, polecam jednak tylko Niemcy jako źródło.
4,0
~michal
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
zuzycie paliwa (gaz) 13-17 miasto, 8-11 trasa, no ale pojemnosc robi swoje. Co do cen napraw (jakich napraw?) to jezeli znajdzie sie sensownego mechanika (nie ASO) to koszt taki sam jak w przypadku duzo bardziej popularnych i powszechnie spotykanych aut
5,0
~andrzej740
Volvo 960
Sedan 3.0 i 24V 204KM 150kW
NIe można narzekać. Jest OK. W trasie przy b.spokojnej jeździe zmieścisz się w 10l/100km. Za większe doznania musisz zapłacić więcej. Volvo kocha gaz i wtedy, szybko jadąc w trasie spalisz 16l/100 km, a to jest tanio.
3,0
~euthanato
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Duży samochód, duża masa, niemały silnik - nie ma się co dziwić. Mój egzemplarz potrzebuje ok. 16 litrów gazoliny z mieście (korki, klima) i 12 w trasie przy prędkościach rzędu 120km/h.
4,0
~Knight
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Zużycie paliwa nie jest bardzo wygórowane, z uwagi na to że jest automatyczna skrzynia biegów nie można się spodziewać że będzie palił 8 litrów, ale ogólnie nie jest źle.
5,0
~janusz
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
za luksus trzeba zapłacić , można przecież /żeby było taniej / kupić skodę octavię z silnikiem 1,4 / dostępna np. w Irlandii/ przyspieszenie jak betonowy kloc.
Volvo 960