Szukaj

Lista ocen Volvo 960 (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~herbu
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Auto prowadzi się poprawnie, choć nie rewelacyjnie. Duże gabaryty oraz miękkie zawieszenie pasują jednak do tej limuzyny, która nigdy nie będzie sportowa. W zawieszeniu niestety słychać na nierównościach różne stuki i puki, więc pewnie to też obniża jego sprawność. Na szczęście przednie zawieszenie jest tanie w naprawie (wahacze mają wymienne sworznie i tuleje), do tego drążki kierownicze, czy łączniki stabilizatora są tanie. Ogromną zaletą...
5,0
~jarektoifl@yahoo.com
Volvo 960
Sedan 3.0 i 24V 204KM 150kW
Trzeba uwazac mocno na mocowanie amortyzatorow,poniewaz mi przebil maske,ale ogolnie komfortowo miekko,nie nalezy kupowac czesci zamiennych w Scandicarze,szczegolnie gum do zawieszenia i podobnych,tylko oryginaly,te ze Scandicaru wytrzymuja ok 1000 km i padaja,a o wymianie tego szajsu mozna zapomniec,traktuja klientow jak zlodziei i twierdza ze to mechanicy zle montuja czesci i dlatego szybko ulegaja zniszczeniu.
4,0
~Mateusz
Volvo 960
Kombi 3.0 i 24V 204KM 150kW
Prosty i odporny na polskie drogi. Elementy zawieszenia są trwałe, a nawet jeżeli coś się wybije to ceny sforzni czy silent bloków są bardzo przystępne. Jedynym słabym słabym punktem bywa przekładnia kierownicza. Prowadzi się poprawnie, oczywiście nie można liczyć na sportową charakterystykę - to auto do dostojnego \"płynięcia\" po drodze.
3,0
~herbu
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Auto prowadzi się słabo. Mało precyzyjnie. Za to duży minus. Natomiast za zwrotność i promień skrętu najwyższa ocena. Wystarczy wspomnieć tu, że promień zawracania jest o 0.2 m mniejszy niż Fiata Pandy! Na parkingu można przeżyć szok.
4,0
~euthanato
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Świetnie resoruje, cichy, bezawaryjny. Wymieniałem tylko simmerbloki w ciągu czasu użytkowania samochodu. Minus jest za czas oczekiwania na części - ok 3 dni. Zadziwiający jest promień skrętu, - jak w angielskiej taksówce.
5,0
~michal
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
po 205 tys mam wymienione tylko laczniki stabilizatorow, zadnych luzow w ukladzie kierowniczym, jak mialem peugeota to po 100 tys byl w gorszym stanie. No i ta skretnosc!! Promien zawracania mniejszy niz w wielu autach klasy compact
5,0
~Paweł
Volvo 960
Kombi 2.0 i 16V 190KM 140kW
Jedzie się wygodnie. Limuzyna nic dodać i nic ująć. Promień skrętu porównywalny jak w Mercedesie W124. Najzwyczajniej zawraca się praktycznie w miejscu.
4,0
~turboPL
Volvo 960
Kombi 2.0 i 16V 190KM 140kW
Co znaczy układ jezdny? Układ kierowniczy pozostawia do życzenia ale nie ma tragedii... Jeśli chodzi o zawieszenie doskonale! (Koni amortyz.)
5,0
~tollo
Volvo 960
Sedan 3.0 i 24V 204KM 150kW
auto płynie, ale i dobrze bierze zakręty. Trzeba wyjrzeć przez okienko, by zobaczyć,po jakiej drodze jedziesz.Promiń skrętu (poniżej 10m!) zawstydza kompakty
4,0
~Krzysztof
Volvo 960
Sedan 2.5 i 24V 170KM 125kW
Bardzo trwałe zawieszenia, szczególnie tylny multi-link (do tej pory nic w nim nie wymieniłem. Trochę miękki na zakrętach, ale na Goodyer F1 jest super.
Volvo 960