Szukaj

Lista ocen Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000 (69) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~uprightbassmatt
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
W mieście dziury i torowiska to jakaś masakra. Mimo tego nic w zawieszeniu od zakupu nie robiłem. Może to głównie dlatego, że jeżdżę slalomem między warszawskimi kraterami i mocno zwalniam przed torami. Zawieszenie przednie z ciężkim motorem ledwo daje rade na nierównościach, bardzo twarde. Na równej nowej nawierzchni poezja. Tylne to belka, więc cudów z komfortem nie ma. Za to nic się nie sypie jak w wielowahaczowym z tyłu w następnej...
3,0
~Hulit@o2.pl
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Komfort jazdy naprawde jest very OK. Porównywałem np. z Mercedesem klasy E 2.2 diesel. Auto z roku 2006. Ustępuje Volviakowi. Ale przez rok wymieniłem całe zaawieszenie, przód i tył. Choć z tyłu podobno mogło jeszcze pojeździć. Bardzo żadko można kupić pasujący zamiennik do czego kolwiek, auto produkowane w krótkich serjach. Zawsze kończy się podawaniem VIN w autoryzowanym serwisie VOLVO. Dla przykładu podam, że jedna półoś do tego autka...
4,0
~grzP
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Jak dla mnie trochę za miękki, ale bardzo dużo zmieniło założenie kół 17\"-precyzja prowadzenia baaaaardzo się poprawiła. Przy ostrym starcie problemy z trakcją na 1 i 2 biegu (i to mimo opon 215). Na mokrym lubi zrywać przyczepność nawet na \"trójce\". Aha, nie jeżdżę w stylu emeryta, tylko korzystam z możliwości samochodu. Myślę że przy \"normalnej\" jeździe te problemy nie mają miejsca.
4,0
~Maciek R
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Bardzo wygodny. W szybkich zakrętach trochę niestabilny, ale we wprawnych rękach na zakrętach można postraszyć "lepsze " fury. Lekko działające wspomaganie. Może to mój styl jazdy ale często wybijają się swożnie przednich wahaczy (wymiana tylko z całymi wahaczami). Ale dla rownowagi tył w oryginale od nowości.
3,0
~Michał
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Zawieszenie jest proste przez co może i tańsze w utrzymaniu ale za to nie ma co liczyć na komfort, głośny i twardy na naszych drogach. Przyjemnie jest tylko na autostradach, auto dobrze trzyma się na łukach, nie buja się. W mieście niestety czasem człowieka aż krew zalewa...
4,0
~Tommi
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Może to za małe kółeczka na tego kloca albo za niski profil opon na nasze drogi (fabrycznie 205/55/R15), ale zdaje mi się że za mocno odczuwam drobne nierówności drogi. Jednak na autostradzie nawet przy 160-180km/h zawieszenie pracuje bardzo dobrze, także przy hamowaniu i skręcaniu.
4,0
~kpt_pagaj
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Ma dwie wady. Po pierwsze promień zawracania jest ogromny, co utrudnia manewrowanie a po drugie dość często trzeba wymieniać elementy przedniego zawieszenia jak: wahacze, łączniki stabilizatorów i drążki kierownicze
5,0
~P_Tetter
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Jak na takie auto to jest OK. Jeżdżę powoli (po dziurach) a na zwykłych nierównościach prowadzi się pewnie i stabilnie. Kierwonica chodzi doskonale. Wspomaganie jest bardzo pewne i nie za mocne. W sam raz.
4,0
~Alo
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Twardawy i sprezysty. Dobrze pokonuje poprzeczne nierownosci, ale potrafi rozwibrowac nadwozie na siermieznej kostce. Moze auto tak nie wyglada ale ma naprawde biezpieczne, niebujajace, pewne zawieszenie.
Dziennik kosztów dla Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Andrzej
Volvo V70 I
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Nie jest odporny na nasze drogi - czasami trzeba wymienić drążki, końcówki drążków i łączniki stabilizatora, koszt tj. w każdym innym samochodzie podobnej klasy.
Volvo V70 I