Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V70 II

Były Fan, 2 lata temu
Silnik 2.4 D5 185KM 136kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 290 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volvo V70 II 2.4 D5 185KM 136kW 2005-2007 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Rewelacja
3,0
Całokształt
Samochód bardzo wygodny, wielka przestrzeń bagażowa, fantastyczne fotele. Świetny silnik - do jazdy pozamiejskiej. Rewelacyjna elastyczność i małe spalanie (poza miastem). Doskonałe rozwiązanie pt webasto - (na ropę nie elektryczne)Poza tym - jeżdżąca skarbonka. Aczkolwiek nigdy nie zawiódł . Zawsze zapala, zawsze dojedzie. Automat 6b mimo złych opinii u mnie działa bardzo dobrze. Niezbędna jest wymiana oleju co 50-60 tys. Czasem skrzynia się gubi, jest wolna ale to klasyczne hydrauliczne rozwiązanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja w trasie. Dynamika co najmniej zadawalająca. Spalanie w trasie 6-7,5 l/100km w zakresie prędkości 90-150km/h. W mieście - 10-12l/100km
4,0
Skrzynia biegów
Trochę za wolna. Generalnie OK.
4,0
Układ jezdny
To w końcu wielki wóz bez ambicji sportowych. Ale prowadzi się pewnie i łagodnie. DSCT, ABS, wspomaganie hamowania - bardzo dobrze się sprawdzają.
5,0
Karoseria
Dużo przestrzeni, dużo miejsca (kombi). Trzeszczące wszechobecnie plastiki - ten typ podobno tak ma.
Komfort
5,0
Widoczność
Wg mnie bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Absolutnie bez zarzutu. Wsiadasz i za chwilę wszystko wiesz, jabyś mieszkał od lat ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie grzeje, super chłodzi. Chociaż czasem klimatronik nieco "głupieje" i chłodzi w pierwszym okresie aż za bardzo
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze. Z tyłu jeżeli kierowca ma pow 190 to już będzie troszkę ciasno na nogi.
4,0
Wyciszenie
Raczej OK, chociaż spodziewałem się lepszego
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety drogo...Niby sporo zamienników,ale aby były dobre to muszą kosztować. Części oryginalne to w większości jakiś absurdalny koszmar. (np czujnik położenia kołą kierownicy - 1400zł!!)
3,0
Stosunek jakość/cena
Można kupić tanio a nawet bardzo tanio. i na tym koniec tanio.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zależy co kto uważa za drobiazgi...Tutja wymienię część pierwszą: W ciągu 4 lat: regeneracja przekładni - 1200zł, regeneracja rozrusznika i alternatora - 1000zł, wymina mocowania kolumn McPersona (z łożyskami) - 1000zł, wymiana amortyzatory przód - 800zł, poduszki pod silnikiem-1000zł, 2x rura dolotu powietrza z turbiny - 400zł. Poza tym drobne elementy zawieszenia - ok 1200zł, tarcze klocki - 700zł
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
A tu część 2: klapki swirl - 1200zł, klimatyzacja- chłodnica+sprzęgło 1400zł, EGR- 800zł W kolejce czeka drążek stabilizatora (podobno drogi - jakby to było jakieś zaskoczenie) i prawdopodobnie sterownik-pompa abs...

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V70 II 2.4 D5 185KM 136kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V70 II