Szukaj

Jeep Grand Cherokee IV Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 2014 Jeep Grand Cherokee Polski Salon Pierwszy wlas...

88 000 PLN
Jeep
Grand Cherokee
2014
diesel
250 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2014
Przebieg 213 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 250 KM
Pojemność silnika 2 987 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Brązowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Jeep Grand Cherokee Polski Salon Pierwszy wlas...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
202 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Średnie spalanie
7,5 l/100 km
Długość
4 828 mm
Szerokość
1 943 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
9,3
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Dane podawane przez producenta odbiegają od rzeczywistości ale samochód rekompensuje to osiągami i elastycznością silnika. W jeździe "codziennej" tzn. ok. 25 - 30 kilometrów (trasa dom - szkoła - praca - dom), przy założeniu, że połowa dystansu to miasto reszta strefa podmiejska, średnie spalanie zimą w korkach nawet 11,5 l/100km. Przy rozsądnym obchodzeniu się z gazem i mniejszych korkach spalanie spada do 9,4 l/100km. W dni z mniejszym natężeniem ruchu nawet 8,8 l/100km. Jak na samochód o wadze 2,5 tony z 250 konnym silnikiem oraz stałym napędem na 4 koła to nie są złe wyniki.
9,3
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Dane podawane przez producenta odbiegają od rzeczywistości ale samochód rekompensuje to osiągami i elastycznością silnika. W jeździe "codziennej" tzn. ok. 25 - 30 kilometrów (trasa dom - szkoła - praca - dom), przy założeniu, że połowa dystansu to miasto reszta strefa podmiejska, średnie spalanie zimą w korkach nawet 11,5 l/100km. Przy rozsądnym obchodzeniu się z gazem i mniejszych korkach spalanie spada do 9,4 l/100km. W dni z mniejszym natężeniem ruchu nawet 8,8 l/100km. Jak na samochód o wadze 2,5 tony z 250 konnym silnikiem oraz stałym napędem na 4 koła to nie są złe wyniki.
10,6
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Co tu dużo gadać,ekonomia to chyba nie była brana pod uwagę,chyba że to auto z myślą o posłach i to Europarlamentu by mogli brać większe zwroty za dojazdy na paliwo. Porównuję A8 3L pali mi 6.8 średnia po Chorwacji i trasie jazdy do 150km/ a ten rudy 102 jadąc 150 max po autostradzie średnia 12.5 do 13,lecz gdy jechał mój kolega ekonomicznie do 100/h mówiąc że to jazda po trasie to nie powiem wykręcił 7.8L ale podróż przedłużyła się pod Szwajcarię o kilka godzin jak w naszym PKP

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jeep przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jeep Grand Cherokee