Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Jeep Grand Cherokee

Luksusowy duży SUV (segment I) obdarzony właściwościami terenowymi, produkowany od 1993 roku. Jeden z najsłynniejszych modeli marki Jeep. Koncepcja stworzenia tego samochodu narodziła się w 1983 roku, gdy model druga generacja modelu Cherokee zmniejszyła swoje rozmiary i przeniosła się do klasy kompaktowych SUV-ów. Początkowo samochód miał wejść na rynek pod szyldem Chryslera, ale szybko wycofano się z tego pomysłu. Powstały cztery generacje Grand Cherokee, najnowsza debiutowała w 2004 roku. Cztery lata później model przeszedł drobną modernizację.

Generacje Jeep Grand Cherokee

Grand Cherokee IV

Projektując czwarte wcielenie swojej luksusowej terenówki, Jeep postanowił zrezygnować z linii stylistycznych poprzednika i zwrócić się ku tradycji reprezentowanej przez wcześniejsze generacje. Nadwozie bijące wręcz w oczy agresywnymi elementami designerskimi zostało wiec zastąpione sylwetką cechującą się przede wszystkim elegancją. Nie oznacza to jednak, że wygląd zewnętrzny nowego Grand Cherokee nie robi już wrażenia – za sprawą pokaźnych rozmiarów, wyraźnych przetłoczeń i ostrych kantów, karoseria wyróżnia Jeepa w tłumie innych aut.

Stylistyczna metamorfoza nadwozie jest jednak niczym w porównaniu do przełomu jakościowego, jaki przeszło wykończenie wnętrza. Plastiki rażące w oczy taniochą ustąpiły miejsca wysokogatunkowym tworzywom miłym w dotyku, a jakość montażu z kiepskiej „awansowała” na perfekcyjną. Całość elegancko wystylizowano i rozsądnie rozplanowano, dzięki czemu obsługa przycisków pokładowych nie jest nazbyt kłopotliwa. Przyzwyczajenia wymaga jednak posługiwanie się wielofunkcyjną dźwignią wycieraczek.

A jak Grand Cherokee wypada pod względem obszerności wnętrza? Podczas, gdy kabina pasażerska oferuje i przestrzeń, i wygodne fotele, część bagażowa nie zachwyca – zarówno ze względu na pojemność, jak i wysokość progu załadunku. Do minusów wnętrza należy również zaliczyć widoczność ograniczoną przez stosunkowo wąskie okna boczne i małą szybę tylną.

Zachowanie się podczas jazdy to mocna strona amerykańskiej terenówki. Na zakrętach Grand Cherokee prowadzi się nadzwyczaj pewnie, układ kierowniczy daje świetne wyczucie auta, a komfort jazdy jest wysoki. I jakby tego było mało, samochód może pochwalić się znakomitymi własnościami terenowymi, dzięki którym na bezdrożach rozkłada większość swoich rywali na łopatki. Zasługa w tym zarówno samego napędu na cztery koła o zaawansowanej konstrukcji, jak i elektronicznych systemów wspomagających.

Dla kupujących samochód pokroju Grand Cherokee, wysokie koszty zakupu nie powinny być (niemiłą) niespodzianką. Flagowy model spod znaku Jeepa ceniony jest bardzo wysoko, jednak porównanie do konkurencji wypada dla niego bardzo korzystnie. Zwłaszcza, gdy zerkniemy na standard wyposażenia – siedem poduszek powietrznych, multum różnego rodzaju elektronicznych układów i czujników, a także biksenonowe reflektory i 2-strefowa klimatyzacja sterowana automatycznie to elementy, które nabywcy opisywanego modelu otrzymują bez dopłaty.

Grand Cherokee III

Grand Cherokee to prawdziwy macho na kołach - gigantyczne gabaryty, niewielkie powierzchnie szyb, masywne nadkola oraz agresywne detale budzą respekt i sugerują ustąpić mu pierwszeństwa. Niestety, wielka karoseria wcale nie oznacza wielkiego wnętrza - z tyłu wygodnie będzie tylko dzieciom, co w tym segmencie aut trzeba uznać za lekkie nieporozumienie. Typowo dla modeli o amerykańskim rodowodzie, wyposażenie jest na ogół bardzo bogate, ale tworzywa użyte do wykończenia wnętrza pozostawiają wiele do życzenia.

Jeśli komuś zależy na umiarkowanym spalaniu, wybór silnika dla Jeepa Grand Cherokee III. generacji jest prosty - to zapożyczony z Mercedesa motor 3.0 CRD, który zapewnia udany kompromis pomiędzy osiągami a zużyciem paliwa i jest przy tym bardzo trwały. Problemów z usterkowością nie mają też benzynowe silniki V6 i V8, ale ich spalanie potrafi zjeżyć włos na głowie (na szczęście, zwykle dobrze znoszą zasilanie LPG). Na szosie auto punktuje komfortem resorowania, ale nie zachęca do szybkiego pokonywania zakrętów, z kolei w terenie wydaje się nie do zatrzymania.

Układ napędowy trapią drobne wycieki, automatyczne przekładnie czasem nie wytrzymują współpracy z potężnymi silnikami, tarcze hamulcowe są podatne na zwichrowanie, a elektryka potrafi "wariować", jednak Grand Cherokee WH to pod względem niezawodności dopracowany samochód. O niskich kosztach utrzymania trzeba jednak zapomnieć, bo naprawy słono kosztują. Niskie są ceny aut na rynku wtórnym, choć trzeba pamiętać, że dużo egzemplarzy sprowadzono z USA po poważnych "dzwonach".

Komentarze redakcji

Powagosław: Grand Cherokee ma wszystko to, czego od aut tego typu oczekują ich właściciele. No może prawie wszystko, bo o jego trzeszczących plastikach krążą już legendy. Ale nawet pomimo kilku wad, Grand Cherokee ma klasę. I jest tańszy od większości konkurentów.
Luzacjusz: Gdyby dołożyć mu wieżyczkę z lufą na dachu, wyglądałby jak mały czołg. I bez niej przypomina trochę opancerzone auto wojskowe. Jeśli miałbym sobie wyobrazić auto dla Robocopa (pamiętacie jeszcze tego pięknego kawalera?), to byłby to właśnie Grand Cherokee.

Silniki Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee III - jaki silnik wybrać?

Na początek dobra wiadomość dla oszczędnych i bogatych – jest diesel. Widlasty, 3-litrowy, liczący 218KM. Moment obrotowy to ponad 500Nm, dlatego w razie czego potrafi wcisnąć w fotel. W praktyce dynamika nie jest powalająca, ale nie ma co narzekać – ten motor to dobry wybór i wielu w zupełności wystarczy. Cała reszta silników to duże „benzyny” – wszystkie są paliwożerne i z reguły niezbyt mocne. Jednostka 3.7l liczy tylko 210KM, czyli mniej od diesla. Do tego jej moment obrotowy ma się nijak do wersji wysokoprężnej, dlatego jest trochę bardziej ospała, ale za to dobrze wyciszona i ładnie brzmi. Wizytówka Jeepa to widlaste „ósemki”, najmniejsza ma 4.7l i 238KM. Jak na taką pojemność jest trochę mułowata, ale spory moment obrotowy ratuje sytuację. Wyżej znajduje się 5.7 HEMI 326KM i coś dla koneserów – wersja SRT-8 z ośmiocylindrowym 6.1l o konkretnej mocy 420KM. Tym już można pojechać na autostradzie – cała reszta motorów na zabawy w terenie zupełnie wystarczy.

Publikacje o Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee SRT8 - bezkompromisowy brutal
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee SRT8 6.4 V8 HEMI

Świetne osiągi, grzmiący wydech, ogromne zapotrzebowanie na paliwo, twarde zawieszenie oraz majestatyczny wygląd. Jeep Grand Cherokee we flagowej wersji SRT8 mógłby robić za wzorzec bezkompromisowego samochodu.

Jeep Grand Cherokee WJ - lepsze frytki czy ziemniaki?
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee WJ – lepsze frytki czy ziemniaki?

Amerykanie są niesamowici. W fastfoodach są w stanie dojrzeć witaminy, na ich drogach spokojnie mógłby wylądować Airbus A380, a domy mieszkalne potrafią postawić w kilka dni. I to często bez użycia cegieł - bo wystarczą im ściany z "tektury". Koncepcja samochodu też jest inna niż w Europe....

Jeep Grand Cherokee - amerykański sen, europejski rynek
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee Overland Summit 3.0 V6 CRD

Jeep Grand Cherokee to samochód, który jest jedną z ikon amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego. Na początku tego roku, na targach w Detroit, zaprezentowano jego odświeżoną wersję. Czy po tej kuracji odmładzającej Grand Cherokee wciąż może zapuścić się w głęboki teren, czy stał się typowo miejskim...

Jeep Grand Cherokee - odświeżony lider

Jesteśmy Europejczykami i to co europejskie, jest naszym zdaniem najlepsze. Owszem, w wielu przypadkach porównanie amerykańskiej motoryzacji spod znaku GM do wielkiej niemieckiej trójcy w postaci Audi, BMW i Mercedesa jest dość niewygodne i w większości przypadków nawet niesprawiedliwe, ale ostatnio...

Jeep Grand Cherokee SRT8 - nic nie udaje
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee SRT8 6.4 l, V8, 468 KM

Kilka lat temu, kiedy jeden dolar amerykański kosztował dwa złote polskie, na nasz rynek napłynęła (dosłownie i w przenośni) wielka ilość samochodów z USA. Jednym z najchętniej wybieranych modeli był oczywiście amerykański terenowy klasyk: Jeep Grand Cherokee poprzedniej generacji.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Jeep Grand CherokeeautoWcentrum - społeczność Jeep Grand Cherokee

najwyższe oktanyAuta - Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee tarpan 69,01

Jeep Grand Cherokee 81,28

Jeep Grand Cherokee Mocny 83,64

Jeep Grand Cherokee 61,18

Jeep Grand Cherokee Limted 4x4 69,55

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Jeep Grand Cherokee

kulka1200 30,07

MariuszRLS 30,41

elvis76 30,02

matti5d 97,48

gregbun 83,70

kkowalczyk 30,09

kzysiu 30,13

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Jeep Grand Cherokee

Awaria-diagnoza-naprawa
Awaria-diagnoza-naprawa Czołem Niestety sprawa nie była tak prosta jak w tytule, choć awaria trywialna,...
Przegląd rejestracyjny i... 4x4
Przegląd rejestracyjny i... 4x4 Dziś jest ten dzień. Skończyła się ważność dowodu rejestracyjnego, więc po p...
Mocny już katem
Mocny już katem Witam :) W poprzednim wpisie wspomniałem o układzie wydechowym i braku katal...
W drodze do świetności
W drodze do świetności Witam :) Od kilku dni zacząłem prace przy Mocnym by przywrócić mu dawną świetno...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Jeep Grand Cherokee

od 215 500 zł do 338 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (286 - 468 KM): 3.6 V6, 5.7 V8 HEMI, 6.4 V8

 

Diesel (190 - 250 KM): 3.0 V6 CRD

Skrzynie biegów

automatyczna: 8-stopniowa

 

Katalog nowych aut Jeep Grand Cherokee
 

Najpopularniejsza wersja Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 250KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

alufelgi
radio / CD
klimatyzacja
skórzana tapicerka
podgrzewane fotele
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Entertainment - 7 500

Cena katalogowa

289 900

Zobacz ofertę Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 250KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Jeep Grand Cherokee najczęściej porównywane z:

Land Rover Range Rover
4.4 SDV8 (339 KM)
Land Rover Discovery
3.0 D (255 KM)
Toyota Land Cruiser
3.0 D-4D (190 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai Santa Fe Executive Hyundai Santa Fe Executive
Rocznik: 2014. Silnik: 2.2 145KM .
Cena: 198 600 zł 198 600 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder LE 3,0 V6 BOSE Nissan Pathfinder LE 3,0 V6 BOSE
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 km. Silnik: 3.0 170KM .
Cena: 263 300 zł 189 900 zł
Zyskujesz: 73 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee
4.7 benzyna 228 KM
215 000 km, 1999
14 500 PLN
Jeep Cherokee
4.0 benzyna 131 KM
203 000 km, 1998
19 900 PLN
Jeep Cherokee
2.8 diesel
95 000 km, 2006
38 900 PLN
Jeep Grand Cherokee
5.7 benzyna 335 KM
126 000 km, 2008
55 999 PLN

Ocena auta Jeep Grand Cherokee

  • Średnia ocena
    na podstawie 381 opinii
  • 4,13
  • Średnia dla segmentu
    Duże SUVy: 4,23

Wybrane opinie

Jeep Grand Cherokee Terenowy 5.9 i V8 (241 KM)

To auto ma klasę. Nie każdy nim będzie jeździł. To smok. Ktoś kto wozi się taką furką musi ją kochać, musi zaakceptować styl Jeepa. Był taki czas, że przypadkowi ludzie rzucali się na Jeepa ale on już nie wróci. Powód spalanie , bujanie na koleinach, gangsterski image, czy wyjące mosty niekiedy już po 40 tkm. Taki jest Jeep. Ma charakter, którego na próżno szukać w toyocie, nissanie, ML-u itp. Jeep is the only one. Jadąc ML czy Toyotą mogą cię brać za nowobogackiego bambra odwożącego dzieciaki (wnuki) do przedszkola. To właśnie takie bambry rzuciły się na Jeepy WJ w latach 1999 - 02 przeklinając je później na czym świat stoi. Bo Jeep kosztuje kochani. Więc zastanów się dwa razy czy nie lepiej za zaoszczędzone pieniądze nie wybudować sobie PIRAMIDY. :-)). To się nazywa naturalna selekcja.

dodał: J@nuszek
Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.7 i V6 4WD (210 KM)

Kupilem auto z USA (samochod pokazowy) po naprawde bardzo niewielkiej kolizji (porysowany lakier, itp.) i to wystarczylo by cena spadla o 30% w dol do tej z salonu. Tym niemniej, trzeba bardzo uwazac, latwo sie naciac na "skoszone", "zalane" i dachowane Jeep´y, sam wydalem w 3 dni 1500 PLN i "przeciagnalem" przez rame w warsztacie 5 Jeep´ow. Tylko jeden okazal sie naprawde w stanie idealnym i go kupilem. Reszta to zlom, choc ceny podobne albo nawet wyzsze. Dodatkowy atut to respekt jaki to auto budzi - zarowno w wariatach ktorzy pchaja sie na trzeciego z naprzeciwka, tam gdzie nie ma na to miejsca, jak i na miescie, przy zmianie pasow i dynamice jazdy - nawet szybciej jadace osobowki (choc nie musza) wpuszczaja mnie na pas przed soba, bo boja sie kolizji z takim "czolgiem" :-)

dodał: Jendrek (jendrek23@hotmail.com)
Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (220 KM)

Wszystko Ok, jednak zawieszenie zestrojone bardziej w teren niż na asfalt. Wkurzają mnie mosty które są zbyt głośne, na oryginalnych felach za szybko pojawiają się odpryski lakieru, fatalne tarcze hamulcowe, które powyginały się po przejechaniu 15 000 km. Oczywiście w serwicie mają do tego modelu wentylowane to znaczy że mój przypadek nie jest odosobniony. Polecam natomiast nowy model bo to całkowicie inna bajka. JEST REWELACYJNY. Zaraz widać że Mercedes maszał w nim palce. Ciche mosty, rewelacyje zawieszenie, rewelacyjne hamulce oraz rewelacyjny silnik 3.0 diesel. POLECAM!!!

dodał: flyjacki
Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (235 KM)

Wystawiam ocenę bardzo dobrą. Co prawda swój samochód kupiłem w stanie właściwie nowym. Nabyłem go w Luksemburgu od 1 właściciela z niewielkim przebiegiem (77 tys km). Specyfika tego kraju powoduje, iż nieznane są Luksemburczykom nasze problemy z autami. Tam nikt liczników nie przekręca ani nie rzeźbi w samochodach co u nas jest częste. Każde auto jest tam prawidłowo serwisowane - bo nie ma innej mozliwości (wysokie koszta robocizny powodują, iż samochód, ktory się psuje zbyt często lub uległ nawet pozornie niewielkiemu wypadkowi - jest zwyczajnie złomowany).

dodał: Piotr Kopczyński (scantel@post.pl)
Jeep Grand Cherokee Terenowy 5.2 i V8 4WD (220 KM)

klasyczny kształt , klasyczna terenówka z USA , wersaj która mamy to ORVIS , zielona kolor , złote napisy , dwu kolorowe skóry jasna kawa z mlekiem i zieleń + drewno , jasno kawowa dywaniki itd , hemi to już inna bajk chrom skóra jasna beżowa , nikolowane felgi 18 calowe , czarny kolor + niklowane lusterka , dvd nawigacja itd , ale dziadek Orvis i tak na cos w sobie czego nie ma ten najnowszy model . Tato ma VOLVO XC 90 to fajn tam jest tylko silnik V8 4,4 !!! (jak to przeczyt to koniec z niedzielnymi obiadkami u Rodziców )

dodał: MAciej
  • Zalety
  • + silnik
  • + widoczność
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - układ jezdny
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee SRT8 Jeep Grand Cherokee IV SRT8 6.4 V8 468KM - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee IV 3.0 V6 CRD 241KM - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee S Jeep Grand Cherokee II - galeria społeczności Jeep Grand Cherokee IV SRT Facelifting Jeep Grand Cherokee IV Facelifting (2014) - wersja europejska Jeep Grand Cherokee 2001 Jeep Grand Cherokee Altitude
Zobacz inne galerie Jeep

Opinie o instalacji LPG

Jeep Grand Cherokee

  • 1.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2005r.
    dodał: Juice, 09.02.2011

    Mam u siebie kompletna instalacje BRC i jestem zachwycony:) wszystko zalezy od tego jak wystrojona jest instalacja, trzeba to zrobic umiejetnie aby V-ósemka rowno pracowala! Samochod chodzi i brzmi niesamowicie, 5.7 litra to prawdziwy smok dla benzyny wiec nie pozostaje nic innego jak montaz porzadnej instalacji gazowej. Wszystkim zajeli sie spece z Energy Gaz Polska w Warszawie. Co najlepsze moj Cherokee nie byl pierwszy u nich do zagazowania, podobno przede mna juz kilka takich robili:) polecam serdecznie

  • 2.
  • 4,25 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2006r.
    dodał: Paweł, 06.10.2009

    Przez 1,5 roku przejechałem 30tys., strata w mocy ok 10-15% ale przy V8 nie jest tak odczuwalna. Instalacja wymagała tylko regulacji po pierwszym tys.km., od tamtej pory nie mam zastrzeżeń. Do normalnej codziennej jazdy polecan gaz ( oszczędność ok.50% )ale jak chcemy poszaleć lepiej przełączy na bęzynkę - silnik lepiej wkręca się na obroty i skrzynia szybciej zmienia biegi.

  • 3.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 29.05.2011

    jestem bardzo zadowolony, auto użytkowałem już zarówno przy -20C jak i przy +25C, żadnych problemów z pracą silnika, warsztat? ...serwis 100% profesjonalny, ...przy przeglądzie zerowym bez próśb upgradowano soft na najnowszy, Robert Gryko właściciel bardzo sympatyczny gość, polecam, instalację również

  • 4.
  • 4,50 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2007r.
    dodał: Waldek, 03.09.2009

    Jestem bardzo zadowolony z tego systemu. Skorzystałem ze strony www.prinsautogas.pl gdzie doradzają warsztat w którym można zamontować tę instalację. Monataż odbył się ponad rok temu i byłem na tzw. przeglądzie zerowym i po przejechaniu kazdych 40 tys. km. Nie ma zadnej róznicy w komforcie jazdy.

  • 5.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 6.1 HEMI V8 (430KM) 2008r.
    dodał: marek, 24.05.2010

    nie chciałem wierzyć że będzie działać ! a działa i to super ! pierwszy samochód na LPG zawsze jeździłem dieslem od teraz tylko LPG montowane w IRENE kobylnica k. Słupska ! POLECAM PRZY OKAZJI OKAZAŁO SIĘ, ŻE OBSŁUGUJĄ SAMOCHODY MARKI CHRYSLER JEEP DODGE NA POZIOMIE SERWISOWYM !

  • 6.
  • 4,50 Jeep Grand Cherokee IV 5.7 V8 HEMI (352KM) 2010r.
    dodał: Jarek B., 03.02.2014

    to mój 3 Jeep Hemi montowany w Polsce w Energy Gaz Polska w Warszawie. Polecam Piotrka Zatchij, to chyba właściciel tego warsztatu. Fachowiec, ale zabiegany trzeba sie z nim umówić, bo ludzie na nim biegają. Jestem na tak i kolejna instalacja też będzie w tej firmie.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

174 komentarze

133 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~12~12

Do ~Tedi 221: Jak ty napisał pomusczie? Gdzie ty szkolił się, ee ? Palant nauczyciel twoj był? czu ty?

~WJ 4,7~WJ 4,7

Jak Ci nie pasuja mosty w aucie terenowym to trzeba bylo kupic Tico.

~Damian~Damian

Witam dopiero co kupiłem jeepa grand cherokee 4.7 quadra drive i chciał bym się dowiedzieć jak prawidłowo załanczać napędy.moje gg z góry dzięki 175138

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Jeep

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
1 119
Przejechany dystans
298 260 km
Zatankowanego paliwa
57 622 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
242
Wydanych pieniędzy
108 997 zł
Średnie wydatki na auto
1 946 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
461
Wydanych pieniędzy
159 482 zł
Średnie wydatki na auto
2 848 zł
Zobacz dzienniki kosztów Jeep (56)

Testy zderzeniowe Jeep Grand Cherokee

Najnowsze testy zderzeniowe Jeep Grand Cherokee przeprowadzone przez Euro NCAP.

Jeep Grand Cherokee, 3.0 diesel 'Limited', LHD
2011

Jeep Grand Cherokee
Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Jeep

Zużycie paliwa Jeep Grand Cherokee

Na podstawie 426 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: riki, dodano: 01.06.2012 20:44

Spalanie to koszmar, nie wierzcie tym raportom poniżej, to jakieś wierutne bzdury! W mieście auto nie schodzi poniżej 25 l LPG - NIE MA TAKIEJ OPCJI. Choć auto jest fantastyczne i mega wygodne, sprzedałem je (po trzech miesiącach) ze względu na spalanie i koszt części zamiennych np. chłodnica - 900 zł + robocizna (wyszło 1300 zł bo trzeba dorabiać króćce). W trasie auto pali ok. 15 - 16 l. LPG, przy wolnej stałej jeździe ok. 110 km/h można zanudzić się na śmierć. A jak przyspieszyć to zaraz do 20 l i więcej. Raczej nie polecam ludziom mniej zamożnym, bo nie wyrobicie na benzynę i gaz. Koleś który je ode mnie kupił powiedział mi ostatnio, że wciągu roku musiał do auta dołożyć 11 tys. zł - skrzynia (ok. 4000 zł) tylnie mosty (ok. 4000 tys.) i jeszcze jakieś drobne usterki. Polecam porządnie się zastanowić przed kupnem.

pełny raport Jeep Terenowy 5.2 i V8 Limited

autor: cyc, dodano: 21.01.2010 23:41

jak na swoja moc i gabaryty to powiedziałbym ze auto bardzo oszczędne:) jeżdżę tylko na benzynie 98 i w mieście 12 litrów osiąga się bez problemu bez zamulania, oczywiście bardzo łatwo zrobić z 12 litrów 20... w trasie z poznania do Wrocławia udało mi się spalić średnio 8 litrów przy jeździe ok 100km/h ale trzeba wziasc pod uwagę ze przy tej prędkości jedzie się na ok 1800 obrotów:) maksymalnie w trasie to 20 litrów ale przy prędkościach pomiędzy 160 a 180(mój ma blokadę na 180) nie ma się co dziwić:) a tak właściwie to kocham ten samochód i nigdy go nie sprzedam... według mnie jeden z niewielu samochodów z dusza które można kupić za 15000zl, pomimo ciągłej walki z kierownica OGROMNA RADOŚĆ Z JAZDY:)

pełny raport Jeep Terenowy 4.0 i

autor: DAREK, dodano: 08.01.2008 22:26

NAPRAWDĘ MOŻNA BARDZOMAŁO SPALIĆ. EKSPLOATUJĘ POJAZD NA ODCINKACH DO 5 KM.IDUŻO HOLUJĘ I W TERENIE. KUPIŁEM GO BARDZO OKAZYJNIE GDYŻ MIAŁ USZKODZONĄ SKRZ. BIEGÓW.KOSZT KOMPLETNEJ NAPR.CZĘŚCI,USZCZ.,20L. OLEJU I PODRÓŻ DO KRAKOWA PO CZĘŚCI 1000ZŁ.ROBOCIZNA SWOJA NADMIENIAM ŻE TA SKRZ. BYŁA DOPIERO W NAPRAWIE POD WROCŁAWIEM I ZAPOMNIELI ZAŁOŻYĆ 1 TARCZKI POŚREDNIEJ.DOPISZĘ JESZCZE ŻE SZUKAŁEM TYLKO BENZ. I MAM GŁUPI SYS.igs COŚ CO NIEPOWINNO ISTNIEĆ.POZDRAWIAM WSZYSTKICH GRANDOWCÓW. PS.ZNAJDZCIE DOBRY CPN BO ZDARZYŁO SIĘ MI ZATANKOWAĆ 84L. DO 80L. BUTLI /////// DAREK

pełny raport Jeep Terenowy 5.2 i V8 4WD
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Jeep Grand Cherokee

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Jeep Grand Cherokee

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Jeep Grand Cherokee
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Jeep Grand Cherokee, oglądali także