Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Jeep Grand Cherokee

Lata produkcji: 1992 - teraz
Segment: Duże SUVy
Luksusowy duży SUV (segment I) obdarzony właściwościami terenowymi, produkowany od 1993 roku. Jeden z najsłynniejszych modeli marki Jeep. Koncepcja stworzenia tego samochodu narodziła się w 1983 roku, gdy model druga generacja modelu Cherokee zmniejszyła swoje rozmiary i przeniosła się do klasy kompaktowych SUV-ów. Początkowo samochód miał wejść na rynek pod szyldem Chryslera, ale szybko wycofano się z tego pomysłu. Powstały cztery generacje Grand Cherokee, najnowsza debiutowała w 2004 roku. Cztery lata później model przeszedł drobną modernizację.

Komentarze redakcji

Powagosław: Grand Cherokee ma wszystko to, czego od aut tego typu oczekują ich właściciele. No może prawie wszystko, bo o jego trzeszczących plastikach krążą już legendy. Ale nawet pomimo kilku wad, Grand Cherokee ma klasę. I jest tańszy od większości konkurentów.
Luzacjusz: Gdyby dołożyć mu wieżyczkę z lufą na dachu, wyglądałby jak mały czołg. I bez niej przypomina trochę opancerzone auto wojskowe. Jeśli miałbym sobie wyobrazić auto dla Robocopa (pamiętacie jeszcze tego pięknego kawalera?), to byłby to właśnie Grand Cherokee.

Grand Cherokee IV

Projektanci czwartej odsłony Jeepa Grand Cherokee nie mieli łatwego zadania - musieli stworzyć samochód, który będzie jednocześnie kontynuował tradycję poprzedników i prezentował się nowocześnie, a ponadto łączył agresywny charakter z eleganckim wizerunkiem. Styliści podołali jednak wyzwaniu, tworząc luksusową terenówkę w oryginalnym, świeżym, budzącym respekt i pożądanie opakowaniu. W 2013 roku auto zaliczyło face-lifting.

Na wysokości zadania stanął również zespół odpowiadający za projekt i wykończenie kokpitu. Bo choć niektóre plastiki mogłyby być ładniejsze i lepiej zmontowane, ogół sprawia bardzo dobre wrażenie. Wprowadzone w ramach liftingu elektroniczne zegary budzą obawy o czytelność, na szczęście rzeczywistość je rozwiewa. Pochwalić należy prostą obsługę tablicy rozdzielczej oraz łatwość zajęcia wygodnej pozycji za kierownicą.

Bohater naszego opisu nie zawodzi także wtedy, gdy zaczniemy przyglądać się praktyczności jego wnętrza. Kabinę pasażerską cechują duża ilość przestrzeni w obu rzędach siedzeń, wystarczająca liczba skrytek i uchwytów, jak również niezłe fotele. Przestrzeń bagażowa nie jest rekordowo pojemna, ale ułatwia transport ładunków za pomocą kilku funkcjonalnych dodatków oraz płaskiej podłogi, która powstaje po złożeniu kanapy.

Jeśli sądzicie, że Jeep Grand Cherokee IV jest jedną z wielu terenówek, która pod bojowym surdutem kryje technikę nadającą się tylko do asfaltowej jazdy, to jesteście w błędzie. Amerykańska terenówka czuje się na bezdrożach jak ryba w wodzie. Na zwykłych drogach jeździ już nieco gorzej, bo choć z jednej strony oferuje wysoki komfort podróżowania, z drugiej kompletnie nie nadaje się do dynamicznego pokonywania łuków.

Wśród najróżniejszych odmian flagowego modelu Jeepa bardzo korzystne oferty prezentują bazowe wersje. Są bowiem nie tylko tańsze od aut konkurencji, ale okazują się jednocześnie bardzo dobrze wyposażone. Kiedy zdecydujemy się na mocniejszy silnik lub lepsze wyposażenie, różnica w stosunku do rywali się zaciera. Nie dotyczy to jednak topowego wariantu SRT8, który wśród najmocniejszych terenówek świata wyróżnia się dobrą ceną.

Grand Cherokee III

Grand Cherokee to prawdziwy macho na kołach - gigantyczne gabaryty, niewielkie powierzchnie szyb, masywne nadkola oraz agresywne detale budzą respekt i sugerują ustąpić mu pierwszeństwa. Niestety, wielka karoseria wcale nie oznacza wielkiego wnętrza - z tyłu wygodnie będzie tylko dzieciom, co w tym segmencie aut trzeba uznać za lekkie nieporozumienie. Typowo dla modeli o amerykańskim rodowodzie, wyposażenie jest na ogół bardzo bogate, ale tworzywa użyte do wykończenia wnętrza pozostawiają wiele do życzenia.

Jeśli komuś zależy na umiarkowanym spalaniu, wybór silnika dla Jeepa Grand Cherokee III. generacji jest prosty - to zapożyczony z Mercedesa motor 3.0 CRD, który zapewnia udany kompromis pomiędzy osiągami a zużyciem paliwa i jest przy tym bardzo trwały. Problemów z usterkowością nie mają też benzynowe silniki V6 i V8, ale ich spalanie potrafi zjeżyć włos na głowie (na szczęście, zwykle dobrze znoszą zasilanie LPG). Na szosie auto punktuje komfortem resorowania, ale nie zachęca do szybkiego pokonywania zakrętów, z kolei w terenie wydaje się nie do zatrzymania.

Układ napędowy trapią drobne wycieki, automatyczne przekładnie czasem nie wytrzymują współpracy z potężnymi silnikami, tarcze hamulcowe są podatne na zwichrowanie, a elektryka potrafi "wariować", jednak Grand Cherokee WH to pod względem niezawodności dopracowany samochód. O niskich kosztach utrzymania trzeba jednak zapomnieć, bo naprawy słono kosztują. Niskie są ceny aut na rynku wtórnym, choć trzeba pamiętać, że dużo egzemplarzy sprowadzono z USA po poważnych "dzwonach".

Dane techniczne Jeep Grand Cherokee

Silniki

Moc silników 115-468 KM

Poj. silników 2 499-6 417 cm3

Prędkość maks. 160-257 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,0-14,0 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Jeep Grand Cherokee

Średnia ocena modelu

na podstawie 400 opinii

4.10

Średnia dla segmentu: Duże SUVy 4.18

Zalety

+ Silnik

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Widoczność

Wady

- Układ jezdny

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (87%)
NIE (13%)

Wybrane oceny kierowców Jeep Grand Cherokee

Auto mogłoby być całkiem niezłe gdyby nie kompletny brak dopracowania szczegółów. Niestety, europejski klient oczekuje czegoś więcej niż klimy i ... więcejskóry. Wszechobecne trzeszczenie, zgrzytanie wnętrza, permanentne pstrykanie, klikanie, pukanie może odebrać całą przyjemność z jazdy, okresowo pojawiający się luz w układzie kierowniczym, który jest szczególnie uciążliwy przy jeździe w korku, i który wg serwisu nie jest usterką również wskazuje na to że marka Jeep musi popracować nad swoimi autami. W ostatnim czasie doszło jakieś stukanie w okolicy szyberdachu i schowka. Niestety wyposażenie i cena nie rekompensują w żaden sposób niedociągnięć. Jeżeli z czasem opisane szczegóły ulegną zmianie (auto być może się jakoś 'ułoży'), z pewnością zaktualizuję opinię. Tymczasem odliczam czas kiedy będę mógł się pozbyć tego pojazdu i zakończyć ciągłe wizyty w serwisie ukryj
dodano 02.10.2012 przez
Tak sobie policzyłem powyższe pola - jest ich aż 11 - opinie DOSKONALE zazaczyłem tylko cztery razy a DOBRZE siedem ... więcejrazy i tak całokształt oceniam na DOSKONALE. Dlaczego? Bo samochód ten jest doskonały. Bo zimš parkuję obok wejœcia do super markietu na zaspie œniegu, bo - jak przeczytałem gdzieœ w jedej z opini można zjechać w drogę leœnš bez utraty komfortu podróży a i pod operš dobrze wyglšda, bo dopuszczalna masa całkowita to ponad 6 ton!!! samochód waży 2050 kg czyli dużo pocišgnie:) Niżej jest pytanie czy kupił bym jeszcze raz - odpowiedŸ - zdecydowanie tak. Chciałbym podkreœlić, że jest to tylko moja opinia i nie każdy musi się z niš zgadzać. Może ktoœ zarzuci, że czepnšłem się niekiedy szczegółów (jakaœ kieszeń w drzwiach etc.)ale pisałem co mi pasuje lub nie. Konstruktywna krytyka mile widziana jak również jakieœ poprawki:)Mam nadzieję, że komuœ się to - wszystko no może chociaż częœć - przyda. Tak czy inaczej polecam właœnie ten model tej marki. Wszelkie wštpliwoœci mijajš jednak jak już zostaje się szczęœliwym właœcicielem i użytkownikiem w jednej osobie. ukryj
dodano 16.09.2010 przez
LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO PROSZĘ WAS! To jest chyba najgorszy samochód jaki miałem okazję mieć a było ich sporo straciłem ... więcejna nim 10 tys złotych bo nie mogłem go sprzedać. Ciągłe naprawy nerwy i pali jak nie wiem co stale trzeba robić wizyty w CPN a teraz na kryzys wiadomo nie nadaje sie! Kupcie lepiej Toyotę, Nissana lub Mitsubishi ale napewno nie ten wynalazek a nepewno nie z tym silnikiem... ukryj
dodano 30.03.2009 przez
Wystawiam ocenę bardzo dobrą. Co prawda swój samochód kupiłem w stanie właściwie nowym. Nabyłem go w Luksemburgu od 1 właściciela ... więcejz niewielkim przebiegiem (77 tys km). Specyfika tego kraju powoduje, iż nieznane są Luksemburczykom nasze problemy z autami. Tam nikt liczników nie przekręca ani nie rzeźbi w samochodach co u nas jest częste. Każde auto jest tam prawidłowo serwisowane - bo nie ma innej mozliwości (wysokie koszta robocizny powodują, iż samochód, ktory się psuje zbyt często lub uległ nawet pozornie niewielkiemu wypadkowi - jest zwyczajnie złomowany). ukryj
dodano 23.11.2006 przez
Zobacz oceny Jeep Grand Cherokee Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Jeep Grand Cherokee

Pb
9,60 - 20,03
Na podstawie 162 raportów spalania
ON
7,70 - 18,17
Na podstawie 143 raportów spalania
LPG
12,90 - 22,50
Na podstawie 155 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Jeep Grand Cherokee

... Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 wersja LIMITED ... Rewelacyjny bulgot silnika 5,2 V8. Niezły bandyta jeżeli chodzi o jazdę ... więcejw terenie, przy odpowiednich oponach. Co do spalania, jeżeli łudzisz się, że podawane wcześniej spalania na poziomie średnio 16-18 litrów LPG są realne to raczej nie myśl o zakupie tego auta. W mieście pali jak nic 22-25 litrów LPG, dodam że bez większych korków. W prawdziwych korkach w większych miastach zapewne wyjdzie i 30 litrów. Na trasie przy 110 km/h spala 18-20 litrów LPG. Przy prędkościach wyższych niż 120 km/h zaczynają już mocno huczeć opony i mosty, więc jazda staje się mocno męcząca. Koszty utrzymania/eksploatacji są dosyć wysokie. Polecam się zastanowić czy naprawdę stać kogoś na zakup. Inną sprawą jest fakt, jak wiele frajdy z jazdy daje taka fura. Praktycznie każdy zwraca na niego uwagę, zarówno kobiety jak i faceci. Przy dojeździe pod wiejską dyskotekę w remizie, lepiej wcześniej pozamykać okna, bo laski same wskakuję przez otwarte szyby, już ze zdjętymi majtkami ;) Krótko podsumowując: 1. Wady - spalanie, to wiadome - wysokie koszty utrzymania - niektóre podzespoły są trudno dostępne - miękkie, tapczanowe fotele, której źle trzymają w zakrętach (zwłaszcza skórzane) 2. Zalety + kultowy, szpanerski wóz. Dobry na podryw, albo żeby wzbudzić zazdrośc sąsiada + krawężniki dla niego nie istnieją + naprawdę duża frajda z jazdy, nie do zatrzymania w śniegu lub w terenie + jakość wykonania wnętrza. Jeżeli tylko ktoś dbał o środek to naprawdę auto z tamtych lat może zaszokować wykonaniem + klimatyzacja automatyczna oraz manualna. Jest możliwość ustawienia klimy ręcznie, albo aby działała automatycznie jak klimatronic, wcześniej w żadnych aucie się z tym nie spotkałem. + po drogach leśnych, gruntowych, szutrowych, itp. jazdę określił bym jako dosłownie bezstresową. Nie martwisz się że zahaczysz podwoziem Biorąc pod uwagę wszelkie za i przeciw szczerze polecam tego prawdziwego Jeep-a. ukryj
dodano 31.07.2014 przez
... Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 wersja LIMITED ... Rewelacyjny bulgot silnika 5,2 V8. Niezły bandyta jeżeli chodzi o ... więcejjazdę w terenie, przy odpowiednich oponach. Co do spalania, jeżeli łudzisz się, że podawane wcześniej spalania na poziomie średnio 16-18 litrów LPG są realne to raczej nie myśl o zakupie tego auta. W mieście pali jak nic 22-25 litrów LPG, dodam że bez większych korków. W prawdziwych korkach w większych miastach zapewne wyjdzie i 30 litrów. Na trasie przy 110 km/h spala 18-20 litrów LPG. Przy prędkościach wyższych niż 120 km/h zaczynają już mocno huczeć opony i mosty, więc jazda staje się mocno męcząca. Koszty utrzymania/eksploatacji są dosyć wysokie. Polecam się zastanowić czy naprawdę stać kogoś na zakup. Inną sprawą jest fakt, jak wiele frajdy z jazdy daje taka fura. Praktycznie każdy zwraca na niego uwagę, zarówno kobiety jak i faceci. Przy dojeździe pod wiejską dyskotekę w remizie, lepiej wcześniej pozamykać okna, bo laski same wskakuję przez otwarte szyby, już ze zdjętymi majtkami ;) Krótko podsumowując: 1. Wady - spalanie, to wiadome - wysokie koszty utrzymania - niektóre podzespoły są trudno dostępne - miękkie, tapczanowe fotele, której źle trzymają w zakrętach (zwłaszcza skórzane) 2. Zalety + kultowy, szpanerski wóz. Dobry na podryw, albo żeby wzbudzić zazdrośc sąsiada + krawężniki dla niego nie istnieją + naprawdę duża frajda z jazdy, nie do zatrzymania w śniegu lub w terenie + jakość wykonania wnętrza. Jeżeli tylko ktoś dbał o środek to naprawdę auto z tamtych lat może zaszokować wykonaniem + klimatyzacja automatyczna oraz manualna. Jest możliwość ustawienia klimy ręcznie, albo aby działała automatycznie jak klimatronic, wcześniej w żadnych aucie się z tym nie spotkałem. + po drogach leśnych, gruntowych, szutrowych, itp. jazdę określił bym jako dosłownie bezstresową. Nie martwisz się że zahaczysz podwoziem Biorąc pod uwagę wszelkie za i przeciw szczerze polecam tego prawdziwego Jeep-a. ukryj
dodano 01.08.2014 przez
auto o przebiegu 50 tys km po wymianie wszelkich mozliwych olejow,filtrow etc. Jeep pali mozliwie tylko wtedy jak porusza sie ... więcejz jakakolwiek predkoscia nie stojac w korkach.Jazda typu stop&go to minimum 23l pb /100km.Jeep notuje spadek zuzycia paliwa w miescie w godzinach 7pm-8am co jest bardzo zauwazalne.Waznym elementem jest pojecie miasto poniewaz roznica pomiedzy konkretnymi miastami jest dosc spora czyli np. moj w warszawie pali mniej niz w bialymstoku(wiecej swiatel!!) a nie mowiac o "miastach" typu brody wielkie gdzie pali 12.5 litra. Wymienilem olej na elf sxr 5w30 ktory mial byc paliwooszczedny lecz jedyna korzyscia z niego jest bardziej cicha i stala praca silnika w porownaniu do amerykanskich oleji klasy 5w30 ,olej w automacie podrasowalem lejac mu atf +4 z nowej receptury 2009 firmy ravenol.de ktora to posiada wiecej dodatkow uszlachetniajacych co przelozylo sie na idealna prace skrzyni biegow- zmienia biegi bez odglosow.Filtry(oleju,powietrza,skrzyni biegow) mam firmy mann a swiece ngk pzfr6f-11. Srednio na paliwo do tego jeepa wydaje 1200-1600zl miesiecznie czyli minimum jeden zbiornik 78 litrow na tydzien.Czy to duzo???? ludzie wykorzystujacy auto do pracy zazwyczaj tankuja zbiornik co kilka dni wiec tu jeep jest w normie.Napewno nie jest to auto dla ludzi oszczednych bo jego utrzymanie kosztuje znacznie wiecej niz bmw czy mercedesa.Przerobka na gaz??!! gaz niszczy silnik na dluzsza meta wiec pozdrawiam uzytkownikow lpg z usmiechem na twarzy. ukryj
dodano 07.05.2010 przez
Skłamał bym gdybym powiedział, że doskonale no bo nigdy nie jest tak dobrze żeby nie mogło być lepiej. Spalanie jak ... więcejjak na cywilnš werję czołgu jest na bardzo rozsšdnym poziomie (jak prowadzi moja żona)ja niestyty nie mieszczę sie w jej normach ale też nie jest strasznie zawsze zmieszczę się w 10 litrach na 100 km. Nadmieniam, że po mieœcie jeżdżę bardzo, bardzo rzadko i na ogół wieczorem. Na trasie udało mi się zejœć do 8,3 l/100km. Należy nauczyć się korzystac z tempomatu - używam cały czas i można zaoszczędzić sporo paliwa. Wszystkie cyferki to podaję zgodnie z tym co pokazuje mi sztuczna ineligencja mojego samochodu nie liczę sam bo i po co? Nie poruszam tematu jazdy Off Road - powód oczywisty. Mogę tylko powiedzieć, że udało mi się przez niecałe 2 godz. spalić połowę zbiornika, œrednia spalania - 79 l/100km - zabawa - bezcenna:) PRZEGLĽDY - nie wiem jakie sš ceny w serwisach bo nie bywam. Mam swojego mechanika, który przeglšda za darmo a płacę jak stwierdzi, że to czy tamto trzeba zrobić, wymienić etc. NAPRAWY - trzeba pamiętać, TO NIE JEST GOLF II i częœci nie kupi się w Biedronce w promocji za 0,80 gr. częœci nie sš astronomicznie drogie aczkolwiek do tanich też nie należš. Np. żarówka swiateł mijania w niemczech zaplaciłem 12 € a w polsce 59 PLN. Ale spokojnie boli dopiero jak coœ się stanie:) ukryj
dodano 16.09.2010 przez
Dezaktywacja 4 cylindrów (MDS i adaptacyjna skrzynia biegów)robi swoje auto jak na takiego kolosa jest przyjazne dla portwela.Jazda po mieście ... więcejzgodna z przepisami,z tym że spod świateł energicznie-spalanie nie więcej jak 21 litrów gazu,jazda w trasie średnio 120 km/h spalanie gazu 13 L.Jazda mieszana 15 litrów.Nadmienię że auto jest bezawaryjne wizyty w warsztacie mechanicznym ograniczają sie do wymiany oleju i filtrów gazu-koszt znikomy w porównaniu z dieslami i autami europejskimi.Jazda na bęzynie od 10 do 20% mniej paliwa.Jeepa exploatuję już ponad 3 lata wiec wiem o czym piszę.Podsumowanie Jeep 5,7 HEMI ogromna radość z jazdy,przyśpieszenie niewiele ponad 7 sek.do 100 nie każde GTI nadąża,bezproblemowe wyprzedzanie w KAŻDYM zakresie prędkości,jazda bezstresowa w ciężkich warunkach pogodowych (śnieg ,lód).Mnogość gadżetów umilających jazdę takich jak reduktor ,zestaw głośno-mówiący,dvd ze słuchawkami dla siedżcych z tyłu samo ,sciemniające się lusterka,tip-tronik i wiele innych powodują że to partner na długie podróże i żadne inne auto nie jest w stanie Jeepa zastąpić.Jest jedno ale należy kupić egzemplarz BEZWYPADKOWY i nie tuningowany. ukryj
dodano 23.05.2012 przez
Zobacz raporty spalania Jeep Grand Cherokee Dodaj raport spalania

Publikacje o Jeep Grand Cherokee

Przeczytaj pozostałe 13 publikacje o Jeep Grand Cherokee

Newsy o Jeep Grand Cherokee

Przeczytaj pozostałe 10 newsów o Jeep Grand Cherokee

Generacje Jeep Grand Cherokee

Nowe Jeep Grand Cherokee

nowe Jeep Grand Cherokee
Jeep Grand Cherokee
ceny od 228 000 zł do 359 900

Jeep Grand Cherokee IV Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM od 2013

w pakiecie LIMITED

w cenie katalogowej brutto

245 000 zł

Wyposażenie standardowe
System kontroli zjazdu (HDC)
Pojedyńczy odtwarzacz CD
Systemy ESC, ABS i ERM z funkcją Hill Holder
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Off-Road (5 000 zł)
Pakiet Performance (9 000 zł)
Pakiet Trailer (2 000 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Off-Road (5 000 zł)
Pakiet Performance (9 000 zł)
Pakiet Trailer (2 000 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 8 oferty Jeep Grand Cherokee

Dealerzy Jeep

PARTNER J.Pączyński, W.Puczka S.J.

Jeep Partner Bytom

śląskie, Bytom, Strzelców Bytomskich 40B

Więcej

AUTO IDEA SP. Z O.O.

AUTO IDEA SP. Z O.O. Jeep Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Towarowa 11

Więcej

AUTO-RES

AUTO-RES dealer Jeep Zaczernie

podkarpackie, Zaczernie, Pogwizdów Nowy 661

Więcej

EDMARK AUTO SP.J.

EDMARK AUTO SP.J Jeep Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Grochowska 168a

Więcej

HOLDA SP. Z O.O.

HOLDA SP. Z.O.O Jeep Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Gdańska 7

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Jeep Grand Cherokee

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

605

Przejechany dystans

144 576 zł

Zatankowanego paliwa

41 929 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

88

Wydanych pieniędzy

41 655 zł

Średnie wydatki na auto

1 190 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

144

Wydanych pieniędzy

89 944 zł

Średnie wydatki na auto

2 570 zł

ZOBACZ 35 dzienników kosztów Jeep Grand Cherokee Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Jeep Grand Cherokee

Liczba wpisów: 9
komentarzy(4)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Jeep Grand Cherokee dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Jeep Grand Cherokee

Liczba wpisów: 17
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Jeep Grand Cherokee Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Jeep Grand Cherokee

Liczba wpisów: 38
Prowadząc podróżniczy tryb życia zależała mi na sprawnym i ekonomicznym aucie które poradzi sobie w terenie jak i na szosie ... więcej, gdzie zapewni mi bezpieczeństwo , zdecydowałem się na markę Landi Renzo za namową znajomego który też zakładał taka instalacje tej firmy w innym aucie . Samochód nie spala jakiejś małej ilości gazu jednak na taki silnik i gabaryty auta jest to bardzo dobry wynik , spalanie gazu w granicach 20 litrów lpg , przy czom moc auta jest nieziemska . Polecam wszystkim fanom marki oraz ofroadowcom . ukryj
dodano 27.02.2015 przez
Mam u siebie kompletna instalacje BRC i jestem zachwycony:) wszystko zalezy od tego jak wystrojona jest instalacja, trzeba to zrobic ... więcejumiejetnie aby V-ósemka rowno pracowala! Samochod chodzi i brzmi niesamowicie, 5.7 litra to prawdziwy smok dla benzyny wiec nie pozostaje nic innego jak montaz porzadnej instalacji gazowej. Wszystkim zajeli sie spece z Energy Gaz Polska w Warszawie. Co najlepsze moj Cherokee nie byl pierwszy u nich do zagazowania, podobno przede mna juz kilka takich robili:) polecam serdecznie ukryj
dodano 09.02.2011 przez
Przez 1,5 roku przejechałem 30tys., strata w mocy ok 10-15% ale przy V8 nie jest tak odczuwalna. Instalacja wymagała tylko ... więcejregulacji po pierwszym tys.km., od tamtej pory nie mam zastrzeżeń. Do normalnej codziennej jazdy polecan gaz ( oszczędność ok.50% )ale jak chcemy poszaleć lepiej przełączy na bęzynkę - silnik lepiej wkręca się na obroty i skrzynia szybciej zmienia biegi. ukryj
dodano 06.10.2009 przez
LR Bardzo dobre , oryginalna sprawdzona instalacja , nie posiadam z nią problemów od 3 Lat , spalanie w zależności ... więcejod ,,ciężkości nogi " Nie odczuwam różnicy w spalaniu Lpg a Benzyny ! Lepiej nie ryzykować z niesprawdzonymi instalacjami w których instalatorzy obiecują cuda a potem ciągłe ustawiania i poprawki . ukryj
dodano 26.12.2014 przez
Niesamowity samochód który radzi sobie w każdych warunkach , żadne kałuże mu nie straszne przy tak potężnym silniku , jeśli ... więcejchodzi o instalacje Landi Renzo nie można mieć żadnych uwag wszystko działa jak ustalaliśmy , fakt mogła by być tańsza jednak jakoś ma swoją cenę i nie żałuje wydanych pieniędzy . ukryj
dodano 16.04.2015 przez
jestem bardzo zadowolony, auto użytkowałem już zarówno przy -20C jak i przy +25C, żadnych problemów z pracą silnika, warsztat? ...serwis ... więcej100% profesjonalny, ...przy przeglądzie zerowym bez próśb upgradowano soft na najnowszy, Robert Gryko właściciel bardzo sympatyczny gość, polecam, instalację również ukryj
dodano 29.05.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Jeep Grand Cherokee

Skarbnica wiedzy o Jeep Grand Cherokee

Ciekawostki
dodano 16.12.2011 przez
Najwyższe wyróżnienie „Top Safety Pick” za rok 2010 amerykańskiego Ubezpieczeniowego Instytutu Bezpieczeństwa Drogowego IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) otrzymał nowy Jeep Grand Cherokee MY…
dodano 16.12.2011 przez
Wiecie skąd się wzięła nazwa Jeep? Są dwie wersje :) pierwsza mówi, że nazwa wzięła się z niedbałej wymowy skrótu "GP" (dżi-pi), wojskowego skrótu "general…
dodano 16.12.2011 przez
Werdyktem redakcji amerykańskiego magazynu konsumenckiego "Decisive Auto" oraz jury piętnastu niezależnych dziennikarzy motoryzacyjnych nowy Jeep Grand Cherokee 2011 otrzymał tytuł "2011 Urban Truck of the…
dodano 15.12.2011 przez
Grand Cherokee pierwszej generacji można zobaczyć w następujących filmach: Incydent / Breakdown "The Ref" / "Nieoczekiwany Rozjemca" Forget Me Not
dodano 14.12.2011 przez
Grand Cherokee, to jeden z nielicznych samochodów terenowych, który jest skonstruowany w oparciu o samonośne nadwozie. Choć wyposażony w niezbędne atrybuty pojazdu do pokonywania bezdroży,…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą