Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Jeep Grand Cherokee

Luksusowy duży SUV (segment I) obdarzony właściwościami terenowymi, produkowany od 1993 roku. Jeden z najsłynniejszych modeli marki Jeep. Koncepcja stworzenia tego samochodu narodziła się w 1983 roku, gdy model druga generacja modelu Cherokee zmniejszyła swoje rozmiary i przeniosła się do klasy kompaktowych SUV-ów. Początkowo samochód miał wejść na rynek pod szyldem Chryslera, ale szybko wycofano się z tego pomysłu. Powstały cztery generacje Grand Cherokee, najnowsza debiutowała w 2004 roku. Cztery lata później model przeszedł drobną modernizację.

Generacje Jeep Grand Cherokee

Grand Cherokee IV

Projektanci czwartej odsłony Jeepa Grand Cherokee nie mieli łatwego zadania - musieli stworzyć samochód, który będzie jednocześnie kontynuował tradycję poprzedników i prezentował się nowocześnie, a ponadto łączył agresywny charakter z eleganckim wizerunkiem. Styliści podołali jednak wyzwaniu, tworząc luksusową terenówkę w oryginalnym, świeżym, budzącym respekt i pożądanie opakowaniu. W 2013 roku auto zaliczyło face-lifting.

Na wysokości zadania stanął również zespół odpowiadający za projekt i wykończenie kokpitu. Bo choć niektóre plastiki mogłyby być ładniejsze i lepiej zmontowane, ogół sprawia bardzo dobre wrażenie. Wprowadzone w ramach liftingu elektroniczne zegary budzą obawy o czytelność, na szczęście rzeczywistość je rozwiewa. Pochwalić należy prostą obsługę tablicy rozdzielczej oraz łatwość zajęcia wygodnej pozycji za kierownicą.

Bohater naszego opisu nie zawodzi także wtedy, gdy zaczniemy przyglądać się praktyczności jego wnętrza. Kabinę pasażerską cechują duża ilość przestrzeni w obu rzędach siedzeń, wystarczająca liczba skrytek i uchwytów, jak również niezłe fotele. Przestrzeń bagażowa nie jest rekordowo pojemna, ale ułatwia transport ładunków za pomocą kilku funkcjonalnych dodatków oraz płaskiej podłogi, która powstaje po złożeniu kanapy.

Jeśli sądzicie, że Jeep Grand Cherokee IV jest jedną z wielu terenówek, która pod bojowym surdutem kryje technikę nadającą się tylko do asfaltowej jazdy, to jesteście w błędzie. Amerykańska terenówka czuje się na bezdrożach jak ryba w wodzie. Na zwykłych drogach jeździ już nieco gorzej, bo choć z jednej strony oferuje wysoki komfort podróżowania, z drugiej kompletnie nie nadaje się do dynamicznego pokonywania łuków.

Wśród najróżniejszych odmian flagowego modelu Jeepa bardzo korzystne oferty prezentują bazowe wersje. Są bowiem nie tylko tańsze od aut konkurencji, ale okazują się jednocześnie bardzo dobrze wyposażone. Kiedy zdecydujemy się na mocniejszy silnik lub lepsze wyposażenie, różnica w stosunku do rywali się zaciera. Nie dotyczy to jednak topowego wariantu SRT8, który wśród najmocniejszych terenówek świata wyróżnia się dobrą ceną.

Grand Cherokee III

Grand Cherokee to prawdziwy macho na kołach - gigantyczne gabaryty, niewielkie powierzchnie szyb, masywne nadkola oraz agresywne detale budzą respekt i sugerują ustąpić mu pierwszeństwa. Niestety, wielka karoseria wcale nie oznacza wielkiego wnętrza - z tyłu wygodnie będzie tylko dzieciom, co w tym segmencie aut trzeba uznać za lekkie nieporozumienie. Typowo dla modeli o amerykańskim rodowodzie, wyposażenie jest na ogół bardzo bogate, ale tworzywa użyte do wykończenia wnętrza pozostawiają wiele do życzenia.

Jeśli komuś zależy na umiarkowanym spalaniu, wybór silnika dla Jeepa Grand Cherokee III. generacji jest prosty - to zapożyczony z Mercedesa motor 3.0 CRD, który zapewnia udany kompromis pomiędzy osiągami a zużyciem paliwa i jest przy tym bardzo trwały. Problemów z usterkowością nie mają też benzynowe silniki V6 i V8, ale ich spalanie potrafi zjeżyć włos na głowie (na szczęście, zwykle dobrze znoszą zasilanie LPG). Na szosie auto punktuje komfortem resorowania, ale nie zachęca do szybkiego pokonywania zakrętów, z kolei w terenie wydaje się nie do zatrzymania.

Układ napędowy trapią drobne wycieki, automatyczne przekładnie czasem nie wytrzymują współpracy z potężnymi silnikami, tarcze hamulcowe są podatne na zwichrowanie, a elektryka potrafi "wariować", jednak Grand Cherokee WH to pod względem niezawodności dopracowany samochód. O niskich kosztach utrzymania trzeba jednak zapomnieć, bo naprawy słono kosztują. Niskie są ceny aut na rynku wtórnym, choć trzeba pamiętać, że dużo egzemplarzy sprowadzono z USA po poważnych "dzwonach".

Komentarze redakcji

Powagosław: Grand Cherokee ma wszystko to, czego od aut tego typu oczekują ich właściciele. No może prawie wszystko, bo o jego trzeszczących plastikach krążą już legendy. Ale nawet pomimo kilku wad, Grand Cherokee ma klasę. I jest tańszy od większości konkurentów.
Luzacjusz: Gdyby dołożyć mu wieżyczkę z lufą na dachu, wyglądałby jak mały czołg. I bez niej przypomina trochę opancerzone auto wojskowe. Jeśli miałbym sobie wyobrazić auto dla Robocopa (pamiętacie jeszcze tego pięknego kawalera?), to byłby to właśnie Grand Cherokee.

Silniki Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee III - jaki silnik wybrać?

Na początek dobra wiadomość dla oszczędnych i bogatych – jest diesel. Widlasty, 3-litrowy, liczący 218KM. Moment obrotowy to ponad 500Nm, dlatego w razie czego potrafi wcisnąć w fotel. W praktyce dynamika nie jest powalająca, ale nie ma co narzekać – ten motor to dobry wybór i wielu w zupełności wystarczy. Cała reszta silników to duże „benzyny” – wszystkie są paliwożerne i z reguły niezbyt mocne. Jednostka 3.7l liczy tylko 210KM, czyli mniej od diesla. Do tego jej moment obrotowy ma się nijak do wersji wysokoprężnej, dlatego jest trochę bardziej ospała, ale za to dobrze wyciszona i ładnie brzmi. Wizytówka Jeepa to widlaste „ósemki”, najmniejsza ma 4.7l i 238KM. Jak na taką pojemność jest trochę mułowata, ale spory moment obrotowy ratuje sytuację. Wyżej znajduje się 5.7 HEMI 326KM i coś dla koneserów – wersja SRT-8 z ośmiocylindrowym 6.1l o konkretnej mocy 420KM. Tym już można pojechać na autostradzie – cała reszta motorów na zabawy w terenie zupełnie wystarczy.

Publikacje o Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD - bliżej Europy
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 250 KM

Jeep to legenda. W trakcie ostatnich 70. lat wiele się jednak zmieniło i pierwotnie hardkorowe terenówki znacznie się ucywilizowały. Czy aby na pewno? Ile tej budowanej przez dekady legendy pozostało w dzisiejszych modelach? Przekonamy się, jeżdżąc Jeepem Grand Cherokee.

Toyota Land Cruiser V8 i Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - męski świat
 
Nasz test Toyota Land Cruiser V8 & Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

Żyjemy w czasach, w których kobieta z brodą, gender oraz każde inne wybryki ludzkiej osobowości nikogo już nie dziwią. Różnicę pomiędzy kobietami, a mężczyznami coraz bardziej się zacierają, a co gorsza w tych kluczowych zmianach główną rolę grają faceci. Faceci, którzy stają się mało męscy i zniewieściali....

Jeep Grand Cherokee SRT8 - bezkompromisowy brutal
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee SRT8 6.4 V8 HEMI

Świetne osiągi, grzmiący wydech, ogromne zapotrzebowanie na paliwo, twarde zawieszenie oraz majestatyczny wygląd. Jeep Grand Cherokee we flagowej wersji SRT8 mógłby robić za wzorzec bezkompromisowego samochodu.

Jeep Grand Cherokee WJ - lepsze frytki czy ziemniaki?
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee WJ – lepsze frytki czy ziemniaki?

Amerykanie są niesamowici. W fastfoodach są w stanie dojrzeć witaminy, na ich drogach spokojnie mógłby wylądować Airbus A380, a domy mieszkalne potrafią postawić w kilka dni. I to często bez użycia cegieł - bo wystarczą im ściany z "tektury". Koncepcja samochodu też jest inna niż w Europe....

Jeep Grand Cherokee - amerykański sen, europejski rynek
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee Overland Summit 3.0 V6 CRD

Jeep Grand Cherokee to samochód, który jest jedną z ikon amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego. Na początku tego roku, na targach w Detroit, zaprezentowano jego odświeżoną wersję. Czy po tej kuracji odmładzającej Grand Cherokee wciąż może zapuścić się w głęboki teren, czy stał się typowo miejskim...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Jeep Grand CherokeeautoWcentrum - społeczność Jeep Grand Cherokee

najwyższe oktanyAuta - Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee 61,18

Jeep Grand Cherokee RED DRAGON 60,73

Jeep Grand Cherokee Limted 4x4 69,55

Jeep Grand Cherokee V8 58,22

Jeep Grand Cherokee 58,68

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Jeep Grand Cherokee

kimi1985 30,10

pokrucek 41,38

grzegorzaksamit 30,06

kkowalczyk 30,09

elvis76 30,02

tfurca 30,08

DimaAC 60,36

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Jeep Grand Cherokee

Przegląd rejestracyjny i... 4x4
Przegląd rejestracyjny i... 4x4 Dziś jest ten dzień. Skończyła się ważność dowodu rejestracyjnego, więc po p...
"GP" ma nowe uszy...
Cześć koledzy i koleżanki :) Jak już część z Was wie, jestem fanem off-roadu i ...
Trasy off-roadowe, przewodnik BFGoodrich- trasa nr 7...
Trasy off-roadowe, przewodnik BFGoodrich- trasa nr 7... Helo Jako, że lubię się szwendać Jeepem i to nie koniecznie po asfalcie :))), z...
Mocny po SPA
Mocny po SPA Witam :) Wczoraj zakończyłem kolejny etap przywrócenia świetności Mocnemu . Pra...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Jeep Grand Cherokee

od 228 000 zł do 359 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (286 - 468 KM): 3.6 V6, 5.7 V8 HEMI, 6.4 V8

 

Diesel (190 - 250 KM): 3.0 V6 CRD

Skrzynie biegów

automatyczna: 8-stopniowa

 

Katalog nowych aut Jeep Grand Cherokee
 

Najpopularniejsza wersja Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 250KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

alufelgi
radio / CD
klimatyzacja
skórzana tapicerka
podgrzewane fotele
tempomat

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet Entertainment - 7 500

Cena katalogowa

299 900

Zobacz ofertę Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 250KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Jeep Grand Cherokee najczęściej porównywane z:

Lexus RX
450h (299 KM)
Hyundai Santa Fe
2.2 CRDi (197 KM)
Lexus NX
200t (238 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan Pathfinder 2,5D LE
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 169 900 zł
Zyskujesz: 46 400 zł Zobacz szczegóły »
Toyota Land Cruiser 120 X Toyota Land Cruiser 120 X
Rocznik: 2008. Przebieg: 141 707 km. Silnik: 3.0 128KM .
Cena: 86 900 zł

Używane Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee
4.7 benzyna 228 KM
215 000 km, 1999
14 500 PLN
Jeep Cherokee
4.0 benzyna 131 KM
203 000 km, 1998
19 900 PLN
Jeep Cherokee
2.8 diesel
95 000 km, 2006
38 900 PLN
Jeep Grand Cherokee
5.7 benzyna 335 KM
126 000 km, 2008
55 999 PLN

Ocena auta Jeep Grand Cherokee

  • Średnia ocena
    na podstawie 381 opinii
  • 4,13
  • Średnia dla segmentu
    Duże SUVy: 4,23

Wybrane opinie

Jeep Grand Cherokee Terenowy 5.9 i V8 (241 KM)

To auto ma klasę. Nie każdy nim będzie jeździł. To smok. Ktoś kto wozi się taką furką musi ją kochać, musi zaakceptować styl Jeepa. Był taki czas, że przypadkowi ludzie rzucali się na Jeepa ale on już nie wróci. Powód spalanie , bujanie na koleinach, gangsterski image, czy wyjące mosty niekiedy już po 40 tkm. Taki jest Jeep. Ma charakter, którego na próżno szukać w toyocie, nissanie, ML-u itp. Jeep is the only one. Jadąc ML czy Toyotą mogą cię brać za nowobogackiego bambra odwożącego dzieciaki (wnuki) do przedszkola. To właśnie takie bambry rzuciły się na Jeepy WJ w latach 1999 - 02 przeklinając je później na czym świat stoi. Bo Jeep kosztuje kochani. Więc zastanów się dwa razy czy nie lepiej za zaoszczędzone pieniądze nie wybudować sobie PIRAMIDY. :-)). To się nazywa naturalna selekcja.

dodał: J@nuszek
Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.7 i V6 4WD (210 KM)

Kupilem auto z USA (samochod pokazowy) po naprawde bardzo niewielkiej kolizji (porysowany lakier, itp.) i to wystarczylo by cena spadla o 30% w dol do tej z salonu. Tym niemniej, trzeba bardzo uwazac, latwo sie naciac na "skoszone", "zalane" i dachowane Jeep´y, sam wydalem w 3 dni 1500 PLN i "przeciagnalem" przez rame w warsztacie 5 Jeep´ow. Tylko jeden okazal sie naprawde w stanie idealnym i go kupilem. Reszta to zlom, choc ceny podobne albo nawet wyzsze. Dodatkowy atut to respekt jaki to auto budzi - zarowno w wariatach ktorzy pchaja sie na trzeciego z naprzeciwka, tam gdzie nie ma na to miejsca, jak i na miescie, przy zmianie pasow i dynamice jazdy - nawet szybciej jadace osobowki (choc nie musza) wpuszczaja mnie na pas przed soba, bo boja sie kolizji z takim "czolgiem" :-)

dodał: Jendrek (jendrek23@hotmail.com)
Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (220 KM)

Wszystko Ok, jednak zawieszenie zestrojone bardziej w teren niż na asfalt. Wkurzają mnie mosty które są zbyt głośne, na oryginalnych felach za szybko pojawiają się odpryski lakieru, fatalne tarcze hamulcowe, które powyginały się po przejechaniu 15 000 km. Oczywiście w serwicie mają do tego modelu wentylowane to znaczy że mój przypadek nie jest odosobniony. Polecam natomiast nowy model bo to całkowicie inna bajka. JEST REWELACYJNY. Zaraz widać że Mercedes maszał w nim palce. Ciche mosty, rewelacyje zawieszenie, rewelacyjne hamulce oraz rewelacyjny silnik 3.0 diesel. POLECAM!!!

dodał: flyjacki
Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (235 KM)

Wystawiam ocenę bardzo dobrą. Co prawda swój samochód kupiłem w stanie właściwie nowym. Nabyłem go w Luksemburgu od 1 właściciela z niewielkim przebiegiem (77 tys km). Specyfika tego kraju powoduje, iż nieznane są Luksemburczykom nasze problemy z autami. Tam nikt liczników nie przekręca ani nie rzeźbi w samochodach co u nas jest częste. Każde auto jest tam prawidłowo serwisowane - bo nie ma innej mozliwości (wysokie koszta robocizny powodują, iż samochód, ktory się psuje zbyt często lub uległ nawet pozornie niewielkiemu wypadkowi - jest zwyczajnie złomowany).

dodał: Piotr Kopczyński (scantel@post.pl)
Jeep Grand Cherokee Terenowy 5.2 i V8 4WD (220 KM)

klasyczny kształt , klasyczna terenówka z USA , wersaj która mamy to ORVIS , zielona kolor , złote napisy , dwu kolorowe skóry jasna kawa z mlekiem i zieleń + drewno , jasno kawowa dywaniki itd , hemi to już inna bajk chrom skóra jasna beżowa , nikolowane felgi 18 calowe , czarny kolor + niklowane lusterka , dvd nawigacja itd , ale dziadek Orvis i tak na cos w sobie czego nie ma ten najnowszy model . Tato ma VOLVO XC 90 to fajn tam jest tylko silnik V8 4,4 !!! (jak to przeczyt to koniec z niedzielnymi obiadkami u Rodziców )

dodał: MAciej
  • Zalety
  • + silnik
  • + widoczność
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - układ jezdny
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee I - galeria społeczności Jeep Grand Cherokee SRT8 Jeep Grand Cherokee IV Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee IV Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM - galeria redakcyjna (2) Jeep Grand Cherokee S Jeep Grand Cherokee Concept Jeep Grand Cherokee IV 3.0 V6 CRD 241KM - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee IV SRT8 6.4 V8 468KM - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee II - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Jeep

Opinie o instalacji LPG

Jeep Grand Cherokee

  • 1.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2005r.
    dodał: Juice, 09.02.2011

    Mam u siebie kompletna instalacje BRC i jestem zachwycony:) wszystko zalezy od tego jak wystrojona jest instalacja, trzeba to zrobic umiejetnie aby V-ósemka rowno pracowala! Samochod chodzi i brzmi niesamowicie, 5.7 litra to prawdziwy smok dla benzyny wiec nie pozostaje nic innego jak montaz porzadnej instalacji gazowej. Wszystkim zajeli sie spece z Energy Gaz Polska w Warszawie. Co najlepsze moj Cherokee nie byl pierwszy u nich do zagazowania, podobno przede mna juz kilka takich robili:) polecam serdecznie

  • 2.
  • 4,25 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2006r.
    dodał: Paweł, 06.10.2009

    Przez 1,5 roku przejechałem 30tys., strata w mocy ok 10-15% ale przy V8 nie jest tak odczuwalna. Instalacja wymagała tylko regulacji po pierwszym tys.km., od tamtej pory nie mam zastrzeżeń. Do normalnej codziennej jazdy polecan gaz ( oszczędność ok.50% )ale jak chcemy poszaleć lepiej przełączy na bęzynkę - silnik lepiej wkręca się na obroty i skrzynia szybciej zmienia biegi.

  • 3.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee II 4.7 i V8 (235KM) 2002r.
    dodał: Bałazy, 26.12.2014

    LR Bardzo dobre , oryginalna sprawdzona instalacja , nie posiadam z nią problemów od 3 Lat , spalanie w zależności od ,,ciężkości nogi " Nie odczuwam różnicy w spalaniu Lpg a Benzyny ! Lepiej nie ryzykować z niesprawdzonymi instalacjami w których instalatorzy obiecują cuda a potem ciągłe ustawiania i poprawki .

  • 4.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 29.05.2011

    jestem bardzo zadowolony, auto użytkowałem już zarówno przy -20C jak i przy +25C, żadnych problemów z pracą silnika, warsztat? ...serwis 100% profesjonalny, ...przy przeglądzie zerowym bez próśb upgradowano soft na najnowszy, Robert Gryko właściciel bardzo sympatyczny gość, polecam, instalację również

  • 5.
  • 4,50 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2007r.
    dodał: Waldek, 03.09.2009

    Jestem bardzo zadowolony z tego systemu. Skorzystałem ze strony www.prinsautogas.pl gdzie doradzają warsztat w którym można zamontować tę instalację. Monataż odbył się ponad rok temu i byłem na tzw. przeglądzie zerowym i po przejechaniu kazdych 40 tys. km. Nie ma zadnej róznicy w komforcie jazdy.

  • 6.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 6.1 HEMI V8 (430KM) 2008r.
    dodał: marek, 24.05.2010

    nie chciałem wierzyć że będzie działać ! a działa i to super ! pierwszy samochód na LPG zawsze jeździłem dieslem od teraz tylko LPG montowane w IRENE kobylnica k. Słupska ! POLECAM PRZY OKAZJI OKAZAŁO SIĘ, ŻE OBSŁUGUJĄ SAMOCHODY MARKI CHRYSLER JEEP DODGE NA POZIOMIE SERWISOWYM !

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

174 komentarze

133 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~12~12

Do ~Tedi 221: Jak ty napisał pomusczie? Gdzie ty szkolił się, ee ? Palant nauczyciel twoj był? czu ty?

~WJ 4,7~WJ 4,7

Jak Ci nie pasuja mosty w aucie terenowym to trzeba bylo kupic Tico.

~Damian~Damian

Witam dopiero co kupiłem jeepa grand cherokee 4.7 quadra drive i chciał bym się dowiedzieć jak prawidłowo załanczać napędy.moje gg z góry dzięki 175138

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Jeep

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
1 194
Przejechany dystans
331 836 km
Zatankowanego paliwa
61 466 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
248
Wydanych pieniędzy
112 008 zł
Średnie wydatki na auto
1 931 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
478
Wydanych pieniędzy
158 333 zł
Średnie wydatki na auto
2 730 zł
Zobacz dzienniki kosztów Jeep (58)

Testy zderzeniowe Jeep Grand Cherokee

Najnowsze testy zderzeniowe Jeep Grand Cherokee przeprowadzone przez Euro NCAP.

Jeep Grand Cherokee, 3.0 diesel 'Limited', LHD
2011

Jeep Grand Cherokee
Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Jeep

Zużycie paliwa Jeep Grand Cherokee

Na podstawie 432 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: tomekk, dodano: 06.12.2009 21:16

Samochodem miałem okazję jeździć przez 4 miesiące super po prostu rewelacja wygoda + moc i ten dźwięk coś niesamowitego nie ma co się przerażać spalaniem jest jakie jest w końcu to 5.9l i jak się dobrze przyciśnie to potrafi pociągnąć po kieszeni szkoda że tylko założyli kaganiec na ok 215 km/h bo aż sam się prosi by więcej pojechać co do usterek 0 problemów Trasa Wrocław-Kraków zimą ok 100 km/h minimalnie wychodziło ok 17-18l jak gaz był w podłodze to spalanie skakało ok 15l w górę ale za to mina ludzi niezastąpiona

pełny raport Jeep Terenowy 5.9 i V8

autor: nikt, dodano: 10.08.2007 21:33

Super autko, stare ale super:)V8 mruczy ze az ciarki przechodza...pali...hmm....jak ktos chce jeżdzić amerykanska legenda:V8 to wie ile pali a jak nie wie to pewnie ma lanosa w gazie...do jeepa przesiadłwm sie z beemki, 3,5 litra, 211KM..beemka ciagnela lepiej, paliła ciut mniej ale tak nie ryczała i nie patrzyłem z gory prawie na wszystkich..co tu duzo gadac, auto fascynujece:)

pełny raport Jeep Terenowy 5.2 i V8 4WD

autor: maro, dodano: 12.08.2011 16:08

Nikt chyba nie uwierzy, jak niektorzy pisza, ze JGC moze palic w miescie ponizej 20 litrow LPG. A o tym, ze wtrasie schodzi ponizej 12 to w bajki mozna wlozyc. To moj trzeci jeep - i zawsze jest podobnie- miasto 21,5-23 przy w miare normalnej jezdzie, agresywna to 24-26 litrow. Trasa, to bardzo zroznicowane - Krakow-Wawa to 13 l przy jezdzie od 80 do 130 km/h, trasa gorska np. Krakow-N.Sacz to juz okolo 16 litrow. Naprawde trzeba uwazac na dotykanie gazu. Ale za to jedzie sie jak krol i bardzo wygodnie.

pełny raport Jeep Terenowy 4.0 i
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Jeep Grand Cherokee

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Jeep Grand Cherokee

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Jeep Grand Cherokee
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 3.0 V6 CRD 250KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Jeep Grand Cherokee, oglądali także