Szukaj

Subaru Legacy IV Kombi 2.0 i 16V 150KM 2005 Subaru Legacy Subaru Legacy 4x4 2.0 benzyna. ...

15 500 PLN
Subaru
Legacy
2005
benzynowy z lpg
150 KM
+48
MYSZKÓW (woj. śląskie)
Rocznik 2005
Przebieg 199 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Witam.

Subaru Legacy w bardzo dobrym stanie.

Pierwsza rejestracja 31.07.2005r.

Napęd 4x4 . Butla na 10 lat !

Autko zadbane, czyste w środku. Posiada bardzo dobre wyposażenie.

Istnieje możliwość zrobienia serwisu startowego tzn. serwis olejowy filtrowy i wymiana rozrzadu , a także innych podzespołów przez naszą firmę.

Szczegóły ustalamy indywidualnie.

Jest to usługa dodatkowa i ma wpływ na cenę. Zapytaj o szczegóły!!!!

Autko po wszystkich opłatach. Wystawiam fakturę vat marżę

Kupujący otrzymuję komplet dokumentów potrzebnych do zarejestrowania pojazdu.

Przegląd wykonujemy w dniu zakupu.

Możliwość zakupu tego autka z Gwarancją od 1 do 12 miesięcy !

Więcej informacji udzielam telefonicznie.

!!! UWAGA !!!

Za samochód można zapłacić przelewem.

Autko można obejrzeć w każdych warunkach pogodowych gdyż dysponujemy oświetlonym garażem.

Szukasz podobnego samochodu tego typu, zadzwoń i zapytaj, może mamy coś w ofercie.

Możliwość udzielenia kredytu na samochód.

Zapraszamy na inne nasze aukcje.

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66 § 1 kodeksu cywilnego.

Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy

44FOX-ID: 72

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
202 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
7,6 l/100 km
Długość
4 730 mm
Szerokość
1 770 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
8,7
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Nie oszukujmy się w prawdzie na rynku jest coraz więcej zamienników to jednak subaru jest w Polsce marką niszową dla koneserów, znawców tematu. Powoduje to że jest mało części zamiennych i firm mających je w swojej ofercie. Jednak części te mimo iż droższe to jednak solidniejsze i na dłużej starczają pod warunkiem że to nie najtańszy chiński zamiennik. Bzdurą jest opinia o padających sprzęgłach, wszystko jest poprawnie wyliczone i zaprojektowane winę ponosi użytkownik który nie potrafi obsługiwać sprzęgła prawię sportowego (tzw. zero - jedynkowego) i traktuje je jak moja babcia.
8,5
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Trzeba schować między bajki wszystkie mity o niebotycznym spalaniu samochodów tej marki. Przynajmniej w tej wersji z tym silnikiem, utrzymuje się na bardzo przyzwoitym poziomie. Przede wszystkim dlatego, że jest to jedna z nowocześniejszych jednostek Subaru (DOHC ze zmiennymi fazami AVCS), średnie spalanie w cyklu mieszanym oscyluje w granicach 8-9 litrów benzyny co jak na tak dynamiczne auto z napędem na 4 koła, jest wynikiem rewelacyjnym. Ciężko mi się wypowiadać o cenach części gdyż nie musiałem ich wymieniać, jednak na allegro widać, że są niższe niż te do Saab'a czy Alfa Romeo. Jeśli chodzi o części typowo eksploatacyjne, jak filtry, są one wspólne dla większości samochodów japońskich (np. filtry oleju te same co w Nissanie). Jeśli chodzi o ceny serwisowania, wiele zależy od miasta w jakim mieszkamy, w mieście którym mieszkam robocizna w ASO jest droższa niż w ASO BMW, jednak w innych dużych miastach (np. w Poznaniu) stanowi 60% tej kwoty. Innymi słowy wiele zależy od tego gdzie mieszkamy. Jednak, jako że mojego samochodu już nie obowiązuje gwarancja, korzystam z innej stacji obsługi specjalizującej się w samochodach japońskich, i jestem z nich bardzo zadowolony.
8,3
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Zużycie paliwa wbrew obiegowym opiniom nie jest takie duże (przynajmniej w modelach z tym silnikiem). Na początku rozważałem montaż instalacji LPG, jednak gdy zaobserwowałem jego stosunkowo umiarkowany apetyt na paliwo uznałem, że szkoda zachodu. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie gdy zauważyłem mniejsze spalanie niż w moim starym Nissanie Primera Kombi z silnikiem 1.6i o_O. Części do Subaru są dość tanie i łatwo dostępne, co jest drogie to serwis w ASO - w końcu muszą jakoś zarabiać, gdyż większość modeli (przynajmniej z silnikami benzynowymi) wita tam raczej rzadko. Najlepiej jednak prezentuje się amortyzacja pojazdu (a raczej jej brak). Subaru jest na drugim miejscu (za Porsche) w utrzymywaniu swojej wartości. Rzeczywiście, może koszt utrzymania Subaru jest większy niż np. Nissana, jednak wszystko zwraca się nam przy odsprzedaży.

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Legacy