Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Legacy IV Kombi

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,8
Deklaracja producenta
8,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.4

Lista raportów zużycia paliwa (33)

10,7
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Części raczej trudno dostępne, albo niedostępne. Problem w tym, że niektórych detali nie załatwi się nawet w ASO :(. Co do ceny, to chyba średnio. Jeżeli ktoś jeździł Skodą, to będzie narzekał. Jeżeli Porsche, to będzie odczuwał za duży ciężar portfela. Powiedział bym, że części są średnio drogie. Oczywiście nie jest to auto dla osoby chcącej żeby samochód kosztował jak najmniej.
11,2
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
10,5
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik 101KW 138KM nie został uwzględniony w zestawieniu. Niestety spalanie w mieście jest wielkie średnio ok.12l przy normalnej jezdzie przy stosunkowo małej mocy, potrafi siegnac nawet 13l. Nie jest to silnik dla oszczednych. Lecz samo auto polecam kazdemu.
10,7
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Moj silnik to 2.0 o mocy 138KM i niestety ma spory apetyt na paliwo mimo poczynionych krokach w celu zmniejszenia go tzn; sprawdzenie sond, czyszczenie przepustnicy itp. Ogolnie fajne rodzinne o rozmiarach Forda Focusa z dobra trakcja w zimie. Niestety z tym silnikiem bardzo mułowaty. Ogolnie polecam
5,7
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
8,7
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Nie oszukujmy się w prawdzie na rynku jest coraz więcej zamienników to jednak subaru jest w Polsce marką niszową dla koneserów, znawców tematu. Powoduje to że jest mało części zamiennych i firm mających je w swojej ofercie. Jednak części te mimo iż droższe to jednak solidniejsze i na dłużej starczają pod warunkiem że to nie najtańszy chiński zamiennik. Bzdurą jest opinia o padających sprzęgłach, wszystko jest poprawnie wyliczone i zaprojektowane winę ponosi użytkownik który nie potrafi obsługiwać sprzęgła prawię sportowego (tzw. zero - jedynkowego) i traktuje je jak moja babcia.
10,4
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Wersja 138 KM, Landi Renzo Omega S. Gazu pali zdecydowanie więcej niż benzyny. Jeżdżę głównie po trasie. Nie sądzę żeby mniejsze spalania były możliwe, chyba że na "emeryt style". A chyba nie po to kupuje się Subaru. Na gazie to bardzo tani (jak na tą klasę) i wytrzymały samochód. Polecam.
8,5
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Trzeba schować między bajki wszystkie mity o niebotycznym spalaniu samochodów tej marki. Przynajmniej w tej wersji z tym silnikiem, utrzymuje się na bardzo przyzwoitym poziomie. Przede wszystkim dlatego, że jest to jedna z nowocześniejszych jednostek Subaru (DOHC ze zmiennymi fazami AVCS), średnie spalanie w cyklu mieszanym oscyluje w granicach 8-9 litrów benzyny co jak na tak dynamiczne auto z napędem na 4 koła, jest wynikiem rewelacyjnym. Ciężko mi się wypowiadać o cenach części gdyż nie musiałem ich wymieniać, jednak na allegro widać, że są niższe niż te do Saab'a czy Alfa Romeo. Jeśli chodzi o części typowo eksploatacyjne, jak filtry, są one wspólne dla większości samochodów japońskich (np. filtry oleju te same co w Nissanie). Jeśli chodzi o ceny serwisowania, wiele zależy od miasta w jakim mieszkamy, w mieście którym mieszkam robocizna w ASO jest droższa niż w ASO BMW, jednak w innych dużych miastach (np. w Poznaniu) stanowi 60% tej kwoty. Innymi słowy wiele zależy od tego gdzie mieszkamy. Jednak, jako że mojego samochodu już nie obowiązuje gwarancja, korzystam z innej stacji obsługi specjalizującej się w samochodach japońskich, i jestem z nich bardzo zadowolony.
9,9
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Cóż.. czuć ten samochód w portfelu jednak jak na te parametry: AWD, 2.0, 165KM to spalanie na poziomie 10l to świetny wynik!
10,0
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Subaru Legacy IV Kombi