Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Subaru Legacy

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1989 roku. W ofercie Subaru Legacy zastąpił model Leone. Legacy tylko teoretycznie nawiązuje do swojego poprzednika, gdyż od początku był od niego większy i znacznie bardziej komfortowy. Od początku dostępny w wersjach sedan i kombi, których cechą charakterystyczną jest napęd na cztery koła. Model mający silną pozycję na rynku w swojej klasie (ponad 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy), wielokrotnie nagradzany, również za sukcesy w sportach samochodowych. Obecnie na rynku dostępna jest piąta generacja modelu.

Generacje Subaru Legacy

  • Wybierz generację: Subaru Legacy V (2009 - teraz)
    Subaru Legacy V

    Subaru Legacy 2009 - widok z przodu Subaru Legacy 2009 - widok z przodu Subaru Legacy 2009 - widok z przodu Subaru Legacy 2009 - widok ogólny wnętrza Subaru Legacy 2009 - skrzynia biegów Subaru Legacy 2009 - tylna kanapa złożona, widok z boku

  • Wybierz generację: Subaru Legacy IV (2003 - 2009)
    Subaru Legacy IV
    Subaru Legacy Kombi 2008 - lewy przedni reflektor - włączony Subaru Legacy Kombi 2008 - maska otwarta Subaru Legacy Kombi 2008 - lewe lusterko zewnętrzne, tył Subaru Legacy Kombi 2008 - przycisk do uruchamiania silnika Subaru Legacy Kombi 2008 - inny element panelu przedniego Subaru Legacy Kombi 2008 - konsola środkowa

    Subaru Legacy IV

    Czwarta generacja Legacy pojawiła się na rynku w 2003 roku. Stylistycznie model stanowi twórczą kontynuację myśli projektowej zastosowanej u jego poprzednika. Legacy IV, uważany zresztą za najładniejszego przedstawiciela czterech dotychczasowych generacji...

    więcej o Subaru Legacy IV

  • Wybierz generację: Subaru Legacy III (1998 - 2003)
    Subaru Legacy III

    Subaru Legacy III

    Trzecia generacja Legacy debiutowała w Europie i w Japonii w 1998 roku (w USA premiera odbyła się w 2000 roku). Pod względem stylistycznym Legacy III znacznie różnił się od auta drugiej generacji. Sylwetka stała się bardziej stonowana, mniej dynamiczna,...

    więcej o Subaru Legacy III

  • Wybierz generację: Subaru Legacy II (1994 - 1999)
    Subaru Legacy II

    Subaru Legacy II

    Druga generacja modelu trafiła na europejski rynek w 1994 roku (debiut w Japonii odbył się kilka miesięcy wcześniej, a w USA - na początku 1995 roku). Stylistycznie samochód został solidnie odmieniony. Za nowe, bardziej zaokrąglone nadwozie odpowiadał...

    więcej o Subaru Legacy II

  • Wybierz generację: Subaru Legacy I (1989 - 1994)
    Subaru Legacy I

    Subaru Legacy I

    Pierwsza generacji Legacy debiutowała w 1989 roku jako następca modelu Leone. W porównaniu do swojego poprzednika, Legacy I był większy, dużo bardziej komfortowy i zaawansowany pod względem technologicznym. Auto wyróżniało się też opływowym nadwoziem...

    więcej o Subaru Legacy I

Legacy V

Przez długie, długie lata Subaru unikało poważniejszych eksperymentów designerskich, proponując swoim klientom klasycznie wystylizowane auta z nutką sportowego „zacięcia”. Kontrowersyjna stylistyka zawitała do gamy japońskiego producenta wraz z pojawieniem się Imprezy III oraz prezentowanego Legacy V. W drugim przypadku klasycznego, trójbryłowego sedana przeprojektowano na coś a la coupe, a wszystko to połączono z reflektorami, lampami tylnymi czy wlotami powietrza o dość dziwacznych kształtach. Designerska ekstrawagancja może się podobać, ale czy pasuje do reprezentacyjnej limuzyny? Chyba nie…

Mniej „przekombinowane” pod względem wizualnym jest (na szczęście?) wnętrze. Kokpit ma elegancką formę, a zegary z efektownym podświetleniem dodają mu nowoczesności. Niemiłym zaskoczeniem okazują się materiały wykończeniowe – zastosowane tworzywa sztuczne mają fatalną jakość, przez co nie tylko źle wyglądają, ale przede wszystkim są niemiłe w dotyku. Na szczęście montaż kokpitu to już całkiem inna bajka – wszelkie elementy poskładano z jubilerską wręcz precyzją, dzięki czemu podczas pokonywania dziur deska nie wydaje żadnych nieprzyjemnych dźwięków. Ergonomia stoi na średnim poziomie, bo z jednej strony wszystko udanie rozplanowano, ale z drugiej oszczędzono na rozmiarach niektórych przełączników.

Podczas, gdy jakością wykończenia Legacy piątej generacji ustępuje swojemu poprzednikowi, pod względem wymiarów wnętrza wyraźnie nad nim góruje. Miejsca przybyło na tyle dużo, że auto stało jednym z najprzestronniejszych modeli w klasie. Rodziny ucieszy z pewnością fakt, że bogactwo przestrzeni w kabinie pasażerskiej poszło w parze z należytą ilością miejsca wygospodarowaną na walizki. Zaletą bagażnika są funkcjonalne schowki, wadą zaś – w przypadku wersji sedan – za mały otwór ładunkowy.

Przechodząc do kwestii właściwości jezdnych docieramy do elementu auta, który pozostawia konkurencję Legacy daleko w tyle. Mowa o stałym napędzie na cztery koła, którego konstrukcja dopracowana w najdrobniejszym szczególe daje w praktyce stabilne prowadzenie w różnych warunkach drogowych. Dzięki temu, podczas jazdy po mokrej, ośnieżonej czy tym bardziej oblodzonej nawierzchni auto nie pozostawia żadnych szans swoim konkurentom. Zawieszenie i układ kierowniczy prezentują przyzwoity poziom, choć to pierwsze mogłoby lepiej pochłaniać niewielkie nierówności, a ten drugi mógłby działać precyzyjniej.

Ceny limuzyny ze znaczkiem Subaru do okazyjnych nie należą, ale po przyjrzeniu się ofercie bliżej zyskują na atrakcyjności. A wszystko dzięki bardzo wysokiemu standardowi wyposażenia – każdy egzemplarz ma na pokładzie wychwalany wszem i wobec napęd na obie osie, dwustrefową klimatyzację automatyczną, rozbudowany system audio, tempomat czy system ISR automatycznie informujący służby ratunkowe o kolizji auta.

Legacy IV

Klasyczna sylwetka, minimum przetłoczeń i garść sportowych akcentów - nadwozie Legacy nie rzuca się w oczy, ale może się podobać. Po otwarciu bezramkowych drzwi dowiadujemy się, że również stylizacja wnętrza nie chwyta za serce, jednak dzielnie znosi próbę czasu. Odporne na upływ lat jest również wykończenie, a to za sprawą trwałych materiałów i solidnego montażu. Pod względem przestronności kabina prezentuje się natomiast przeciętnie - z przodu jest wygodnie, ale z tyłu brakuje miejsca nad głową. Nieco obszerniejszy mógłby być również bagażnik.

Tradycyjnie dla marki spod znaku plejad, pod maską Subaru Legacy IV znajdziemy boksera, a generowany moment napędowy trafia na cztery koła. W gamie silnikowej znalazły się trzy jednostki benzynowe i jeden diesel. Te pierwsze sporo "palą", ale okazują się dynamiczne i niezawodne. Diesel z kolei kapitalnie łączy dobre osiągi ze skromnym zużyciem paliwa, jednak boryka się z kilkoma poważnymi problemami. Choć zawieszenie jest komfortowe i generuje na łukach lekkie przechyły nadwozia, napęd 4x4 zapewnia idealną trakcję w każdych warunkach.

Wybierając benzynowego Legacy wystarczy regularnie kontrolować stan oleju i dbać o sprzęgło, aby zagwarantować sobie spokojną eksploatację - poziom niezawodności japońskiego modelu to klasa sama w sobie, nieosiągalna dla większości rywali. Wysokie ceny auta na rynku wtórnym są w tym przypadku jak najbardziej uzasadnione. Trudniej zgodzić się z kosztami części - zamienniki do najtańszych nie należą, a niektóre elementy dostaniemy tylko w ASO.

Komentarze redakcji

Powagosław: Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania.
Luzacjusz: Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód.

Silniki Subaru Legacy

Subaru Legacy IV - jaki silnik wybrać?

Auto na naszym rynku trochę niedocenione i o ile nadwozie jest bardziej herbatką z melisy, niż kieliszkiem wódki, to silniki są rynkowym kunsztem. Najsłabszy, benzynowy motor o pojemności 2.0l może i nie oszałamia, ale za to w zupełności wystarczy do w miarę dynamicznej jazdy u nie narwanych kierowców. Faktycznie trzeba wejść na wysokie obroty, żeby pokazał, co naprawdę potrafi, ale ten dźwięk boksera... choćby dla niego warto. Sporo osób pewnie uzna, że szuka czegoś więcej. Motor 2.5l 173KM jest trochę dynamiczniejszy, ale prawdziwe emocje zapewni w wersji z turbosprężarką i mocą 250KM. Podobną moc ma jeszcze benzynowe 3.0l – oba pozwalają zobaczyć „setkę” w czasie poniżej 7 sekund, a w tak spokojnym stylizacyjnie aucie to naprawdę bezcenne. Dla oszczędnych jest 150-konny diesel. Zimny pracuje trochę „oschle”, ale jak już się rozgrzeje, to robi się znacznie ciekawiej. Do tego chętnie pnie się po obrotomierzu, turbodziura nie przeraża swoją wielkością... co tu dużo mówić – dobry silnik wysokoprężny.

Publikacje o Subaru Legacy

Subaru Legacy - na przekór Niemcom
 
Nasz test Subaru Legacy – na przekór Niemcom

Można być jak wszyscy i myśląc: "Chcę niedużą limuzynę" kupić Volkswagena Passata. Bardziej wymagający kierowcy zaczną też szukać w segmencie Premium, a indywidualiści - mogą skusić się na markę z rajdowymi korzeniami i silnikami z przeciwsobnym układem cylindrów. Jakie jest Subaru Legacy III?

Czy warto kupić: używane Subaru Legacy (od 2003 do 2009)

Japońska propozycja dla indywidualisty. Świetnie wygląda, równie dobrze jeździ i zaskakuje trwałością. Limuzyna spod znaku Plejad jest jednak droga w zakupie oraz utrzymaniu. Czy warto kupić używane Subaru Legacy?

Tam gdzie wzrok nie sięga

Nasze redakcyjne auto przeszło ostatnio operację, której efekty na pierwszy rzut oka niełatwo pogodzić ze sobą. Z jednej strony po operacji auto przyciąga więcej spojrzeń, z drugiej strony oferuje znacznie więcej prywatności niż dotychczas.

Subaru Legacy Boxer Diesel 2.0D - totalne zaskoczenie

Japońscy specjaliści od silników benzynowych potrafią konstruować świetne motory Diesla dowiodła kilka lat temu jedna z tradycyjnych "benzynowych" marek. Teraz Subaru postanowiło pokazać, że diesel może być jeszcze lepszy.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Subaru Legacy

Subaru Legacy na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Subaru LegacyautoWcentrum - społeczność Subaru Legacy

najwyższe oktanyAuta - Subaru Legacy

Subaru Legacy 54,10

Subaru Legacy Black Submarine 90,98

Subaru Legacy 2.5 non turbo 4x4 46,74

Subaru Legacy Subek 35,90

Subaru Legacy 67,27

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Subaru Legacy

dawidchmura 30,08

titosw 30,12

chriss1971 30,11

NewLifeForGood 30,07

jb009 30,07

marek_z 76,92

andrzej0811 90,30

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Subaru Legacy

Nowe kółeczka
Nowe kółeczka Witam, Dzisiaj przyjechały do mnie używane co prawda ,ale bardzo fajne kółka w ...
LPG in da Subruu
LPG in da Subruu Witam, Od kilku dni cieszę się instalacją LPG w Subaraku. Zamontowałem oczywi...
Gdzie mój stab!?
Gdzie mój stab!? Witam, Od zakupu kółeczek zacząłem się bardziej zastanawiać nad modyfikacją (us...
Dyno
Dyno Test aplikacji dynolicious. Źle podana masa rzeczywista ,ale wynik mocy na koła...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Subaru Legacy

od 131 600 zł do 167 600

Dostępne silniki

Benzyna (150 - 173 KM): 2.0i, 2.5i

 

Diesel (150 KM): 2.0D

Skrzynie biegów

automatyczna:

 

manualna: 6-biegowa
Katalog nowych aut Subaru Legacy
 

Najpopularniejsza wersja Subaru Legacy

Subaru Legacy 2.0D 150KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

alufelgi
komputer
ESP
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
podgrzewane fotele
ksenony

Dostępne kolory

Cena katalogowa

131 600

Zobacz ofertę Subaru Legacy 2.0D 150KM - 4 drzwiowy sedan
 

Subaru Legacy najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
Opel Insignia
1.6 Turbo ECOTEC (170 KM)
BMW Seria 3
318d (143 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Subaru Legacy

Subaru Legacy
2.5 benzyna 290 KM
50 000 km, 2006
83 000 PLN
Subaru Legacy
2.0 diesel 150 KM
102 000 km, 2008
40 500 PLN
Subaru Legacy
2.0 benzyna 125 KM
182 000 km, 2003
14 990 PLN
Subaru Legacy
2.5 benzyna 173 KM
98 km, 2008
38 899 PLN

Ocena auta Subaru Legacy

Wybrane opinie

Subaru Legacy Kombi 2.0 i 4WD (116 KM)

Ja mam to auto stosunkowo niedlugo.W 2005 roku pisalem o 2.2 z 92 roku...Coz ,rozstalem sie z autem w pewien specyficzny sposob-powiedzmy ze to byl prezent...W maju 2006 kupilem w niemczech drugi egzemplaz 2.2 136KM rok 93,zwymienionym w serwisie silnikiem i nowa tapicerka-od turbo-co dziwne??? , na alufeldze,mialo nawet tempomat!!!!.(jezdzi dzis we wroclawiu i koles jest zadowolony)Super autko-zakochalem sie ponownie....dopoki nie pojechalem do znajomego na montaz gazu....Tam przewiozlem sie jego 2,0 turbo .....Przepasc jaka jest pomiedzy tymi samochodami -wolnossacy i turbodoladowany,spowodowala ze w ciasgu 5 min -zamienilem sie na auto ,ktore wygladalo -coz....slabo!-pogiete blachy-prawie wszedzie-ogolnie do poprawek i malowania.ALE TO CO SIE ZE MNA STALO PO TEJ PRZEJAZDZCE....!!!!!!2,0 turbo!!!!!To jest kosmos!Zawias -niesamowity-takie boki jakie robi sie tym autem....kosa!A kopyto....orgazm!!!!!!To jest dopiero frajda.Jezdze dosc szybko.Przy 230km./h-wyrwalo mi nadkole-bo nie mialem...

dodał: de_1vill@poczta.onet.pl
Subaru Legacy Sedan 2.2 i 4WD (131 KM)

Założyłem instalację gazową przy 145000 km. firmy LOVATO zużycie LPG ok.12lit./100.Przejechałem ok.27000 km.w tym z przyczepą campingową [1000 kg.] ok.9000 km.po Europie południowej.LPG wrejonie Warszawy NAJGORSZE !!!zużycie 16--17lit[jazdaz przyczepą] .Koło Częstochowy 14,5 lit.Głubczyce ok.14lit.CZECHY LPG bardzo dobre oznakowanie o tankowaniu ,średnie zużycie ok.13,5 lit. Austria oznakowanie BARDZO SŁABE LPG -za to gaz bardzo dobry 11 lit. Słowenia tankowanie w miejscach napełniania butli PROBLEM W NIEDZIELĘ -nie tankują CHORWACJA LPG bardzo dobre- zużycie ok.11-12 lit./100 [dużo wzniesień i zakrętów] Czym bardziej na południe w kierunku Dubrownika mniej stacji .Zbiornik mam w kole, mogę zatankować tylko 31,2lit.zmusza mnie to do częstych odwiedzin stacji z gazem.Podczas wyjazdu 6-cio tygodniowego [9000 km.]tylko Słowenia zmusiła mnie do jazdy na benzynie PB 95.Samochud spisał się bardzo dobrze ,nie było problemów z jazdą z przyczepą .Jechałem: normalna droga ok. 70 km/godz,autostrady...

dodał: radek@prozak.eu.org
Subaru Legacy Sedan 2.0 i 4WD (150 KM)

Silnik 138 hp za słaby - ale model 2006 ma już 165. Wyprzedzanie na trasie - bez 4000 obrotów nie zaczynaj - zazwyczaj trzeba redukować do trójki. Fatalna skrzynia biegów - może przypadek jednostkowy - do sprawdzenia na przeglądzie. Eleganckie wnętrze. Dobre i doskonale spasowane plastiki deski i drzwi, ale niska jakość niby-aluminium na panelu środkowym, łatwo zarysować. Wykładziny podłogi i bagażnika dwie klasy poniżej reszty - japońska logika? Doskonałe wyposażenie (wielki panoramiczny szyberdach, el.reg. i grzane fotele, komplet poduszek z kurtynami, cruise control, komputer), ale bez świateł przeciwmgielnych (!). ESP i ksenony niedostępne nawet w opcji. Wbrew pozorom mimo napędu 4wd ESP przydałoby się - na ostrych zakrętach potrafi nieźle zarzucić (choć łatwo wyprostować). Generalnie świetnie się prowadzi - docenisz to zwłaszcza w zimie - na trasie swobodnie wyprzedzasz całe kolumny jadąc bezpiecznie dwa razy szybciej (warunek dobre zimówki - np. Cooper Weathermaster). W sumie...

dodał: Adam
Subaru Legacy Sedan 2.5 i 4WD (150 KM)

fajne autko, bajer w postaci dwóch szyberdachów, fajnie wygląda dwukolorowe nadwozie, no i jeszcze jedno fajne tych aut jest stosunkowo niewiele na ulicach czyli w mojej okolicy jestem bardzo rozpoznawany prawdziwy koszmar to serwis, stacji autoryzowanych jest stosunkowo niewiele, ceny jakie tam są proponowane są chyba już takie jak w Unii, dostępność do części żadna ale jest nadzieja już za dwa tygodnie centralny magazyn serwisowy w Krakowie sprowadzi prawie wszystko Ceny części są takie jakbyśmy chcieli kupić jakies opakowanie zbiorcze a tu chodzi o jedną sztukę. To trochę niepoważnie że od sprzedawcy części gdy kupuje je się bezpośrednio dostaje się np 20% rabatu. W autoyzowanych stacjach dodają jeszcze do tych cen swoją marżę Całe szczęście że awaryjność nie jest wysoka

dodał: biebrza
Subaru Legacy Sedan 2.2 4WD (136 KM)

Gdy go kupowałem nie byłem do niego przekonany, znajomi odradzali bo mówili ze nie wyrobie na kosztach eksploatacji. Ale ja zawsze wierzyłem w japońską niezawodność i zdecydowałem sie na zakup. Teraz jak widze miny sąsiadów jak wsiadam w zimie do auta, odpalam bez niczego i ruszam bez problemów to aż mi ich szkoda, 4x4 robi swoje, zima nie zima auto drze do przodu. Jak patrze na biedne niemieckie auta, oraz francuzkie awaryjne szroty to aż mi żal ich właścicieli. Ludzie polecam ten model, jeżeli traficie na zadbane auto z przebiegiem do 200tys.km to bierzcie w ciemno, silniki są robione tak aby do remointu głównego przejeżdżały do 500tys.km!!!! Swoim pojeżdze jeszcze ze dwa lata, szkoda mi go sprzedawać ale mam ochote na Legancy z 1994r!!!!

dodał: Kazimierz Piotrowski, Włocławek

Galerie Subaru Legacy

Subaru Legacy Subaru Legacy Concept (2013) Subaru Legacy Sedan 2008 Subaru Legacy 2013 Subaru Legacy 2009 Subaru Legacy V Kombi Facelifting Subaru Legacy VI (2015) Subaru Legacy Kombi 2008 Subaru Legacy Kombi 2010
Zobacz inne galerie Subaru

Opinie o instalacji LPG

Subaru Legacy

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Subaru Legacy

Subaru Legacy

63 komentarze

55 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~kropi~kropi

Do ~kurcze: Wyczyść mechanizm wycieraczki, u mnie pomogło

~Stanley~Stanley

Jezdze Subaru Legacy 2 2.2litra z 1994 roku ,kupilem nowe w salonie aktualny przebieg to 426000 km i do tej pory wymienilem 2xtarcze ham. z przodu i raz z tylu no i oczywiscie klocki , amortyzatory, a w ubieglym roku uklad wydechowy, mialem juz kilka innych samochodow roznych marek ale Subaru niema sobie konkurenta a spalanie od 7,5 na trasie do 11 litrow w miescie ,krotko sumujac wspaniale auto ale tak jak (Media Markt) nie dla "Idiotow"

~arek~arek

Jedyny samochód który mogę z czystym sumieniem polecić. Mam go od 9 lat, a jest to Legacy z 97 roku 2.0 bez turbo z instalacją BRC,380 000 km , spalanie stałe 12L/100km. Wymieniane było : tarcza sprzęgła , łożyska we wszystkich kołach , amortyzatory, drążki kierownicze , przepływomierz , świece , czyli wszystko to co ma prawo normalnie się zużyć przy takim przebiegu. Z czystym sumieniem polecam . a i dziś pękło mi słoneczko docisku sprzęgła

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Subaru

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
4 506
Przejechany dystans
2 091 976 km
Zatankowanego paliwa
161 706 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
390
Wydanych pieniędzy
201 575 zł
Średnie wydatki na auto
1 768 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
528
Wydanych pieniędzy
387 866 zł
Średnie wydatki na auto
3 402 zł
Zobacz dzienniki kosztów Subaru (114)

Testy zderzeniowe Subaru Legacy

Najnowsze testy zderzeniowe Subaru Legacy przeprowadzone przez Euro NCAP.

Subaru Legacy 2.0D, LHD
2009

Subaru Legacy
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Subaru

Zużycie paliwa Subaru Legacy

Na podstawie 273 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: arnold, dodano: 16.02.2007 01:46

dość szeroki zakres zależny od humoru kierowcy. miasto:(10-12) jeżdżąc w miare dynamicznie, trasa (8-9) depcząc naprawde ostro na zwykłych krajowych drogach momentami do 170, cały czas wyprzedzając :) więc tu naprawdę niejest zle jak na pojemność 2.2. Jad

pełny raport Subaru Kombi 2.2 i 4WD

autor: dominik_kapala@, dodano: 18.01.2012 22:20

Witam wszystkich !!! Mam Legacy prawie 2 lata, od początku założyłem instalację Stefanelli (doradził mu zaufany "gaziarz" ), zrobiłem ponad 30 tyś km i muszę przyznać ,że wynik spalania bardzo przyzwoity, maks jaki mi wyszedł to 16 lirów, ale to włączona klima i miasto, dosyć ostra jazda, bardzo dobrze pali na autostradzie, jazda 170 km/h wychodzi 14 litrów ( automat skrzynia i AWD) Normalnie jeżdżąc na codzień - cykl mieszany wychodzi 14 ltrów. Myślę,że auto paliło by mniej gdyby nie ta skrzynia , archaik 4 stp. automat, ale za to się nie psuje, tankujesz i jeździsz a inni piszczą ,że pompa 2,5 tyś, że koło dwumasa itd. Gdybym mógł wybrać jeszcze raz to zdecydowanie 3.0 H6, pali ,mniej a już dosyć się zbiera, 2.5 przy nim to taki osiołek :) Pozdrawiam

pełny raport Subaru Kombi 2.5

autor: wilku, dodano: 26.09.2012 18:41

autko naprawde potrafi pozytywnie zaskoczyć, niedość że jest to duże rodzinne kombi, ma napęd na 4 koła, pięknie brzmi(za sprawą przelotowego układu wydechowego) potrafi dać masę frajdy, spalanie bez oszczędzania go na trasie około 8 litrów gazu, max w mieście 12,5, lpg, za 100zł 360 kilometrów to naprawde dobry winik, POLECAM moje następne auto to Tylko SUBARU

pełny raport Subaru Kombi 2.0

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Subaru Legacy

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Subaru Legacy

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Subaru Legacy
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Subaru Legacy, oglądali także