Szukaj

Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 2010 Suzuki Kizashi 2.4 VVT, Salon Polska, Serwis ASO

39 999 PLN
Suzuki
Kizashi
2010
benzynowy
178 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 124 347 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 178 KM
Pojemność silnika 2 393 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Alufelgi, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Podana w ogłoszeniu lokalizacja pojazdu jest aktualna na dzień wystawienia ogłoszenia. Przed przyjazdem do salonu sprzedaży prosimy o kontakt telefoniczny 223 166 767 w celu potwierdzenia dostępności pojazdu i jego aktualnej lokalizacji. Auto z przyjemnością przewieziemy do salonu sprzedaży zlokalizowanego najbliżej Twojego miejsca zamieszkania, abyś mógł je obejrzeć i sprawdzić go na miejscu.

Prezentowana cena pojazdu dostępna przy zakupie auta z finansowaniem, nie uwzględnia kosztów udzielenia finansowania. Cena sprzedaży auta za gotówkę to: 43 000 PLN

pojazd zakupiony jako nowy u autoryzowanego dealera w Polsce, poprzedni właściciel niepalący, bogate wyposażenie, mocny silnik, niezawodny silnik, napęd 4x4,

Oferujemy auta z wkładem własnym 0%, raty aż na 120 miesięcy, odroczenie spłaty kredytu nawet o 5 miesięcy, ubezpieczenie spłaty kredytu.

W celu uzyskania szczegółowych informacji o aucie i bezkonkurencyjnej ofercie finansowania prosimy o kontakt pod numerem tel. 223 166 767 - przebijemy każdą inną ofertę finansowania!

MIESIĘCZNA RATA NA TEN SAMOCHÓD JUŻ OD 256 PLN*

AUTO PRZYWIEZIEMY NAWET Z FINANSOWANIEM POD TWÓJ DOM!

DZWOŃ CODZIENNIE OD 8:00 DO 21:00 - NAWET W WEEKENDY I ŚWIĘTA

  • Możliwość finansowania: TAK
  • Leasing: TAK
  • Marka: Suzuki
  • Model: Kizashi
  • Rocznik: 2010
  • Przebieg km.: 124347
  • Rodzaj paliwa: benzyna
  • Pojemność skokowa: 2393 cm3
  • Silnik: 2.4 VVT
  • Moc: 178KM
  • 131kW
  • Skrzynia biegów: Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
  • Kolor: czarny
  • Metalik: TAK
  • Nadwozie: sedan
  • Liczba drzwi: 4/5
  • Właściciel: 2
  • Książka serwisowa: TAK
  • Uszkodzony: NIE
  • Przegląd techniczny: 15.11.2024
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Skorzane siedzenia
  • lopatki do zmiany biegow pod kierownica
  • pamiec ustawienia foteli
  • Elektryczne lusterka
  • Okno dachowe
  • Stereo
  • ABS
  • Połączenie USB (audio)
  • xenony
  • Aut. klimatyzacja
  • ASR
  • Bluetooth
  • światła przeciwmgielne
  • Czujnik deszczu
  • Bezkluczowe otwieranie auta
  • Bezkluczowe zapalanie auta
  • kierownica wielofunkcyjna
  • Kolo zapasowe
  • airbag
  • Alufelgi
  • Alufelgi
  • EL. UST. FOTELI
  • asystent podjazdu
  • isofix
  • Czujniki parkowania prz. i tył
  • WSP. KIEROWNICY
  • Zamek centralny
  • Komputer
  • elektr. składane lusterka
  • ESP
  • Podgrzewane fotele
  • Podłokietnik
  • Tempomat
  • Elektryczne szyby
  • przciemniane szyby

AAA AUTO – największy dealer samochodów używanych w Europie Środkowej! Jesteśmy właścicielem wszystkich aut znajdujących się w naszej ofercie!

NASZE ATUTY:

  • Jesteśmy właścicielami sprzedawanych pojazdów. Samochody oferowane w AAA AUTO wyróżniają się jakością i można je kupić w rozsądnej cenie.
  • Niemal 2 miliony zadowolonych klientów w 25-letniej historii firmy.
  • Specjalizujemy się w pojazdach krajowych - aż 80% naszych aut to pojazdy, które były pierwotnie zarejestrowane w Polsce.
  • W AAA AUTO przeprowadzamy kontrolę stanu licznika oraz liczby faktycznie przejechanych kilometrów.
  • Zapewniamy dożywotnią gwarancję legalnego pochodzenia pojazdu oraz Carlife - ubezpieczenie gwarancyjne na stan mechaniczny pojazdu do 36 miesięcy.
  • Umożliwiamy zawarcie umowy kredytu 7 dni w tygodniu* ( w tygodniu z niedzielą handlową), wpłata własna pod 0%.
  • Oferujemy OC i AC tańsze nawet do 30%. Wszystkie formalności można załatwić w naszym salonie.
  • Płacimy nawet do 20% więcej za Twój samochód, jeśli nowy kupisz u nas.
  • Oferujemy Program "7 dni na wymianę auta bez podania powodu"
  • Umożliwiamy skorzystanie z długiej jazdy próbnej.
  • Kredyt dostępny na każde auto.

Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności rozumieniu art. 66 § 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu cywilnego. Autocentrum AAA Auto zastrzega sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt omyłek.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
8,3 l/100 km
Długość
4 650 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
8,6
Suzuki Kizashi
Sedan 2.4 VVT 178KM 131kW
Wszystko oczywiście zależy od pory roku i nogi kierowcy, w trasie przy prędkościach umiarkowanych od 80-120 km ok. 7.7-8.2, na autostradzie przy prędkości ok 140 km ok. 8.7-9.0 Średnia natomiast u mnie w cyklu mieszanym z przewagą jednakże krótszych tras do ok. 10 km to też ok. 8.8-9.2 Natomiast oczywiście dynamiczna jazda, przy częstym wyprzedzaniu i kręceniu silnika na wyższych obrotach powoduje spalanie 10 do 11 litrów. Silnik wolnossący, a więc przy masie 1500kg. to chyba nie są złe wyniki, nawet jeśli nowoczesne silniki benzynowe z turbinami przy podobnej mocy, ale mniejszej pojemności palą litr mniej, to uważam że nie warto biorąc pod uwagę ich awaryjność ograniczoną żywotność i koszty serwisowania. Jestem zwolennikiem sprawdzonych silników wolnossących i szkoda że obecnie w zasadzie poza nielicznymi przypadkami nie są juz montowane w nowych samochodach.
8,8
Suzuki Kizashi
Sedan 2.4 VVT 178KM 131kW
Samochód na żywo wyglšda super, oczywiœcie koncept wzbudzał większe emocje ale oczywiœcie jego produkcja bez zmian była nierealna. Zapewniam, że na żywo wersja produkcyjna wzbudza też duże emocje. Solidny ładny przód auta, piękny tył i linia boczna. Srebrne wstawki nie wyglšdajš jak doklejane listewki w ostatniej chwili aby usportowić auto jest to fabrycznie wkomponowane i wyglšda imponujšco. Atrapa-grill wyglšda jakby była wykonana z grubej siatki. Z zewnštrz widać wysokš jakoœć wykonania. Wszystkie listwy, uszczelki, szpary, połšczenia bardzo dopracowane. Patrzšc z boku na panele poszycia nie widać nierównoœci po procesie tłoczenia blach. Nawet na krawędziach drzwi, gdzie następuje zagięcie poszycia nie występuje charakterystyczne ugięcie powierzchni. Jedna płaszczyzna. Stšd lakier wyglšda bardzo dobrze i ma się wrażenie, że jest położony grubš warstwš. Wnętrze na wysokim poziomie, bardzo dobre materiały, nic nie stuka, nic nie trzeszczy podczas jazdy. Œwietna pozycja za kierownicš (coœ na wzór foteli w Hondach) (fotele regulowane elektrycznie), dobrze trzymajš na boki. Ergonomia przełšczników na najwyższym poziomie, przypomina auta niemieckie Passata czy A4, A6. Samochód bardzo cichy w œrodku, w mojej ocenie jeden z cichszych w segmencie D. Do 180-190 km/h jest naprawdę bardzo cicho – po prostu zaskakujšce jak na auto japońskie i to Suzuki. Trakcja, prowadzenie naprawdę bardzo dobre. Samochód był wyposażony w koła 18 cali i opony 235/45. Spodziewałem się, że będzie słychać głoœno zawieszenie i pojawiš się wibracje podczas przejeżdżania polskich asfaltowych dziur. A tu zaskoczenie! Zawieszenie jest dostosowane do dużych, szerokich kół. Fajnie tłumi, nic nie dobija. Wzorowo utrzymuje kierunek na wprost. Nie zmienia kierunku i nie cišgnie na koleinach. W ostrych skrętach zachowuje się neutralnie i nie nurkuje jak np. Passat. Ogólnie w prowadzeniu przypomina ostatniš serię IS. Po otwarciu pokrywy silnika widać obudowany silnik ale nic nie wskazuje, że jest ona taki dobry. Silnik pracuje bardzo płynnie, ładnie się kręci do wysokich obrotów, nie powstaje hałas, cały czas cichy. Skrzynia 6 biegów pracuje wzorowo, daje się ładnie i szybko redukować przy wyższych obrotach silnika do II czy III biegu. Układ wydechowy zaopatrzony w dwie „kosmiczne” końcówki wbudowane w tylny zderzak i to nie jest tylko bajer. Faktycznie sš za nim dwa tłumiki sporych rozmiarów. Układ wydechowy słychać, że generuje niski dŸwięk – inżynierowie pomyœleli i o takim akcencie sportowym. Przy wyższych obrotach pojawia się wyższy niegłoœny dŸwięk generowany przez układ wydechowy a nie silnik, coœ na wzór motocykla. Ze względu na bardzo dobre wytłumienie wnętrza przyspieszenia „nie słychać i nie czuć”. Można się zorientować po wskazówce prędkoœciomierza i innych autach zostawionych daleko w tyle podczas ruszania spod œwiateł ,że przyspieszanie następuje bardzo szybko. W moim ocenie przyspiesza około 7-8 s do setki. Wg komputera spalanie œrednie 9,5l/100km, nieŸle jak na ostrš jazdę na trasie i w mieœcie. Ze stałš prędkoœciš 90-100 km/h komputer pokazywał około 6,5 l. Podsumowujšc bardzo fajne auto, elegancka sylwetka, w œrodku czuć ducha Japonii, wszystko wykonane na najwyższym poziomie, ładne tapicerki na drzwiach, lista wyposażenia pełna, skóra, xenony, elektryka, składane lusterka, klima dwustrefowa (działajšca!), 9 poduszek, bajeczna kierownica, czujniki parkowania PiT, lusterko chromatyczne, czujnik deszczu, ESP współpracujšce ze wspomaganiem uk. kierowniczego itp. Oczywiœcie można znaleŸć jakieœ szczegóły, które można było inaczej rozwišzać, np. tradycyjna podpórka pokrywy silnika brak sprężyny gazowej lub normalne zawiasy pokrywy bagażnika (chociaż sš bardzo ładnie obudowane tworzywem) ale tak ma większoœć japończyków, sš konserwatywni.
8,9
Suzuki Kizashi
Sedan 2.4 VVT 178KM 131kW
Średnie spalanie "całobakowe" po osiągnięciu blisko 100tys km wahało się pomiędzy 9.5 a 11.2 l/100km, w zależności od pory roku oraz przewagi jazdy w cyklu miejskim bądź pozamiejskim. Generalnie przy tankowaniu od zapalenia rezerwy do pełna robię ok 500-550km.

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Kizashi