Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Opel Astra G Coupe

Sprzedaż Astry II (zgodnie z kolejnością alfabetyczną zwanej Astrą G) rozpoczęła się w 1998 roku. Od swojego poprzednika model odróżniał się nowocześniejszą, masywniejszą sylwetką i większymi rozmiarami, co wpłynęło na przestronność wnętrza. Astra II jako pierwsza dostępna była również w wersji coupe, która podobnie jak kabriolet została zaprojektowana przez stylistów Bertone. W roku 2004, gdy na rynku pojawiła się Astra III, produkcja niezmienionej Astry II (pod nazwą Astra Classic II) została przeniesiona do fabryki w Gliwicach.

Generacje Opel Astra

  • Astra G   1998 - 2009
    Opel Astra G
    • Wybierz generację

    • Astra J (2009 - teraz)
    • Astra H (2004 - 2013)
    • Astra G (1998 - 2009)
    • Astra F (1991 - 2000)

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Wersje nadwozia Opel Astra G

Silniki Opel Astra G Coupe

Lista silników:

Publikacje o Opel Astra

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Wkrótce na drogach: Opel Astra K

Europejski rynek segmentem C stoi. Aby zaistnieć w kompaktowej stawce, trzeba dysponować solidnym produktem. Opel intensywnie pracuje nad nową Astrą, która może pojawić się w salonach sprzedaży w 2016 roku.

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
 
Nasz test Opel Astra J – teraz trzeba błyszczeć

Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - wysokie aspiracje
 
Nasz test Opel Astra Sedan 1.7 CDTI

Koncern z Rüsselsheim stoi frontem do klienta. Kto czuje potrzebę, może doposażyć kompaktową Astrę do poziomu, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna klasy średniej. Tak też skompletowano testowaną Astrę Sedan - samochód z gliwickiej fabryki Opla.

Przeczytaj pozostałe 22 artykuły o Opel Astra

Opel Astra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Opel AstraautoWcentrum - społeczność Opel Astra

najwyższe oktanyAuta - Opel Astra

Opel Astra Astroida 87,53

Opel Astra III 1.4 ENJOY 84,73

Opel Astra .::SMOK OKTANOWY::. 77,33

Opel Astra 81,08

Opel Astra Cabrio Fiolo 83,70

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Astra

Pitbull_1983 76,35

luckyboy 87,59

alvaro7 91,67

rekord5 98,40

hemod 95,59

eMJay 77,04

maynard_jk 86,11

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Astra

10 000 km
10 000 km No i pierwsze nasze 10 000 km za nami. I cóż mogę powiedzieć po nich? Jak dla mn...
Lekkie zmiany c.d.
Lekkie zmiany c.d. kolejnym lekkim dodatkiem, była nakładka na kierownicę. Oryginalna wyglądała już...
Zmiana barw :)
Zmiana barw :) Po prawie ośmiu latach jeżdżenia renówkami zmieniałem obóz na niemiecki. Na niem...
Znowu wosk
Znowu wosk Dzisiaj będzie bardzo krótko;). Pogoda w ostatnich dniach lepiej niż ładna bo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Astra

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Opel Astra
 

Najpopularniejsza wersja Opel Astra

Opel Astra

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Opel Astra
 

Opel Astra najczęściej porównywane z:

Skoda Octavia
2.0 TDI (184 KM)
Toyota Prius
1.8 HSD (136 KM)
Honda Civic
1.6 i-DTEC (120 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Opel Astra Enjoy Fabryczna instalacja LPG Opel Astra Enjoy Fabryczna instalacja LPG
Rocznik: 2014. Przebieg: 11 500 km. Silnik: 1.4 103KM .
Cena: 59 900 zł
Opel Astra Enjoy Opel Astra Enjoy
Rocznik: 2012. Przebieg: 81 444 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 35 400 zł

Używane Opel Astra

Opel Astra
1.9 diesel 150 KM
94 000 km, 2007
25 400 PLN
Opel Astra
1.2 diesel 89 KM
114 000 km, 2007
20 000 PLN
Opel Astra
1.4 benzyna
69 000 km, 2011
55 555 PLN
Opel Astra
1.3 diesel 90 KM
190 000 km, 2008
13 900 PLN

Ocena auta Opel Astra G Coupe

  • Średnia ocena
    na podstawie 52 opinii
  • 4,26
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Opel Astra Coupe 2.2 16V (147 KM)

Bylo by doskonale,gdyby serwis OPLA od poczatku pozadnie serwisowal ten samochod.

dodał: elbach@o2.pl
Opel Astra Coupe 2.2 DTI (125 KM)

piękna sylwetka sportowego auta, a części tanie jak do zwykłej Astry

dodał: daro_red
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - widoczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Opel Astra

Opel Astra II OPC Opel Astra J Facelifting - galeria redakcyjna Opel Astra H Hatchback 5d - galeria społeczności Opel Astra II Hatchback Opel Astra K Hatchback 5d (2016) Opel Astra Sports Tourer Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna Opel Astra IV Sports Tourer Facelifting BiTurbo Opel Astra IV Sports Tourer Facelifting Opel Astra OPC EXTREME (2014)
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Astra

  • 1.
  • 2,00 Opel Astra G 1.6 16V (101KM) 2001r.
    dodał: tomcio, 02.10.2013

    witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął się mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!!

  • 2.
  • 3,00 Opel Astra G 1.8 16V (116KM) 2000r.
    dodał: Agnieszka, 31.05.2012

    Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!!

  • 3.
  • 4,75 Opel Astra F 1.6 i 16V (100KM) 1995r.
    dodał: astrat34, 19.12.2008

    wszystko ok tylko problemy przy montazu byly gazownik nie potrafil sobie poradzic z wahaniami obrotów walczyl z tym prawie pol roku ale bylem konsekwentny czytaj upierdliwy i dopiolem swego chodzilo o wyprzedzenie wtrysku gazy mialem za pozny 2 minuty roboty praca komputerem i zmiana czasu wtrysku ni po problemie gosc musial byc swiezo po jakims szkoleniu bo jak tylko mnie zobaczyl to wiedzial co ma zrobic... ale pol roku zmartwien mialem teraz sam zmienilem sobie moment przelaczenia na gaz zeby szybciej chodzil na gazie znaczyb oszczedniej przy fabrycznych nastawach palil mi 7.5 gazy ile benzyny nie wiem a teraz to pali 8.7 gazu a benzyne to na pewno mnie ale dalej nie wiem ile cos kolo 5 litrow na zbiornik gau ale zalezy od ilosci rozruchow bo sa zawsze na benzynie takze jak sa krotkie trasy to pali wzauwazalnie wiecej benzyny

  • 4.
  • 5,00 Opel Astra G 1.4 16V (90KM) 2008r.
    dodał: DrMASH, 25.06.2009

    Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze polskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km!

  • 5.
  • 5,00 Opel Astra F (KM) 1996r.
    dodał: Kaprychoo, 14.06.2012

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. Przy takich ustawieniach, najbardziej dostaje po du..(4 literach) reduktor. Ale niedawno wymieniłem, z gwarancją na 2 lata, a takie nastawy wprowadził montażysta i gwarant w jednej osobie, więc mi to lotto :) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,25 Opel Astra G 2.2 16V (147KM) 2001r.
    dodał: 123, 28.01.2010

    Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra

Opel Astra

1 390 komentarzy

840 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kamil_Inwestor~Kamil_Inwestor

Witam
Jestem posiadaczem Opla astry H z silnikiem 1,3 cdti 90km i jestem z niego bardzo zadowolony gdyż jest to samochód bardzo oszczędny i zarazem dynamiczny jak na warunki miejskie jest wprost idealny. Przebieg mojego egzemplarza to 120000 kilometrów, które sam zrobiłem od nowości i jedyne co wymieniłem od tej pory to kompletne zawieszenie oraz hamulce (zwykła eksplantacja).
Duża ilość egzemplarzy na polskich drogach sprawia że ten samochód staje się tani w serwisowaniu, ponieważ występuje duża podaż części na rynku różnych producentów.

~KRZYSIO~KRZYSIO

WITAM MAM OPLA ASTRE G Z SILNIKIEM 1.8 16V 125 KONI BENZYNA I BIERZE DUZO OLEJU CZY TE SILNIKI MAJA TAKA WADE FABRYCZNĄ??PROSZE O OPINIE NA TEN TEMAT KOGOS KTO SIE ZNA NA TYM LUB MIAŁ DO CZYNIENIA WLASNIE Z TAKIM SILNIKIEM

~franek~franek

Astra cabrio 1.4 Si (82KM) - kupiłem za 4500 dołożyłem osobiście - moja robota - 2500 - teraz wszystko w 100% sprawne - jest nawet nowy katalizator, nowe opony całoroczne Kleber, rozrządy , pompa ,hamulce przód itd - zrobiłem w 15 miesiecy 12 tys km - spalanie PB95 wieś - 7.0 trasa szybka 6.0 l/100km, po miastach raczej nie jeżdżę; Od pół roku tylko na PB 98 - bo tania spalanie: autostrada (140 km/h)- 6.0 l/100 , wieś - trasa normalna - 5.4 l/100 80-90 km/h , miasto typowe jw. minimalne zauważone spalanie średnia 100 km/h - 5.32 l/100. Rocznik 1994 z Włoch , 0 rdzy. Oleju 5W-30 brał przed wymianą uszczelki pod michą 0.35 l/1000 km, teraz jeszcze nie wiem Służę informacjami jak kogoś to interesuje . Chciałem kupić Tigrę ale po 9 - miesięcznych bezskutecznych poszukiwaniach sprawnego auta zwątpiłem - i nie żałuję - bo co cztery osoby to nie dwie - no i kasy trochę zostało na przepicie. Chyba ją pomaluję aby lepiej wyglądała na czerwień meksykańską "rosso".

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
86 870
Przejechany dystans
52 274 179 km
Zatankowanego paliwa
2 614 018 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
13 260
Wydanych pieniędzy
4 197 774 zł
Średnie wydatki na auto
1 236 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
20 436
Wydanych pieniędzy
5 106 197 zł
Średnie wydatki na auto
1 503 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 397)

Testy zderzeniowe Opel Astra

Najnowsze testy zderzeniowe Opel Astra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011

Opel Astra
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009

Opel Astra
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Zużycie paliwa Opel Astra G Coupe

Na podstawie 86 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Linkin_001, dodano: 30.01.2012 08:51

Miesięcznie robie około 1500km. Typ trasy 70% teren pozamiejski 30% miejski. Jazda w przeważającej częsci na tempomacie. Obszar zabudowany max 60km/h na 4 biegu. Wówczas wskazanie komputera wyświetla wartość 3.6L/100km, obszar niezabudowany jazda płynna 100-110km/h - wskazanie komputera 4,3-4,6L/100km na tempomacie 6bieg. Ogólnie trzeba zwrócić uwagę na to kiedy wypala się DPF wówczas najlepiej zmienić charakterystykę jazdy tak by proces wypalania trwał stosunkowo krótko. Ja czynię to w ten sposób, że redukuję bieg po to by osiągnąc około 2500 obrotów/min - wypalanie trwa max 15-20km. Korzystam z wszystkich możliwych metod z dziedziny eko-driveingu (szybkie przyspieszanie do porzadanej predkości i poźniej tylko jej utrzymywanie bez gwałtownych zrywów jeśli niejest to podyktowane warunkami na drodze, nie trzymanie się na tyłku pojazdu z przodu, nie trzymanie na gazie auta i hamowaniu na 5 metrów przed światłami czy skrzyżowaniem no i tempomat pomaga zaoszczedzić kilka "setek" paliwa na 100km i naprawdę można rocznie kilka stówek (PLN) zaoszczedzić, ale przy obecnych cenach paliw to 4,5L/100km robiąc miesiecznie 1500km to jest drogo.

pełny raport Opel Kombi 1.9 CDTI ECOTEC

autor: SÂławek Lublin,, dodano: 17.10.2008 17:25

Moim poprzednim autem był ford fiesta 1.3. Na szczęście moja ex kobieta rozbiła go. Ta fiesta była z 2000 roku, paliła na mieście 10 litrów benzyny, była toporna, brzydka, nijaka. Była warta koło 10 tys. złotych. Następny mój samochód to Opel Astra z 1996 roku. Trafiła mi się wersja super - 100 KM, silnik ECOTECH, 16 V. Dałem za nią 5,5, tys. osobie, która sprowadziła wóz ze Szwajcarii. Samochód, choć tańszy o połowę od fiesty z 1996 roku, jest od niej o niebo lepszy. W środku przestronnie jak limuzynie, wnętrze "ciepłe" i miłe, ładnie jedzie się po swojskich kiepskich drogach. Płynie po ulicy jak statek. Także wygląd zewnętrzny ma bardzo dobry - jak limuzyna, czego nie można niestety powiedzieć o frędzlowatym fordzie fiesta. Atutem jest także wielki kufer bagażowy, eL. szyby, oryginalny sprzęt radiowy z 6 głośnikami. to byłą wersja dla Szwajcarów, a jak wiadomo oni nie lubią tandety. Samochód ma zrobione 200 tys. km, ale jeździ lepiej niż ford fiesta z przebiegiem 120 tys. km. Trafiła mi się także wersja z relingami, co niekiedy przydaje się, gdy chcesz np. przewieźć coś dużego, co nie mieści się w samochodzie (np. lodówkę). Chociaż Astra ma swoje lata, czujesz się w niej jak w dużej bezpiecznej limuzynie. Samochód ma swój wyraz i styl, a wyposażenie ma lepsze od niejednego salonowego Chevroleta, Dacii, Fiata etc. Ostatnio zauważyłem że na wyboistych drogach pojawiają się ciche stukoty, ale nie ma co wymagać od samochodu, który ma 12 latek. Miałem wiele aut, ale ten jest najlepszy, choć kosztował niewiele. Ma fajny zadbany wygląd, i jeszcze niejedna studentka na ulicach Lublina potrafi się za nim obejrzeć (był garażowany, więc lakierowo jest prawie super). Mój kumpel kupił sobie suzuki Swift nówkę, ale powiadam wam, że w środku u mnie jest fajniej, przestronniej, sympatyczniej, niż w jego "Japończyku". Owszem, są pewne mankamenty, jak np. to że świszczy mi coś przy większej prędkości (moze to wicher gdzieś się zaplącze, a może coś się poluzowało, zużyło). Jak zostanę bezrobotnym to zapisze się na taksiarza i zamienią tą Astrę na taxi - doskonale się nadaje - gdyż jest duża, szykowana, obszerna w środku i dostojna. Jak traficie na samochód nie bity i z dobrym lakierem - bierzcie, nie pożałujecie. Części tanie jak barszcz. Za wymianę lampy kierunkowskazu dałem chyba z 15 zł! To jest samochód, którym śmiało możecie jechać na podryw. W środku jest tyle miejsce, że na dobrą sprawę to można tam sobie spać. W środku nic nie trzeszczy, nie piszczy, wszystko spasowane dobrze, solidnie, po niemiecku. Polecam to auto.

pełny raport Opel Sedan 1.6 i 16V

autor: Ernest, dodano: 27.12.2011 21:38

auto zakupiłem o 2-giego właściciela przy przebiegu 200K km. Pierwszym właścicielem była firma chemiczna - samochód jezdził na firmie przez 5 lata i głownie na trasach (przejechali 180k km) Przy 200k km wymieniono szczotki alternatora, wszystkie płyny. Przy 215 k km wymieniłem rozrząd oraz akumulator. Przy 230K km do wymiany poszły przednie łożyska kół oraz tylne amorki, klocki + tarcze hamulcowe.Przy 255 k km wymieniłem chłodnice klimy bo się rozszczelniła (standard w astrach i zafirach po około 7 latach).Regularnie co około 15k km wymieniam olej na 5w30 Dexos 2. Większosć napraw głownie mechanicznych staram się robić we własnym zakresie. Wymiana oleju z filtrem to koszt 130 zł. Alternator regenrowany to koszt 300 zł. Sredni koszt 1 km (łacznie z paliwem i ubezpieczeniem) to okolo 45 gr. Jeżdze głownie na trasie, dość ekonomicznie (bo tak lubię) i średnie spalanie waha się od 4,3 do 4,5. Najmniejsze srednie zużycie paliwa w lecie (90% trasy, 10 % teren zabudowany) udało sięzejsc do 4,1 l/100km (olej napędowy BP zwykły) oraz 4 l/100km(BP ultimate)

pełny raport Opel Kombi 1.7 DTI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Astra G Coupe

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Astra G Coupe

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Opel Astra G Coupe
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także