Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011

Podsumowanie 17 opinii Filtruj
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
15 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
13 opinii
2-3 razy rocznie
4 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
16 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
14 opinii
Dobrze
3 opinie

Oceny instalacji LPG (17)

5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 124 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona z lubryfikacją, jak się z czasem okazało delikatnie mówiąc- zupełnie niepotrzebną. Średnie spalenie to tak 9-10l lpg, rekord to 7,5 (5.2 wskazanie komputera pokładowego) na trasie bez szaleństw tak 8-9l to norma. Zbiornik mały - 33l, realnie wchodzi 26l.. co zapewnia zasięg ok 250km max 300 na zbiorniku. Bywa irytujace. Za to bagażnik nie stracił wiele...
4,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Działa bardzo dobrze, nie odczuwam różnicy w trakcie jazdy. Jedyne minusy to mały zbiornik starczający na ledwo 300 km (mało miejsca na większy) i głośna praca wtryskiwaczy Barracuda (słychać je wyraźnie na zewnątrz). Poza tym polecam, instalacja zwróciła mi się po niecałym pół roku (robię ok. 40 tys. km rocznie).
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Opinia pozytywna, żadnych uwag dotyczących instalacji nie mam. Jeżdżę tylko na przeglądy i tankuję lpg:) Spalanie w granicach 10l na 100km, w zależności od jazdy i trasy. Moc po zamontowaniu instalacji się nie zmieniła. Przyspieszenie bez zmian, dynamika przy wyprzedzaniu jest jak była. Instalacja zamontowana w 2017 r. BRC SQ 32.
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik gazowany przy przebiegu 180 tys., auto zrobiła na LPG jak na razie blisko 40 tys. Silnik na gazie pracuje poprawnie, nie zauważyłem żadnych złych oznak. Moc jest, przyspieszenie ok, odpala za każdym razem, przechodzi na gaz bez problemu, spalanie unormowane ok 9-10 l/100 km.
4,3
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Z racji przejechanego dystansu mogę już coś powiedzieć o użytkowaniu lpg w tym aucie (z lubryfikacją). Ogólnie jestem bardzo zadowolony, chociaż niestety w moim przypadku występuje niewielki problem tzw. falujących obrotów, tj. czasami przy hamowaniu do zakrętu/skrzyżowania obroty spadają do 500 potem rosną na 1100 aby ustabilizować się na 700. Instalatorzy mówili, że to...
4,8
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 91 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Instalacja gazowa BRC SEQUENT 32. Na razie przejechane 11 000 km bezproblemowo. Auto jeździ poprawnie, a tankowania naprawdę przyjemne. Kontrola luzów zaworowych co 20 tysięcy i powinno być OK. Na szczęście regulacja tylko na śrubkę więc koszty to tylko uszczelka plus robocizna.
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 166 tys. km
użytkowana przez: 3 tys. km
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 96 tys. km
użytkowana przez: 109 tys. km
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 122 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja gazowa BRC SQ 32 spisuje się bez zarzutów , już się zwróciła i koszty jazdy są duża niższe :) .
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
już ponad 60 tys przejechane na gazie bez żadnych awarii i niespodzianek, koszt instalacji brc zwrócił się już po roku. Polecam
Honda Civic VIII Hatchback 5d