Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Mazda 6 III

Podsumowanie 7 opinii Filtruj
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
Średnia ocena
4,4
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
5 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
6 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
6 opinii
Bardzo źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (7)

4,0
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacjaużytkowana głównie w trasie, spalanie na poziomie 8-9l LPG +1,5l Pb przy prędkościach do 140. Instalacja niezawodna i oszczędna, jedynie obsługi co 15tys. Bardzo udane połączenie, Samochód dynamiczny, brak ubytku mocy.
5,0
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik jest bardzo dynamiczny i bardzo oszczędny dzięki solidnej instalacji lpg . Samochód spala niewiele więcej lpg w granicach 2 litrów . Instalacja bardzo szybko się zwróciła . Polecam Każdemu kto chcę zaoszczędzić założyć dobrą instalacje żadnych składaków .
5,0
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Na tej stronie nie ma możliwości oceny PRINSA DLM 3.00 Posiadam Prins DLM 3.00 - polecam każdemu, od zawsze mam autka w LPG ale to co jest w bezpośrednim wtrysku ciekłego gazu, jest nie do opisania!!! Autka stworzone wprost pod instalacje gazowe. Minimalne modyfikację + jazda i dopalanie na gaznie 100% + zerowy spadek mocy. Ja jestem mega zadowolony.
5,0
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Auto powinienem zagazować od razu ale bałem się utraty gwarancji Koszty spadły o połowę , samochód stał się bardzo ekonomiczny . Nie mam żadnych zastrzeżeń co do instalacji .
5,0
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja użytkowana na dystansie 45 tyś km , silnik dynamiczny świetnie się sprawdza z tą instalacją !
4,5
Mazda 6 III
Kombi 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 17 tys. km
2,0
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
homologacja: "AUTOGAZ" WIELKOPOLSKI
instalacja: AC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Przy spalaniu 6,5 instalacja gazowa jest bez sensu a koszt to około 9000 wole te pieniądze na paliwo przeznaczyć.
Mazda 6 III