Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307 II

Produkowany w latach od 2005 do 2012.

Generacje Peugeot 307

  • 307 II   2005 - 2008
    Peugeot 307 II
    • Wybierz generację

    • 307 II (2005 - 2008)
    • 307 I (2001 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Wersje nadwozia Peugeot 307 II

Silniki Peugeot 307 II

Lista silników:
1.4 16V (88KM), 1.6 16V (109KM), 1.6 16V (109KM), 2.0 16V (140KM), 2.0 16V (177KM), 1.6 HDi 16V (90KM), 1.6 HDi 16V (109KM), 2.0 HDi 16V FAP (136KM), 2.0 HDi 16V FAP (136KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 73,70

Peugeot 307 Lew 57,07

Peugeot 307 Czarnuszek 66,06

Peugeot 307 50,73

Peugeot 307 81,45

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

Rajannn 30,16

mikeber 30,14

KUMSON 84,50

Scigal 60,81

Keric 30,17

R420R 45,85

arturek z. 32,38

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

Pierwsze wydatki - wymiana rozrządu.
Pierwsze wydatki - wymiana rozrządu. Mówią, że jest to najważniejszy element, który należy wymienić po zakupie używan...
stuki w zawieszeniu
stuki w zawieszeniu Hmmm jakby nie chwalić Aso, z którego usług korzystam, to muszę dziś trochę ich ...
Czyszczenie przepustnicy i wymiana filtra.
Czyszczenie przepustnicy i wymiana filtra. Przepustnica w silnikach 2.0 jest podobno dość wrażliwym elementem, którego od c...
Montaż CB radia.
Montaż CB radia. Witam. Jako że CB radio jest wielkim przyjacielem w podróży postanowiłem je zam...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Ford Focus TITANIUM Demonstracyjny Ford Focus TITANIUM
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 200 km. Silnik: 1.0 125KM, benzynowy.
Cena: 92 500 zł 73 200 zł
Zyskujesz: 19 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307 II

Wybrane opinie

Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (90 KM)

Świetne zawieszenie samochodu, wytłumienie wnętrza no i climatronic sprawiają że jazda tym samochodem to jedna wielka przyjemność. Peugeot świetnie się nadaje własnie na polskie drogi, dziury są świetnie amortyzowane, cały samochód świetnie trzyma się jezdni a przyspiesznie świetnia spełnia swoją rolę. Na początku nie miałem zamiaru kupować tego samochodu gdyż przeczytałem o wielu wpadkach w poprzednich modelach z lat 2001 i 2003. Jednak po odwiedzeniu salonu Peugeot ten samochód mnie urzekł. Teraz juz wiem ze koncern Peugeot wykonał bardzo dużą pracę nad poprawieniem nie tylko stylistyki auta ale nad jego całokształtem i własnie to sprawiło ze teraz mogę powiedzieć ze zakup tego samochodu to jedna z udanych decyzji mego życia

dodał: wensa74
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (109 KM)

Piękne, oszczędne i b.dynamiczne (jak na slinik 1.6)auto, kupiłem je ze względu na wygląd...307 jest po prostu przepiękna (wg mnie alfa 147 się nie umywa...ale de gustibus non disputandum est;) oraz silnik (kulturą pracy i dynamiką znacznie przewyższa silniki TDI). Samochód jest bardzo przestronny, pakowny wbrew pozorom. A awaryjność peugeotów to mit...jeździłem paroma (partner 2.0HDI 1.9D-bez turbiny, 407) i nie przypominam sobie jakiś usterek - te które się zdarzyły wynikały raczej z niedbałości o samochody albo niewłaściwego obchodzenia się.

dodał: mokitoki@wp.pl
Peugeot 307 Cabrio 2.0 16V (140 KM)

gdyby nie samozapłon to powinno byc ocena "dobrze",ale z drugiej strony gdyby to nie był służbowy,to stres związany z naprawą i użeraniem się z ubezpieczycielem tak naprawdę by ten samochód zdyskwalifikował.Stacje ASO nierzetelne.( 2razy nie wykryli przepalonej żarówki,a w karcie przeglądów jak wół"sprawdzanie świateł-OK"

dodał: jkm
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (109 KM)

Do tej pory byłem zadowolonym użytkownikiem Hondy Jazz, która pokonałem 123,000 tkm i w serwisie Hondy w JKK MOTO w Katowicach byłem tylko podczas okresowych przeglądów. Ale tak ogólnie to myślę, że moje kłopoty się skończą ( przy pomocy mechaników z Bielska z serwisu Mario Car ). pozdrawiam Grzegorz

dodał: nosek
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (90 KM)

Jeżdżę nową SW. Jak dla mnie po przesiadce z meganki to przepaść na plus. Auto jeździ świetnie, pali tyle co motor. Silnik jak na swoje 90KM ma aż 215Nm przez co auto jest bardzo elastyczne. Sprężarka włącza się przy 1750 obr./min. To auto to był świetny wybór

dodał: arfot

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności Peugeot 307 CC Peugeot 307 odmłodzona Peugeot 307 SW
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 5.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

  • 6.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: Marcin, 31.08.2010

    Spalanie w granicach 8,5-10 l/100km w zależności od stylu jazdy.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 326 komentarzy

703 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~WOJTEK~WOJTEK

mam 307-kę 1.6 HDI 110 koni po przejechaniu około 15-tu kilometrów zanika wspomaganie po kilometrze powraca później znowu zanika proszę o pomoc...

~ciekawski~ciekawski

anomalie abgasrenigung co to znaczy pojawil mi sie taki komunikat w peugeocie 307 hdi

~Peugeot~Peugeot

Witam was wszystkich.
Awaria, Check Engine, Anomalie Abgasreinigung.. opowiem Wam o tym problemie i jak go rozwiazac.. rowniez buczenie czy hrobotanie do pewnej predkosci 50, 60 km/h miedzy dwoma kolami, i nie sa to lozyska czy piasty, ani tez tarcze hamulcowe czy inne 'przyczyny'.

Odpowiedz nr 1.
Katalizator - (musi/nie musi byc) nowy (np. Bosal 1100 zl, JMJ 820 zl).. i sonda Lambda 1628HQ Sonda diagnostyczna. nr 1. ok 300 zl. Zamienniki tez dobre moga byc nawet 30% tansze.

Przy instalacji Gazu do Peugota a najczesciej polecanym jest BRC-Sequent - 24 - Instalacja/Anlage.
Ktos zapyta a co ma katalizator do tego? Odpowiem najprosciej jak sie da, przy programowaniu komputera jeszcze na tasmie produkcyjnej komputery ktore wgrywaly oprogramowanie dotycvzace emisji spalin w polaczeniu z czujnikami sondy lambda, mieszanki itd. sa w pewnych widelkach, jezeli pojawia sie wariacja w postaci zmieszania gazu i paliwa.. zmienia sie pewna wartosc i komputer samochodu mowi..
O ja! O ja! cos mi jest! cos mi jest! Dusze sie!
(Anomalie Abgasreinigung czy jak mowi po angielsku to antypolution fault) i nastepstwa bywaja rozne, ale tutaj nie bede nikogo straszyl, chodzi zeby problem rozwiazac i napawac sie spokojna jazda.. wymiana katalizatora oraz sondy diagnostycznej akcpetuje wachania w znacznie szerszych widelkach benz-gaz, wiec jest do jedyne rozwiazanie, ktore powoduje znikniecie kontrolki zoltej z emblematem silkima i wiecej sie jej nie pojawianie, czyli inaczej mowiac, likwidacji usterki. (w 99%) zawsze istnieje mozliwosc ze cos pozatym jest uszkodzone i wymaga, dalszego szukania).
Dodam jako ciekawostke ze w starszych samochodach gdzie byla instalacja gazowa jak pojawiala sie taka kontrolka to wystarczylo wylaczyc silnik, wlaczyc i znow sie jechalo.. natomiast teraz mimo ze bywa ze silnik pracuje zupelnie tak samo i pali tyle samo.. ale tu juz nie bede ani slowa mowil o afirmacji.

BRC Instalacja bardzo dobra.. ale taka ciekawostka ze jak np jedziesz tlko do sklepu 4 km dalej, to nie ma potrzeby wlaczania na gaz.
2. tankuj na stacji gdzie jest dobry pistolet, ze tzw. pstryka w momencie jak butla jest pelna i trzymaj jeszcze z 3 sekundy aby dobrze dobic, ale to jest taka dobra rada dla wszystkich instalacji gazowych - jakie korzysci - ktos zapyta? Same!


A teraz nieco o szuraniu, hrobotaniu czy tarciu jak to zwal tak zwal, gdzies okolice miedzy kolami, kolo silnika, gdzies na dole.. a wiec odpowiedz na to pytanie to wlasnie nie wczesniej wspomniane piasty i te inne lecz najzwyczajniej w swiecie, ŁAPA PODPORA PÓŁOSI.. a trze do 10-70 km poniewaz nie lapie swojej sily odsrodkowej i trze po wytartym miejscu gdzie nie powinno byc wytarte i nie zlobilo najzwyczajniej w swiecie dziure.

Nie martwcie sie posiadacze Peugeotow 307 to tyczy i pomaga niezaleznie od wyposazenia, nawet jezeli jest to automat, poniewaz jest to autopsja

Aha, moze jeszcze zdanie o ABS/ESP nieaktywnym.. przy okazji wizyty u mechanika lub na kanale we wlasnym zakresie, przyzcyna to nie sa do wymiany czujniki, oczwiscie nie w kazdym przypadku. Ale odkrec kazde kolo z osobna, oczysc to wszystko co znaduje sie za tarcza, sprskaj specyfikiem do zapezpieczenia takich czesci i problem po kilku dniach powinien bezpowrotnie zniknac, po kilku dniach poniewaz preparat taki ma z zadanie wniknac we wszystkie zaklamarki i przywrocic rownowage.


Wiedze ta nabylem bywajac u wszystkich mechanikow w powiecie a tak na powaznie to powiem wam ze w pewnym serwisie, praktykanci sluchali mnie jak wykladowce.. tak tak, oni tam naprawiaja samochody, podlaczaja do kompa, patrza ! O Zobacz, tu pokazuje blad 222xxx222, wez sprawdz co to znaczy.. Nie sprawdze! Czemu? Komp padl! Szefie, nie da rady sprawdzic co jest nie tak! No zobacz co pokazuje! Nic nie widac - pokaz. FAKTYCZNIE! Teraz blad skasujemy, ale prosze podjechac jak znowu wyskoczy! Zna ktos to ?



Jezeli to komus pomoglo, to napisz w jakim dokladnie samochodzie zostaly zdiagnozowane podobne problemy.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 007
Przejechany dystans
11 603 349 km
Zatankowanego paliwa
711 080 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 318
Wydanych pieniędzy
1 107 174 zł
Średnie wydatki na auto
1 298 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 147
Wydanych pieniędzy
1 125 584 zł
Średnie wydatki na auto
1 320 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (853)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307 II

Na podstawie 220 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: kusior, dodano: 09.07.2011 22:51

Witam! Jeśli chodzi o styl jazdy to nie mam ciężkiej nogi, jeżdżę ekonomicznie, rzadko przekraczam 3000obr/min. Spalanie oszacowane wg. portfela, nie sugeruję się komputerem bo on lubi zawyżać faktyczny wynik. Auto sprowadzone z Francji, po zakupie musiałem wymienić łożysko w kole, cięgno lewarka i łożysko w skrzyni biegów. 90KM wystarcz do sprawnego poruszania się tym samochodem, z wyprzedzaniem tez nie ma większego problemu, spokojnie łykam nim TIRy na podjazdach, ogólnie autko fajne, polecam.

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 8V

autor: Maciek, dodano: 27.01.2011 10:36

Serdecznie polecam silnik 2.0hdi 90KM. Nie dość, że to jedna z najlepszych jednostek diesla porównywana do 1.9tdi VW, to do tego naprawdę oszczędna. W mieście - Szczecinie - spalanie nawet w zimę nie przekroczyło 7 l/100km. W trasie średnio 5,4l/100km na autostradzie przy 130-140 trzeba liczyć 6,2l/100km i tu właśnie wynik mógł być lepszy. Nie wierzcie w bajki o super niskim spalaniu VW (jak mi to kolega powiedział na 19 litrach zrobił 522 km przy prędkości 130km/h, ale z matematyką nigdy nie miał dużo do czynienia i nie policzył, że to spalanie rzędu 3,6l/100km i nie jest możliwe) - miałem Passata 1.9tdi i przesiadłem się na francuza i w porównaniu do VW to Peugeot wygrywa. To naprawde dobre auto

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 8V

autor: Przemek, dodano: 16.02.2011 08:57

Ekonomiczność to podstawowa zaleta. Jak na razie żadnych większych awarii. Największy problem to przepalające się żarówki w ciągu roku 6szt. (3xH7, stop 21W, oświetlenie tablicy 5W, postojowe 5W). Akumulator z pierwszego montażu (2004) wymieniony po 6 latach. Zużycie oleju ok 0,1 dm3 na 13000km Zużycie paliwa średnia za 13 tys km - 5,2 (miasto 75%)

pełny raport Peugeot Hatchback 1.4 HDi 8V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307 II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także