Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307 II

Produkowany w latach od 2005 do 2012.

Generacje Peugeot 307

  • 307 II   2005 - 2008
    Peugeot 307 II
    • Wybierz generację

    • 307 II (2005 - 2008)
    • 307 I (2001 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Wersje nadwozia Peugeot 307 II

Silniki Peugeot 307 II

Lista silników:
1.4 16V (88KM), 1.6 16V (109KM), 1.6 16V (109KM), 2.0 16V (140KM), 2.0 16V (177KM), 1.6 HDi 16V (109KM), 1.6 HDi 16V (90KM), 2.0 HDi 16V FAP (136KM), 2.0 HDi 16V FAP (136KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 1.4 HDi 48,71

Peugeot 307 50,73

Peugeot 307 XT PREMIUM - 83,24

Peugeot 307 inny Tygrys 57,63

Peugeot 307 63,92

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

Lucker20 67,49

mkrol 30,11

ninzaninem 82,09

Thealt 30,18

arturek z. 31,65

slavo1 87,73

marian_kolanko 33,26

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

Wymiana reflektorów
Wymiana reflektorów Kupując mojego Peugeot'a widać było po nim jego wiek, nie jest idealny lakierni...
No masz, mokra podłoga...
No masz, mokra podłoga... Ze zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego zniknął płyn... Tomek mój mecha...
Świeży olej na zimę.
Świeży olej na zimę. Wpis dodałem bardziej dla siebie żeby czasem potem nie zapomnieć kiedy co było r...
Instalacja gazowa
Instalacja gazowa Gdy kupiłem to auto, z miejsca wiedziałem, że jego spalanie jest zbyt wysokie na...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307 II

Wybrane opinie

Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (90 KM)

Świetne zawieszenie samochodu, wytłumienie wnętrza no i climatronic sprawiają że jazda tym samochodem to jedna wielka przyjemność. Peugeot świetnie się nadaje własnie na polskie drogi, dziury są świetnie amortyzowane, cały samochód świetnie trzyma się jezdni a przyspiesznie świetnia spełnia swoją rolę. Na początku nie miałem zamiaru kupować tego samochodu gdyż przeczytałem o wielu wpadkach w poprzednich modelach z lat 2001 i 2003. Jednak po odwiedzeniu salonu Peugeot ten samochód mnie urzekł. Teraz juz wiem ze koncern Peugeot wykonał bardzo dużą pracę nad poprawieniem nie tylko stylistyki auta ale nad jego całokształtem i własnie to sprawiło ze teraz mogę powiedzieć ze zakup tego samochodu to jedna z udanych decyzji mego życia

dodał: wensa74
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (109 KM)

Piękne, oszczędne i b.dynamiczne (jak na slinik 1.6)auto, kupiłem je ze względu na wygląd...307 jest po prostu przepiękna (wg mnie alfa 147 się nie umywa...ale de gustibus non disputandum est;) oraz silnik (kulturą pracy i dynamiką znacznie przewyższa silniki TDI). Samochód jest bardzo przestronny, pakowny wbrew pozorom. A awaryjność peugeotów to mit...jeździłem paroma (partner 2.0HDI 1.9D-bez turbiny, 407) i nie przypominam sobie jakiś usterek - te które się zdarzyły wynikały raczej z niedbałości o samochody albo niewłaściwego obchodzenia się.

dodał: mokitoki@wp.pl
Peugeot 307 Cabrio 2.0 16V (140 KM)

gdyby nie samozapłon to powinno byc ocena "dobrze",ale z drugiej strony gdyby to nie był służbowy,to stres związany z naprawą i użeraniem się z ubezpieczycielem tak naprawdę by ten samochód zdyskwalifikował.Stacje ASO nierzetelne.( 2razy nie wykryli przepalonej żarówki,a w karcie przeglądów jak wół"sprawdzanie świateł-OK"

dodał: jkm
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (109 KM)

Do tej pory byłem zadowolonym użytkownikiem Hondy Jazz, która pokonałem 123,000 tkm i w serwisie Hondy w JKK MOTO w Katowicach byłem tylko podczas okresowych przeglądów. Ale tak ogólnie to myślę, że moje kłopoty się skończą ( przy pomocy mechaników z Bielska z serwisu Mario Car ). pozdrawiam Grzegorz

dodał: nosek
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (90 KM)

Jeżdżę nową SW. Jak dla mnie po przesiadce z meganki to przepaść na plus. Auto jeździ świetnie, pali tyle co motor. Silnik jak na swoje 90KM ma aż 215Nm przez co auto jest bardzo elastyczne. Sprężarka włącza się przy 1750 obr./min. To auto to był świetny wybór

dodał: arfot

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 Peugeot 307 SW Peugeot 307 CC Peugeot 307 odmłodzona Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 II 1.6 16V (109KM) 2006r.
    dodał: Michał, 13.05.2014

    Samochód kupiłem zaraz po założeniu instalacji przez poprzedniego właściciela. Początkowo występował dość popularny problem, kontrolka check engine, spadek mocy i komunikat anty-pollution faulty. Po kilku wizytach w serwisie i stwierdzeniu to tak musi być, kupiłem sobie kabel diagnostyczny za kilkanaście zł i przeczytałem instrukcje montażu i użytkowania. Okazało się że obsługa jest banalna, a sterownik ma możliwość szerokiej regulacji i zapisuje błędy w czasie pracy. Po porządnej kalibracji samochód jeździ jak na PB95, nie ma różnicy, a ja cieszę się z każdego przejechanego taniej kilometra. Spalanie według wskazań komputera pokładowego: miasto 10L, trasa 7L, autostrada i agresywna jazda 9L.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 6.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 330 komentarzy

707 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

lazysoundslazysounds

Posiadam 307 sw 2.0 hdi (136 km) z 2007 roku. Mam przejechane 140 tys km. Do tej pory oprócz standardowych czynności serwisowych (płyny, oleje, filtry, tarcze i klocki) wymieniłem jedynie chłodnicę klimatyzacji. Od mechanika wiem, iż jest to standard - gniją pod wiatrakiem.
Stosunek ceny do jakości i wyposażenia bdb! Jak dla mnie silnik 2.0 hdi w tym samochodzie jest jedynym rozwiązaniem. Dla porównania jeździłem 1.6 hdi i jest już to katorga przy takiej masie samochodu. Poza tym 1.6 bardziej narażone są na problemy z zapychaniem FAP'a. Na moim przykładzie mogę powiedzieć, iż historie o awaryjności auta z tą wersją silnikową są kompletną bzdurą. Robię rocznie ok 30 tys odkąd go zakupiłem i zupełnie nie mogę narzekać. W nawiązaniu do różnych opinii w necie, nie mam problemów z elektroniką..

Spalanie w trasie przy bardzo agresywnej jeździe do 6,6l, przy delikatnej można zejść w okolice nawet 5,0l (mój rekord 4,8l/100 przy trasie ~400 km - przy czym dodam, że co prawda nie szalałem ale zawalidrogą nie można było mnie nazwać ). Spalanie srednie w cyklu mieszanym zamyka mi się w 6,3 l/100. Vmax jaką udało mi się wydusić na autostradzie w DE to ok 220 km/h. Jazda przy 180 km/h jest całkiem komfortowa w porównaniu do innych samochodów z tego segmentu. .
Mam nadzieję, że sytuacja nie zmieni się jak przekroczę magiczne 200 tys km

~Monika~Monika

Mam model 307 HDI, 2.0 (136 KM) z 2006r (obecnie ma 118 tys na liczniku). Silnik chodzi bez zarzutu, elastyczny, w miarę ekononomiczny. Poza wymianą chłodniczki klimy tj. 730 zl (480 zł nowa + 100 zł robocizna + 150 ł nabicie), nic się nie dzieje. W rok zrobiłam nim 23 tys km, więc prawie non stop jest na chodzie. Niedługo trzeba będzie wymienić dwumasę (zaczyna się mocniejsze drganie na kierownicy przy niskich obrotach). Podsumowując, wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi.

~Stefan~Stefan

Ludzie tragedia Peugeot 307HDI 2004 rok krotko pisze (SKARBONKA BEZ DNA) i nigdy wiecej.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 813
Przejechany dystans
12 033 349 km
Zatankowanego paliwa
740 829 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 403
Wydanych pieniędzy
1 148 616 zł
Średnie wydatki na auto
1 302 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 226
Wydanych pieniędzy
1 171 818 zł
Średnie wydatki na auto
1 329 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (882)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307 II

Na podstawie 225 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: TwoPac, dodano: 14.01.2012 18:05

Autko potrafi spalić 5.6 litra\100km jednak z zaznaczeniem, że jazda jest bardzo oszczędna oraz w dwie osoby plus dość spore bagaże. Mi taki wyniki udało się osiągnąć na trasie Rzeszów - Cieszyn i spowrotem. Trasa prawie bez autostrad choć kawałek zachaczyłem A4 na odwodnicy Krakowa no i ekspesówka do przejścia granicznego w Cieszynie. Prędkośc maksymalna do 100-110km/h, obroty na silniku 2800 max. Prędkość powyżej 110km/h znacznie podnosi spalanie. Na autostadzie utrzymując prędkość 140-150km/h komputer pokazywał spalanie jakies 15-16l. Po mieście bywa różnie eco drivingiem potrafi mieścić się w 7 litrach, ale cięzko to osiągnąc bo strasznie człowiek się męczy (wg. mnie za krótka jedynka i dwójka). Bywa też tak, że nie wysilając się strasznie tzn nie nadużywająć gazu z włączoną klimatyzacją, radiem i w korkach (miasto Rzeszów) potrafi spalić ponad 8l, a jeśli ktoś faktycznie lubi butować ze świateł, wyprzedzać i gwałtownie hamować, dodatkowo postać w korkach i gwałtownie podjeżdzać to osiągnie 9 liter bez problemu. Jednak jeżdząc normalnie bez "kozaczenia" ja spalam na mieście jakieś 7.4 litra. Samochód zadbany wymienianie przewody, świece, filtry, także myśle że to też ma tam jakiś wpływ na zużycie paliwa plus oczywiście ciśnienie powietrza w oponach

pełny raport Peugeot Hatchback 1.4 16V

autor: Maciek, dodano: 27.01.2011 10:36

Serdecznie polecam silnik 2.0hdi 90KM. Nie dość, że to jedna z najlepszych jednostek diesla porównywana do 1.9tdi VW, to do tego naprawdę oszczędna. W mieście - Szczecinie - spalanie nawet w zimę nie przekroczyło 7 l/100km. W trasie średnio 5,4l/100km na autostradzie przy 130-140 trzeba liczyć 6,2l/100km i tu właśnie wynik mógł być lepszy. Nie wierzcie w bajki o super niskim spalaniu VW (jak mi to kolega powiedział na 19 litrach zrobił 522 km przy prędkości 130km/h, ale z matematyką nigdy nie miał dużo do czynienia i nie policzył, że to spalanie rzędu 3,6l/100km i nie jest możliwe) - miałem Passata 1.9tdi i przesiadłem się na francuza i w porównaniu do VW to Peugeot wygrywa. To naprawde dobre auto

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 8V

autor: Mario, dodano: 30.09.2013 10:11

No witam. Był czas, że już umieszczałem tutaj swój raport, jednak wtedy spalanie wychodziło mi na poziomie 6l/100km. Teraz autko mam już przeszło 3 lata i wiem dużo więcej o nim. Tak jak podałem, maksymalnie spalił mi 7,1l/100km gdzieś w zimie. Pozytywnie mnie też zaskoczył, bo na trasie, przy normalnej jeździe, prędkość 70-110 km/h spalanie wyszło 3,8l/100km. Oczom nie wierzyłem i nigdy bym nie powiedział, że tyle mi spali. Ale to była jazda płynna bez beznadziejnego wyprzedzania, bo wiadomo, że na krajówce się wyprzedza i wyprzedza i jest się o 2 pozycje dalej. Miałem parę mocniejszych wyprzedzeń, no i nie wlokłem się, no ale masakra 3,8l/100. Jest to wynik liczony a nie z komputera. Jeszcze jedna rzecz mnie zaskoczyła, że wynik z kompa pokrył się z tym przy dystrybutorze, co nigdy się nie zdarzało, podejrzewam, że po prostu algorytm miał łatwiejsze liczenie, bo była to tylko trasa, a nie jazda mieszana...

pełny raport Peugeot Hatchback 1.6 HDi 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307 II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także