Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307 II

Produkowany w latach od 2005 do 2012.

Generacje Peugeot 307

  • 307 II   2005 - 2008
    Peugeot 307 II
    • Wybierz generację

    • 307 II (2005 - 2008)
    • 307 I (2001 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Wersje nadwozia Peugeot 307 II

Silniki Peugeot 307 II

Lista silników:
1.4 16V (88KM), 1.6 16V (109KM), 1.6 16V (109KM), 2.0 16V (140KM), 2.0 16V (177KM), 1.6 HDi 16V (109KM), 1.6 HDi 16V (90KM), 2.0 HDi 16V FAP (136KM), 2.0 HDi 16V FAP (136KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 devil 54,13

Peugeot 307 inny Tygrys 57,63

Peugeot 307 2.0 HDI 80,15

Peugeot 307 XT PREMIUM - 83,24

Peugeot 307 Kocur 72,66

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

R420R 51,61

mkrol 30,11

Lucker20 67,40

lemi88 42,99

wuzet21 30,13

piotrpeugeot 45,40

kociubrysek 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

Świeży olej na zimę.
Świeży olej na zimę. Wpis dodałem bardziej dla siebie żeby czasem potem nie zapomnieć kiedy co było r...
Pierwsza "setka" padła....
Pierwsza Witajcie. Jak bardzo potrafią być "kopnięte" liczniki w sprowadzanych autach wi...
Instalacja gazowa
Instalacja gazowa Gdy kupiłem to auto, z miejsca wiedziałem, że jego spalanie jest zbyt wysokie na...
Montaż CB radia.
Montaż CB radia. Witam. Jako że CB radio jest wielkim przyjacielem w podróży postanowiłem je zam...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 869 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 69 990 zł
Zyskujesz: 16 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.
Cena: 66 100 zł 58 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307 II

Wybrane opinie

Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (90 KM)

Świetne zawieszenie samochodu, wytłumienie wnętrza no i climatronic sprawiają że jazda tym samochodem to jedna wielka przyjemność. Peugeot świetnie się nadaje własnie na polskie drogi, dziury są świetnie amortyzowane, cały samochód świetnie trzyma się jezdni a przyspiesznie świetnia spełnia swoją rolę. Na początku nie miałem zamiaru kupować tego samochodu gdyż przeczytałem o wielu wpadkach w poprzednich modelach z lat 2001 i 2003. Jednak po odwiedzeniu salonu Peugeot ten samochód mnie urzekł. Teraz juz wiem ze koncern Peugeot wykonał bardzo dużą pracę nad poprawieniem nie tylko stylistyki auta ale nad jego całokształtem i własnie to sprawiło ze teraz mogę powiedzieć ze zakup tego samochodu to jedna z udanych decyzji mego życia

dodał: wensa74
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (109 KM)

Piękne, oszczędne i b.dynamiczne (jak na slinik 1.6)auto, kupiłem je ze względu na wygląd...307 jest po prostu przepiękna (wg mnie alfa 147 się nie umywa...ale de gustibus non disputandum est;) oraz silnik (kulturą pracy i dynamiką znacznie przewyższa silniki TDI). Samochód jest bardzo przestronny, pakowny wbrew pozorom. A awaryjność peugeotów to mit...jeździłem paroma (partner 2.0HDI 1.9D-bez turbiny, 407) i nie przypominam sobie jakiś usterek - te które się zdarzyły wynikały raczej z niedbałości o samochody albo niewłaściwego obchodzenia się.

dodał: mokitoki@wp.pl
Peugeot 307 Cabrio 2.0 16V (140 KM)

gdyby nie samozapłon to powinno byc ocena "dobrze",ale z drugiej strony gdyby to nie był służbowy,to stres związany z naprawą i użeraniem się z ubezpieczycielem tak naprawdę by ten samochód zdyskwalifikował.Stacje ASO nierzetelne.( 2razy nie wykryli przepalonej żarówki,a w karcie przeglądów jak wół"sprawdzanie świateł-OK"

dodał: jkm
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (109 KM)

Do tej pory byłem zadowolonym użytkownikiem Hondy Jazz, która pokonałem 123,000 tkm i w serwisie Hondy w JKK MOTO w Katowicach byłem tylko podczas okresowych przeglądów. Ale tak ogólnie to myślę, że moje kłopoty się skończą ( przy pomocy mechaników z Bielska z serwisu Mario Car ). pozdrawiam Grzegorz

dodał: nosek
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (90 KM)

Jeżdżę nową SW. Jak dla mnie po przesiadce z meganki to przepaść na plus. Auto jeździ świetnie, pali tyle co motor. Silnik jak na swoje 90KM ma aż 215Nm przez co auto jest bardzo elastyczne. Sprężarka włącza się przy 1750 obr./min. To auto to był świetny wybór

dodał: arfot

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 Peugeot 307 SW Peugeot 307 CC Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności Peugeot 307 odmłodzona
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 II 1.6 16V (109KM) 2006r.
    dodał: Michał, 13.05.2014

    Samochód kupiłem zaraz po założeniu instalacji przez poprzedniego właściciela. Początkowo występował dość popularny problem, kontrolka check engine, spadek mocy i komunikat anty-pollution faulty. Po kilku wizytach w serwisie i stwierdzeniu to tak musi być, kupiłem sobie kabel diagnostyczny za kilkanaście zł i przeczytałem instrukcje montażu i użytkowania. Okazało się że obsługa jest banalna, a sterownik ma możliwość szerokiej regulacji i zapisuje błędy w czasie pracy. Po porządnej kalibracji samochód jeździ jak na PB95, nie ma różnicy, a ja cieszę się z każdego przejechanego taniej kilometra. Spalanie według wskazań komputera pokładowego: miasto 10L, trasa 7L, autostrada i agresywna jazda 9L.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 6.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 329 komentarzy

706 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Monika~Monika

Mam model 307 HDI, 2.0 (136 KM) z 2006r (obecnie ma 118 tys na liczniku). Silnik chodzi bez zarzutu, elastyczny, w miarę ekononomiczny. Poza wymianą chłodniczki klimy tj. 730 zl (480 zł nowa + 100 zł robocizna + 150 ł nabicie), nic się nie dzieje. W rok zrobiłam nim 23 tys km, więc prawie non stop jest na chodzie. Niedługo trzeba będzie wymienić dwumasę (zaczyna się mocniejsze drganie na kierownicy przy niskich obrotach). Podsumowując, wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi.

~Stefan~Stefan

Ludzie tragedia Peugeot 307HDI 2004 rok krotko pisze (SKARBONKA BEZ DNA) i nigdy wiecej.

~Marta19889~Marta19889

Witam Wszystkich mam Peugoeta 307 1.6 2002 r i wydaje mi się,że jest coś nie tak poniewaźż gdy jadę stasznie buczy jakby warkot silnika nie wiem czy to cos ze skrzynią biegów czy co??na luzie jak się jedzie to tak nie buczy Proszę o rade??

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 815
Przejechany dystans
12 031 230 km
Zatankowanego paliwa
740 659 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 402
Wydanych pieniędzy
1 148 336 zł
Średnie wydatki na auto
1 302 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 229
Wydanych pieniędzy
1 174 676 zł
Średnie wydatki na auto
1 332 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (882)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307 II

Na podstawie 225 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Michał 84, dodano: 30.04.2013 11:05

powiem tak - nie wiem ile musiałby mi palić żeby ocena była doskonała, więc podam liczby. po mieście jeżdżę szybko, często wyprzedzam jak ktoś się ślimaczy. w trasie na autostradzie jadę z prędkością komfortową - tj. 120-140. miasto: ok 7-7.5 l/100, zimą skoczyło do 10 ale głównie krtótkie trasy+ rozgrzewanie auta w związku ze skrzynia ( patrz wyżej ) trasa: 6-6,5 przy drogach krajowych, do 7 l na autostradzie przy prędkościach jak powyżej. dla mnie rewelka bo jeżdżę dynamicznie więc spodziewałem się więcej.

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 16V FAP

autor: damianstraub@gm, dodano: 30.08.2011 21:47

Fajne autko. Posiada praktycznie wszystko co jest potrzebne do przyjemnej jazdy. Za nie dużą cenę posiada 6 poduszek, klimatronik, komputer pokładowy,abs,itp... Mogłoby być bardziej wyciszone w srodku.Co do spalania to wszystko zależy od stylu jazdy i od trazy jaką się pokonuje. Na trasie spalanie jest dobre gdzieś 5,5 o ile sie nie przekroczy 120 km/h. Jeżeli chodzi o miasto to już różnie. Przy delikatnej jeżdzie moze palic 7, ale jak sie bedzie szybko przyspieszać to bedzie 9 nawet latem. Nie ma co wierzyć w opis ze ktoś musi sie wysilić zeby palił 6 litrów. Bo jak bede trzymal ciągle gaz do oporu na mieście to bedzie 15 L.Wiec bez przesady. Ojciec ma takiego samego i pali identycznie. mam jeszcze 406 2,0 hdi 110KM i jest delikatnie oszczędniejszy. Myślie że gdyby 307 był 110 konny to spalanie było by niższe.

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 8V

autor: PeÂżuÂś, dodano: 21.02.2008 21:14

Choć gorzej niż w Octavi 1.9TDI, to nie najgorzej. Jeżdząc cały czs po mieście średnie spalanie to7-7,5 ale na trasie kilkusetkilometrowej to można nawet do 5 ltr zejśc ale przy 90km/h, bo normalnie 5,5-6 ltr. Serwis na pewno tańszy niż Skoda, bo co 10000 km jeżdzę , jeden przegląd płatny , a następny darmowy i nie jest to 1500 zł jak w Skodzie lecz mniej niż połowa tej kwoty.

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 HDi 8V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307 II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także