Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307 II

Produkowany w latach od 2005 do 2012.

Generacje Peugeot 307

  • 307 II   2005 - 2008
    Peugeot 307 II
    • Wybierz generację

    • 307 II (2005 - 2008)
    • 307 I (2001 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Wersje nadwozia Peugeot 307 II

Silniki Peugeot 307 II

Lista silników:
1.4 16V (88KM), 1.6 16V (109KM), 2.0 16V (140KM), 2.0 16V (177KM), 1.6 HDi 16V (109KM), 1.6 HDi 16V (90KM), 2.0 HDi 16V FAP (136KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 trzystasiedem 58,20

Peugeot 307 inny Tygrys 58,58

Peugeot 307 62,14

Peugeot 307  SW 64,66

Peugeot 307 devil 54,13

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

milyglos 30,17

WADER 30,12

djpoll 30,17

Lucker20 47,71

mlyni 30,13

piotrpeugeot 32,28

kobyll 30,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

serwis hamulcowo zawieszeniowy
serwis hamulcowo zawieszeniowy Często korzystam z akcji prowadzonych przez autoryzowane serwisy Peugeot, tym r...
Montaż CB radia.
Montaż CB radia. Witam. Jako że CB radio jest wielkim przyjacielem w podróży postanowiłem je zam...
Świeży olej na zimę.
Świeży olej na zimę. Wpis dodałem bardziej dla siebie żeby czasem potem nie zapomnieć kiedy co było r...
Wymiana reflektorów
Wymiana reflektorów Kupując mojego Peugeot'a widać było po nim jego wiek, nie jest idealny lakierni...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i30 Clasic Plus Hyundai i30 Clasic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 19 890 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 43 900 zł
Ford Focus III Trend Ford Focus III Trend
Rocznik: 2012. Przebieg: 120 282 km. Silnik: 1.6 85KM .
Cena: 38 700 zł

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307 II

Wybrane opinie

Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (90 KM)

Świetne zawieszenie samochodu, wytłumienie wnętrza no i climatronic sprawiają że jazda tym samochodem to jedna wielka przyjemność. Peugeot świetnie się nadaje własnie na polskie drogi, dziury są świetnie amortyzowane, cały samochód świetnie trzyma się jezdni a przyspiesznie świetnia spełnia swoją rolę. Na początku nie miałem zamiaru kupować tego samochodu gdyż przeczytałem o wielu wpadkach w poprzednich modelach z lat 2001 i 2003. Jednak po odwiedzeniu salonu Peugeot ten samochód mnie urzekł. Teraz juz wiem ze koncern Peugeot wykonał bardzo dużą pracę nad poprawieniem nie tylko stylistyki auta ale nad jego całokształtem i własnie to sprawiło ze teraz mogę powiedzieć ze zakup tego samochodu to jedna z udanych decyzji mego życia

dodał: wensa74
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (109 KM)

Piękne, oszczędne i b.dynamiczne (jak na slinik 1.6)auto, kupiłem je ze względu na wygląd...307 jest po prostu przepiękna (wg mnie alfa 147 się nie umywa...ale de gustibus non disputandum est;) oraz silnik (kulturą pracy i dynamiką znacznie przewyższa silniki TDI). Samochód jest bardzo przestronny, pakowny wbrew pozorom. A awaryjność peugeotów to mit...jeździłem paroma (partner 2.0HDI 1.9D-bez turbiny, 407) i nie przypominam sobie jakiś usterek - te które się zdarzyły wynikały raczej z niedbałości o samochody albo niewłaściwego obchodzenia się.

dodał: mokitoki@wp.pl
Peugeot 307 Cabrio 2.0 16V (140 KM)

gdyby nie samozapłon to powinno byc ocena "dobrze",ale z drugiej strony gdyby to nie był służbowy,to stres związany z naprawą i użeraniem się z ubezpieczycielem tak naprawdę by ten samochód zdyskwalifikował.Stacje ASO nierzetelne.( 2razy nie wykryli przepalonej żarówki,a w karcie przeglądów jak wół"sprawdzanie świateł-OK"

dodał: jkm
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (109 KM)

Do tej pory byłem zadowolonym użytkownikiem Hondy Jazz, która pokonałem 123,000 tkm i w serwisie Hondy w JKK MOTO w Katowicach byłem tylko podczas okresowych przeglądów. Ale tak ogólnie to myślę, że moje kłopoty się skończą ( przy pomocy mechaników z Bielska z serwisu Mario Car ). pozdrawiam Grzegorz

dodał: nosek
Peugeot 307 Hatchback 1.6 HDi 16V (90 KM)

Jeżdżę nową SW. Jak dla mnie po przesiadce z meganki to przepaść na plus. Auto jeździ świetnie, pali tyle co motor. Silnik jak na swoje 90KM ma aż 215Nm przez co auto jest bardzo elastyczne. Sprężarka włącza się przy 1750 obr./min. To auto to był świetny wybór

dodał: arfot

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 odmłodzona Peugeot 307 CC Peugeot 307 SW Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności Peugeot 307
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 II (KM) 2006r.
    dodał: Michał, 13.05.2014

    Samochód kupiłem zaraz po założeniu instalacji przez poprzedniego właściciela. Początkowo występował dość popularny problem, kontrolka check engine, spadek mocy i komunikat anty-pollution faulty. Po kilku wizytach w serwisie i stwierdzeniu to tak musi być, kupiłem sobie kabel diagnostyczny za kilkanaście zł i przeczytałem instrukcje montażu i użytkowania. Okazało się że obsługa jest banalna, a sterownik ma możliwość szerokiej regulacji i zapisuje błędy w czasie pracy. Po porządnej kalibracji samochód jeździ jak na PB95, nie ma różnicy, a ja cieszę się z każdego przejechanego taniej kilometra. Spalanie według wskazań komputera pokładowego: miasto 10L, trasa 7L, autostrada i agresywna jazda 9L.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 6.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 331 komentarzy

708 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

Marcinox123Marcinox123

Witam posiadam Peugeot 307sw mam instalacje gazowa holenderska , i wlancza sie caly czas Kontrolka CHecK

lazysoundslazysounds

Posiadam 307 sw 2.0 hdi (136 km) z 2007 roku. Mam przejechane 140 tys km. Do tej pory oprócz standardowych czynności serwisowych (płyny, oleje, filtry, tarcze i klocki) wymieniłem jedynie chłodnicę klimatyzacji. Od mechanika wiem, iż jest to standard - gniją pod wiatrakiem.
Stosunek ceny do jakości i wyposażenia bdb! Jak dla mnie silnik 2.0 hdi w tym samochodzie jest jedynym rozwiązaniem. Dla porównania jeździłem 1.6 hdi i jest już to katorga przy takiej masie samochodu. Poza tym 1.6 bardziej narażone są na problemy z zapychaniem FAP'a. Na moim przykładzie mogę powiedzieć, iż historie o awaryjności auta z tą wersją silnikową są kompletną bzdurą. Robię rocznie ok 30 tys odkąd go zakupiłem i zupełnie nie mogę narzekać. W nawiązaniu do różnych opinii w necie, nie mam problemów z elektroniką..

Spalanie w trasie przy bardzo agresywnej jeździe do 6,6l, przy delikatnej można zejść w okolice nawet 5,0l (mój rekord 4,8l/100 przy trasie ~400 km - przy czym dodam, że co prawda nie szalałem ale zawalidrogą nie można było mnie nazwać ). Spalanie srednie w cyklu mieszanym zamyka mi się w 6,3 l/100. Vmax jaką udało mi się wydusić na autostradzie w DE to ok 220 km/h. Jazda przy 180 km/h jest całkiem komfortowa w porównaniu do innych samochodów z tego segmentu. .
Mam nadzieję, że sytuacja nie zmieni się jak przekroczę magiczne 200 tys km

~Monika~Monika

Mam model 307 HDI, 2.0 (136 KM) z 2006r (obecnie ma 118 tys na liczniku). Silnik chodzi bez zarzutu, elastyczny, w miarę ekononomiczny. Poza wymianą chłodniczki klimy tj. 730 zl (480 zł nowa + 100 zł robocizna + 150 ł nabicie), nic się nie dzieje. W rok zrobiłam nim 23 tys km, więc prawie non stop jest na chodzie. Niedługo trzeba będzie wymienić dwumasę (zaczyna się mocniejsze drganie na kierownicy przy niskich obrotach). Podsumowując, wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 087
Przejechany dystans
17 837 100 km
Zatankowanego paliwa
854 127 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 807
Wydanych pieniędzy
1 304 831 zł
Średnie wydatki na auto
1 292 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 075
Wydanych pieniędzy
1 353 902 zł
Średnie wydatki na auto
1 340 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (1 010)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307 II

Na podstawie 236 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: zadowolony 307s, dodano: 30.09.2013 17:45

Nic dodać nic ująć, jestem zadowolony z apetytu na paliwko. Miałem obawy o doże spalanie bo 90km/205Nm na masę auta około 1400kg to troszkę mało. W pierwsze pół roku zrobiłem 20tyś km. Minimalne w trasie liczone od tankowania do tankowania 4.5/100 na odcinku 1200km bez między tankowania. W cyklu mieszanym od 5.6 do 6.2 zima/lato z klimą. P.s przydało by się tylko z 50Nm więcej zwłaszcza jak jest kpl. pasażerów.

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 HDi 8V

autor: Adrian, dodano: 25.10.2013 20:31

Czytalem duzo o spalaniu tej jednostki i sie dziwie skad te cyferki.Silniki HDI w miescie sa paliwozerne przy normalnej jezdzie i staniu w korkach na dystansach 9 km spalanie to 9-10 litrow.Natomiast trasa cykl mieszany przy normalnej jezdzie to 6 litrow odnosze sie do silnika ktory ma przejechane 170000km i regularnie wymieniam olej i wszystkie filtry co 10000km bo to ma ogromny wplyw na spalanie

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 HDi 8V

autor: arturro.rdm, dodano: 31.01.2015 10:49

Witam :) przez pół roku przejechałem 13tys km i co do spalania mam mieszane uczucia. Nie jest on (silnik) jak dla mnie oszczędny. Spodziewałem się niższego spalania (ale moim zdaniem ma tu wpływ masa/gabaryty/ciężka noga) Większość km pokonałem na trasach (około 9tys).. Jadąc spokojnie na trasie raz udało mi się zejść poniżej 6l/100km ale nie przekraczając 90km/h średnio przy prędkościach 90/100km/h spalanie 6-6.5l prędkości 120-140km/h spalanie wzrasto 7,5-8l w mieście natomiast jest słabo bo przy spokojnej jeździe to min 7,5l a max zimą np kolo 11l (dość wolno łapiący temp silnik na krótkim dystansie) podsumowując : gdy jedzie się równym tempem jest w miarę okej, aczkolwiek im szybciej/dynamiczniej tym większe spalanie> Ciężko jest na ekspresówce czy autostradzie utrzymywać prędkość 90km/h bo mam wrażenie ze stoję w miejscu :) a prędkość 130-150km/h dla tego samochodu jest idealna - bo prowadzi się tak jakby był przyklejony do drogi . Pozdrawiam p.s ilu kierowców tyle pomiarów i technik jazdy :)

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 HDi 8V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307 II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także