Szukaj

Informacje o Peugeot 307 II

Lata produkcji: 2005 – 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wyglÄ…da jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japoÅ„skich potentatów w klasie C. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy? ~Luzacjusz

Peugeot 307 II – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Peugeot 307 II

Liczba ocen: 238
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,4
~Robert
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Samochód kupiony przypadkowo,pojechałem kupić signum z gazem,wróciłem 307 SW. Trafił się egzemplarz praktycznie bezproblemowy,po za zacinającym się zamkiem bagażnika nie miałem z nim najmniejszych problemów. Po 1.5 roku uzytkowania i wymianie rozrządu na dzień dobry,oczywiście filtry i oleje jak najbardziej,ale po za tym zużycie łożysk w przednich kołach. Samochodu używam głownie na dojazdy do pracy,wcześniej 180km teraz 80km dziennie. Jeśli ktoś nie ma ciężkiej nogi, to gwarantowany uśmiech na twarzy patrząc na zużycie paliwa,nawet kalkulując przejechane km do zatankowanego paliwa. Z ręką na sercu szczerze polecam wszystkim tym którym nie potrzebne auto przed sąsiadem czy małolatkami.Bagażnik pojemności większej niż w Audi A6C5 avant.W mojej wersji SW każde siedzenie jest wyjmowane oddzielnie w bardzo prosty sposób,do tego szklany dach który także robi robote.Cena zakupu śmieszna,silnik mega prosty bez fapu, dwumasy,turbina bez zmiennej geometrii łopatek.Jak robi się problem z wtryskami,to są podkładki po 40 pln i jeździmy dalej. Jedyną wadą której teraz na siłę się doszukuję to chyba jest często nieszczelne podszybie przez które wpływa woda do niektórych zakamarków,ale na to też są sposoby.
4,6
~Wiśniewski
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 16V 140KM 103kW
Auto oryginalne, nie można go oceniać w kategorii auta rodzinnego ani auta na dojazdy do pracy. Typowy drugi, szybciej trzeci samochód w rodzinie, i w tej kategorii spełnia się idealnie. Tani w zakupie, nie rdzewieje, dobre silniki benzynowe, może więcej palą, ale za to są idealne do LPG. Cena np. sprzęgła komplet 250 zł , w innych markach z turbiną i dwumasą 1500 - 2000. Kłopoty z elektroniką oczywiście zdarzają się we wszystkich autach powypadkowych. Jeżeli auto nie było bite i serwisowane na bieżąco nie będzie sprawiało więcej problemów niż standard. Oczywiście dach w zwykłym samochodzie nie składa się, więc nie może stanowić problemu. W przypadku Peugeota 307 CC mamy dwa samochody w jednej cenie, sportowe cupe i czteroosobowy kabrio i to jest piękne.
4,2
~Gerard
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Przejechalem tym autem 70kkm w wiekszosci na trasach. Mam wersje SW (7 miejsc). Zalety to super oszczedny i eleastyczny silnik, niezawodnosc, przestrzen, dobara pozycja kierowcy, bogate wyposazenie, niezla jakosc wnetrza. Wyglad zewnetrzny w wersji SW czarna perla tez nadal prezentuje sie dobrze mimo uplywu lat. Wady to jak dla mnie slabe wyciszenie powyzej 120km/godzine, twarde sprzeglo i hamulec wiec jazda w miescie w korku jest troche ciezka. Porowniujac do Pasata 2016, Golfa 2013 nie jest zle nadal ale halas we wnetrzu jest duzo wiekszy niz w w wymienionych autach. Biorac stosunek ceny ( teraz to chyba z 8k PLN do Passata (140kPLN) mysle ze nadal P307 jest bardzo dobrym wyborem.

Raporty spalania Peugeot 307 II

Liczba raportów: 324
Åšrednie spalanie dla Peugeot 307 II
7,3 – 11,1
l/100 km
4,9 – 6,5
l/100 km
9,1 – 12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Minimalnie na Sce, 90km/h za tirem to 3,5l. Testowane na odcinku ~150km. Średnie spalanie jeżdżąc 80/20 trasa/miasto, jednak nie przekraczając tych 110km/h na eSce to 5l. Autostrada 130-140km/h około 6l. Wskazanie komputera zaniża spalanie o 25% w stosunku od wskazań od pełna, do pełna. Przy 2-3 osobach zadowalająca moc i elastyczność, da się coś wyprzedzić, przy takim spalaniu, pasuje.
5,5
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
307 SW z tym silnikiem to jedno z najlepszych połączeń dynamiki z oszczędnością w swojej klasie. Biorąc również pod uwagę wytrzymałość tej jednostki napędowej, oraz dostępność i ceny części zamiennych bije na głowę konkurencję. Na krótkich odcinkach (miasto) spalanie wacha się między 6-7, natomiast zejście poniżej 5l w trasie nie stanowi żadnego problemu.
8,2
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Auto użytkuje dwa lata, nie udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 6,2 l/100km. Spalanie na przykładowej trasie Kraków -Warszawa - Kraków jadąć z pięcioma osobami i lekkimi bagażami przy dynamicznej jeździe wyniosło 7,3 l/100km. Warto tu również zaznaczyć, że podane zużycia są obliczone przez komputer który według moich obserwacji zaniża średnie zużycie o około 0,1 l/100km.

Usterki Peugeot 307 II

Liczba wpisów: 17
Tylnia klapa bagażnika otwiera przy otwarciu drzwi
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 1
Witam, wiem, że temat ten juz był kiedyś poruszany jednak odpowiedzi byly jakies 10 lat temu, otóż kiedy auto jest otwarte bagażnik jest zablokowany i nie idzie go otworzyć, wystarczy że nadusze sam przycik odkluczenia auta i bagażnik jakby "odbija" i otwiera się, albo kiedy zaklucze auto i odklucze wtedy również otwiera się i trzeba podejsc i go zamknąć by cale auto sie zakluczylo. Rozebralem zamek bagażnika, jednak nie bardzo wiem, w ktorym miejacu umieścić ten kawalek tekturki przy tej sprezynce, ktory niby może rozwiązać ten problem. Mógłby ktos jakoś szczegolowiej to opisac albo zaznaczyc na jakims zdjeciu gdzie to wstawic?
Nie równy rytm silnika
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • silnik
Witam.Od niedawna jestem właścicielką samochodu peugeot 307 1.6 Hdi. Jestem jak narazie bardzo zadowolona z tego samochodu. Mam powymieniany rozrząd, olej, filtry wszystkie, pompe wodną, paski. Jednak jest mały problem. Po odpaleniu silnik chodzi dobrze.. ale jak pochodzi chwilkę na wolnych obrotach to coś zaczyna tracić rytm.. nie chodzi równo jak powinien. Zaczyna delikatnie ruszać silnikiem, i chodzi nie równo. Podczas jazdy nie mam żadnych przeciwwskazań.Był sprawdzany dwa razy,był podłączany pod komputer coś wykazał to Oni rzekomo zrobili, według nich wszystko gra, ale jednak coś musi być skoro tak się robi. Czy jest to coś groźnego??czy raczej moge spać spokojnie. Pomóżcie.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Wolne obroty silnika na poziomie 1500
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW 2005-2008
  • silnik
  • 164 tys. km
Raz na kilkanaście razy przy wrzuceniu na luz obroty schodzą do 1500 i są stałe. Po zgaszeniu silnika i po ponownym uruchomieniu wolne obroty mają właściwe wartości. Lub bez gaszenia silnika gdy ruszy się pojazdem obroty wracają do normy. Komputer nie widzi żadnych błędów. Przepustnica czysta nie zacina się. Nadmieniam że obroty nie falują tylko utrzymują się na stałej wartości około 1500. Proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Peugeot 307 II