Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.

Generacje Peugeot 307

Niemal jednobryłowa, atrakcyjnie narysowana sylwetka "307-ki" zdecydowanie może się podobać - niezależnie, czy mamy do czynienia z hatchbackiem, kombi, czy cabrio, auto przyciąga wzrok. Przyjemne dla oka kształty ma również wnętrze, jednak jego najważniejszym atutem okazuje się przestronność - pomijając wersję bez dachu, w obu rzędach siedzeń miejsca jest bardzo dużo, a bagażnik okazuje się pojemny. Dodając do tego wygodne fotele, logicznie rozplanowany kokpit i wysokiej jakości materiały otrzymujemy bardzo dopracowaną całość.

Pod maską kompaktowego Peugeota montowano sześć silników, z czego trzy to "benzyniaki", a kolejne trzy diesle. Mając na uwadze jak najlepszy kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem, najlepszym wyborem jest bezdyskusyjnie wysokoprężny motor 2.0 HDi. Jego eksploatacja bywa jednak kosztowna, dlatego bardziej polecamy benzynowy silnik 1.4 w wersji 16V - całkiem żwawy, wystarczająco oszczędny i tani w obsłudze. Jak przystało na "Francuza", układ jezdny komfortowo resoruje nierówności.

Przypadki samozapłonu wczesnych egzemplarzy mocno nadszarpnęły wizerunek Peugeota 307 i choć problem ten rozwiązano, pozostało sporo innych mankamentów. Co prawda, auto nie jest tak zawodne, jak mówią to obiegowe opinie, jednak awaryjność jest spora - użytkownikom sen z powiek spędza przede wszystkim usterkowa elektronika, która jest trudna i droga w naprawie. Poza tym, dość szybko zużywa się zawieszenie, a młodsze diesle cierpią na defekty filtra FAP. Do zakupu zachęcają z kolei niskie ceny używanych egzemplarzy oraz podstawowych części.

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 50,43

Peugeot 307  SW 64,69

Peugeot 307 63,11

Peugeot 307 SW 2.0 HDi Premium 61,38

Peugeot 307 Czarnuszek 66,06

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

KUMSON 84,54

adas1811 37,96

Hedonista00 30,13

nasssti 30,15

wuzet21 30,13

WADER 30,12

lukas_auto 89,52

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

Czyszczenie przepustnicy i wymiana filtra.
Czyszczenie przepustnicy i wymiana filtra. Przepustnica w silnikach 2.0 jest podobno dość wrażliwym elementem, którego od c...
stuki w zawieszeniu
stuki w zawieszeniu Hmmm jakby nie chwalić Aso, z którego usług korzystam, to muszę dziś trochę ich ...
No masz, mokra podłoga...
No masz, mokra podłoga... Ze zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego zniknął płyn... Tomek mój mecha...
Spalanie :) mam pierwsze dane
Spalanie :) mam pierwsze dane Witam wszystkich. Przejechałem już 307 trochę kilometrów, i mogę podzielić się z...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307

Wybrane opinie

Peugeot 307 Hatchback 2.0 HDi 8V (90 KM)

od samego poczatku mialem problemy z awaryjnoscia tego samochodu ale to mozna by jakos przebolec mankamentem peugeota i to nie tylko p307 ale wszystkich pugow jest serwis -TRAGEDIA ktos powinien w koncu zainteresowac sie tym co oni wyprawiaja w ASO peugeota wszystki naprawy gwarancyjne wykonywane z laski na ucieche (wciaz mi mowia o jakims gescie handlowym ) a teraz po krotce historia usterek w p307 pamietajce samochod ma przejechane 35 tysiecy km glownie po dobrych drogach zero jezdzenia po wertepach : - wymiana opon (wada fabryczna - musoialem zrobic awanture zeby to dostrzegli ) - wymiana drazkow stabilizatora -efekt bicia tychze opon - cieknacy bak (!!!!!!) -wymiana uszczelki naprawa zmieniarki cd - po naprawie porysowany kokpit + zle zalozona zmieniarka - klapa bagaznika regulacja (obtarta cala krawedz klapy o zderzak - wymiana tarcz hamulcowych po nie mniejszej awantiurze i przepychankach z Peugeot Polska - czekajaca mnie wymiana kola zamachowego (! czy to aqby...

dodał: ptysio1234(at)o2.pl
Peugeot 307 Hatchback 1.6 16V (109 KM)

Jeżdżę 307-mką od kilku miesięcy i z każdym dniem jestem coraz bardziej zadowolona. Ponieważ jestem kobietą zwracam uwagę na troche inne rzeczy niż mężczyźni. Niewiele mogę powiedzieć o parametrach techicznych ale to co widzę bardzo mi się podoba. Nadwozie tego samochodu jest po prostu śliczne. Te piękne "kocie" reflektory i drapieżna maska. Wnętrze gustownie dobrane. Elementy matelowe na kokpicie, rączce skrzyni begów, obwolucie zegarów i rączkach drzwi pięknie ze sobą harmonizują. Przyzwyczaiłam się już do przestronnej szyby przedniej i w innych samochodach przeszkadza mi że są takie małe. Bardzo wygodne sterowanie radiem przy kierownicy. Bardzo dobrze działający klimatronic. Pomysłowe rozwiązanie wycieraczek przednich. Wygdne fotele i odpowiadająca mi ich wysokość (lubię patrzeć na innych kierowców "z góry"). Na samym początku samochód "nie jechał". Myslałam że pojemność silnika 1,6 jest wystarczająca by trochę popędzić (A ja tak lubię!) a tu niespodzianka-auto było mułowate. Ale po...

dodał: Sylwisia
Peugeot 307 Hatchback 2.0 16V (136 KM)

Teoretycznie jeździ się bez poważnych problemów, w praktyce od samochodu można byłoby spodziewać się znacznie więcej. Tytuł AUTO ROKU 2002 zdecydowanie na wyrost i wydaje się, że wyłącznie za względy estetyczne i funkcjonalne, bo strona techniczna wskazuje na liczne, bardzo, niedociągnięcia. Fatalna obsługa autoryzowanych serwisów i salonu. Uwaga dla potencjalnych kupujących - jeśli wynegocjujecie w ramach określonej ceny dodatkowe bonusy, niech dokładnie zostaną opisane w zamówieniu, np. ogólny zapis: koła zimowe - gratis spowodował, że sprzedawca uparł się wydać opony w zwykłym rozmiarze dla 307 nieadekwatne do standardu wersji XSI (tańsze od katalogowego rozmiaru o ok. 1 tys. zł). Poza tym przy zakupie najdroższego modelu, za grubo ponad 70 tys. zł, sprzedawca zaproponował dokupienie breloczka do kluczy za 9 zł (nie wiem, czy oni nie zauważają, że narażają się na śmieszność?). Również usługi serwisu daleko odbiegają od profesjonalizmu - nic nie wiedzą, wykonują niedbale, o ile samemu...

dodał: Peugeot_po_raz_pierwszy_i_ostatni
Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Wygodne autko dla rodziny. Bardzo przestronne i ciche (z wyjątkiem dróg miejskich Śląska). Włączenie muzyki doskonale niweluje ten efekt (duża przestrzeń wewnątrz sprawie że brzmi ona b.dobrze). W domu jezdzimy 307 kombi benzyna i Corollą kombi 1.4 benzyna. Czasami samochodem służbowym Ford Focus kombi 1.6 benzyna. Kryteria są takie: 1. na trasę wszyscy wolą 307 (przestrzeń, wrażenia z jazdy, wygoda) 2. po mieście/na zakupy żona woli Corollę (autko bardziej dla kobiet) łatwiejsze do zaparkowania (takie dopracowane w detalach cacuszko - oczywiście z małymi wyjątkami). Poprzednia Corolla (teraz jest już nowa) z punktu widzenia niezawodności spisywała się doskonale (90 000 km i nic!!!). Poprzedni Ford Focus już gorzej (110 000km i wymiana silnika!!! Juz po gwarancji!!!). Wcześniej był już Peugeot 406 i przez 50000 km spisywał się doskonale. Co do 307 czas pokaże (ale niektóre posty mnie przerażają). Dla pocieszenia "pechowcom w 307" dodam że pierwszą jazdę nową Corollą zakończyłem na lawecie...

dodał: PUG_user
Peugeot 307 Hatchback 1.6 16V (109 KM)

Ciągłe naprawy. Przez 1.5 roku w serwisie 12 razy. Do najważniejszych zaliczyć należy: wymianę cewki zapłonowej (przeb. ok 1000 km), wymiana pompy wspomagania kierownicy, wymiana przedniej szyby - samoistne pęknięcie, 2 - krotna naprawa mocowania wydechu, przetaczanie tarcz (po ok 1500 km), wymiania elementów przedniego zawieszenia (nie pamiętam dokładnie co to było), obluzowanie fotela kierowcy - naprawiane ok 4 razy. Oprócz tego ciągła walka z elektryką. i kilka innych usterek tj. niedziałające prawidłowo radio itp. Dodatkowo, każdy kto chce kupić 307 powinien koniecznie, bez względu na utyskiwania sprzedawcy, przejechać się nim po złej nawierzchni. Potem na tej samej trasie niech sprawdzi auto konkurencji. Różnica będzie kolosalna. Kupijąc 307 podejmuję się olbrzymie ryzyko.

dodał: H.M

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności Peugeot 307 SW Peugeot 307 CC Peugeot 307 Peugeot 307 odmłodzona
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 5.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

  • 6.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: Marcin, 31.08.2010

    Spalanie w granicach 8,5-10 l/100km w zależności od stylu jazdy.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 326 komentarzy

703 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~WOJTEK~WOJTEK

mam 307-kę 1.6 HDI 110 koni po przejechaniu około 15-tu kilometrów zanika wspomaganie po kilometrze powraca później znowu zanika proszę o pomoc...

~ciekawski~ciekawski

anomalie abgasrenigung co to znaczy pojawil mi sie taki komunikat w peugeocie 307 hdi

~Peugeot~Peugeot

Witam was wszystkich.
Awaria, Check Engine, Anomalie Abgasreinigung.. opowiem Wam o tym problemie i jak go rozwiazac.. rowniez buczenie czy hrobotanie do pewnej predkosci 50, 60 km/h miedzy dwoma kolami, i nie sa to lozyska czy piasty, ani tez tarcze hamulcowe czy inne 'przyczyny'.

Odpowiedz nr 1.
Katalizator - (musi/nie musi byc) nowy (np. Bosal 1100 zl, JMJ 820 zl).. i sonda Lambda 1628HQ Sonda diagnostyczna. nr 1. ok 300 zl. Zamienniki tez dobre moga byc nawet 30% tansze.

Przy instalacji Gazu do Peugota a najczesciej polecanym jest BRC-Sequent - 24 - Instalacja/Anlage.
Ktos zapyta a co ma katalizator do tego? Odpowiem najprosciej jak sie da, przy programowaniu komputera jeszcze na tasmie produkcyjnej komputery ktore wgrywaly oprogramowanie dotycvzace emisji spalin w polaczeniu z czujnikami sondy lambda, mieszanki itd. sa w pewnych widelkach, jezeli pojawia sie wariacja w postaci zmieszania gazu i paliwa.. zmienia sie pewna wartosc i komputer samochodu mowi..
O ja! O ja! cos mi jest! cos mi jest! Dusze sie!
(Anomalie Abgasreinigung czy jak mowi po angielsku to antypolution fault) i nastepstwa bywaja rozne, ale tutaj nie bede nikogo straszyl, chodzi zeby problem rozwiazac i napawac sie spokojna jazda.. wymiana katalizatora oraz sondy diagnostycznej akcpetuje wachania w znacznie szerszych widelkach benz-gaz, wiec jest do jedyne rozwiazanie, ktore powoduje znikniecie kontrolki zoltej z emblematem silkima i wiecej sie jej nie pojawianie, czyli inaczej mowiac, likwidacji usterki. (w 99%) zawsze istnieje mozliwosc ze cos pozatym jest uszkodzone i wymaga, dalszego szukania).
Dodam jako ciekawostke ze w starszych samochodach gdzie byla instalacja gazowa jak pojawiala sie taka kontrolka to wystarczylo wylaczyc silnik, wlaczyc i znow sie jechalo.. natomiast teraz mimo ze bywa ze silnik pracuje zupelnie tak samo i pali tyle samo.. ale tu juz nie bede ani slowa mowil o afirmacji.

BRC Instalacja bardzo dobra.. ale taka ciekawostka ze jak np jedziesz tlko do sklepu 4 km dalej, to nie ma potrzeby wlaczania na gaz.
2. tankuj na stacji gdzie jest dobry pistolet, ze tzw. pstryka w momencie jak butla jest pelna i trzymaj jeszcze z 3 sekundy aby dobrze dobic, ale to jest taka dobra rada dla wszystkich instalacji gazowych - jakie korzysci - ktos zapyta? Same!


A teraz nieco o szuraniu, hrobotaniu czy tarciu jak to zwal tak zwal, gdzies okolice miedzy kolami, kolo silnika, gdzies na dole.. a wiec odpowiedz na to pytanie to wlasnie nie wczesniej wspomniane piasty i te inne lecz najzwyczajniej w swiecie, ŁAPA PODPORA PÓŁOSI.. a trze do 10-70 km poniewaz nie lapie swojej sily odsrodkowej i trze po wytartym miejscu gdzie nie powinno byc wytarte i nie zlobilo najzwyczajniej w swiecie dziure.

Nie martwcie sie posiadacze Peugeotow 307 to tyczy i pomaga niezaleznie od wyposazenia, nawet jezeli jest to automat, poniewaz jest to autopsja

Aha, moze jeszcze zdanie o ABS/ESP nieaktywnym.. przy okazji wizyty u mechanika lub na kanale we wlasnym zakresie, przyzcyna to nie sa do wymiany czujniki, oczwiscie nie w kazdym przypadku. Ale odkrec kazde kolo z osobna, oczysc to wszystko co znaduje sie za tarcza, sprskaj specyfikiem do zapezpieczenia takich czesci i problem po kilku dniach powinien bezpowrotnie zniknac, po kilku dniach poniewaz preparat taki ma z zadanie wniknac we wszystkie zaklamarki i przywrocic rownowage.


Wiedze ta nabylem bywajac u wszystkich mechanikow w powiecie a tak na powaznie to powiem wam ze w pewnym serwisie, praktykanci sluchali mnie jak wykladowce.. tak tak, oni tam naprawiaja samochody, podlaczaja do kompa, patrza ! O Zobacz, tu pokazuje blad 222xxx222, wez sprawdz co to znaczy.. Nie sprawdze! Czemu? Komp padl! Szefie, nie da rady sprawdzic co jest nie tak! No zobacz co pokazuje! Nic nie widac - pokaz. FAKTYCZNIE! Teraz blad skasujemy, ale prosze podjechac jak znowu wyskoczy! Zna ktos to ?



Jezeli to komus pomoglo, to napisz w jakim dokladnie samochodzie zostaly zdiagnozowane podobne problemy.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 056
Przejechany dystans
11 621 433 km
Zatankowanego paliwa
712 525 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 318
Wydanych pieniędzy
1 107 174 zł
Średnie wydatki na auto
1 293 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 160
Wydanych pieniędzy
1 128 931 zł
Średnie wydatki na auto
1 319 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (856)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307

Na podstawie 1033 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: :), dodano: 07.03.2014 23:21

Zazwyczaj jeżdżę w cyklu mieszanym 70% trasa/ 30%miasto w tedy pali między 7.5 a 8.5 litra/100km, w trasie przy naprawdę spokojnej jeździe da się zejść poniżej 7l/100km ale zazwyczaj jest to jednak 7l/100km lub nawet trochę ponad 7 litrów. W mieście około 8-9 litrów, przy większym ruchu koło 10 litrów, przy mega korkach w godzinach szczytu w Krakowie komputer pokazał nawet 13l/100km (na szczęście to tylko chwilowe spalanie). Jeśli chodzi ogólnie o samochód to polecam, bardzo fajny i dobrze wyposażony (mam wersje SW), ceny części przyzwoite, chociaż na razie zmieniłem tylko (odpukać) rozrząd po zakupie i łączniki stabilizatorów, i to co oczywiste czyli olej czy płyn chłodniczy. Przy 2.0 benzyna trzeba pamiętać o sprawdzaniu poziomu oleju, te silniki lubiały go wąchać od nowości ale jest to około 2 litrów między wymianami (na 20 tys. km). No i nie rdzewieje jak niektóre nawet niemieckie auta. Ogólnie samochód polecam.

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 16V

autor: Mateusz 18lat, dodano: 16.07.2010 17:12

Silnik jest raczej za mały jak na taki samochód. Wydawać by się mogło, że spalanie w granicach 5l/100km jest super sprawą lecz przy takiej jeździe przyspieszenie jest chyba gorsze niż w Fiatach 125p. Kiedy próbuje wykrzesać jakąś siłę ruszając na światłach komputerek pokazuje 15-18 l/100km. Tak jest na każdych biegach po pogłębieniu pedału gazu. Niby normalne spalanie po "wciśnięciu w podłogę" lecz aby uzyskać moc pozwalającą na dorównanie przeciętnym oplom czy skodom to bez tego wciśnięcia się nie obejdzie.

pełny raport Peugeot Kombi 1.4 HDi 8V

autor: kuba9001, dodano: 13.04.2014 15:56

W mieście przy ciężkiej stopie potrafi mieć średnie 9/100, wyszło mi nawet 9,5l - jak smok, ale go nie oszczędzałem. W trasie przy normalnej jeździe około 5,4 - 5,8. Najmniej udało mi się w trasie przy spokojnej jeździe na drodze dwupasmowej bez wyprzedzań 5,24l. Gdyby był 6 bieg byłoby cudownie, ale i tak nie ma tragedii. Średnie przez cały okres użytkowania (7 miesięcy, 8tys. km) 7,48l/100km.

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 8V FAP

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także