Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.

Generacje Peugeot 307

Niemal jednobryłowa, atrakcyjnie narysowana sylwetka "307-ki" zdecydowanie może się podobać - niezależnie, czy mamy do czynienia z hatchbackiem, kombi, czy cabrio, auto przyciąga wzrok. Przyjemne dla oka kształty ma również wnętrze, jednak jego najważniejszym atutem okazuje się przestronność - pomijając wersję bez dachu, w obu rzędach siedzeń miejsca jest bardzo dużo, a bagażnik okazuje się pojemny. Dodając do tego wygodne fotele, logicznie rozplanowany kokpit i wysokiej jakości materiały otrzymujemy bardzo dopracowaną całość.

Pod maską kompaktowego Peugeota montowano sześć silników, z czego trzy to "benzyniaki", a kolejne trzy diesle. Mając na uwadze jak najlepszy kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem, najlepszym wyborem jest bezdyskusyjnie wysokoprężny motor 2.0 HDi. Jego eksploatacja bywa jednak kosztowna, dlatego bardziej polecamy benzynowy silnik 1.4 w wersji 16V - całkiem żwawy, wystarczająco oszczędny i tani w obsłudze. Jak przystało na "Francuza", układ jezdny komfortowo resoruje nierówności.

Przypadki samozapłonu wczesnych egzemplarzy mocno nadszarpnęły wizerunek Peugeota 307 i choć problem ten rozwiązano, pozostało sporo innych mankamentów. Co prawda, auto nie jest tak zawodne, jak mówią to obiegowe opinie, jednak awaryjność jest spora - użytkownikom sen z powiek spędza przede wszystkim usterkowa elektronika, która jest trudna i droga w naprawie. Poza tym, dość szybko zużywa się zawieszenie, a młodsze diesle cierpią na defekty filtra FAP. Do zakupu zachęcają z kolei niskie ceny używanych egzemplarzy oraz podstawowych części.

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 50,83

Peugeot 307 63,01

Peugeot 307 SW 55,01

Peugeot 307 trzystasiedem 57,23

Peugeot 307 50,73

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

jrc_69 47,83

jorgen1971 42,98

Lukazie 30,11

marian_kolanko 33,33

lola1906 30,15

mikeber 30,14

ninzaninem 82,01

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

Alufelgi 17
Alufelgi 17 No i stało się tydzień temu zamontowałem kupione 17 calowe alufelgi, cóż bałem s...
stuki w zawieszeniu
stuki w zawieszeniu Hmmm jakby nie chwalić Aso, z którego usług korzystam, to muszę dziś trochę ich ...
serwis hamulcowo zawieszeniowy
serwis hamulcowo zawieszeniowy Często korzystam z akcji prowadzonych przez autoryzowane serwisy Peugeot, tym r...
Wymiana oleju - nadszedł ten czas
Wymiana oleju -  nadszedł ten czas Ostatnie 20000 km, przejechałem w całkiem krótkim czasie (od listopada, więc cza...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 11 703 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307

Wybrane opinie

Peugeot 307 Hatchback 2.0 HDi 8V (90 KM)

od samego poczatku mialem problemy z awaryjnoscia tego samochodu ale to mozna by jakos przebolec mankamentem peugeota i to nie tylko p307 ale wszystkich pugow jest serwis -TRAGEDIA ktos powinien w koncu zainteresowac sie tym co oni wyprawiaja w ASO peugeota wszystki naprawy gwarancyjne wykonywane z laski na ucieche (wciaz mi mowia o jakims gescie handlowym ) a teraz po krotce historia usterek w p307 pamietajce samochod ma przejechane 35 tysiecy km glownie po dobrych drogach zero jezdzenia po wertepach : - wymiana opon (wada fabryczna - musoialem zrobic awanture zeby to dostrzegli ) - wymiana drazkow stabilizatora -efekt bicia tychze opon - cieknacy bak (!!!!!!) -wymiana uszczelki naprawa zmieniarki cd - po naprawie porysowany kokpit + zle zalozona zmieniarka - klapa bagaznika regulacja (obtarta cala krawedz klapy o zderzak - wymiana tarcz hamulcowych po nie mniejszej awantiurze i przepychankach z Peugeot Polska - czekajaca mnie wymiana kola zamachowego (! czy to aqby...

dodał: ptysio1234(at)o2.pl
Peugeot 307 Hatchback 1.6 16V (109 KM)

Jeżdżę 307-mką od kilku miesięcy i z każdym dniem jestem coraz bardziej zadowolona. Ponieważ jestem kobietą zwracam uwagę na troche inne rzeczy niż mężczyźni. Niewiele mogę powiedzieć o parametrach techicznych ale to co widzę bardzo mi się podoba. Nadwozie tego samochodu jest po prostu śliczne. Te piękne "kocie" reflektory i drapieżna maska. Wnętrze gustownie dobrane. Elementy matelowe na kokpicie, rączce skrzyni begów, obwolucie zegarów i rączkach drzwi pięknie ze sobą harmonizują. Przyzwyczaiłam się już do przestronnej szyby przedniej i w innych samochodach przeszkadza mi że są takie małe. Bardzo wygodne sterowanie radiem przy kierownicy. Bardzo dobrze działający klimatronic. Pomysłowe rozwiązanie wycieraczek przednich. Wygdne fotele i odpowiadająca mi ich wysokość (lubię patrzeć na innych kierowców "z góry"). Na samym początku samochód "nie jechał". Myslałam że pojemność silnika 1,6 jest wystarczająca by trochę popędzić (A ja tak lubię!) a tu niespodzianka-auto było mułowate. Ale po...

dodał: Sylwisia
Peugeot 307 Hatchback 2.0 16V (136 KM)

Teoretycznie jeździ się bez poważnych problemów, w praktyce od samochodu można byłoby spodziewać się znacznie więcej. Tytuł AUTO ROKU 2002 zdecydowanie na wyrost i wydaje się, że wyłącznie za względy estetyczne i funkcjonalne, bo strona techniczna wskazuje na liczne, bardzo, niedociągnięcia. Fatalna obsługa autoryzowanych serwisów i salonu. Uwaga dla potencjalnych kupujących - jeśli wynegocjujecie w ramach określonej ceny dodatkowe bonusy, niech dokładnie zostaną opisane w zamówieniu, np. ogólny zapis: koła zimowe - gratis spowodował, że sprzedawca uparł się wydać opony w zwykłym rozmiarze dla 307 nieadekwatne do standardu wersji XSI (tańsze od katalogowego rozmiaru o ok. 1 tys. zł). Poza tym przy zakupie najdroższego modelu, za grubo ponad 70 tys. zł, sprzedawca zaproponował dokupienie breloczka do kluczy za 9 zł (nie wiem, czy oni nie zauważają, że narażają się na śmieszność?). Również usługi serwisu daleko odbiegają od profesjonalizmu - nic nie wiedzą, wykonują niedbale, o ile samemu...

dodał: Peugeot_po_raz_pierwszy_i_ostatni
Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Wygodne autko dla rodziny. Bardzo przestronne i ciche (z wyjątkiem dróg miejskich Śląska). Włączenie muzyki doskonale niweluje ten efekt (duża przestrzeń wewnątrz sprawie że brzmi ona b.dobrze). W domu jezdzimy 307 kombi benzyna i Corollą kombi 1.4 benzyna. Czasami samochodem służbowym Ford Focus kombi 1.6 benzyna. Kryteria są takie: 1. na trasę wszyscy wolą 307 (przestrzeń, wrażenia z jazdy, wygoda) 2. po mieście/na zakupy żona woli Corollę (autko bardziej dla kobiet) łatwiejsze do zaparkowania (takie dopracowane w detalach cacuszko - oczywiście z małymi wyjątkami). Poprzednia Corolla (teraz jest już nowa) z punktu widzenia niezawodności spisywała się doskonale (90 000 km i nic!!!). Poprzedni Ford Focus już gorzej (110 000km i wymiana silnika!!! Juz po gwarancji!!!). Wcześniej był już Peugeot 406 i przez 50000 km spisywał się doskonale. Co do 307 czas pokaże (ale niektóre posty mnie przerażają). Dla pocieszenia "pechowcom w 307" dodam że pierwszą jazdę nową Corollą zakończyłem na lawecie...

dodał: PUG_user
Peugeot 307 Hatchback 1.6 16V (109 KM)

Ciągłe naprawy. Przez 1.5 roku w serwisie 12 razy. Do najważniejszych zaliczyć należy: wymianę cewki zapłonowej (przeb. ok 1000 km), wymiana pompy wspomagania kierownicy, wymiana przedniej szyby - samoistne pęknięcie, 2 - krotna naprawa mocowania wydechu, przetaczanie tarcz (po ok 1500 km), wymiania elementów przedniego zawieszenia (nie pamiętam dokładnie co to było), obluzowanie fotela kierowcy - naprawiane ok 4 razy. Oprócz tego ciągła walka z elektryką. i kilka innych usterek tj. niedziałające prawidłowo radio itp. Dodatkowo, każdy kto chce kupić 307 powinien koniecznie, bez względu na utyskiwania sprzedawcy, przejechać się nim po złej nawierzchni. Potem na tej samej trasie niech sprawdzi auto konkurencji. Różnica będzie kolosalna. Kupijąc 307 podejmuję się olbrzymie ryzyko.

dodał: H.M

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 CC Peugeot 307 SW Peugeot 307 Peugeot 307 odmłodzona Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 II 1.6 16V (109KM) 2006r.
    dodał: Michał, 13.05.2014

    Samochód kupiłem zaraz po założeniu instalacji przez poprzedniego właściciela. Początkowo występował dość popularny problem, kontrolka check engine, spadek mocy i komunikat anty-pollution faulty. Po kilku wizytach w serwisie i stwierdzeniu to tak musi być, kupiłem sobie kabel diagnostyczny za kilkanaście zł i przeczytałem instrukcje montażu i użytkowania. Okazało się że obsługa jest banalna, a sterownik ma możliwość szerokiej regulacji i zapisuje błędy w czasie pracy. Po porządnej kalibracji samochód jeździ jak na PB95, nie ma różnicy, a ja cieszę się z każdego przejechanego taniej kilometra. Spalanie według wskazań komputera pokładowego: miasto 10L, trasa 7L, autostrada i agresywna jazda 9L.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 6.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 330 komentarzy

707 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

lazysoundslazysounds

Posiadam 307 sw 2.0 hdi (136 km) z 2007 roku. Mam przejechane 140 tys km. Do tej pory oprócz standardowych czynności serwisowych (płyny, oleje, filtry, tarcze i klocki) wymieniłem jedynie chłodnicę klimatyzacji. Od mechanika wiem, iż jest to standard - gniją pod wiatrakiem.
Stosunek ceny do jakości i wyposażenia bdb! Jak dla mnie silnik 2.0 hdi w tym samochodzie jest jedynym rozwiązaniem. Dla porównania jeździłem 1.6 hdi i jest już to katorga przy takiej masie samochodu. Poza tym 1.6 bardziej narażone są na problemy z zapychaniem FAP'a. Na moim przykładzie mogę powiedzieć, iż historie o awaryjności auta z tą wersją silnikową są kompletną bzdurą. Robię rocznie ok 30 tys odkąd go zakupiłem i zupełnie nie mogę narzekać. W nawiązaniu do różnych opinii w necie, nie mam problemów z elektroniką..

Spalanie w trasie przy bardzo agresywnej jeździe do 6,6l, przy delikatnej można zejść w okolice nawet 5,0l (mój rekord 4,8l/100 przy trasie ~400 km - przy czym dodam, że co prawda nie szalałem ale zawalidrogą nie można było mnie nazwać ). Spalanie srednie w cyklu mieszanym zamyka mi się w 6,3 l/100. Vmax jaką udało mi się wydusić na autostradzie w DE to ok 220 km/h. Jazda przy 180 km/h jest całkiem komfortowa w porównaniu do innych samochodów z tego segmentu. .
Mam nadzieję, że sytuacja nie zmieni się jak przekroczę magiczne 200 tys km

~Monika~Monika

Mam model 307 HDI, 2.0 (136 KM) z 2006r (obecnie ma 118 tys na liczniku). Silnik chodzi bez zarzutu, elastyczny, w miarę ekononomiczny. Poza wymianą chłodniczki klimy tj. 730 zl (480 zł nowa + 100 zł robocizna + 150 ł nabicie), nic się nie dzieje. W rok zrobiłam nim 23 tys km, więc prawie non stop jest na chodzie. Niedługo trzeba będzie wymienić dwumasę (zaczyna się mocniejsze drganie na kierownicy przy niskich obrotach). Podsumowując, wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi.

~Stefan~Stefan

Ludzie tragedia Peugeot 307HDI 2004 rok krotko pisze (SKARBONKA BEZ DNA) i nigdy wiecej.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 880
Przejechany dystans
12 061 344 km
Zatankowanego paliwa
742 611 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 417
Wydanych pieniędzy
1 153 312 zł
Średnie wydatki na auto
1 305 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 236
Wydanych pieniędzy
1 175 276 zł
Średnie wydatki na auto
1 329 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (884)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307

Na podstawie 1041 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: dede, dodano: 24.03.2009 11:33

To auto to jedna wielka jeżdżąca awaria. Szkoda ze tak piękny projekt został tak badziewnie zrealizowany. Lista padek wygląda następujaco. włacznik kierunkowskazów, teleskopy od tylnej klapy, załamany fotel kierowcy z którego sypie się teraz gąbka, odrywające się listwy, odpadająca plastikowa pokrywa silnika (kołki się poodrywały) , źle zamocowany filtr powietrza który później i tak schrzaniono w serwisie, wiecznie wywalajace bezpieczniki i palące się żarówki - kilka dni temu stacyjka do wymiany i wybite końcówki drążka kierownicy mimo ze auto nie przejechało jeszcze 60000km. Fajne auto i w miarę praktyczne ale wykonanie i jakość materiałów to naprawdę makabra. na plus to niezbyt paliwożerne jak ktoś ma lekka nogę ale na tym chyba lista pozytywów się chyba kończy.

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 HDi 8V FAP

autor: damianstraub@gm, dodano: 30.08.2011 21:47

Fajne autko. Posiada praktycznie wszystko co jest potrzebne do przyjemnej jazdy. Za nie dużą cenę posiada 6 poduszek, klimatronik, komputer pokładowy,abs,itp... Mogłoby być bardziej wyciszone w srodku.Co do spalania to wszystko zależy od stylu jazdy i od trazy jaką się pokonuje. Na trasie spalanie jest dobre gdzieś 5,5 o ile sie nie przekroczy 120 km/h. Jeżeli chodzi o miasto to już różnie. Przy delikatnej jeżdzie moze palic 7, ale jak sie bedzie szybko przyspieszać to bedzie 9 nawet latem. Nie ma co wierzyć w opis ze ktoś musi sie wysilić zeby palił 6 litrów. Bo jak bede trzymal ciągle gaz do oporu na mieście to bedzie 15 L.Wiec bez przesady. Ojciec ma takiego samego i pali identycznie. mam jeszcze 406 2,0 hdi 110KM i jest delikatnie oszczędniejszy. Myślie że gdyby 307 był 110 konny to spalanie było by niższe.

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 8V

autor: maciekfcb@inter, dodano: 31.01.2010 19:05

Witam wszystkich, spalanie powiem szczerze też mnie rozczarowało-najbardziej jazda miejska.Czasami uda mi się przekroczyć 8 l/100km....na trasie całkiem ok.Przy 130km/h pali troszkę ponad 6litra.Generalnie auto cacy!Być możne to zasługa, że auto po roku było sprowadzane z Francji-a nie oszukujmy się-wersje na rynek PL są uboższe i mniej trwałe!A co do ASO-pożal się Boże!Serwisowałem poprzednią 206stkę i to było nieporozumienie!Przeglądy kosztowały krocie,a nic nie robili-przez serwis musiałem wymieniać cewkę+wtryski,bo...jakoś nie udało im się przez 90tys km wymienić filtra paliwa!!!S-Z-O-K. Teraz sam robię coroczne wymiany,we wsłasnym zakresie u sprawdzonych mechaników.I odpukać-WSZYSTKO GRA!!! Pozdrawiam forumowiczów. M.

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 8V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także