Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.

Generacje Peugeot 307

Niemal jednobryłowa, atrakcyjnie narysowana sylwetka "307-ki" zdecydowanie może się podobać - niezależnie, czy mamy do czynienia z hatchbackiem, kombi, czy cabrio, auto przyciąga wzrok. Przyjemne dla oka kształty ma również wnętrze, jednak jego najważniejszym atutem okazuje się przestronność - pomijając wersję bez dachu, w obu rzędach siedzeń miejsca jest bardzo dużo, a bagażnik okazuje się pojemny. Dodając do tego wygodne fotele, logicznie rozplanowany kokpit i wysokiej jakości materiały otrzymujemy bardzo dopracowaną całość.

Pod maską kompaktowego Peugeota montowano sześć silników, z czego trzy to "benzyniaki", a kolejne trzy diesle. Mając na uwadze jak najlepszy kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem, najlepszym wyborem jest bezdyskusyjnie wysokoprężny motor 2.0 HDi. Jego eksploatacja bywa jednak kosztowna, dlatego bardziej polecamy benzynowy silnik 1.4 w wersji 16V - całkiem żwawy, wystarczająco oszczędny i tani w obsłudze. Jak przystało na "Francuza", układ jezdny komfortowo resoruje nierówności.

Przypadki samozapłonu wczesnych egzemplarzy mocno nadszarpnęły wizerunek Peugeota 307 i choć problem ten rozwiązano, pozostało sporo innych mankamentów. Co prawda, auto nie jest tak zawodne, jak mówią to obiegowe opinie, jednak awaryjność jest spora - użytkownikom sen z powiek spędza przede wszystkim usterkowa elektronika, która jest trudna i droga w naprawie. Poza tym, dość szybko zużywa się zawieszenie, a młodsze diesle cierpią na defekty filtra FAP. Do zakupu zachęcają z kolei niskie ceny używanych egzemplarzy oraz podstawowych części.

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 full opcja 49,50

Peugeot 307 SW 51,08

Peugeot 307 Francois 48,93

Peugeot 307 62,36

Peugeot 307 Pastelot 52,75

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

Thealt 30,18

kobyll 30,15

lukas_auto 91,75

Waga55 63,20

marian_kolanko 30,16

nasssti 30,15

R420R 54,33

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

Alufelgi 17 i opony
Alufelgi 17 i opony Witam wszystkich, po długiej nieobecności na tym portalu mam do was pytanie. Po...
stuki w zawieszeniu
stuki w zawieszeniu Hmmm jakby nie chwalić Aso, z którego usług korzystam, to muszę dziś trochę ich ...
Czyszczenie przepustnicy i wymiana filtra.
Czyszczenie przepustnicy i wymiana filtra. Przepustnica w silnikach 2.0 jest podobno dość wrażliwym elementem, którego od c...
Przemiana
Przemiana Jakiś czas temu zmienił się trochę wygląd mojego Puzla. Po kupnie w lutym 2012 z...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i30 Classic Plus Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 88KM .
Cena: 65 700 zł
Zyskujesz: 4 600 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus Trend Ford Focus Trend
Rocznik: 2011. Przebieg: 121 527 km. Silnik: 1.6 70KM .
Cena: 38 900 zł

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307

Wybrane opinie

Peugeot 307 Hatchback 2.0 HDi 8V (90 KM)

od samego poczatku mialem problemy z awaryjnoscia tego samochodu ale to mozna by jakos przebolec mankamentem peugeota i to nie tylko p307 ale wszystkich pugow jest serwis -TRAGEDIA ktos powinien w koncu zainteresowac sie tym co oni wyprawiaja w ASO peugeota wszystki naprawy gwarancyjne wykonywane z laski na ucieche (wciaz mi mowia o jakims gescie handlowym ) a teraz po krotce historia usterek w p307 pamietajce samochod ma przejechane 35 tysiecy km glownie po dobrych drogach zero jezdzenia po wertepach : - wymiana opon (wada fabryczna - musoialem zrobic awanture zeby to dostrzegli ) - wymiana drazkow stabilizatora -efekt bicia tychze opon - cieknacy bak (!!!!!!) -wymiana uszczelki naprawa zmieniarki cd - po naprawie porysowany kokpit + zle zalozona zmieniarka - klapa bagaznika regulacja (obtarta cala krawedz klapy o zderzak - wymiana tarcz hamulcowych po nie mniejszej awantiurze i przepychankach z Peugeot Polska - czekajaca mnie wymiana kola zamachowego (! czy to aqby...

dodał: ptysio1234(at)o2.pl
Peugeot 307 Hatchback 1.6 16V (109 KM)

Jeżdżę 307-mką od kilku miesięcy i z każdym dniem jestem coraz bardziej zadowolona. Ponieważ jestem kobietą zwracam uwagę na troche inne rzeczy niż mężczyźni. Niewiele mogę powiedzieć o parametrach techicznych ale to co widzę bardzo mi się podoba. Nadwozie tego samochodu jest po prostu śliczne. Te piękne "kocie" reflektory i drapieżna maska. Wnętrze gustownie dobrane. Elementy matelowe na kokpicie, rączce skrzyni begów, obwolucie zegarów i rączkach drzwi pięknie ze sobą harmonizują. Przyzwyczaiłam się już do przestronnej szyby przedniej i w innych samochodach przeszkadza mi że są takie małe. Bardzo wygodne sterowanie radiem przy kierownicy. Bardzo dobrze działający klimatronic. Pomysłowe rozwiązanie wycieraczek przednich. Wygdne fotele i odpowiadająca mi ich wysokość (lubię patrzeć na innych kierowców "z góry"). Na samym początku samochód "nie jechał". Myslałam że pojemność silnika 1,6 jest wystarczająca by trochę popędzić (A ja tak lubię!) a tu niespodzianka-auto było mułowate. Ale po...

dodał: Sylwisia
Peugeot 307 Hatchback 2.0 16V (136 KM)

Teoretycznie jeździ się bez poważnych problemów, w praktyce od samochodu można byłoby spodziewać się znacznie więcej. Tytuł AUTO ROKU 2002 zdecydowanie na wyrost i wydaje się, że wyłącznie za względy estetyczne i funkcjonalne, bo strona techniczna wskazuje na liczne, bardzo, niedociągnięcia. Fatalna obsługa autoryzowanych serwisów i salonu. Uwaga dla potencjalnych kupujących - jeśli wynegocjujecie w ramach określonej ceny dodatkowe bonusy, niech dokładnie zostaną opisane w zamówieniu, np. ogólny zapis: koła zimowe - gratis spowodował, że sprzedawca uparł się wydać opony w zwykłym rozmiarze dla 307 nieadekwatne do standardu wersji XSI (tańsze od katalogowego rozmiaru o ok. 1 tys. zł). Poza tym przy zakupie najdroższego modelu, za grubo ponad 70 tys. zł, sprzedawca zaproponował dokupienie breloczka do kluczy za 9 zł (nie wiem, czy oni nie zauważają, że narażają się na śmieszność?). Również usługi serwisu daleko odbiegają od profesjonalizmu - nic nie wiedzą, wykonują niedbale, o ile samemu...

dodał: Peugeot_po_raz_pierwszy_i_ostatni
Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Wygodne autko dla rodziny. Bardzo przestronne i ciche (z wyjątkiem dróg miejskich Śląska). Włączenie muzyki doskonale niweluje ten efekt (duża przestrzeń wewnątrz sprawie że brzmi ona b.dobrze). W domu jezdzimy 307 kombi benzyna i Corollą kombi 1.4 benzyna. Czasami samochodem służbowym Ford Focus kombi 1.6 benzyna. Kryteria są takie: 1. na trasę wszyscy wolą 307 (przestrzeń, wrażenia z jazdy, wygoda) 2. po mieście/na zakupy żona woli Corollę (autko bardziej dla kobiet) łatwiejsze do zaparkowania (takie dopracowane w detalach cacuszko - oczywiście z małymi wyjątkami). Poprzednia Corolla (teraz jest już nowa) z punktu widzenia niezawodności spisywała się doskonale (90 000 km i nic!!!). Poprzedni Ford Focus już gorzej (110 000km i wymiana silnika!!! Juz po gwarancji!!!). Wcześniej był już Peugeot 406 i przez 50000 km spisywał się doskonale. Co do 307 czas pokaże (ale niektóre posty mnie przerażają). Dla pocieszenia "pechowcom w 307" dodam że pierwszą jazdę nową Corollą zakończyłem na lawecie...

dodał: PUG_user
Peugeot 307 Hatchback 1.6 16V (109 KM)

Ciągłe naprawy. Przez 1.5 roku w serwisie 12 razy. Do najważniejszych zaliczyć należy: wymianę cewki zapłonowej (przeb. ok 1000 km), wymiana pompy wspomagania kierownicy, wymiana przedniej szyby - samoistne pęknięcie, 2 - krotna naprawa mocowania wydechu, przetaczanie tarcz (po ok 1500 km), wymiania elementów przedniego zawieszenia (nie pamiętam dokładnie co to było), obluzowanie fotela kierowcy - naprawiane ok 4 razy. Oprócz tego ciągła walka z elektryką. i kilka innych usterek tj. niedziałające prawidłowo radio itp. Dodatkowo, każdy kto chce kupić 307 powinien koniecznie, bez względu na utyskiwania sprzedawcy, przejechać się nim po złej nawierzchni. Potem na tej samej trasie niech sprawdzi auto konkurencji. Różnica będzie kolosalna. Kupijąc 307 podejmuję się olbrzymie ryzyko.

dodał: H.M

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności Peugeot 307 odmłodzona Peugeot 307 SW Peugeot 307 CC
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 II (KM) 2006r.
    dodał: Michał, 13.05.2014

    Samochód kupiłem zaraz po założeniu instalacji przez poprzedniego właściciela. Początkowo występował dość popularny problem, kontrolka check engine, spadek mocy i komunikat anty-pollution faulty. Po kilku wizytach w serwisie i stwierdzeniu to tak musi być, kupiłem sobie kabel diagnostyczny za kilkanaście zł i przeczytałem instrukcje montażu i użytkowania. Okazało się że obsługa jest banalna, a sterownik ma możliwość szerokiej regulacji i zapisuje błędy w czasie pracy. Po porządnej kalibracji samochód jeździ jak na PB95, nie ma różnicy, a ja cieszę się z każdego przejechanego taniej kilometra. Spalanie według wskazań komputera pokładowego: miasto 10L, trasa 7L, autostrada i agresywna jazda 9L.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 6.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 331 komentarzy

708 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

Marcinox123Marcinox123

Witam posiadam Peugeot 307sw mam instalacje gazowa holenderska , i wlancza sie caly czas Kontrolka CHecK

lazysoundslazysounds

Posiadam 307 sw 2.0 hdi (136 km) z 2007 roku. Mam przejechane 140 tys km. Do tej pory oprócz standardowych czynności serwisowych (płyny, oleje, filtry, tarcze i klocki) wymieniłem jedynie chłodnicę klimatyzacji. Od mechanika wiem, iż jest to standard - gniją pod wiatrakiem.
Stosunek ceny do jakości i wyposażenia bdb! Jak dla mnie silnik 2.0 hdi w tym samochodzie jest jedynym rozwiązaniem. Dla porównania jeździłem 1.6 hdi i jest już to katorga przy takiej masie samochodu. Poza tym 1.6 bardziej narażone są na problemy z zapychaniem FAP'a. Na moim przykładzie mogę powiedzieć, iż historie o awaryjności auta z tą wersją silnikową są kompletną bzdurą. Robię rocznie ok 30 tys odkąd go zakupiłem i zupełnie nie mogę narzekać. W nawiązaniu do różnych opinii w necie, nie mam problemów z elektroniką..

Spalanie w trasie przy bardzo agresywnej jeździe do 6,6l, przy delikatnej można zejść w okolice nawet 5,0l (mój rekord 4,8l/100 przy trasie ~400 km - przy czym dodam, że co prawda nie szalałem ale zawalidrogą nie można było mnie nazwać ). Spalanie srednie w cyklu mieszanym zamyka mi się w 6,3 l/100. Vmax jaką udało mi się wydusić na autostradzie w DE to ok 220 km/h. Jazda przy 180 km/h jest całkiem komfortowa w porównaniu do innych samochodów z tego segmentu. .
Mam nadzieję, że sytuacja nie zmieni się jak przekroczę magiczne 200 tys km

~Monika~Monika

Mam model 307 HDI, 2.0 (136 KM) z 2006r (obecnie ma 118 tys na liczniku). Silnik chodzi bez zarzutu, elastyczny, w miarę ekononomiczny. Poza wymianą chłodniczki klimy tj. 730 zl (480 zł nowa + 100 zł robocizna + 150 ł nabicie), nic się nie dzieje. W rok zrobiłam nim 23 tys km, więc prawie non stop jest na chodzie. Niedługo trzeba będzie wymienić dwumasę (zaczyna się mocniejsze drganie na kierownicy przy niskich obrotach). Podsumowując, wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 935
Przejechany dystans
17 742 351 km
Zatankowanego paliwa
848 159 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 783
Wydanych pieniędzy
1 292 246 zł
Średnie wydatki na auto
1 288 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 032
Wydanych pieniędzy
1 374 151 zł
Średnie wydatki na auto
1 370 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (1 003)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307

Na podstawie 1072 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Robert, dodano: 23.01.2010 16:55

nie wiem skąd odajecie takie spalanie 5 litrów 6 litrów. jeżdżę spokojnie i nigdy jeszcze spalanie nie było mniejsze niż 8 litrów na 100 km. Silnik msprawny FAP równiez, samochód po przeglądzie dokładnym w ASO po przeczytaniu waszych paostów na temat spalania, poprostu myśłałem że mama zesputy samochód A prawdą jest że ludzie się chwalić lubią i głupoty na ten temat piszą PEUGEOT 307 II KOMBI 2005 ROK 1,6 HDi 110 SPALANIE OKOO 8 LITRW NA 100 km

pełny raport Peugeot Kombi 1.6 HDi 16V

autor: blaz, dodano: 01.10.2012 20:06

fajne autko, jak sie chce to potrafi naprawde fajnie pojechać, jak sie jedzie eko to można spalić tyle co kocur napłakał ;) nie ma wielu słabych punktów, starczy zmieniac olej co 10tys km i tankowac na dobrych stacjach i autko będzie wdzięcznie pokonywac kolejne km. silnik jest bardzo nowoczesny mimo ze powstał chyba w 2002r, teraz nawet zawstydza wiekszośc szrotów od vw ;) ja moge tylko polecic, najlepszy motor 1.4-1.8l

pełny raport Peugeot Hatchback 1.6 HDi 16V

autor: dede, dodano: 24.03.2009 11:33

To auto to jedna wielka jeżdżąca awaria. Szkoda ze tak piękny projekt został tak badziewnie zrealizowany. Lista padek wygląda następujaco. włacznik kierunkowskazów, teleskopy od tylnej klapy, załamany fotel kierowcy z którego sypie się teraz gąbka, odrywające się listwy, odpadająca plastikowa pokrywa silnika (kołki się poodrywały) , źle zamocowany filtr powietrza który później i tak schrzaniono w serwisie, wiecznie wywalajace bezpieczniki i palące się żarówki - kilka dni temu stacyjka do wymiany i wybite końcówki drążka kierownicy mimo ze auto nie przejechało jeszcze 60000km. Fajne auto i w miarę praktyczne ale wykonanie i jakość materiałów to naprawdę makabra. na plus to niezbyt paliwożerne jak ktoś ma lekka nogę ale na tym chyba lista pozytywów się chyba kończy.

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 HDi 8V FAP

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także