Szukaj

Informacje o Peugeot 407 SW 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006

Lata produkcji: 2004 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,4
~Golonka
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
Przez 9 lat jeździłem Hondą Civic, którą zamienił na tegoż właśnie nieszczęsnego Peugeota, więc mocno odczułem spadek jakościowy. Przez lata jeżdżenia Hondą nie musiałem się w ogóle interesować samochodem, tylko części eksploatacyjne, tankowanie i jeżdżenie. Po przesiadce na Peugeota ciągle siedzę na forach i szukam rozwiązań kolejnych problemów... Niestety samochód nie daje spokoju i co rusz podsyła jakieś nowe błędy na komputerze lub nowe dźwięki z silnika. Plus na pewno za komfort jazdy, samochodem się płynie, jest cicho, a fotele bardzo wygodne. Drugi raz bym go jednak nie kupił
4,2
~Wojtek
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
Moim wcześniejszym autem była niezawodna Octavia z super chwalonym silnikiem 1.9 TDI. - niemiecki szajs - tą część mojej historii lepiej zapomnieć. Wkurzony na niemiecką motoryzację przesiadłem się na francuza. Oczywiście w akompaniamencie pukania się w czoło i rad w stylu "Nigdy nie kupuj francuza!" Swojej 407ki szukałem całkiem długo - w końcu udało się znaleźć fajny egzemplarz z polskiej dystrybucji. Nie polecam wersji 1.8 bo to po prostu nie chce jechać. Auto przez 70.000 nie wymagało tylko jednej poważnej naprawy - klapy mieszalnika w klimie, reszta to sprawy eksploatacyjne. Generalnie auto jest rewelacyjne. I ta wygoda.
4,4
~kondt
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
Biorąc pod uwagę cenę tego auta, a w szczególności aut używanych to jest ono dość atrakcyjne. Za przystępną cenę otrzymujemy auto bardzo ładne stylistycznie zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Dobrze wyposażone i nowoczesne. Przyzwoitą jakość materiałów z jakich wykonane zostało wnętrze. Auto ma już 6 lat i trochę przebiegu a w środku wygląda jak nowe. Nic nie wyblakło, nie wytarło się, nie skrzypi. Podróżuje się nim niezwykle komfortowo jak na tę klasę samochodu. Bardzo miękko i dobrze wyciszone w środku. Jedyne rzeczy jakie mi przeszkadzały w tym aucie to: - zbyt niskie zawieszenie - ładnie wygląda ale mało praktyczne, zwłaszcza, iż przód auta jest mocno wysunięty. Trzeba bardzo uważać na drogach nieutwardzonych, przy podjeżdżaniu na krawężnik i na nieodśnieżonych drogach, - trochę za mały bagażnik jak na kombi, a więc auto rodzinne. No cóż albo ładny wygląd i więcej miejsca w środku, albo duży bagażnik i kształt karawanu...
Średnie spalanie dla Peugeot 407 SW 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
8,8
l/100 km
10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
Auto irytuje pierdołami, przez dwa lata użytkowania (40tys km) 3xłożysko 2xczujnik ABS, 2xsprężyna amortyzatora raz tyl raz przód, tlumik końcowy, generalnie niby eksploatacja, ale co 1,5-2miesiące wizyta w serwisie jak nie klocki i tarcze to czujnik ciśnienia w oponie, a jak już coś trzeba wymienić to tanie nie jest, kolejna sprawa to konsumpcja oleju. Plusem jest to, że żre taką ilość oleju, że nie trzeba już go wymieniać, zapotrzebowanie na benzynę też małe nie jest, więc auto trochę kosztuje
10,3
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
Biorąc pod uwagę, iż posiadam instalację gazową całość wypada całkiem nieźle. Koszt przejechania 100km to wydatek rzędu 23-25 zł. Koszty części eksploatacyjnych oraz wymiany są na przyzwoitym poziomie, dostępne są oczywiście zamienniki. Generalnie nie miałem jakiś większych problemów z awaryjnością tego auta.
7,1
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
No cóż, jak się ma taką furę, to trzeba mieć kasę na przeglądy. Ale można spokojnie znaleźć zawsze jakieś części regenerowane z gwarancją. Jeśli idzie o spalanie to ja mam naprawdę ciężką nogę a mimo to spalanie wychodzi przyzwoicie.

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 36
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 29
Nie 5
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 SW