Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Peugeot 407 SW - Oceń swoje auto

Peugeot
407
SW
Wybierz
silnik
lista silników Peugeot 407 SW
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 130 ocen tego auta

Oceny Peugeot 407 SW

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,08
2% gorzej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,02

Mechanika

Silnik
4,15
Skrzynia biegów
4,16
Układ jezdny
4,23

Komfort

Widoczność
3,88
Ergonomia
4,14
Wentylacja i ogrzewanie
4,28
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,22
Wyciszenie
4,36
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,85
Stosunek jakość/cena
4,04

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
77%
23%
NIE
na podstawie 117 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Karoseria

Zawieszenie

Filtr

Lista 130 ocen

3,15
dodano 08.02.2015 przez

Auto mam ponad 7 miesięcy i przez ten czas włożyłem do auta z 8-9 tysięcy. Już nie chcę liczyć ile tego dokładnie jest ale usterka goni usterkę. Pomimo iż auto jest krajowe, nie było bite i ma oryginalny przebieg ciągle się coś psuje. Od jakiś 5 miesięcy nie potrafię wyeliminować cudownego błędu "check engine". Najpierw problem z fapem (usunięty), później strzeliło koło dwumasowe. Teraz nie grzeje mi pół auta (bardzo częsta awaria). Przepływomierz sypie błędami pomimo przemierzenia całej instalacji, wymiany go i zmiany wtyczek na nowe. Ogólnie autem się dobrze jeździ i ma umiarkowane zapotrzebowanie na paliwo. Samochód jest dobrze wyciszony i ma całkiem dobre przyspieszenie, jednak usterki, które mnie nękają już nauczyły mnie raz na zawsze, że kolejnego Peugeota nie kupie. Pomimo iż posiadałem wcześniej udany model 406, tak 407 to dla mnie porażka. Jeżeli macie do wydania od 15-25 tysięcy kupcie sobie coś innego. Ja teraz żałuje bo miał być taki idealny.

więcej »
4,38
dodano 13.11.2010 przez

Biorąc pod uwagę cenę tego auta, a w szczególności aut używanych to jest ono dość atrakcyjne. Za przystępną cenę otrzymujemy auto bardzo ładne stylistycznie zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Dobrze wyposażone i nowoczesne. Przyzwoitą jakość materiałów z jakich wykonane zostało wnętrze. Auto ma już 6 lat i trochę przebiegu a w środku wygląda jak nowe. Nic nie wyblakło, nie wytarło się, nie skrzypi. Podróżuje się nim niezwykle komfortowo jak na tę klasę samochodu. Bardzo miękko i dobrze wyciszone w środku. Jedyne rzeczy jakie mi przeszkadzały w tym aucie to: - zbyt niskie zawieszenie - ładnie wygląda ale mało praktyczne, zwłaszcza, iż przód auta jest mocno wysunięty. Trzeba bardzo uważać na drogach nieutwardzonych, przy podjeżdżaniu na krawężnik i na nieodśnieżonych drogach, - trochę za mały bagażnik jak na kombi, a więc auto rodzinne. No cóż albo ładny wygląd i więcej miejsca w środku, albo duży bagażnik i kształt karawanu...

więcej »
2,92
dodano 28.08.2015 przez

Wizualnie jeden z ładniejszych jaki miałem, zadbany jak z salonu, bogate wyposażenie. Technicznie największy śmietnik jakiego miałem. Nie było tygodnia żeby coś się nie zepsuło. Przed sprzedażą zeżarł 18tyś zł w 3 miesiące. Awaria bloku zaworów automatycznej skrzyni = 5200zł, , wyciek z pompy wspomagania = tylko oryginał dostępny na rynku, pompa nierozbieralna = nowa pompa 1800zł, awaria zawieszenia amvar = wymiana amortyzatorów z elektrozaworami (dostępne tylko oryginał) = 4000zł, drobne naprawy w serwisie (czujniki i inne pierdoły) = chyba ze 3 wizyty w krótkim czasie po ok 1400zł każda... Luzy poduszek silnika i skrzyni = w większości tylko oryginały po 300-500zł za sztukę. Masakra samochód, rzygać się chce jak pomyślę ile na nim straciłem, nie polecam tej wersji.

więcej »
3,08
dodano 26.04.2008 przez

W tym samochodzie od początku coś się psuło. Zużycie oleju 1l na 4tyś. to norma według serwisu. Miałam odmienne zdanie, w końcu silnik poszedł do remontu (4tygodnie). Po remoncie i owszem zużycie oleju w normie, ale coś w nim klekoce oraz przy rozgrzanym silniku ponowne uruchomienie oznacza kręcenie zapłonem conajmniej 3 razy. Sprzęgło umarło w trasie po przejechaniu zaledwie 55 tyś. ponoć to wina jazdy w korkach. Ilości innych dokuczliwych drobiazgów chyba także odbiegała od normy, zważywszy na cenę jaką za ten samochód zapłaciłam. Godzin w serwisie nie zliczę. To ostatni mój Peugeot, a po drodze były wcześniej cztery w rodzinie (807 wyleczyło męża). Może miałam pecha.

więcej »
4,23
dodano 22.01.2015 przez

Moim wcześniejszym autem była niezawodna Octavia z super chwalonym silnikiem 1.9 TDI. - niemiecki szajs - tą część mojej historii lepiej zapomnieć. Wkurzony na niemiecką motoryzację przesiadłem się na francuza. Oczywiście w akompaniamencie pukania się w czoło i rad w stylu "Nigdy nie kupuj francuza!" Swojej 407ki szukałem całkiem długo - w końcu udało się znaleźć fajny egzemplarz z polskiej dystrybucji. Nie polecam wersji 1.8 bo to po prostu nie chce jechać. Auto przez 70.000 nie wymagało tylko jednej poważnej naprawy - klapy mieszalnika w klimie, reszta to sprawy eksploatacyjne. Generalnie auto jest rewelacyjne. I ta wygoda.

więcej »
4,31
dodano 15.01.2010 przez

Samochód oceniam dobrze, bo to tylko samochód. Jeździ, przywoicie pali, nie psuje się, jest bardzo wygodny. Świetny towarzysz podróży, niekoniecznie po mieście. Na razie przy 83kkm trudno mówić o jakimś większym zużyciu, a zatem i uciążliwych usterkach. Auto, choć to podstawowa wersja w kolorze szarym, przyciąga wzrok, a jednocześnie jest dyskretnie eleganckie. Szybkie, ciche, ładne - czego chcieć więcej? Dla rodziny do 2+2 idealne, pod warunkiem, że dziedzi są dość małe, a garaż dość długi. Mam wrażenie, że pojazd pod zwględem mechanicznym "lubi" eksploatację w długich trasach; używany regularnie nie kaprysi i nie szwankuje.

więcej »
3,62
dodano 29.11.2011 przez

Ogólnie - Peugeot 407 SW z silnikiem HDI to auto dla ludzi ceniących komfort i ekonomię jazdy. Fanów ostrzejszej jazdy przestrzegam przed fatalnym układem jezdnym. Myślę jednak, że na drogach wyższego standardu (jak u naszych zachodnich sąsiadów) auto może się sprawdzać, nawet przy szybkiej jeździe autostradą. Przy zakupie używanego trzeba zwrócić uwagę na korozję klapy bagażnika oraz stosunkowo słabe sprzęgło i "dwumasę". Pocieszający jest fakt, że obie te części można wymienić po relatywnie niewygórowanych cenach (w przybliżeniu po 1000 PLN za część (oryginał)).

więcej »
2,46
dodano 20.01.2010 przez

Pojazd posiadam niecały rok, a już wydałem na niego dodatkowo 17000zł!!!! Silnik 1.6 HDI okazał się koszmarnym bublem. Stylistyka nadwozia i wyposażenie można uznać za dobre - ale to nie rekompensuje innych wad. To niedopuszczalne by trzyletnie auto rozsypywało się. Oczywiście Peugeot umywa ręce bo co ich to obchodzi jak trwałe montują podzespoły. Rolka napinacza paska rozrządu padła w połowie swojej nominalnej trwałości. Nie polecam Peugeota mimo, że wcześniej jeżdziłem 406.

więcej »
3,31
dodano 23.05.2007 przez

Wyróżniające sie na ulicy (wersja kombi), w porównaniu z 406 przecietne materiały, na desce dużo plastiku średniej jakości, rozczarowuje osiagami i komfortem jazdy (też w porównaniu z analogicznym 406), dziwny wynalazek felg z lekkich stopów bez otworu w środku powoduje, że wyważanie kół mozliwe tylko w nielicznych miejscach, wycieraczki szyby przedniej szybko się zużywają, tarcze hamulcowe "spaczyły się" juz po 20 tys.km.

więcej »
4,62
dodano 19.05.2009 przez

Za odpowiednią cenę mam auto w klasie średniej (segment D), super wyposażone (navi, xenon,skórzane podgrzewane siedzenia, mp3, telefon, solardach, felgi 18'', czujnik parkowania, deszczu, zmierzchu, wyświetlacz wideo, podpórka pod łokieć, relingi) z małym przebiegiem i dobrym silnikiem. Wygląd tego auta cieszy oko i jest klasie (poza alfą 159) jednym z najlepszych, a już na pewno jeśli się weźmie pod uwagę rocznik)

więcej »