Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 407 SW

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.

Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - silnik
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - lewy przedni reflektor - wyłączony
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - tył - bagażnik otwarty
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - lewy bok
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - szyberdach od wewnątrz
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - konsola środkowa
Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - kierownica

W odróżnieniu od poprzednika, który został zaprojektowany z umiarem, Peugeot 407 to bardzo efektownie narysowany pojazd. Ale jego dynamiczna sylwetka ma też swoje minusy - mocno cofnięta kabina pasażerska okazuje się zaskakująco ciasna, a krótki tył kryje bardzo przeciętny kufer. Kierowca powinien być jednak zadowolony, bo jemu miejsca nie zabraknie, a oprócz wystarczającej ilości miejsca dostaje obszerny, bardzo wygodny fotel oraz kokpit, który szlachetne kształty łączy z kapitalnymi materiałami wykończeniowymi i bogatym wyposażeniem.

Przechodząc do kwestii silników, na wstępie odradzamy diesle 2.2 i 2.7, bo z racji swojej skomplikowanej konstrukcji generują kolosalne koszty serwisowania. Mniejszy "ropniak" 2.0 okazuje się za to bardzo udany - zapewnia wystarczające osiągi i skromne spalanie, a do tego jest całkiem niezawodny. Jeśli chodzi o "benzyniaki", najbardziej godne polecenia są najmniejsze motory 1.8 i 2.0, które całkiem dobrze tolerują zasilanie gazem LPG. Mocnym punktem 407 jest zawieszenie - zarówno w kwestii właściwości jezdnych, jak i skuteczności resorowania pokazuje klasę.

Skoro już mowa o zawieszeniu, potencjalnych nabywców limuzyny Peugeota musimy niestety zmartwić - układ jezdny jest przeciętnie trwały, a z racji zaawansowanej konstrukcji okazuje się drogi w naprawach. Podobny problem sprawia także wszechobecna elektronika, zwłaszcza w egzemplarzach z topowym wyposażeniem. Pozytywnie ocenić trzeba natomiast zabezpieczenie przed rdzą oraz trwałość układu napędowego (pomijając największe diesle oraz te wyposażone w filtr cząstek stałych). Ceny na rynku wtórnym - bardzo atrakcyjne.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej.
Luzacjusz: Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why?

Wersje nadwozia Peugeot 407

Silniki Peugeot 407 SW

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

I co – kolejne duże auto, które można dość tanio kupić, ale wszystko za sprawą kiepskiego silnika. Benzynowe 1.8l ma tylko 120KM. Młodym i ambitnym na pewno się nie spodoba, ale starszym i statecznym – czemu nie. Jeśli będą nim jeździć powoli to pewnie wystarczy, ale gdy przyjdzie coś wyprzedzić – jeszcze z włączoną „klimą” i kilkoma pasażerami? Wtedy to już Św. Piotr przez szybę pomacha. Do tego motor trzeba mocno „kręcić” żeby zechciał jechać. W tym aucie bardzo dobrym wyborem będzie 2.0l o mocy 143KM. Jego cenę da się przełknąć, ma przyjemny dźwięk i jest cichy, oczywiście pod warunkiem, że nie przesadzicie z obrotami. Łatwo to zrobić, bo szczególnie dynamiczny jest w tej drugiej części obrotomierza, ale mruczenie motoru też ma swój urok. Są też oczywiście mocniejsze i droższe silniki – na szczycie 211-konne V6. Jednostki wysokoprężne też mają duży wachlarz możliwości – najmniejsze 1.6HDI 110KM polubią ci spokojni, a najlepiej zainteresować się co najmniej wersją 2.0HDI 136KM. Wkurza turbodziura i nagłe uderzenie mocy powyżej 2000 obr./min., ale z tym ciężkim autem radzi sobie dość dobrze. Więcej pikanterii zagwarantują jeszcze mocniejsze diesle, ale ich cena zdrowo przekracza 100 tys. zł.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Peugeot 407

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Lew z wielką paszczą

Jeśli ktoś kiedyś ogłosiłby konkurs dla najodważniejszych stylistów samochodowych świata, to grupa ludzi projektująca Peugeota 407, powinna śmiało w nim wystartować. Mało tego, że dostali oni jedno z najcięższych zadań, czyli zaprojektowanie następcy modelu ( 406 ), który był bardzo udanym autem i świetnie...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Na tropie Peugeot 407 Elixir

„Adieu Limuzyno”. Nowy trend w sylwetkach najnowszych pojazdów staje się faktem. Samochody studyjne Peugeot wychodzą z cienia i zaczynają oglądać światło dzienne!

Lew zamiauczał

Lwy to piękne i dostojne, ale jednocześnie bardzo leniwe kociaki. Zamiast hasać i ścigać zwierzynę, wolą wylegiwać się w cieniu, przez co przegrywają konkurencję z tygrysami, panterami i gepardami. Mimo to przez miliony miłośników przyrody nazywane są królami zwierząt. Dokładnie tak samo sprawy się mają...

TAXI?

Biała taksówka z francuskiego filmu robiła wrażenie sportowej maszyny… No cóż, tuning robi swoje, ciężko o inne spostrzeżenia. 407 i bez tuningu pokazuje lwie pazury…

Pociągający drapieżca

Peugeot ma w swoim dorobku kilka udanych aut coupe, do których do dziś wzdychają najwięksi entuzjaści motoryzacji. Model 407 Coupe jest najnowszą propozycją stylowego samochodu sportowego.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 407

Społeczność kierowców Peugeot 407autoWcentrum - społeczność Peugeot 407

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 407

Peugeot 407 69,15

Peugeot 407 40,50

Peugeot 407 40,04

Peugeot 407 SW 46,95

Peugeot 407 84,79

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 407

cojohn 30,11

zagrom 30,07

mattipicasso 30,22

w1cked 30,06

Kambium 30,06

sylver31 66,94

Cavallii 30,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 407

pierwsze wrażenia :-)
pierwsze wrażenia :-) Po pierwszym tygodniu jestem pod wielkim wrażeniem tego samochodu. Zachwycił mni...
ach ta policja!!!!
ach ta policja!!!! witam, dzis w taki piekny poranek moja rodzinak czyli ja moja zona i oczywi...
FAP i jazda po mieście
FAP i jazda po mieście Jako, że samochód spędza mnóstwo czasu w korkach i miejskich uliczkach FAP nie m...
Do wszystkich niecierpliwych...
Do wszystkich niecierpliwych... z braku czasu na razie zdjęcia z telefonu, ale do końca tygodnia pojawi się albu...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 407

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 407
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 407

Peugeot 407

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 407
 

Peugeot 407 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Ford Fiesta GOLD Ford Fiesta GOLD
Rocznik: 2014. Silnik: 1.3 82KM, benzynowy.
Cena: 56 200 zł 50 200 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 407

Peugeot 407
2.0 diesel 136 KM
169 000 km, 2009
32 900 PLN
Peugeot 407
1.6 diesel 110 KM
158 000 km, 2007
20 400 PLN
Peugeot 407
1.6 diesel 110 KM
126 000 km, 2007
22 500 PLN
Peugeot 407
2.0 diesel 136 KM
104 500 km, 2008
33 900 PLN

Ocena auta Peugeot 407 SW

Wybrane opinie

Peugeot 407 SW 2.2 16V (158 KM)

W tym samochodzie od początku coś się psuło. Zużycie oleju 1l na 4tyś. to norma według serwisu. Miałam odmienne zdanie, w końcu silnik poszedł do remontu (4tygodnie). Po remoncie i owszem zużycie oleju w normie, ale coś w nim klekoce oraz przy rozgrzanym silniku ponowne uruchomienie oznacza kręcenie zapłonem conajmniej 3 razy. Sprzęgło umarło w trasie po przejechaniu zaledwie 55 tyś. ponoć to wina jazdy w korkach. Ilości innych dokuczliwych drobiazgów chyba także odbiegała od normy, zważywszy na cenę jaką za ten samochód zapłaciłam. Godzin w serwisie nie zliczę. To ostatni mój Peugeot, a po drodze były wcześniej cztery w rodzinie (807 wyleczyło męża). Może miałam pecha.

dodał: wiesiac@orange.pl
Peugeot 407 SW 2.0 16V (136 KM)

Wyróżniające sie na ulicy (wersja kombi), w porównaniu z 406 przecietne materiały, na desce dużo plastiku średniej jakości, rozczarowuje osiagami i komfortem jazdy (też w porównaniu z analogicznym 406), dziwny wynalazek felg z lekkich stopów bez otworu w środku powoduje, że wyważanie kół mozliwe tylko w nielicznych miejscach, wycieraczki szyby przedniej szybko się zużywają, tarcze hamulcowe "spaczyły się" juz po 20 tys.km.

dodał: G.
Peugeot 407 SW 2.0 16V (136 KM)

Piękne rodzinne auto. Ma niepowtarzalny design. Vectra czy Passat wyglądają przy nim jak karawan... Bardzo dynamiczny i szybki samochód. Silnik 136 konny, po załączeniu turbo wgniata w fotel. Alufelgi i szklany dach sprawiają, że ma się wrażenie posiadania auta luksusowego a nie dużego średniaka.

dodał: Adam
Peugeot 407 SW 1.8 16V (116 KM)

Generalnie auto bardzo piękne z mocno sportową linią. Natomiast jazda z tym silnikiem to tylko bardzo spokojna. Lubię auta sportowe i tylko dlatego że ma taką linię nadwozia kupiłem jako b. sportową limuzynę.

dodał: darciop@poczta.onet.pl
Peugeot 407 SW 2.2 HDi FAP (170 KM)

Samochód, który pozwoli spokojnie i bezstresowo połykać kilometry ze sporą rezerwą mocy. Najlepiej czujący się na autostradach i dłuższych trasach. Mankamentem jest ewidentnie kiepska skrzynia biegów.

dodał: Misiek

Galerie Peugeot 407

Peugeot 407 2.0 HDi - galeria redakcyjna Peugeot 407 SW Peugeot 407 Peugeot 407 Coupe Peugeot 407 3.0 V6 SV Sport - galeria redakcyjna Peugeot 407 3.0 V6 SV Sport Automat - galeria redakcyjna Peugeot 407 SW 2.0 HDi SV Sport - galeria redakcyjna Peugeot 407 SW Peugeot 407  SW - galeria społeczności Peugeot 407 2.0 HDI Sport - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 407

  • 1.
  • 5,00 Peugeot 407 2.0 16V (136KM) 2005r.
    dodał: Derlon, 03.12.2013

    Różnica w mocy nieodczuwalna, silnik pracuje idealnie, spalanie na trasie ok. 8/100km, na mieście do 11/100km, czyli tyle ile na benzynie. Wymiana filtrów co 15tys. i co 30 tys. km. Różnica w kasie ogromna ;) bak 53l w kole zapasowym, tankuje się ok 40-43l (czyli standardowo 70-80% pojemności baku). W następnym aucie też będzie gaz, instalacja montowana w DRETAN Tanowo (zachpom.) od montażu bez żadnych usterek, POLECAM

  • 2.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (116KM) 2005r.
    dodał: KW, 02.11.2010

    Instalację założyłem zaraz po zakupie autka, w ciągu ostatniego roku przejechałem 60000km, spalenia średnie to ok. 9,5-10,5 Litra gazu. Samochód jak do tej pory świetnie spisuje się na gazie a instalacja działa bezawaryjnie. Jedynie po wymianie listwy z cewkami należało ja wyregulować powtórnie a tak tylko przeglądy serwisowe co 13-15 tys km.

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (125KM) 2008r.
    dodał: Marta fanka Peugeota, 04.09.2013

    Bardzo dobrze jeździ na gazie,nie odczuwam żadnej różnicy,nic się nie psuje.Z resztą w poprzednich dwóch samochodach też wszystko ok.Poprzednie zamontowane na STAG 300 ISA 2,ale są starsze.Wydaje mi się ,że Premium jest oszczędniejszy. Warsztat kompetentny, pod maską nie ma bałaganu.Czysto,schludnie i dobrze.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 407 2.0 16V (140KM) 2006r.
    dodał: Kokosz, 16.02.2011

    Polecam instalacje BRC S24, w moim pugu sprawuje sie znakomicie:) spalanie okolo 9 litrów gazu, jezdzi sie bardzo przyjemnie zupelnie jak na benzynie a laci znacznie mniej! Jak dotychczas nie sprawiala zadnych problemow a przejechane mam juz ponad 40000km. Calosc zakupiona i zamontowana w EGP w Warszawie.

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 407 1.8 16V (116KM) 2005r.
    dodał: Rafał Rumin, 08.11.2009

    Nie mam jak do tej pory zadnych zastrzeżeń do instalacji. Spalanie jeżdżąc tylko po mieście wynosi 12 litrów. Podczas podróży na wczasy autko spalało 8 litrów gazu przy ciąglej klimie i niezłych spinaczkach po górach

  • 6.
  • 4,50 Peugeot 407 2.0 16V (136KM) 2005r.
    dodał: J. Karkonoski, 16.06.2010

    zamontowałem lpg w Energy Gas Polska na ul. Ostrobramskiej 38aw Warszawie. jest ok!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 407

Peugeot 407

185 komentarzy

127 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~hdi~hdi

Do ~weber: tak ja i wielu innych kierowców 407 i innych ze wspomaganiem elektrycznym, żeby ci do głowy nie przyszło jej zatykać bo bywały takie przypadki ....brak słów na takie zachowanie lepiej wtedy strzel se w torbę,
tu pomoże tylko wymiana całego płynu w układzie wspomagania stracił on swoje możliwości płyn do wspomagania oryg. to TOTAL FLUIDE DA rekomendowany przez peugeota lub TOTAL FLUIDE LDS przez citroena w sumie to jedno i to samo jak to nie pomoże to może zawór ale zacznij od tego

~andrzej~andrzej

w 407 zapalila mi sie kontrolka korka wlewu paliwa a wlew jest zamkniety co to moze byc za przyczyna?czy wystarczy jak zmienie korek?

~weber~weber

Witam! czy ktoś spotkał się z sytuacją że w Peueot 407 silnik 1,8 benzyna,pompa do wspomagania kierownicy wyrzuca płyn przez korek wlewu.?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 023
Przejechany dystans
11 595 478 km
Zatankowanego paliwa
710 349 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 313
Wydanych pieniędzy
1 104 133 zł
Średnie wydatki na auto
1 293 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 140
Wydanych pieniędzy
1 123 956 zł
Średnie wydatki na auto
1 316 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (854)

Testy zderzeniowe Peugeot 407

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 407 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 407 Coupe

Peugeot 407
2005

Peugeot 407 2.0 Comfort

Peugeot 407
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 407 SW

Na podstawie 153 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: M.G., dodano: 20.10.2009 18:56

Mieszkam w zakorkowanym mieście i auto potrafi spalić 11 litrów benzyny. Ale najczęściej jest to w granicy 10,5 l. Jeżeli ktoś chce sprawdzić auto na dłużym odcinku autostrady też wyjdzie 10,5. normalna jazda po zwykłej drodze to 8-9 l. Przegląd narazie był tylko jeden i gdyby nie klocki hamulcowe całość to niepełne 900 zł z VAT a tak wyszło 1500 zł. Urwałem osłonę pod silnikiem i szukałem zamiennika bo w ASO ten kawałek plastiku to 600 zł. Ponieważ szyba jest duża wycieraczki są nie mniejsze - w ASO 316 zł kpl. w sklepie motoryzacyjnym orygninał VALEO 220 zł. Jednym słowem części opakowane w kartoniki Peugeot to drogi sport.

pełny raport Peugeot Sedan 1.8 16V

autor: Robert, dodano: 03.11.2012 09:15

Po pierwsze wartość auta spada drastycznie w ciągu roku.Teraz to biorę również pod uwagę.Mam to auto 2,5roku. Ciężko pogonic takie auto.Niemca sprzedaż szybciej i nie stracisz.Spalanie ok ale z takim silnikiem konkurencja również takie osiągi ma.Dużo elektroniki i pada;)Czujniki w kołach ...jeden już uszkodzony :/Wentylator się włączał możliwe że to wada mojego modelu.Elektronika nie tylko ja narzekam.Jednak troszkę mały silnik-moc.Muszę go rozpędzać ( wyprzedzając) jeżeli jadę z pasażerami 4osoby dorosłe.1dorosły i dzieci jest ok.Przyznam jest komfort prowadzenia i wygoda.WYGODNY!!!Auto raczej autostradowe i na płaski teren.Spalanie około 5,2l na100km-autostrada 120km/h.Po mieście do 8l.Może za bardzo cisnę jak na takie auto ;)Ogólnie auto ok ale jego wartość drastycznie spada

pełny raport Peugeot SW 1.6 HDi FAP

autor: fernandinio, dodano: 17.10.2011 22:30

Pomimo sporej wagi i filtra czastek stalych samochod bardzo ekonomiczny a przy tym rewelacyjnie wygodny.Stosujac sie do zasad ecodrive mozn jezdzic naprawde ekonomicznie.Jadac do stowy mozna swobodnie zejsc w okolice 4,5l.Komputer wskazuje ok 0.3l za malo.Podalem wartosci rzeczywiste po uwzglednieniu bledu komputera.Wplyw na tak niskie zuzycie ma zapewne fakt ze jezdze na "angielskiej" ropie z Shella.Ropa krajowa to zupelnie inna bajka.Auto w miare bezawaryjne ale elektronika czsami zawodzi

pełny raport Peugeot Sedan 2.0 HDi FAP
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 407 SW

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 407 SW

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 407 SW
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 407, oglądali także