Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot Partner

Mały samochód dostawczy należący do segmentu kombivanów produkowany od 1996 roku. Jeden z pierwszych modeli tej klasy na rynku, razem z bliźniaczym Citroenem Berlingo, autem drugiej marki należącej do koncernu PSA. Początkowo Partner częściowo opierał się na elementach innych samochodów Peugeota, m. in. 306 i 405. Obecna od 2008 roku na rynku druga generacja auta spokrewniona jest natomiast z Citroenem C4 Picasso. Choć główne przeznaczenie modelu jest typowo użytkowe, Partner jest również dostępny w wersji osobowej Tepee dostosowanej do wymagań rodzinnego vana.

Generacje Peugeot Partner

Partner II

Spoglądając na Partnera z zewnątrz nietrudno rozpoznać jego przynależność klasową – to typowy „dostawczak” z dwubryłową karoserią wystylizowaną w oparciu o nieskomplikowane kształty. Nieco atrakcyjności dodają nadwoziu masywny, mocno zaokrąglony pas przedni, wyraźnie zaznaczone nadkola czy mocno wyprofilowana klapa bagażnika, choć i tak nie są w stanie ukryć prawdziwego charakteru auta. Czy to jednak komuś przeszkadza? Raczej nie.

Kwadratowe formy zewnętrzne swoje zalety odsłaniają wewnątrz. Choć Partner nie jest najprzestronniejszym modelem w swojej klasie, gwarantuje podróżnym imponującą ilość miejsca. Cieszy drugi rząd siedzeń, który jest łatwo dostępny dzięki przesuwanym drzwiom i wygodny dzięki zastosowaniu oddzielnych foteli. Za dopłatą dostępny jest nawet trzeci rząd siedzeń, w którym zmieszczą się nie tylko dzieci. Jak na auto tego typu przystało, bagażnik może pochwalić się ogromną pojemnością oraz perfekcyjną foremnością. Szkoda tylko, że dostęp do kufra „broni” wielka, ciężka i zazwyczaj brudna tylna pokrywa unoszona do góry.

Po kokpicie Peugeota widać użytkowy charakter pojazdu. Kierowca siada na wyjątkowo wysoko zamontowanym fotelu, a przed sobą widzi deskę rozdzielczą, która łączy nieciekawe wzornictwo z tanimi materiałami wykończeniowymi. Samo spasowanie kokpitu okazuje się na szczęście nienaganne, podobnie zresztą jak czytelność zestawu wskaźników. Zastrzeżenia trzeba natomiast skierować ku rozplanowaniu elementów obsługi – do przycisków umieszczonych za drążkiem skrzyni biegów naprawdę trudno dosięgnąć. Podróżowaniu autem sprzyja doskonała widoczność oraz przyzwoite wycieszenie.

Mając na uwadze pierwotne przeznaczenie Partnera oraz jego prostą konstrukcję, trudno narzekać na oferowane właściwości trakcyjne i komfort resorowania. Wiadomo, że w obu kwestiach auto nie dorówna zwykłej „osobówce”, ale mimo to zachowanie na zakrętach, jak i skuteczność pochłaniania nierówności stoją na dobrym poziomie. Podobnie ma się sprawa z pracą układu kierowniczego i hamulców – do doskonałości im daleko, ale większych powodów do narzekań brak.

Dostawczo-osobowa propozycja spod znaku lwa nie jest przesadnie droga, ale zupełnie rozczarowuje oferowanym wyposażeniem. Dopłacać trzeba za tak „oczywiste” elementy jak centralny zamek sterowany pilotem, roleta bagażnika, boczne airbagi czy ESP. Bez dopłaty nie dostaniemy ponadto prawych drzwi tylnych.

Partner I

Jeżeli szukasz samochodu, który na co dzień miałby służyć do transportu ładunków, a od czasu do czasu do rodzinnych wypraw za miasto, to Partner powinien sprostać Twoim wymaganiom. Może i jest niezbyt urodziwy, a jego wnętrze zostało wykonane z tanich materiałów, jednak to zarówno pakowne auto dostawcze, jak i całkiem wygodny samochód rodzinny. Co ważne, to również bardzo funkcjonalny pojazd, głównie za sprawą niezliczonej ilości schowków i skrytek umieszczonych w kabinie.

Pod maską użytkowo-osobowego Peugeota królują oczywiście diesle. Do wyboru mamy cztery tego typu silniki - 1.8D i 1.9D, które są powolne, niespecjalnie oszczędne, ale imponująco wytrzymałe oraz 1.6 HDi oraz 2.0 HDi, które pracują kulturalnie, zapewniają złoty środek pomiędzy osiągami a spalaniem, jednak są kosztowne w obsłudze. Z motorów benzynowych najgodniejszy polecenia jest wariant 1.6 - trwały, żwawy i nadający się do pracy na LPG. Niestety, auto mocno przechyla się podczas pokonywania zakrętów.

Za sprawą nieskomplikowanej budowy, a przede wszystkim niskim cenom znakomitej większości części, eksploatacja Peugeota Partnera I. generacji nie powinna nadszarpnąć domowego budżetu. Niezawodność francuskiego auta jest jednak przeciętna - w układzie napędowym występują wycieki, silniki HDi cierpią na przypadłości typowe dla nowoczesnych diesli, zawieszenie okazuje się niezbyt trwałe, a elektryka lubi płatać figle. Na rynku wtórnym egzemplarzy jest sporo, jednak intensywna eksploatacja większości z nich utrudnia odnalezienie odpowiedniego auta.

Komentarze redakcji

Powagosław: W wersji dostawczej praktyczny i estetyczny. W wersji osobowej nie mniej estetyczny, a do tego nie mniej praktyczny. Nie wiadomo tylko, dlaczego wszystkim bardziej podoba się Berlingo…
Luzacjusz: Nazwanie samochodu „Partner” to ocieranie się o fałszywy sylogizm. Bo dla mnie to taki partner, jak funkcja drzemki w alarmie przeciwpożarowym. A do tego ta dwuznaczność: „Mam małą firmę i dorobiłem się sześciu Partnerów”. Ale co tam, niech żyje tolerancja.

Publikacje o Peugeot Partner

Peugeot Partner Tepee - dla rodziny, dla firmy
 
Nasz test Peugeot Partner Tepee Active 1.6 HDI

Francuski kombivan z silnikiem 1.6 HDI jest przestronny, funkcjonalny i oszczędny. Sprawdzi się w roli samochodu dla firmy, jak również auta dla rodziny bądź osób prowadzących aktywny tryb życia. Liczne zalety Peugeota Partnera Tepee ułatwiają przymknięcie oka na pewne mankamenty.

Partner ważny w biznesie

Przedstawiciele tzw. drobnej przedsiębiorczości, sklepikarze czy właściciele punktów usługowych, i kurierzy często poszukują pojazdu, który połączy w sobie cechy samochodu dostawczego z autem miejskim. Dziesięć lat temu taką praktycznie nową klasę pojazdów stworzyli dwaj francuscy producenci w tym Peugeot.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot Partner

Peugeot Partner na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Peugeot PartnerautoWcentrum - społeczność Peugeot Partner

najwyższe oktanyAuta - Peugeot Partner

Peugeot Partner 49,71

Peugeot Partner 33,49

Peugeot Partner 43,91

Peugeot Partner pilot 40,22

Peugeot Partner 37,18

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot Partner

david2 98,21

ronimen 30,16

stasicek 39,81

slawekpay 31,31

Morcom 30,00

sienek86 36,21

daawidos 30,01

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot Partner

Peugeot Partner: kontrolka ABS
Peugeot Partner: kontrolka ABS Witam, Powyższa kontrolka wskazuje na awarię czujnika ABS - podłączenie pod VAGa...
Wycieczka do Krakowa (testy ekonomiczności)
Wycieczka do Krakowa (testy ekonomiczności) Jak już wcześniej wspominałem planowałem na 19.05.2013 wycieczkę do Krakowa. .....
Rysy (ale nie góry)
Rysy (ale nie góry) Wczoraj jechałem do Radomia. Wyjazd był podyktowany poszukiwaniem wózka niemowl...
Świecenie AIR BAG
Świecenie AIR BAG Od dwóch dni świeci mi cały czas kontrolka AIR BAG. Nie gaśnie po paru sekundac...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot Partner

od 60 200 zł do 83 050

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (98 - 120 KM): 1.6

 

Diesel (75 - 115 KM): 1.6 HDi, 1.6 e-HDi STT

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Peugeot Partner
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot Partner

Peugeot Partner 1.6 HDi 92KM - 4 drzwiowy minivan

Najważniejsze wyposażenie

elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
szyberdach
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Widoczność - 1 350
Pakiet Bezpieczeństwo dzieci - 800
Pakiet elektryczno-adaptacyjny - 600
Pakiet Plus - 0

Cena katalogowa

76 200

Zobacz ofertę Peugeot Partner 1.6 HDi 92KM - 4 drzwiowy minivan
 

Peugeot Partner najczęściej porównywane z:

Nissan Note
1.5 dCi (90 KM)
Hyundai ix20
1.4 CVVT (90 KM)
Opel Meriva
1.6 CDTI Ecotec (136 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Peugeot Partner II Van Peugeot Partner II Van
Rocznik: 2012. Przebieg: 108 000 km. Silnik: 1.6 55KM .
Cena: 33 900 zł
Peugeot Partner II Tepee Peugeot Partner II Tepee
Rocznik: 2011. Przebieg: 92 911 km. Silnik: 1.6 68KM .
Cena: 34 900 zł

Używane Peugeot Partner

Peugeot Partner
1.6 diesel 90 KM
77 300 km, 2008
26 900 PLN
Peugeot Partner
2.0 diesel 66 KM
228 000 km, 2004
9 900 PLN
Peugeot Partner
1.6 diesel 66 KM
139 000 km, 2009
28 000 PLN
Peugeot Partner
1.6 diesel 92 KM
2013
59 400 PLN

Ocena auta Peugeot Partner

Wybrane opinie

Peugeot Partner Furgon 1.9 D (70 KM)

Solidny samochód do pracy lub dla aktywnej rodziny, ludzi uprawiających sport, dużo podróżujących. Bardzo dobry, niezawodny wolnossący Diesel, 200 000 km przejechane bez poważniejszej awarii układu napędowego. Po tym przebiegu zużyły się tulejki metalowo gumowe oraz swożnie wahaczy przednich w czym duża zasługa polskich dróg. Po przebiegu 215 000 km rozszczelniła się pompa wtryskowa na osi przyśpieszacza (pompa Bosch). Solidne rozwiązania konstrukcyjne, nie można powiedzieć żeby auto było "delikatne". Relatywnie tanie części układu jezdnego, gorzej z częściami do silnika (komplet do wymiany paska napędu rozrządu - 340zł, kompletna oś przyśpieszacza pompy wtryskowej - 130zł). Zdarzają się drobne usterki instalacji elektrycznej polegające przede wszystkim na braku kontaktu na żarówkach, łatwe do usunięcia we własnym zakresie. Drogi serwis autoryzowany, jednak przeciętny mechanik samochodowy jest w stanie obsłużyć prawie wszystkie układy samochodu. Jestem bardzo zadowolony.

dodał: Grzegorz (gciosk@poczta.onet.pl)
Peugeot Partner Furgon 1.6 HDi (90 KM)

Specyficzne auto zyskujące coraz większą popularność, troszkę niedoceniane. Naprawdę nie do przecenienia jeśli chodzi o wielkość, ilość schowków, kulturę przemieszczania się. Ciężko mówić o usterkach czy niezawodności ponieważ to nowe auto, czas pokaże. Doceniam tylko jego walory użytkowe pisząc o nowym aucie za 74.000zł po przecenie rocznikowej dałem 58.000 w praktycznie maksymalnym wyposażeniu, wersja osobowa. Kiepskie audio fabryczne. Dość wysoko zawieszone przy świetnym silniku fajnie daje sobie radę nawet na wiejskich i polnych drogach przy niewielkich prędkościach. Komfortowe w podróży jak na auto MPV. Porównując z VW Sharanem 1998 i Xarą Picasso 2002 bez wątpliwości stawiam na Partnera.

dodał: sh97m97n
Peugeot Partner Furgon 1.9 D (70 KM)

Ogólnie nie jęczę. Jestem nawet zadowolony. Gdyby nie makabryczne wyrwy w naszych drogach zimą i tuż po to myślę, że zawieszenie wytrwało by do 200 tys. km. Rewelacyjny diesel 1,9. Jeżdżę od początku na pełnym syntetyku i po 120 tys (przy bardzo ostrej jeździe na wysokich obrotach) zużycie oleju oscyluje ok. 1 litra na 15 tys km. Tragiczny dostęp do części w autoryzowanym serwisie - nigdy nic nie ma. Rozrząd z gwarancją na 120 tys km - rewelacja (przy wymianie trochę drogi, bo aby mieć gwarancję trzeba auto "autoryzowanie serwisować"). Ogółem: miałem już kilka samochodów niemieckich, ale ten "Francuz" jest z nich najlepszy. I uczciwy serwis (wszelkie uwagi i wykonane naprawy sprawdzam)

dodał: croll@fundacja.pl
Peugeot Partner Furgon 1.9 D (70 KM)

W sumie autko nigdy mnie nie zawiodło. Super i do pracy i na weekend. Czegoś pod nazwą urlop nie znam. Jeden minus to moc silnika, ale jak się ma diesla wolnossącego to nie można się spodziewać rewelacji. No i może jeszcze jedna uwaga: nigdy nie opieraj się na autoryzowanym serwisie bo dostęp do części zamiennych jest tragiczny. Miałem stłuczkę po przejechaniu 800 km (!!!!!!) i miesiąc czekałem na części. Auto było na gwarancji i nie miałem innego wyjścia. Wielkim plusem jest to, że nigdy nie czepiała mnie się policja ani służby celne na granicy. Nigdy na granicy nie kazano mi otwierać bagażnika. I to tyczy się granicy PL-CZ i PL-D. Jakoś to autko wzbudza zaufanie.

dodał: baca
Peugeot Partner Furgon 1.8 D (61 KM)

wymiana wiatraka chłodnicy (130tyś- 400zł) bo klima w upałach nie dawała rady i przez to że jeden wiatrak nie działał była za duża temp. płynu. Efekt klima przestaje działać. Belka tył wymiana po 130 tyś- 800zł. Wymiana sterownika natężenia nawiewu powietrza 90 tyś- 500zł. Od samego początku hałas szczególnie na 2-gim biegu (jakby coś uderzało o coś), serwis tłumaczy że ten typ tak ma... Fakt bo tyle lat to mam i nic się nie pogorszyło... Całe zawieszenie do remontu 150tyś. Uwaga na słabo zamocowaną plastikową pokrywę silnika bo potrafi na wybojach narobić niezłych szkód łącznie z unieruchomieniem silnika (szczególnie kostka brukowa)!!!

dodał: margharita1@poczta.onet.pl

Galerie Peugeot Partner

Peugeot Partner II Furgon Facelifting (2015) Peugeot Partner II Furgon Facelifting Peugeot Partner II Tepee Facelifting 1.6 HDi 92KM - galeria redakcyjna Peugeot Partner II Peugeot Partner 2.0 HDi 190 C - galeria redakcyjna Peugeot Partner Peugeot Partner II Tepee Facelifting (2015) Peugeot Partner II Tepee Peugeot Partner Tepee Facelifting
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot Partner

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot Partner

Peugeot Partner

137 komentarzy

113 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~a.m~a.m

Do ~Mam okazję kupic Partnera : MARIO !!!kup sobie OPLA a jak chcesz sam naprawiać i mieć nowe części ----to kup FIATA nie dozajeb---a pozdrawiam Ania M.

~mario~mario

mam partnera 1.9.disel 2001r.mam problem po planowaniu głowicy zanika mi wspomaganie hamulca na wolnych obrotach pomóżcie co robic

~nico~nico

Przestało działać centralne zamykanie.Co za przyczyna?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 531
Przejechany dystans
13 741 217 km
Zatankowanego paliwa
834 532 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 732
Wydanych pieniędzy
1 274 660 zł
Średnie wydatki na auto
1 282 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 932
Wydanych pieniędzy
1 355 407 zł
Średnie wydatki na auto
1 364 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (994)

Testy zderzeniowe Peugeot Partner

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot Partner przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot Partner
2014

Peugeot Partner
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot Partner

Na podstawie 321 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: ALLADIN, dodano: 28.12.2011 22:11

Najmniejsze spalanie jakie udało mi się uzyskać to 6,1L/100km,załadowany ok 200-300kg trasa mieszana 6,7-7,2 L/100km.Dodam ,że przejechałem od lutego ok 60 tys km i auto mnie nie zawiodło ani razu.Wszystko wymieniane na czas.Koszt rozrządu z wymianą ok 550 zł.Średnie spalanie jakie mi wychodzi to 6,7L/100km (przy prędkościach 90-100).Nie jest najcichszy ale idzie wytrzymać.Jeżeli ktoś szuka zrywnego auta to nie to ale do pracy się nada(nie przedstawiciel).Ja mogę go spokojnie polecić.

pełny raport Peugeot Furgon 1.9 D

autor: RP-BUD, dodano: 07.04.2010 10:37

auto po załadowaniu i próbie dynamicznej jazdy w warszawie spala 14l w zwyższ ale bez katowania 15 nie przekracza auto średnio po warszawie pali mi 11L przy normalnej jeździe ale jak chce ostrzej to dochodzi do 13-14 poza tym samochód ma słabe hamulce na deszczu nie polecam pomimo reszty walorów

pełny raport Peugeot Furgon 1.4

autor: aaaaaaaaa, dodano: 12.02.2006 09:14

ok 7,5l na 100km. 5,5litra podawane przez producenta to abstrakcja. Owszem kiedyś udało mi się uzyskać taki wynik, jadąc 400km z Płocka nad morze. Jechałem w nocy,droga była pusta a ja utrzymywałem prędkość ok 85km,tak żeby nie przekraczać 2000obrotów na

pełny raport Peugeot Furgon 1.8 D
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot Partner

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot Partner

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot Partner
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot Partner, oglądali także