Szukaj

Informacje o Peugeot Partner

Lata produkcji: 1996 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od roku 1996, należący do segmentu kombivanów, mały samochód dostawczy Peugeota był jednym z pierwszych na rynku aut tej klasy, wraz z bliźniaczym modelem drugiej marki koncernu PSA – Citroenem Berlingo. Z początku Peugeot Partner bazował na elementach innych modeli Peugeota, między innymi 306 oraz 405. Wprowadzona na rynek w roku 2008 druga generacja modelu powiązana jest natomiast z Citroenem C4 Picasso. Mimo że typowe zastosowanie Partnera jest głównie użytkowe, to jednak ten kombivan oferowany jest także w wariancie osobowym Tepee, przystosowanym do wymogów familijnego vana.
czytaj więcej
Powagosław
W wersji dostawczej praktyczny i estetyczny. W wersji osobowej nie mniej estetyczny, a do tego nie mniej praktyczny. Nie wiadomo tylko, dlaczego wszystkim bardziej podoba się Berlingo… ~Powagosław
Luzacjusz
Nazwanie samochodu „Partner” to ocieranie się o fałszywy sylogizm. Bo dla mnie to taki partner, jak funkcja drzemki w alarmie przeciwpożarowym. A do tego ta dwuznaczność: „Mam małą firmę i dorobiłem się sześciu Partnerów”. Ale co tam, niech żyje tolerancja. ~Luzacjusz

Peugeot Partner – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Peugeot Partner - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!

Oceny Peugeot Partner

Liczba ocen: 415
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Paweł kapsch
Tepee Facelifting 1.6 98KM 72kW
Peugeot Partner II
Po 40000 tys kilometrów padł termostat lub czujnik, temperatura silnika spada że 100 stopni na 90 i 85 stopni przy prędkości 110 i więcej. Spalanie oleju jakby spadło. Możliwe że się docierał. Wadą fabryczna otwieranego tylnego okna gumki(ogranicznik przemieszczają się) wina woda z myjni rozmaka klej. Wymieniane były dwa ogranicznik drzwi przednich. Śruby okien bocznych drzwi non stop siecojręcają przez to szyba opada. Stukanie silnika na zimnym pod obciążeniem jest mniejsze po zatankowaniu paliwa 98.
4,3
~Bandi 36
Furgon L2 Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Peugeot Partner II
Za dobra cenę w granicach 50-60 tys. dostajemy auto mieszczące w kabinie kierowcy trzy osoby. przestrzeń ładunkowa (850kg), nieco wydłużona względem L-1. Napędzany silnikiem diesla 1,6 o standardzie Euro 6 niezbyt żarłocznym w paliwo co jest najważniejszym atutem w flocie firmy. Silnik bardzo dobra charakterystyka momentu obrotowego odpowiednio przełożona na skrzynie biegów. Silnik ma moc 100km ale radzi sobie .Jedyny mankament jaki mi się nasuwa to rozmieszczenie i ilość schowków w kabinie kierowcy to jakaś porażka ten temat konstruktorzy muszą koniecznie dopracować.
3,9
~Paweł Kapsch
Tepee Facelifting 1.6 98KM 72kW
Peugeot Partner II
Posiadam auto od nowosci. Wczesniej jezdzilem partnerem rocznik 99. Auto jest bardzo wygodne i pojemne. Dobrze się prowadzi podczas deszczu i opadów śniegu. Za 53tys niema w sprzedaży nic pojemniejszego z 5miejscami. Z wad jakie zauważyłem to pękajacy lakier miedzy slupkiem tylnim a dachem. Silnik 1.6vti spala olej. Po 10tys km zaczeły stukać chyba popychacze na zimnym silniku. Olej wymienialem dwa razy co 5000km szybko czarnieje spowodowane jest to wysoką temperatura pracy silnika w okolicach100stopni. Zauwazylem ze po zmianie oleju stukanie popychaczy ustało ale tylko na 2000km. Ponownie wymieniłem fitr oleju na austryjacki ale olej pozostawilem bo jeszcze jest w miare przezroczysty. Stukanie popychaczy ustało. Winą jest niskie ciśnienie oleju. Zalecam olej 5w30 filtr oleju tylko purflux jeśli jest taka możliwość. Filtr oleju niskiej jakości szybko się zapycha. Olej na bagnecie powinien znajdować się prze końcem kreski to około 3.75. Producent zaleca 3.30 ale pamietać trzeba o spalaniu oleju 100ml na 300km. Nieniwelować tego gęstym olejem. Poprostu tak ma ten typ. Kolejną wada od nowości było stukanie w okolicach zawieszenia okazało się że plastikowa osłona miski olejowej stuka o belkę pod chłodnicą.
Średnie spalanie dla Peugeot Partner
5,6 – 9,5
l/100 km
5,3 – 6,9
l/100 km
8,6 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Peugeot Partner II
Pomijając fakt że zawieszenie to nawet średniowieczne furmanki mają lepsze to ten samochód kompletnie nie nadaje się na dłuższe trasy. Fotele są strasznie niewygodne, wszystko w aucie trzeszczy i huczy.Spalanie to czysta kpina. Tempomat ustawiony na 135k,/h i spalanie 8L. Mój prywatny, 13 lat starszy Mondeo z 2-litrowym benzyniakiem pali mniej, jest o niebo dynamiczniejszy i przyjemniejszy w prowadzeniu. Nie polecam. Silniczek 1,6 jest zdecydowanie za słaby, cechuje się znikomą dynamiką i zerową elastycznością. 160km/h to chyba maksimum jego możliwości, chociaż więcej wolałem nie próbować z tak kiepskim zawieszeniem i układem kierowniczym.
5,6
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Peugeot Partner II
Przebieg ok. 8000km na miesiąc. Spalanie w porównaniu do poprzedniej wersji 90-konnej o niebo lepsze. Jazda 1-2 osoby, pełen bagażnik, dość dynamicznie do 130km/h: Tylko trasa bez autostrad - 5.5l/100km, miasto 6.0l/100km. Jeżdżąc spokojnie do 100km można zejść do poziomu 5.0l/100. Autostrada z prędkością 130-160km/h wiąże się ze spalaniem ok 7-8l/100km. Generalnie spalanie ok. 1 - 1,5l/100 niższe niż poprzednia wersja tego silnika. Parametry wyliczone z tankowania, wskazania komputera są zaniżone o ok. 0,5l/100km
8,0
Liczba komentarzy: 1
Furgon L2 Facelifting 1.6 HDi 92KM 68kW
Peugeot Partner II
Witam posiadam partnera 1,6 hdi 2013 spalanie na trasie przy 140 km/h to okolo 10l na100km,auto bardzo glosne na trasie,przy 50000 tys tylne zawieszenie sie rozleciało, scieło opony po bokach do zera (czekam na opinie serwisu czyja wina ze sie zawieszenie rozlecialo bo auto jest na gwarancji ),serwis beznadziejny przy 42000 tys zostawiłem 700zl za serwis i kontrole pojazdu panowie stwierdzili ze ogumieniei ,wycieraczki które już nie zbieraja wody itd, samochod jest w stanie bardzo dobrym wiec dopiero przy wymianie opon na zimowe po 8000 tys u wulkanizatora dowiedzialem sie ze dwie letnie opony na osi tylnej do wymiany na wiosne ,ogólnie drugi raz nie kupił bym tego beznadziejnego aut dodam ze kupiłem nowe salonie i nie woziło nic cieżkiego max 200kg .Wspomaganie tez jęczy poczekam jak bedzie gozej bo na serwisie powiedzą ze ok jest ,szyby el sie zacinaja raz sie otwierają raz nie .Nie będę się rozpisywał pierwszy i ostatni raz skusiłem się na nowe auto w polskim salonie one sa jakieś wybrakowane na europe wschodnią dotej pory jezdziłem samochodami sprowadzanymi prawie wszystkie były powypadkowe ale nie było z żadnym takich problemów jak z nową krajówką.

Usterki Peugeot Partner

Liczba wpisów: 45
Peugeot Partner 2.0 HDI- jezdzi tylko do 2000 obrotow, kontrolka silnika
  • Peugeot Partner I 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2008
  • układ wtryskowy
Witam, Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód szarpał na wolnych obrotach, natomiast na wysokich pracował bardzo ładnie. Oddałam auto do warszatu. Podłączono go pod komputer- pojawiły się błędy P0190 (sygnał ciśnienia, zwarcie do obwodu pozytywne lub otwarte) i P1517 (silnik immobilizer). Podczas pierwszej jazdy po odbiorze, pracuje na wolnych obrotach ładnie, ale kręci się tylko do 2 tys, na wyższych się dławi. Kontrolka silnika ciągle się świeci. Paliwo jest czyściutkie i tantkowane tylko na statoil. Czy to może być zawór wysokiego ciśnienia? Pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
pulsujący metalicznie buczący dźwięk z pod maski samochodu
  • Peugeot Partner I 1.4 75KM 55kW 1996-2011
  • zawieszenie
Buczenie nie jest ciągłe. Mogę przejechać kilkaset km i nic a niekiedy już po kilkunastu kilometrach słychać narastający dźwięk pulsacyjnego (tak jakby mimośrodowo) buczenia. Tak jakby w zamkniętej puszce. Utrzymuje się podczas spokojnej jazdy i Zanika na chwilkę np.po krótkim naciśnięciu na hamulec, lub przy unikaniu hamowania silnikiem, albo próbie skręcania w lewo lub w prawo. Niekiedy podczas zwalniania słychać wyraźnie jak częstotliwość pulsującego dżwięku maleje. Niekiedy po krótkim postoju lub na następny dzień buczenie się nie pojawia
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Problem z biegami
  • Peugeot Partner II Furgon L2 Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • 49 tys. km
Występowanie usterki:
Często nie można wrzucić 4go biegu od około 5tyś problem z 3cim biegiem. Od niedawna przy próbie wrzucenia wstecznego na postoju bardzo mocno zgrzytanie. Pojawił się wyciek przy lewej półosi. Ale olej w skrzyni jest (duże pocenie) Auto pojechało na przegląd 50tyś. Niestety to nie wszystkie problemy ciężko gdy auto zrobi kilkanaście km sprzęgło trzeszczy i ciężko się wciska. W korku klocek piszczy masakrycznie
Peugeot Partner