Szukaj

Informacje o Peugeot Partner II Tepee

Lata produkcji: 2008 – 2012
Segment: VANy
Produkowany od roku 1996, należący do segmentu kombivanów, mały samochód dostawczy Peugeota był jednym z pierwszych na rynku aut tej klasy, wraz z bliźniaczym modelem drugiej marki koncernu PSA – Citroenem Berlingo. Z początku Peugeot Partner bazował na elementach innych modeli Peugeota, między innymi 306 oraz 405. Wprowadzona na rynek w roku 2008 druga generacja modelu powiązana jest natomiast z Citroenem C4 Picasso. Mimo że typowe zastosowanie Partnera jest głównie użytkowe, to jednak ten kombivan oferowany jest także w wariancie osobowym Tepee, przystosowanym do wymogów familijnego vana.
czytaj więcej
Powagosław
W wersji dostawczej praktyczny i estetyczny. W wersji osobowej nie mniej estetyczny, a do tego nie mniej praktyczny. Nie wiadomo tylko, dlaczego wszystkim bardziej podoba się Berlingo… ~Powagosław
Luzacjusz
Nazwanie samochodu „Partner” to ocieranie się o fałszywy sylogizm. Bo dla mnie to taki partner, jak funkcja drzemki w alarmie przeciwpożarowym. A do tego ta dwuznaczność: „Mam małą firmę i dorobiłem się sześciu Partnerów”. Ale co tam, niech żyje tolerancja. ~Luzacjusz

Peugeot Partner II Tepee – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4380 mm
Szerokość 1860 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2110 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1800 mm
Rozstaw osi 2728 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1554 mm
Prześwit 148 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 3000 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 675 l
Długość ze złożoną tylną kanapą 1700 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,0
~Igbi
Peugeot Partner II
Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Nikt nie zrobił dla rozwoju małych przedsiębiorców tyle co grupa PSA, wypuszczając Partnera i Berlingo na rynek. Za 20k kupujesz auto, którym jednego dnia przewieziesz cały bagażnik narzędzi, jakieś kable, rurki, drabiny, etc. na budowę, kolejnego dnia spakujesz tam całe studio tatuażu wraz z artystami i ich wyposażeniem i przetargasz ich na drugi koniec Polski, a jeszcze kolejnego weźmiesz dzieciaki i psa, i polecisz z nimi nad morze. Bez ryzyka że auto stanie Ci w trasie. Łatwo to kupić, (podobno) łatwo to sprzedać, łatwo to utrzymać w sensownym stanie. Nie jest idealny, ale ja go uwielbiam, pomimo jego drobnych wad :)
3,9
~drk
Peugeot Partner II
Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Jak na \"dostawczaka\" to całkiem ładny, u mnie raczej jako samochód rodzinny a do tego sprawdza się bardzo dobrze. Dużo miejsca z przodu, z tyłu, płaski, równy, duży bagażnik. Silnik nawet przy -23 C odpalał i tu jest największy plus tego samochodu. Jak na te 90 KM to całkiem żwawy, a co najważniejsze to przy jeździe po mieście i po budowie (błocie) na krótkich dystansach to chyba nigdy więcej nie palił niż 6.3 litra średnio. Jedyny chyba minus silnika to dość głośny i trochę trzącha autem. Minusy ? Zdecydowanie zawieszenie, sztywny, twardy, a łącznik stabilizatora to chyba ze 6 x wymieniałem, na zmianę co ok 20 tys, raz prawy, raz lewy.
4,0
~izi
Peugeot Partner II
Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Hmm, generalnie pozytywnie, pozytywnie zwłaszcza silnik, małe spalanie, dobrze chłodzi, szybko się nagrzewa, ale jest głośny (kiedy wsiądę do samochodu żony benzynowego to czasem nie wiem czy silnik chodzi, a tutaj słychać i czuć), samochód nowy (dopiero 56 tys przejechałem) więc jeszcze jest taki zbity, co do awaryjności to niestety przednie zawieszenie, po 20 tys wymieniałem łącznik stabilizatora z prawej strony , a po 40 tys z lewej strony po około 350 złotych i w sumie tyle, albo aż tyle, żony samochód ma przejechane 110 tys i dopiero niedawno jakieś coś za 60 złotych z wymianą było robione.
Peugeot Partner II Tepee