Niecodzienna moc na co dzień

Volkswagen Passat - szarpie

  • Przyczyn szarpania może być mnóstwo. Bardzo często zawodzi elektronika - przepływomierz, przepustnica, czujniki, czy nawet świece i przewody zapłonowe. Najlepiej podpiąć auto pod komputer i wszystko powinno stać się jasne. Jednak źródło problemów może być znacznie bardziej błahe - sprzęgło nie jest wieczne, w pompie wody zacierają się łożyska, a zużyte poduszki skrzyni biegów czy silnika też potrafią dostarczyć sporo problemów. Szarpać może również sama przekładnia.

  • W jasnych barwach

    Przy spokojnym użytkowaniu auta mechanika zwykle zniesie wiele. Wtedy warto skupić się na poszukiwaniach usterki w elektryce samochodu.

    W ciemnych barwach

    Mechanika nie jest wieczna, dlatego w brutalnie użytkowanych autach może być już sporo do zrobienia. Jak nie skrzynia biegów, to sprzęgło może być przyczyną szarpania podczas jazdy – nie jest tanie, ale ciężko znosi niewłaściwy styl jazdy.

  • Orientacyjne ceny

    Poduszka silnika:50-100zł

    Poduszka skrzyni biegów:50-100zł

    Przepływomierz:200-600zł

    Przepustnica:300-800zł

    Sprzęgło:400-1000zł

  • Volkswagen Passat - szarpie - opinie kierowców

    Volkswagen Passat

    Cichy i elastyczny, szkoda że ma drgawki na wolnych obrotach i szarpie jak jest zimny. Poza tym rakieta (stosunkowo oszczędna jak na takie osiągi)

    dodał: Jako

    Volkswagen Passat

    140KM w tak ciężkim aucie niestety mocno się trudzi, musiałem zainstalować boxa 170KM, teraz dużo lepiej, pali mało, dynamika dobra, trapią go niestety awarie raczej elektroniki, trudnej do zdiagnozowania , kilka serwisów się poddało, silnik szarpie jak jest zimny w chłodne lub mrożne poranki, po kilku minutach mu przechodzi, tak …

    dodał: Jaro

    Volkswagen Passat

    Jedyny minus - w mieście, ostra i krótka jedynka - jak ruszy to dobrze zaraz dwójke, gorzej jak znów hamujemy. Tyle koni i turbina powodują, że trudno się jeździ powoli - ale lejiej na niskich obrotach niż miejski przecinak jakim jest TICO, które szarpie przy niskich obrotach.

    dodał: rafał_pszów

    Volkswagen Passat

    trochę szarpie przy zmianie biegów, ale da sie przyzwyczajać

    dodał: marcin691

    Volkswagen Passat

    dodał: danielusa

    Volkswagen Passat

    poza miastem super, w mieście szarpie i nie daje sobie rady z jazdą w korku lub dużą ilością świateł. podobno rozwiązaniem ma być jeżdżenie ciągle w trybie sport - porada godna ekspertów VW. skrzynia jest naprawdę szybka i poza tą przypadłością w jeździe miejskiej to nie mam krytycznych uwag.

    dodał: Maciej

    Volkswagen Passat

    delikatnie szarpie przy ruszaniu, reszta godna polecenia

    dodał: ksgdansk

    Volkswagen Passat

    Skrzynia AT mimo przebiegu ponad 300tys.km dziala bez wiekszych problemow ,nie szarpie na zimnym i plynnie zmienia biegi . Ale zaraz po zakupie wymienilem olej a skrzyni i teraz wymieniam co 60 tys,km mimo ze producent podaje ze nie powinno sie wymieniac oleju. Moze dlatego do dziasiaj nie narzekam

    dodał: Dawid K

    Volkswagen Passat

    DSG szarpie przy ruszaniu potem bez zarzutów, ale to szarpanie tak wkurza że reszta to już i tak nie pomoże

    dodał: daro

    Volkswagen Passat

    sprzeglo masakra, zle sie rusza, z dwojki nie ruszy tylko gasnie, zrywa, szarpie przy zmianie biegow

    dodał: slawek_legnica@wp.pl

    więcej

    Volkswagen Passat - szarpie - prośby o diagnozę