Gorące tematy

Volkswagen Passat - szarpie

  • Przyczyn szarpania może być mnóstwo. Bardzo często zawodzi elektronika - przepływomierz, przepustnica, czujniki, czy nawet świece i przewody zapłonowe. Najlepiej podpiąć auto pod komputer i wszystko powinno stać się jasne. Jednak źródło problemów może być znacznie bardziej błahe - sprzęgło nie jest wieczne, w pompie wody zacierają się łożyska, a zużyte poduszki skrzyni biegów czy silnika też potrafią dostarczyć sporo problemów. Szarpać może również sama przekładnia.

  • W jasnych barwach

    Przy spokojnym użytkowaniu auta mechanika zwykle zniesie wiele. Wtedy warto skupić się na poszukiwaniach usterki w elektryce samochodu.

    W ciemnych barwach

    Mechanika nie jest wieczna, dlatego w brutalnie użytkowanych autach może być już sporo do zrobienia. Jak nie skrzynia biegów, to sprzęgło może być przyczyną szarpania podczas jazdy – nie jest tanie, ale ciężko znosi niewłaściwy styl jazdy.

  • Orientacyjne ceny

    Poduszka silnika:50-100zł

    Poduszka skrzyni biegów:50-100zł

    Przepływomierz:200-600zł

    Przepustnica:300-800zł

    Sprzęgło:400-1000zł

  • Volkswagen Passat - szarpie - opinie kierowców

    Volkswagen Passat

    Cichy i elastyczny, szkoda ?e ma drgawki na wolnych obrotach i szarpie jak jest zimny. Poza tym rakieta (stosunkowo oszcz?dna jak na takie osi?gi)

    dodał: Jako

    Volkswagen Passat

    140KM w tak ci??kim aucie niestety mocno si? trudzi, musia?em zainstalowa? boxa 170KM, teraz du?o lepiej, pali ma?o, dynamika dobra, trapi? go niestety awarie raczej elektroniki, trudnej do zdiagnozowania , kilka serwisów si? podda?o, silnik szarpie jak jest zimny w ch?odne lub mro?ne poranki, po kilku minutach mu przechodzi, tak …

    dodał: Jaro

    Volkswagen Passat

    pora?ka, szarpie od pocz?tku. Wizyta w serwisie ko?czy si? wymian? mechatroniki. Przez dwa tygodnie jest pó?niej bajka. A po bajce jest d... Szarpie niemi?osiernie. Na trasie nie wciskam gwa?towniej gazu, gdy? reakcja skrzyni jest bardzo nieprzyjemna. Podobno ten typ tak ma, szarpanie zaczyna si? zwykle po 55 / 75 tysi?cach …

    dodał: carambaras

    Volkswagen Passat

    Jedyny minus - w mie?cie, ostra i krótka jedynka - jak ruszy to dobrze zaraz dwójke, gorzej jak znów hamujemy. Tyle koni i turbina powoduj?, ?e trudno si? je?dzi powoli - ale lejiej na niskich obrotach ni? miejski przecinak jakim jest TICO, które szarpie przy niskich obrotach.

    dodał: rafa?_pszów

    Volkswagen Passat

    troch? szarpie przy zmianie biegów, ale da sie przyzwyczaja?

    dodał: marcin691

    Volkswagen Passat

    dodał: danielusa

    Volkswagen Passat

    poza miastem super, w mie?cie szarpie i nie daje sobie rady z jazd? w korku lub du?? ilo?ci? ?wiate?. podobno rozwi?zaniem ma by? je?d?enie ci?gle w trybie sport - porada godna ekspertów VW. skrzynia jest naprawd? szybka i poza t? przypad?o?ci? w je?dzie miejskiej to nie mam krytycznych uwag.

    dodał: Maciej

    Volkswagen Passat

    delikatnie szarpie przy ruszaniu, reszta godna polecenia

    dodał: ksgdansk

    Volkswagen Passat

    Skrzynia AT mimo przebiegu ponad 300tys.km dziala bez wiekszych problemow ,nie szarpie na zimnym i plynnie zmienia biegi . Ale zaraz po zakupie wymienilem olej a skrzyni i teraz wymieniam co 60 tys,km mimo ze producent podaje ze nie powinno sie wymieniac oleju. Moze dlatego do dziasiaj nie narzekam

    dodał: Dawid K

    Volkswagen Passat

    DSG szarpie przy ruszaniu potem bez zarzutów, ale to szarpanie tak wkurza ?e reszta to ju? i tak nie pomo?e

    dodał: daro

    więcej

    Volkswagen Passat - szarpie - prośby o diagnozę