Szukaj

Informacje o Rover 400 II Sedan

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia

Rover 400 II Sedan – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4490 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1385 mm
Rozstaw osi 2622 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 810 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 470 l
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Max
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Całokształt? Znajdźcie autko w podobnej cenie z takim wyposażeniem. Na pewno wyróżnia się na tle tych wszystkich wieśniackich Wieśwagenów , Bolidów itp. Druga sprawa. Polaczki i ich ciężkie myślenie sprawia, że Rover jest tani. Kilka głupich przykładów; Awaryjny Drogie części Brak tych części Specjalny mechanik wzięty wprost z NASA poradzi sobie z Roverem. Samochód praktycznie bezobsługowy. Wystarczy tylko zaznajomić się z marką Rover i danym modelem. Przejrzeć rynek części nowych, używanych, zamienników, poczytać opinię na stronie, która zrzesza fanów tejże marki. Po tym wszystkim mentalność powinna się zmienić.
3,9
~adm
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Eh... To samochód dość dziwny. Na początku zawsze budzi pozytywną reakcję - wszyscy patrzą na skórę w jasnym kolorze, ładną sylwetkę, aluminiowe felgi, które dobrze się prezentują, widzą przycisk A/C i myślą "Wow - klasa wyższa". Jak usłyszą, że pali ok. 6,5 i kosztował parę tysięcy, to słychać dźwięk uderzenia szczęki, która opadła im aż do podłogi. Ale... nie ma róży bez kolców. 400 mocno rdzewieje, trzeba go garażować i o niego dbać by temu zapobiec, jednak w Polsce mało kto myśli w ten sposób. Tym sposobem ciężko o sztukę, która nie ma rdzy, jeżeli taką się znajdzie i będzie o nią odpowiednio dbać, to na serio może posłużyć jeszcze parę ładnych lat. Jednak w tym momencie bardziej denerwuje mnie spokojny charakter samochodu - owszem do codziennych podróży jest wystarczająco zrywny. Co więcej dobrze się trzyma drogi. Jednak moc można poczuć w wąskim zakresie, ciśnięcie go nie daje zbyt dużo frajdy - w zamian uzyskuje spalanie na niemal stałym poziomie niezależnie od wagi nogi. Poza tym w moim coraz więcej rzeczy piszczy we wnętrzu, szczególnie na wybojach - irytujące. Poza te drobne awarie i klekot "rozbitego" drążka zmiany biegów na luzie. PS. "Czy kupił bym jeszcze raz" - Odpowiedź na to pytanie nie jest taka oczywista. Tak, Jeśli bym miał na samochód kilka tysięcy (kilka więcej niż 5) to bym poszukał zadbanego Rovera z dobrym wyposażeniem. Nie, jeżeli tak jak teraz mam coraz więcej kasy i będę mógł kupić coś bardziej high-life'owego.
3,6
~zuko1234567
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Jestem użytkownikem zuko123456. Tylko nie wiem jak poprawić poprzednią opinię. Niezłe oszczędne auto. Jednak małe w środku. Jak dla dwojga może być. Fotele mogłyby być wygodniejsze. Bagażnik robi wrażenie. W poprzedniej opini napisałem \"zakup życia\", teraz, po sprzedaży, muszę napisać SPRZEDAŻ ŻYCIA!!! To nie jest auto na krótko. Auto sprzedawałem od października do końca czerwca!!!! Dokładając w nie 4 tys. (łączny koszt rejestracji, części i oleji - silnik, skrzynia) musiałem zejść z ceny początkowej 4 tys. WSZYSTKO PRZEZ TĄ RDZĘ i małą popularność marki. Jednak koszty zakupu tak oszczędnego i bogato wyposażonego auta są śmieszne. Dlatego jak je kupujesz zastanów się czy zamierzasz się z nim żenić. W tym związku trudno o rozwód i w dodatku zawsze będzie w plecy (tylko alimentów nie płacisz:)) Jednak nie kupiłbym jeszcze raz tego auta ze względu na trudności w zbyciu.
Średnie spalanie dla Rover 400 II Sedan
6,8 – 9,1
l/100 km
5,9 – 6,7
l/100 km
8,4 – 11,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,4
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Auto tanie w zakupie. Posiadam je już 4 lata pozytywy jakie odnotowałem wygony w stosunku do ceny dobrze wyposażony. Negatywy słabo wyciszony przy 120km/h zaczyna słyszeć wiatr, na minus daje również centralny i jego synchronizacja masakra jakaś. Ogólnie mało awaryjny na trasie oszczędny głównie jazda na gazie. Jedyne odnotowane spalanie na benzynie trasa Wrocław-Kraków-Wrocław 5 osób wypchany bagażami 130-140km/h z włączoną klimą cały czas 8L rewelacja w mieście brak pomiarów spalania benzyny.
6,0
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Absolutnym maksimum spalania było 7.8 litra, było to w zimę, kiedy miałem taki okres, że jeździłem bardzo krótkie odcinki o charakterze miejskim - czyli przy jeździe na niedogrzanym silniku i sporym obciążeniu. Minimum to 5.5l, trasa 800km, prędkości 100-130 + wyprzedzania jak się dało + trochę stania w korku + jakieś 20km po mieście. Także chyba nieźle? Średnio 6.5-6.8 w zależności od stylu jazdy. W zimę raczej nie zanotowałem wzrostu spalania - pewnie przez to, że nie używam wtedy klimy. Ceny napraw są ok. Do tego co ma prawo się zepsuć są zamienniki, części używane, więc nie jest źle. do tego parę rzeczy wspólne jest z hondą civic (np. zawieszenie)
9,3
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Witam. Bylem wlascicielem Roverka 414 si z 1997. Samochód sprowadzony z Włoch (na liczniku miał 144 000). Generalnie bardzo dobre autko. Mam ciężką nogę. Przejechałem nim 40 000 km. W trakcie eksploatacji oprócz standardowego serwisu - oleju, klimy itp. wymieniałem sprzęgło, linkę gazu. Nigdy nie miałem poważnych problemów z tym autkiem, jak wszystko robić na czas będzie długo służyć nowemu nabywcy. Absoliutnie zawsze odpalał za pierwszym razem- nawet jak sprzęgło dogorywało :) Niestety samochód dużo pali- dlatego musiałem go sprzedać.

Usterki Rover 400 II

Liczba wpisów: 15
Auto nie chce rano palić
  • Rover 400 II Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
  • instalacja elektryczna
  • 280 tys. km
Witam co rano mam problem z odpalaniem mojego auta rover 416 auto po przekreceniu kluczyków w stacyjce w ogóle nie reaguje dopiero po chwili po włączonym prądzie i dodaniu gazu odpali, pytanie jaki jest powód/ przyczyna ? Dodam ze kontrolki normalnie się zapalają, dziś rano też nie chciał zapalić ale po włączeniu prądu i odczekaniu chwili tak z minuty i załączeniu się radia odpalil bez dodawania gazu tak jak by musiał odczekać jakaś chwilę na zimnym silniku aż prąd cały się rozejdzie, gdy odpalił polecialo dużo białego dymu. Po pierwszym przekreceniu jest aby taki trykot zero reakcji kontroli nie gasną, świece były wymieniane i czyszczone bo myślałam że to przez to.[b] :wink:
Oczekuje na rozwiązanie
awaria sondy lambda
  • Rover 400 II
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
Witam wszystkich użytkowników tej marki.Pomóżcie bo juz trace resztki nerwów i cierpliwosci!! Moj rover sprawowal sie naprawde dobrze..do czasu..juz od 2 lat (ok180tys.km) miewa humory zwlaszcza w wilgotna aure-szarpie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu,wymienialem wszystko co mozliwe,swiecy,kable napiecia,kopulke z palcem,aparat zaplonowy,wreszcie podlaczyme komputer uniwers u elktromech. i stwierdzil ze moze to byc sonda..ok zmienilem ale jakos nie zauwazylem poprawy.Wstawilem LPG (220tys.) i to byl gwozdz do trumny..ile sie naregulowali gazownicy to nie zliczę!bylem w ASO w Bialymstoku (odradzam!!) powiedzieli ze to wina komputera,kupilem drugi a z racji tego ze nie maja odpowiedniego sprzetu (komp.TB4) zeby zgrac komp z imobil to pojechalem do Wawy,tam poweidzieli ze to Awaria sondy!nie pracuje w ogole..Komputer byl OK..kupilem sonde wstawlilem..cud! normalnie pracuje silnik!:) radosc nie trwala dlugo bo kilku dniach powrocilo szarpanie,turganie itp.a mnie szarpie nerwy i nie wiem juz co za ch..w nim siedzi.
1 komentarz
nie można uruchomić silnika
  • Rover 400 II Sedan 1.6 Si 111KM 82kW 1995-2000
  • silnik
początek to lekkie przerywanie silnika na niskich obrotach, następnie zgasł w trakcie jazdy i od tego momentu nie można go uruchomić, brak iskry na świecach. cewka? , czujnik wału korbowego czy inny diabeł?
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Rover 400 II Sedan