Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Skoda Octavia III

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. W porównaniu do swoich poprzedników, Octavia zwiększyła swoje rozmiary, przez, co, biorąc też pod uwagę debiut kompaktowego modelu Rapid, naturalnie przesuwa ją bliżej klasy średniej (segment D). Model został zbudowany na nowej platformie podłogowej VW Group MQB, którą tradycyjnie dzieli z VW Golfem, a także m.in. z Audi A3 i Seatem Leonem. Projektantem Octavii III był Jozef Kaban, odpowiedzialny wcześniej m.in. za stylistykę Bugatti Veyrona.

Skoda Octavia III Liftback 1.6 TDI - galeria redakcyjna - lewy bok
Skoda Octavia III Liftback 1.6 TDI - galeria redakcyjna - lewy bok
Skoda Octavia III Liftback 1.6 TDI - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Skoda Octavia III Liftback 1.6 TDI - galeria redakcyjna - widok z przodu
Skoda Octavia III Liftback 1.6 TDI - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników
Skoda Octavia III Liftback 1.6 TDI - galeria redakcyjna - komputer pokładowy
Skoda Octavia III Scout 1.8 TSI - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Skoda Octavia

  • Octavia III   2013 - teraz
    Skoda Octavia III
    • Wybierz generację

    • Octavia III (2013 - teraz)
    • Octavia II (2004 - 2013)
    • Octavia I (1996 - 2010)

Komentarze redakcji

Powagosław: Niby niewiele się zmieniło, a jednak czasem właśnie to niewiele robi różnicę. Duch nadal ten sam, ale jakby bardziej dopracowany - auto zyskało na dojrzałości i elegancji. Pytanie tylko, jak na popularności tego modelu (a to popularność przez duże „P”) odbije się próba wprowadzenia Octavii do klasy średniej.
Luzacjusz: W motoryzacji zdarzają się ewolucje i rewolucje, a bestseller Skody przeszedł właśnie przeszedł to wszystko w skali mikro. Szkoda tego sarkazmu, sorry, ale jakkolwiek przyjemnie się patrzy na nową Octavię, za każdym razem widzę prężącego się Rapida.

Wersje nadwozia Skoda Octavia III

Silniki Skoda Octavia III

Lista silników:
1.2 TSI (105KM), 1.2 TSI (86KM), 1.4 TSI (140KM), 1.8 TSI (180KM), 2.0 TSI (220KM), 1.6 TDI CR DPF (105KM), 1.6 TDI CR DPF (110KM), 1.6 TDI CR DPF (90KM), 2.0 TDI (184KM), 2.0 TDI (150KM), 2.0 TDI CR DPF (150KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Skoda Octavia

Skoda Octavia GreenLine - alternatywa dla hybryd?
 
Nasz test Skoda Octavia 1.6 TDI GreenLine

3,2 l/100km. Tyle, według deklaracji producenta, powinna spalać Octavia 1.6 TDI w superoszczędnej wersji GreenLine. Sprawdzamy, czy w normalnym ruchu można zbliżyć się do wyniku uzyskanego w cyklu homologacyjnym.

Skoda Octavia Scout - alternatywa dla SUV-a
 
Nasz test Skoda Octavia Scout 1.8 TSI

Pakiet terenowych dodatków uczynił z Octavii ciekawą alternatywę dla crossoverów i SUV-ów. Czeskie kombi najlepiej czuje się na utwardzonych drogach, ale gdy zajdzie potrzeba, pokona nawet najbardziej wyboiste, gruntowe dukty.

Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI DSG 4x4 Elegance - niszczy stereotypy
 
Nasz test Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI 180KM DSG 4x4 Elegance

Do Skody Octavii przywarło kilka stereotypów. Uznawana jest za samochód idealny dla przedstawiciela handlowego, emeryta i człowieka, który chce kupić tańszego... Golfa z większym bagażnikiem. Każdy spotykany na naszych drogach pojazd ma jakieś przywary. A jak się ich pozbyć? To trudne i proste zarazem....

Skoda Octavia 2.0 TDI - sprawdzony przepis na sukces
 
Nasz test Skoda Octavia Elegance 2.0 TDI (150 KM) DSG

Do dnia dzisiejszego Skoda sprzedała prawie 4 miliony egzemplarzy Octavii. To dzięki temu modelowi producent z Mlada Boleslav stał się bardzo ważnym graczem na rynku motoryzacyjnym. Czy trzecia generacja nie zawodzi pokładanych w niej nadziei? Postanowiłem to sprawdzić.

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Przeczytaj pozostałe 49 artykułów o Skoda Octavia

Skoda Octavia na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Skoda OctaviaautoWcentrum - społeczność Skoda Octavia

najwyższe oktanyAuta - Skoda Octavia

Skoda Octavia Little Monster 90,95

Skoda Octavia SE Connect 1.6 TDi 73,99

Skoda Octavia 61,37

Skoda Octavia 78,19

Skoda Octavia RS 200kucy w DSG 85,59

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Skoda Octavia

PAwelek85 90,72

Wieslav 36,55

competizione 76,98

werner_beinhart 67,56

lopez2381 48,24

mariow44 67,85

elpolacco 50,25

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Skoda Octavia

bak>1000km
bak>1000km Wyjazd do Poznania, prędkość na autostradzie 130 i wynik-1050 km z 55 litrów. Na...
Cieszyć się, czy płakać...?
Cieszyć się, czy płakać...? Zbliża się sądny dzień - koniec gwarancji. W związku z tym "szkodnik" zaczyna po...
WYMIANA OLEJU 1.2 TSI
WYMIANA OLEJU 1.2 TSI Witam, zastanawiałem się na wymianą oleju w serwisie, ale doszedłem do wniosku ...
No i przyszły pocztówki znad morza....
No i przyszły pocztówki znad morza.... Ze względu na pracę jaką wykonuję, zdarzyło mi się ostatnio wyjechać w okolice K...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Skoda Octavia

od 60 400 zł do 129 400

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (86 - 220 KM): 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI

 

Diesel (90 - 184 KM): 1.6 TDI CR DPF, 2.0 TDI, 2.0 TDI CR DPF

Skrzynie biegów

manualna: , 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Skoda Octavia
 

Najpopularniejsza wersja Skoda Octavia

Skoda Octavia 1.8 TSI 180KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
czujnik parkowania
podgrzewane fotele
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Simply Clever dla GSM - 200
Pakiet "Chrom" - 500
Pakiet Sun and Pack - 550
Pakiet Simply Clever - 200
Pakiet amazing dla wersji Elegance - 3 900

Cena katalogowa

87 250

Zobacz ofertę Skoda Octavia 1.8 TSI 180KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Skoda Octavia najczęściej porównywane z:

Seat Leon
1.2 TSI (110 KM)
Seat Toledo
1.6 TDI CR (90 KM)
BMW Seria 1
M135i (320 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 069 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 68 990 zł
Zyskujesz: 17 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 70 100 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 16 200 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Skoda Octavia III

  • Średnia ocena
    na podstawie 33 opinii
  • 4,09
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - układ jezdny
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Skoda Octavia

Skoda Octavia III RS Kombi 2.0 TSI (2013) Skoda Octavia Scout Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente - galeria redakcyjna Skoda Octavia III RS Kombi (2013) Skoda Octavia III Kombi 4x4 TDI (2013) Skoda Octavia II 1.6 Ambiente - galeria redakcyjna Skoda Octavia III Laurin & Klement (2014) Skoda Octavia RS wewnątrz - galeria redakcyjna Skoda Octavia III Scout 1.8 TSI 180KM - galeria redakcyjna Skoda Octavia III Kombi TSI (2013)
Zobacz inne galerie Skoda

Opinie o instalacji LPG

Skoda Octavia

  • 1.
  • 4,75 Skoda Octavia I 1.6 MPI (102KM) 2003r.
    dodał: bronekp, 27.01.2009

    Kupiłem samochód Skoda Octavia Combi w lutym 2008 r. z rocznika 1998 r. Instalacja została założona w 2003 r. firmy Solaris. Silnik 1.6/102KM produkcji VW. Nie wiem ile spala na benzynie bo nigdy go nie testowałem. Na gazie spala poniżej 11 ltr/100 km, przy jeździe miejskiej.Na trasie około 10 przy spokojnej jeździe. W tym okresie roku eksploatacji miałem dwa problemy z instalacją- uszkodził się czujnik temperatury oraz ostatnio wystąpił zły skład mieszanki biegu jałowego- silnik gasł przy każdym wysprzęgleniu albo przełączeniu na luz. Na benzynie silnik na wolnych obrotach pracował normalnie. Po zmianie nastaw obroty biegu jałowego są niestabilne (prawdopodobnie te typy tak mają) ale już nie gaśnie. Przejechałem już ok.30 tys.km. Ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu. Serwis gazowy początkowo nie chciał go sprawdzić, bo do instalacji nie mieli programu, ale jeden z mechaników stwierdził, że program LECHO powinien to obsłużyć. Inne warsztaty po odczytaniu SOLARIS od razu odmawiali serwisu. Zanim znalazłem ten serwis odwiedziłem 5 warsztatów zajmujących się instalacjami gazowymi.Wpisałem różnice w spalaniu bo program tego się domaga. Tak naprawdę nie wiem, bo jak juz napisałem wcześniej nigdy go nie trasowałem na benzynie.

  • 2.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2010r.
    dodał: Grzegorz, 19.11.2011

    Auto wyjechało z salonu z zamontowaną instalacją LPG Landirenzo więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG po przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się"bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Octavię 1,6 MPI z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG

  • 3.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Majkel, 16.06.2011

    Kupiłem nową Octavię Tour 1,6 z instalacją Landi Renzo instalowaną przez salon. Początki były trudne bo serwis POL-Mot Bielany Auto dopiero przy 3 wizycie wgrał właściwe oprogramowanie do tej instalacji bo musi współpracować już z Euro5. Przez 1,5 miesiaca zapalała się co 200-400 km kontrolka silnika. Odczyt wskazywał zbyt ubogą mieszankę. "Autoryzowana" stacja POl-Mot uporczywie wmawiała mi że zatankowałem zły gaz i że oczywiscie przetestowali samochód, wgrali najnowsze oprogramowanie - ale to nie pomagało. Dopiero 3 wizyta gdzie zaktualizowali software instalacji zlikwidowała problem. Jeżdzę od miesiaca i jest ok, ale niesmak do tego serwisu pozostał. Pozdrawiam innych uzytkowników Octavi.

  • 4.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2009r.
    dodał: octavian80, 15.07.2013

    stag 4 plus, wtryski hana, zbiornik bormech 55, reduktor ACR01, przewody faro. jestem bardzo zadowolony i uważam że ten silnik musi być gazowany bo wtedy ma sens ze sie nie kupuje TSI które są o wiele mocniejsze. i jeszcze jedno musi auto wiecej palic lpg niż pb tak ma być i nie wolno oszczędzać, mieszanka musi być odpowiednia ja jeżdząc bardzo delikatnie miałem lekko ponad 7 a lpg przy takiej jezdzie 8.5-9 i tak ma być, oczywiście latem klima non stop i miasto to 10 też spokojnie ale to jak się stoi a nie jedzie to normalna sprawa i nie ma się co stresować. polecam LPG do tego autka.

  • 5.
  • 3,75 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2011r.
    dodał: Niebieski82, 04.02.2014

    WITAM ZAKUPIŁEM SKODE OCTAVIE W SALONIE NOWA SILNIK 1.6 Z GAZEM LANDIREZENO PO PRZEJECHANIU 1000TYS ZACZOŁ SZWANKOWAC JUZ WYREGULOWALI NIBY I OK PRZY 27TYS. JEST ZA BOGATA MIESZANKA I POSZŁA LISTWA WTRYSKOWA AUTO PALI PONAD 10L GAZU IPOWIEDZIELI ZE TRZEBA WYMIENIC TO JAK NAJSZYBCIEJ I NA RAZIE DO WYMIANY JEZDZIC NA BENZYNIE BO NA GAZIE MOZE WYPALIC GNIAZDA ZAWOROWE I MOZE DOJSC DO PRZEGRZANIA I PEKNIECIA GŁOWICY OPINA SERWISU EMIDA RUDA SLASKA A STAŁO SIE TO PO GARANCJI KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WIEC NIE POLECAM TEGO GAZU PORAZKA

  • 6.
  • 5,00 Skoda Octavia II 1.6 MPI (102KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 17.09.2012

    Gaz co prawda założyłem dwa tygodnie temu,ale byłem już na stacji diagnostycznej w celu zrobienia przeglądu gwarancyjnego.Diagnosta z zadowoleniem pokiwał głową i powiedział,że nie pamięta kiedy ostatnio widział tak profesjonalnie i schludnie założoną instalację gazową.Słyszałem różne opinie o warsztacie na Bytkowskiej,ale mam 100 % pewności,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie wyboru stacji montażowej.Na instalacji jeżdżę dopiero dwa tygodnie,ale póki co sprawuje się super.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Octavia

Skoda Octavia

824 komentarze

501 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~gregor~gregor

Do ~Miszczu:
Golf 3 nie był ocynkowany łebie jeden

~mezzoa~mezzoa

Problemy z gazem? www.lpghouse.pl - ci ogarniają WSZYSTKO.

Wisnia73Wisnia73

Witam.chce kupic Skode Oktawie w kombi z silnikiem 1.8 20v Turbo 150KM na poczatku jezdzic na benzynie a potem zalozyc do niej gaz i chcialem sie zapytac jak to sie sprawuje bo slyszalem rozne opinie a w szczegolnosci ze sie nie oplaca zakladac do silnikow 1,8 bo ..........Dziekuje.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Skoda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
33 193
Przejechany dystans
21 060 842 km
Zatankowanego paliwa
1 085 729 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 460
Wydanych pieniędzy
1 239 837 zł
Średnie wydatki na auto
1 154 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 580
Wydanych pieniędzy
2 147 023 zł
Średnie wydatki na auto
1 999 zł
Zobacz dzienniki kosztów Skoda (1 074)

Testy zderzeniowe Skoda Octavia

Najnowsze testy zderzeniowe Skoda Octavia przeprowadzone przez Euro NCAP.

Skoda Octavia 1.6 'Ambition', LHD
2013

Skoda Octavia
Skoda Octavia

Skoda Octavia
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Zużycie paliwa Skoda Octavia III

Na podstawie 68 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Rudi, dodano: 11.12.2013 13:33

Auto mam już 4 lata i przejechałem nim ponad 70 tys km. Instalacja LPG nie jest fabryczna i mam ją od 2 lat (założona po skończonej gwarancji). Lubię jazdę dynamiczną. Chętnie przyspieszam, wyprzedzam i agresywnie ruszam ze świateł. Zanim założyłem instalację LPG zużycie benzyny 8-8,5l. niezależnie czy cykl mieszany czy trasa. Przy prędkościach powyżej 130km/h nawet do 10l. Po założeniu instalacji LPG spalanie wzrosło do ok 10l. Tak jak na benzynie nie ma większego znaczenia czy w cyklu mieszanym czy w trasie (trochę mnie to dziwi bo w Astrze miałem spalanie znacznie inne w cyklu mieszanym i trasie - 6,5/8,5l.). Na autostradzie utrzymując prędkość ok 150km/h spalanie nie przekroczyło 11l. Ciekawy jestem czy spalanie mocno wzrośnie gdyby ciąć non stop np. 170. Czasem nie korci, żeby to sprawdzić. Jak na tak duże auto jestem bardzo zadowolony ze spalania (szczególnie przy tankowaniu LPG) ;-)

pełny raport Skoda Hatchback Facelifting 1.6 MPI LPG

autor: T., dodano: 19.12.2011 05:47

Tu można napisać książkę, więc wpierw przeglądy (tylko w ASO). Robię co 15000 km, a więc nie korzystam z wydłużonych między okresów (nikt mi nie wytłumaczy, że przegląd co 30000 km jest dobry dla auta). Niby jest taniej niż w innych autach tej klasy, ale przeciętny przegląd, co 15000 km, tzw. olejowy (oleje, filtry), to koszt około 600-700 PLN. Co 30000 km koszt około 800-900 PLN. Co 60000 km trzeba wymienić olej w skrzyni biegów (DSG), co kosztuje około ...600-700 PLN!!! I to dużo za dużo. Wchodzi chyba ponad 6 litrów (na pewno około 6). Przy 90000 km wymiana rozrządu (później co 60000 km). A przegląd przy 90000 km, czyli filtry, oleje, rozrząd kosztowało ...2700 PLN. Trochę za dużo. Ta sama czynność poza ASO, to koszt około 1800 PLN (sam kompletny rozrząd kosztuje około 800 PLN). No i spalanie. Po mieście (jeżdżę raczej rzadko i ...jak emeryt, bo i tak wszyscy dojedziemy w tym samym czasie) można osiągnąć nawet 7l, ale to wymaga dużego wysiłku. Najczęściej około 8,5-9l, ale zdarza się też 10l, co zależy od korków (Warszawa). W trasie przy normalnej jeździe, to około 6 litrów. Można uzyskać także spalanie na poziomie 4,5 litra, ale trzeba stosować tzw. eco driving - sprawdziłem na trasie W-wa - Gdańsk, gdzie nie przekroczyłem 100 km/h. Uśredniając, jeżeli ktoś chce brać pod uwagę spalanie, to w mieście należy liczyć 8,5-9 litrów, w trasie 6-6,5 litra. Wtedy się nie zawiedzie. Przy jeździe autostradowej z prędkością stałą 155 km/h (wtedy obroty silnika są prze 3000 rpm), na tempomacie, to 7-7,2 litra (4 osoby, włączona klimatyzacja, trasa ponad 2000 km na południe Europy). Ważne: tempomat podwyższa spalanie o około 0,2 do nawet 0,5 litra. Sam nie wierzyłem, ale sprawdziłem niejednokrotnie.

pełny raport Skoda Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF

autor: p69p@tlen.pl, dodano: 16.02.2014 00:41

Zimą w mieście zanim się dogrzeje palił zdecydowanie więcej, pomimo iż wyjeżdżałem z ciepłego garażu spalanie nawet o 2 litry więcej - ale jak powiedziałem na dogrzewaniu na krótkim odcinku. Niezależnie od pory roku przejazd 30 km, tzn wyjechanie z małej miejscowości i dojazd do innej spalanie rzędu 5-5,2 litra nie jest problemem, ale bez szaleństwa z prędkością. Dla mnie rewelacja. Długa trasa, z autostradą i ciśnięciem nawet do 180km/h bez zwracania uwagi na oszczędność w trybie sport spalanie 6,6L/100km. Dobry wynik. W mieście po rozgrzaniu potrafi zejść do spalania poniżej 8l/100km nawet na niedługich odcinkach, ale wymaga delikatnej nogi. Jak nie zwracamy uwagi na eko-jazdę i tak nie przekroczymy nigdy 10L/100km (tylko zimny silnik i duszenie - nie polecam). Średnio jak jeżdżę dużo po mieście i na krótkich odcinkach w mieście (do2km) spalanie wynosi 7,3 średnio na kilku tysiącach kilometrów. Podsumowując niskie spalanie w mieście, bardzo niskie na trasie, dynamiczny, fajnie się prowadzi, sztywny jak niemiec, dobrze trzyma się drogi i znakomicie prowadzi-płynie,cichy. Dobrze, że nie wybrałem tym razem diesla, terkotanie mnie już denerwuje i to wypalanie DPFa.

pełny raport Skoda Liftback 1.4 TSI

Skarbnica wiedzy o Skoda Octavia III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Skoda Octavia III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Skoda Octavia III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Skoda Octavia, oglądali także