Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E60 Touring

on - zużycie paliwa dla silnika 525 d 177KM 130kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,7
Deklaracja producenta
7,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.6

Lista raportów zużycia paliwa (44)

8,3
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Jazda w większości spokojna z delikatnym szaleństwem od czasu do czasu 10,6l na 100/km to krótkie trasy do 10 kilometrów w jedną stronę
11,3
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
7,2
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
9,0
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Automat i kombi. Felga duża. Najmniej na trasie co udało mi zejść 5.9 autostrada ale prędkość do 100km/h. Jeżdżąc po drogach krajowych średnio max komputer wyliczyl mi w okresie zimowym max 8.4, latem jezdAc ale dynamicznie 7.8, miasto zima na krótkich odcinkach ok 12l zima do 11 latem. Ogólnie tragedii niema biorąc pod uwagę masę auta 6 cyl automat buda kombi i dużą felgę. Teraz głównie miasto trochę trasy po drogach krajowych wychodzi 9.7
8,7
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Mam 525d 177km automat. Nieraz zastanawiam się nad tym co ludzie piszą. Ludzie to jest 6 garów automat ok 1700 kg wagi przecież takie auto nie spali 5l / 100 km. Ja mam idealnie wraz z książką ( instrukcja obsługi BMW ) spalanie. I trasa autostrada 6.5 najmniej co udało mi zejść. Miasto latem do 11 może nie całe i średnio wychodzi koło 8 może pod 9.
8,4
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Od kad pamiętam cały czas jeżdżę BMW w dieslu od momentu E46 2.0d po E39 2.5/3.0 diesel X5 3.0d 184 km seria 1 N47 E90 2.0d 163 km po e60 177km. BMW E46 2.0d automat 136km latem miasto wychodziło ponad 8l trasa zeszedlem do 5.5. seria 1 n47 trasa koło 5 miasto ponad 8 w manualu. E39 miałem najdłużej ale manuale czy to 525 czy 530 zużycie oscylowało 0.5 l na korzyść 525d ale trasa w granicach 6 miasta do 10 średnio wychodziło ok 8. X5 lubial paliwo ON bo w trasie najmniej wyszło 9.5 miasto i ok 14 może i więcej. E90 automat 163km średnio również w granicach 8 l duże felgi. E60 525d również automat najmniej trasa 6.5 miasto ok 10 może 11 zima i mze ciut więcej średnio wychodzi 8 l. Także cudów niema. 4 cylindry palą trochę mniej ale nie ma tej pracy 6 cyl. Trasa ale bez wariacji normalna jazda jest podobna czy do M czy N czy 6 cyl ale w mieście jak wcześniej napisałem spali więcej. Ale czy ten 1 l czy 2 l robi taka dużą różnicę ? Auta palą ile muszą a BMW aha jeszcze była 520d 163 km automat to średnio wychodziło 1 l mniej od np 525d. Ale to jednak 4 cyl. Pozdr
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Touring 525 d 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
9,0
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Niedawno zrobiłem trasę głównie w BMW im szybciej jedziesz tym mniej pali ;) średnia prędkość wg kompa 128.6 km/h trasa non stop górki i z górki wg kompa 7.6 l na 100 km. Najmniej co udało mi się zejść to 6.5 ale to nie bmw. Automat oczywiście i felga 19 wersja touring. Wszystko zależy również od ciepłego silnika w sensie rozgrzanego bo wiadomo na ssaniu czy jak to nazwać będzie wciągać. Miasto hmmm mam DPF ale w mieście auto traktowane na ds automat czyli sport. To nie wiem ile być może z 11 może 12 spieprzy. Ogólnie jeżdżąc computer oscyluje w granicy 8.4l na 100 km. Więc na buta na kombi na automat na felgi 19 mi się wydaje że i tak jest zarąbiście. Pozdr.
9,0
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Automat. Zimny silnik jazda zima krótkie dystanse nawet nie 10 km spala koło 12 dobre 12. Przy silniku nagrzanym miasto do 10 trasa nawet koło 6. Średnio przy nagrzanym silniku wyjdzie koło 8 może coiutke więcej. Najwięcej pali na tzw ssaniu
8,3
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Automat felga 19 cali.
9,5
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Kraków na odcinkach do 5 km i stanie na 2-3 światłach w tym czasie, spokojnie idzie pod 14-15 normalnie przyśpieszając, delikarniej 12-13. Mieszany cykl 8-9. Trasa 90-110 wychodzi poniżej 6, natomiast Autostrada i tempomat 140-160 wychodzi około 6-6,5, a przy około 200 już podchodzimy pod 7.5-8 więc nie ma tragedii. Całym clu jest utrzymanie auta technicznie idealnie, czyli dobry i często zmieniany olej, sprawne nie lejące turbo, sprawne, nie lejące wtryski, a najważniejsze - sprawne oba termostaty. Po zmianie termo, spalanie spadło o litr trasa, o 2 litry miasto. Automat pracuje wspaniale. Auto ma usunięty DPF i EGR, więc pali trochę mniej.
BMW Seria 5 E60 Touring