Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11

Podsumowanie 360 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
60,29 zł
3
10,6
70,07 zł
25
13,4
88,75 zł
23
11,0
72,55 zł
4
9,2
60,70 zł
8
11,9
78,84 zł
3
14,5
96,31 zł
11
16,2
107,55 zł
3
12,7
84,14 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
32,99 zł
1
Silniki Diesla BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
43,10 zł
1
6,7
44,65 zł
6
7,1
46,87 zł
95
7,4
48,91 zł
30
7,7
50,80 zł
49
7,4
49,33 zł
5
7,9
52,20 zł
25
8,2
54,49 zł
35
9,0
59,46 zł
3
11,7
77,41 zł
4
9,2
60,80 zł
16
12,3
81,56 zł
1
16,5
109,63 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (360)

9,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
6,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Auto niesamowicie elastyczne. Jest to najlepsza wersja silnikowa z benzyn dla tej budy. Wyprzedzanie daje duzo frajdy a przy tym pali nie duzo jak na te osiagi i mase 1.7t.
7,8
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
5,9
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
W sumie dość oszczędny. Średnio na kompie 6,3 L/100 km za ostatnie 10.000 km.
9,0
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 530d 245KM 180kW

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

12,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto bardzo dobrze prowadzące się i przede wszystkim świetnie wyglądające. Na dobrej feldze i m pakiecie zwraca uwagę. Łatwy dostęp do części na portalach aukcyjnych dzięki czemu można łatwo doposażyć auto lub naprawić drobne usterki. W dobrej konfi jest praktycznie wszystko co się zamarzy bez sięgania po najnowszy model. Naprawa i serwis na oryginalnych częściach wychodzi drogo, ale to już uroki BMW. Silnik zbiera się przyzwoicie. Po podkręceniu do 280-300 km zaczyna jechać jak trzeba. Bardzo wysokie spalanie w mieście na krótkich odcinkach (odcinek 5-7 km średnio 14-16 l). W trasie nie najgorzej 8,5-10 l (przy jeździe bez ścigania się). Po chip tuningu dobry substytut dla osób, które nie chcą płacić za utrzymanie 535i. Dźwięk silnika mało atrakcyjny. Do wymiany napęd pompy i rozrząd średnio między 60-100 tyś km spowodowany pierwotnie niewłaściwym użytkowaniem. Zazwyczaj 1 właściciel odpuszcza interwał wymiany oleju (BMW wymienia olej między 20, a 30 tyś km) i pałuje auto na zimnym, co zabija ten silnik. Olej 5W40 lub 5W50 (polecam Motul, Liqui Moly albo Mobil 1.), a nie żadne 5W30! Wymiana oleju co 10 tyś i silnik długo pojeździ. Inaczej z dużym prawdopodobieństwem dołączycie do grona zdziwionych, że im się silnik w 28i zatarł.
8,3
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 530d 245KM 180kW
Jeździsz jak emeryt spali poniżej 7 l Raz tak miałem tylko trasa 1000 km Słowacja Węgry prędkości 50 70 90 spalanie 6.4 Na mieście poniżej 8 nie ma co liczyć bliżej 9 Trasa od 9.5 do max 12 ale to cały czas pedał w podłodze
8,2
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
7,1
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Zużycie paliwa w dużej mierze, przy tym silniku zależny od szerokości opon. Na oponach 245/45/19 pomimo starań nie mogłem zejść poniżej 7,5 litra ( trasa 70% i 30 % miasto). Teraz po założeniu opon zimowych 225/55/17 spalanie spadło o 1 litr. Na trasie przy 140 do 160 km/h spalanie mieści się w granicach 6,3 litra. Ale uwaga opony- balony 225/55/17 bardzo zmieszają jakość prowadzenia, BMW nie jest już tak stabilne a przy szybkości 180 km/h ma już lekkie uślizgi w ostrzejszych łukach na autostradzie.
BMW Seria 5 F10-F11