Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V II

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,3
Deklaracja producenta
9,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.1

Lista raportów zużycia paliwa (165)

10,7
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
11,0
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Pali nie dużo jak na gabaryty i naped 4 x 4
10,3
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
10,0
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
wsam raz
9,9
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
W oszczędnej jeździe bardzo pomaga tempomat. Włączenie klimatyzacji nie zwiększa znacząco spalania na trasie, a w mieście o ok. 0,5 od maksymalnie 1 litra. Ogólnie najbardziej oszczędna jest prędkość ok. 80-90 km/h na piątym biegu, czyli standard, wtedy udawało się zejść do 7,8 litra - na trasie, przy 3 dorosłych osobach w pojeździe.
13,6
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
No wielkości i ciężar robią swoje (jeżdżę na gazie): Miasto 14-16l Trasa 12-14l Przeglądy w ASO w Wawie drogie taniej np. w Częstochowie zwykły 680zl, duży 1000zł. to już przystępne ceny. Tarcze i klocki na przód średniej firmy to 800zł. No i nic poza tym w tym samochodzie się nie wymienia.(tylko eksploatacyjne części)
9,4
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
mogłaby palić troche mniej
11,0
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Jak na takie auto to umówmy się że jest ok. 10 musi spalić bez względu na to czy w trasie czy w mieście. Auto się kompletnie nie psuje.
12,3
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
W automacie proponuję w miarę szybki start, potem delikatnie z pedałem. Można zaoszczędzić trochę, ale przy mocy 150 KM- silnika nie można oszukać, musi swoje dostać i tyle. Honda to nie jest samochód do jazdy żółwiej, ale też nie należy jej zbyt często kręcić na maxa. Samochód dla ludzi myślących za kierownicą.
12,3
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
W automacie proponuję w miarę szybki start, potem delikatnie z pedałem. Można zaoszczędzić trochę, ale przy mocy 150 KM- silnika nie można oszukać, musi swoje dostać i tyle. Honda to nie jest samochód do jazdy żółwiej, ale też nie należy jej zbyt często kręcić na maxa. Samochód dla ludzi myślących za kierownicą.
Honda CR-V II