Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Captur I Crossover

Podsumowanie 101 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Captur I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
41,09 zł
57
7,3
47,41 zł
10
7,1
46,56 zł
18
Silniki Benzynowe Renault Captur I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
14,52 zł
1
Silniki Diesla Renault Captur I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
34,79 zł
4
4,5
29,63 zł
7
5,2
33,80 zł
2
4,5
29,21 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (101)

6,2
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
6,6
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
7,3
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Jazda bez ECO z Wolina do Gdańska 5,8l/100 średnie dynamiczne po mieście 7,5l/100 ale na PB 98 niestety na PB 95 o litr więcej, liczyłem na mniejsze spalanie.
7,3
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
spalanie w mieście 6,5-7 autostrada 8.5 średnie wychodzi ok 7,5
6,9
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Gdyby nie wysokie spalanie na autostradach byłoby super.
8,5
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Spalanie dramat !
Dziennik kosztów dla Renault Captur I Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,7
l/100km
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,2
Liczba komentarzy: 2
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Nie jestem świeżo upieczonym kierowcą i od dnia zakupu tego auta, a kupiłam używany żeby nie stracić za dużo na wyjechaniu z salonu, myślałam jak jeździć ECO Capturkiem 0.9 TCe. Dziś jestem bardzo zadowolona z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności na stacji paliwa. Mieszkam na obrzeżach miasta i pokonuję codziennie około 50km do pracy i z powrotem, więc zdecydowałam się na montaż instalacji LPG, teraz bez problemu mieszczę się w 5.5-5.9l/100km LPG Jeżdżę zawsze używając trybu ECO i Start-Stop, brawo Renault ! Niedługo po zakupie wymieniłam olej na nowość ELF 900 FTX 0W20 wystarcza na 40tyś km i opony Michelin Cross Climate bo po co zmieniać na zimówki, mogę jeździć cały rok oszczędniej, odpadają mi kłopoty i koszty z wymianą. Mój rekord to 4.2 l/100km LPG w trasie autostradą z Poznania do Łodzi, pokonaną w nocy, jadąc 90 km/h, równo z TIRami, wykorzystując umiejętności ECO jazdy za nimi.
9,0
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Skoro samochód jest taki, to myślę, że jedynym problemem mogą być koszty ewentualnych grubych napraw. Np. części, które zużywają się w trakcie traktowania samochodu po terenowemu. Auto jest bajecznie tanie jeśli chodzi o benzynę. Ubezpieczenie...też niedrogie. Zdążyłem się zorientować też, że opony zimowe też są z różnego przedziału cenowego.
7,8
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Auto nowe, po dotarciu (obecnie ok. 2000 km). Użytkowane nieustannie w trybie Eco, staram się jeździć tak ekonomicznie jak to tylko możliwe. Trzymając się niskich obrotów, bez gwałtownych przyspieszeń, hamowanie silnikiem itd. w trasie długości 150 km, ze średnią prędkością 100 km/h udało się zejść do 6,5 l/100km.. Po mieście w korkach, z włączoną klimatyzacją należy się przygotować raczej na wynik w okolicach 10 l/100km. Szczerze mówiąc jestem zawiedziony, auto miało być ekonomiczne, a pali tyle co mój stary 16-letni gruchot.
4,7
Renault Captur I
Crossover 1.5 Energy dCi 110KM 81kW
auto na oponach wielosezonowych, spalanie na autostradzie bardzo wysokie, natomiast mieście da się zejść poniżej 5 l/100km. Czyli wszystko czego można się spodziewać z uturbionej małej jednostki
Renault Captur I Crossover