Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia I Hatchback

Podsumowanie 917 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Octavia I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
44,72 zł
18
7,7
51,05 zł
2
7,7
50,90 zł
61
7,8
52,01 zł
45
7,8
51,78 zł
78
8,0
52,83 zł
16
9,2
60,66 zł
32
12,8
84,86 zł
2
9,8
65,12 zł
9
8,7
57,52 zł
29
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Skoda Octavia I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
19,05 zł
3
9,0
25,18 zł
22
8,6
23,87 zł
16
8,4
23,42 zł
35
9,4
26,24 zł
13
10,5
29,27 zł
8
11,6
32,33 zł
2
9,6
26,64 zł
17
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Skoda Octavia I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
34,30 zł
15
5,3
35,38 zł
255
5,6
37,37 zł
32
5,4
36,09 zł
180
6,0
40,18 zł
27

Lista raportów zużycia paliwa (917)

8,8
Skoda Octavia I
Hatchback 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Przy jeździe bardzo dynamicznej, w zależności od ukształtowania terenu i ilości zakrętów spalanie może dojść do 14,5l, zwłaszcza gdy lubimy trochę autem się pobawić. najmniejsze spalanie poza miastem przy prędkościach 80 - 120 km/h jakie udało mi się osiągnąć to 5,7l przy większych staraniach 5,5l ale wtedy nie ma radości z jazdy i dynamiki silnika jakie to auto oferuje. Po mieście jadąc zgodnie z przepisami średnio wychodzi 7,8l
5,1
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
części tanie jak barszcz, tylko lać i jechać
5,9
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 101KM 74kW
4,8
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Koszty utrzymania bardzo niskie, zawieszenie przednie na wahaczu, koszt jednego ok 150zł. Wymiana filtrów wraz z olejem ok. 200zł. Klocki, tarcze, bębny, opony, wszystko bardzo popularne stosowane w różnych autach, również dobrze dostępne i tanie. Z droższych rzeczy to na pewno wymiana rozrządu jak pisałem oraz wymiana koła dwumasowego 1300-1500zł. Wszystkie ceny które podaję, są za części renomowanych firm, bardzo dobrej jakości. Bosh, TRW, Lemforder, Sachs, Moonroe.
7,7
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Moja skoda spali ile jej wleje. Jak założyłem gaz moja noga stała się cięższa, na samej benzynie auto paliło około 8 litrów, na gazie średnio 10 litrów ale zmiana biegu przy 4 tyś. obrotów (co se bede żałował przy takiej cenie gazu, a auto od razu daje więcej frajdy z jazdy).
11,3
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Max. 13 uzyskiwane w warszawskich korkach z włączoną klimatyzacją. Minimalne średnie 11 to głównie trasy przy prędkościach 110-120km/h. Minimalne 10 to jakaś bardzo spokojna jazda po drogach krajowych. Instalacja II generacji - z mieszalnikiem i emulatorem lambdy. Na IV generacji spalanie powinno wyjść znacznie lepiej. Silnik umiarkowanie dynamiczny (osiem zaworów ciągnie względnie nisko, ale brakuje mocniejszej góry). Poza paliwem pali również olej - trzeba na to uważać (1L/1000km to nie jest wcale rzadki przypadek). Poza tym - jak to Skoda z początku wieku - wygoda umiarkowana (krótkie siedziska), twarde fotele (po lifcie nieco lepiej), niemiłosierny hałas przy większych prędkościach (właściwie to powyżej 110km/h), tylna kanapa dla DWÓCH dorosłych osób (we trzy jest ciasno) - samochód raczej do miasta i na krótkie trasy (nie to, żebyśmy nie byli nim w Chorwacji, ale komfortowa to podróż nie była :) - za to bagażnik ogromny! We wnętrzu strasznie badziewne podnośniki szyb. Mechanizm wycieraczek wymieniałem dwa razy - woda się po nim leje i w końcu się zaciera, pomimo gumowych osłonek. Zawieszenie za to jest pancerne, dostępne tabuny zamienników wszelkiej maści no i konstrukcja prosta jak budowa parasola. Po latach czasem siadają czujniki (położenia wału, wałka rozrządu, sonda lambda). W innym komentarzu podaję dane dla benzyny.
8,8
Skoda Octavia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Max. 12 uzyskiwane w warszawskich korkach z włączoną klimatyzacją. Minimalne średnie 7.7 uzyskane na trasie S8 (Bełchatów - Warszawa) przy prędkościach 110-120km/h. Minimalne 6.8 wieczorny przejazd przez luźne miasto (Okęcie-Piaseczno, zielona fala, część po obwodnicy itp.). Silnik umiarkowanie dynamiczny (osiem zaworów ciągnie względnie nisko, ale brakuje mocniejszej góry). Poza paliwem pali również olej - trzeba na to uważać (1L/1000km to nie jest wcale rzadki przypadek). Poza tym - jak to Skoda z początku wieku - wygoda umiarkowana (krótkie siedziska), twarde fotele (po lifcie nieco lepiej), niemiłosierny hałas przy większych prędkościach (właściwie to powyżej 110km/h), tylna kanapa dla DWÓCH dorosłych osób (we trzy jest ciasno) - samochód raczej do miasta i na krótkie trasy (nie to, żebyśmy nie byli nim w Chorwacji, ale komfortowa to podróż nie była :) - za to bagażnik ogromny! We wnętrzu strasznie badziewne podnośniki szyb. Mechanizm wycieraczek wymieniałem dwa razy - woda się po nim leje i w końcu się zaciera, pomimo gumowych osłonek. Zawieszenie za to jest pancerne, dostępne tabuny zamienników wszelkiej maści no i konstrukcja prosta jak budowa parasola. Po latach czasem siadają czujniki (położenia wału, wałka rozrządu, sonda lambda). W innym komentarzu podaję dane dla lpg.
12,0
Skoda Octavia I
Hatchback 1.8 T 180KM 132kW
Instalacja BRC SEQUENT chodzi idealnie. Przejechane 35 tys km. Pali 13-14 gazu przy dynamicznej jeździe 50/50 miasto-trasa.
6,1
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 101KM 74kW
Autko na krótszych odcinkach spala około 7 l w cyklu mieszanym, za to w trasie przy umiarkowanej jeździe podejrzewam ok. 5.5 litra, wakacje może pokażą :-)
8,0
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 75KM 55kW
Skoda Octavia I Hatchback