Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Volkswagen Caravelle T4 Transporter - Zużycie paliwa

Volkswagen
Caravelle
T4
Transporter
Wybierz
silnik
Volkswagen

Volkswagen

Zmień markę
Caravelle

Caravelle

Zmień model
lista silników Volkswagen Caravelle T4 Transporter
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 257 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Volkswagen Caravelle T4 Transporter

produkowany od
do
roku
,

Silniki benzynowe Volkswagen Caravelle T4 Transporter

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
9,9
12,9
1 / 2
49,1 zł
23,6 zł
 
11,5
13,5
8 / 8
57,1 zł
24,7 zł
 
14,6
14,9
3 / 4
72,5 zł
27,3 zł
 
11,8
15,6
3 / 3
58,6 zł
28,6 zł
 
-
-
- / -
-
-
 
14,7
18,7
1 / 1
73,0 zł
34,3 zł
 

Silniki Diesla Volkswagen Caravelle T4 Transporter

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
ON
 
ON
7,7
12
36,0 zł
 
7,9
53
36,9 zł
 
8,7
24
40,6 zł
 
8,4
39
39,2 zł
 
8,4
7
39,2 zł
 
8,0
79
37,4 zł
 
7,4
9
34,6 zł
 
Filtr

Lista 257 raportów spalania

ON
9,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.01.2013 przez

wszystko zależy od nogi :) mój busik cały czas jest załadowany ok 1000kg przy takim ładunku spokojnej jeździe po drogach trójmiata spalanie wychodzi ok 6,5l/100km, dynamiczna jazda ( 60 kM za dużo nie pozwala :) ) po mieście trzeba sie liczyć ze spalaniem ok 8 l/100km, a jakby ktoś chciał ciągnąć ciężką przyczepę to musi sie liczyć z 13,5 ,wszystko od ładunku ile było na przyczepie to tylko ja wiem :), jedno wiem że będę moim busikiem jeździł tak długo jak tylko pozwoli, a ma juz ponad 550 000km, nie groźne mrozy czy coś innego, jak jest sprawny akumulator, swiece żarowe, musi zapalić za pierwszym razem, to jest po prostu vw T4, olej ... od wymiany do wymiany nie wiem co to dolewki a cały czas jeżdżę na oleju przeznaczonym do samochodów dostawczych, ciężarowych o wydłużonym okresie wymiany, jak dbasz tak masz :) szkoda że już takich dobrych aut nie produkują, pozdrawiam wszystkich czytających życząc szerokiej drogi, taniego paliwa :)

więcej »
ON
6,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 08.08.2011 przez

W zależności od stylu jazdy i ładunku jaki dźwiga potrafi spalać od 5,7 (jadąc do stówki pusto) do 8,5-9 litrów z ponad tonowym ładunkiem, zimą itp... Jedyny mankament to wiatr: wysokie czoło samochodu sprawia że jazda pod wiatr okupiona jest sporym spalaniem dochodzącym do 8,5 litra na 100 (puste auto i spokojna jazda). Kilka razy zaliczył spore trasy w Europę zachodnią. Do Francji pusty, z powrotem 1400kg ładunku. Średnie spalanie 6,6L na 100 !! a przez ok 1/4 trasy chodziła klima. Solo leciał do 130km/h, z ładunkiem 100-110km/h. Zatem wynik spalania rewelacyjny. Nowoczesne wysilone diesle w osobówkach więcej potrafią wyżłopać.

więcej »
ON
6,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 11.12.2008 przez

Nie ma lepszego auta!!!!!!!! Chciałem zaczac od tego ze do baka wchodzi 90l to pewne ale nie miałem wiecej czasu stac i czekac az osiadzie piana koło 95 l weszłoby. Mam T4 cieżarową. Nie zamieniłbym za nic tego auta 206 tysiecy i auto chodzi ja nowe bez zastrzezen, o kazdej porze dnia i nocy te auto jest w stanie jechac gdziekolwiek, wystarczy zeby kierowcy sie zmieniali a jemu nic nie bedzie nawet po 3 tysiacach bez przerwy, raz miałem taka trase. Takie auto zasługuje na okreslenie bardzo dobre. Auto ma jezdzic, ono ma zarabiac na siebie, a czy brudne czy czyste, wazne zeby to co sie obraca było dobre.

więcej »
ON
6,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 11.12.2008 przez

Nie ma lepszego auta!!!!!!!! Chciałem zaczac od tego ze do baka wchodzi 90l to pewne ale nie miałem wiecej czasu stac i czekac az osiadzie piana koło 95 l weszłoby. Mam T4 cieżarową. Nie zamieniłbym za nic tego auta 206 tysiecy i auto chodzi ja nowe bez zastrzezen, o kazdej porze dnia i nocy te auto jest w stanie jechac gdziekolwiek, wystarczy zeby kierowcy sie zmieniali a jemu nic nie bedzie nawet po 3 tysiacach bez przerwy, raz miałem taka trase. Takie auto zasługuje na okreslenie bardzo dobre. Auto ma jezdzic, ono ma zarabiac na siebie, a czy brudne czy czyste, wazne zeby to co sie obraca było dobre.

więcej »
ON
7,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.11.2012 przez

W trasie 6 l/100 km, miasto max. 8 l/100 km, cykl mieszany 7 l/100 km. Przy bardzo ekonomicznej jeździe można zejśc poniżej 6 l. Części tanie, samochód prosty w naprawie, niestety nie każdy mechanik chce naprawiać poważniejsze sprawy (np. wymiana rozrządu lub sprzęgła) ze względu na trudny dostep do niektórych częsci). Serwis olejowy + filtry ok. 300 złotych, komplet świec żarowych 400 złotych, , wymiana paska klinowego + napinacze 250 złotych.

więcej »
ON
8,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.02.2008 przez

Nie wiem jak trzeba jeżdzić żeby przekroczyć 10l/100km Ja spaliłem tyle załadowanym autem z 3 metrową zaaładowaną przyczepą .Najmniej na trasie na wakacje cztery osoby dużo autostrady prędkośc ok 100-110 km/h 7,2 l/100km.Normalnie jeżdze głównie w mieście 8 - 9l w zimie. Istotny jest zasięg do baku wchodzi 100l (pod korek)i na trasie spokojnie można 1100-1200km przejechać a w baku bedzie jeszcze 10 l litrów.

więcej »
ON
7,2
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 21.05.2012 przez

Kolejna zaleta. Nie ładuje dużo, większość na pusto auto w mieście pali mi ok 7-8 w zalezności jak się przyciśnie można spokojnie 7 i można 8 na trasie schodzi poniżej 7 oczywiście jak nie szalejemy, jak na auto takich gabarytów i niezapominając o pojemności 2,5 wynik jest bardzo dobry. Byle jakie osobówki palą tyle samo i dużo więcej. Części ogólnie tanie co do dostępności jest wszystko.

więcej »
ON
8,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 09.01.2011 przez

Mam T4 z przebiegiem 350tys. i brak zastrzezeń do tego auta , przy mrozach -15 normalnie odpalam i jade , momęt obrotowy 2.5TDi na poziomie 260n pozwala bardzo łatwo wyprzedzać nawet na 5 biegu ,generalnie auto jest nie do zdrarcia w poruwnaniu do konkurencji (transit,vito) , pomimo ze jest to narzędzie pracy to można się wnim zakochać ;>

więcej »
ON
7,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 24.02.2009 przez

Bardzo ekonomiczne auto przy jeżdzie bez ładunku. Z ładunkiem spalanie znacznie rośnie nawet do 12l/100km. Jak na 60KM motor radzi sobie bardzo dobrze. Niema problemów z uruchamianiem przy niskich temp.nawet przy -25. Ogólnie auto bezawaryjne przy przebiegu 360tys. auto nadal sprawuje sie świetnie i jest bezawaryjne

więcej »
ON
7,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 15.02.2013 przez

Dla mnie rewelacja. Cena zakupu wyższa niż konkurencji, ale oczywiście warto. Silnik bardzo oszczędny! Mi pali ok 7 litrów! Ceny części są śmieszne, a dostęp do nich bardzo powszechny . Mechanicy uwielbiają go naprawiać - prosta, logiczna konstrukcja. Wystarczy dbać.

więcej »