Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Golf III Hatchback

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 75KM 55kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,2
Deklaracja producenta
6,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.1

Lista raportów zużycia paliwa (189)

8,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
5,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
6l/100, płyny
6,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
Części tanie jak barszcz, chłodnica = 100 zł, termostat = 25 zł, rozrząd z wymianą = 300-350 zł
5,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
Ekonomia na szóstkę z plusem. Spalanie bardzo niskie, podkręcony do 95KM silnik nie przekracza 7/100, w trasie 5. Częsci za grosze, większość napraw jest bardzo prosta i można je robić samemu, a koszt wymiany rozrządu to ok. 180 zł za części + robocizna.
5,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
Kupiłem go jak zdałem prawko. Jak na 75KM to ma nawet niezłe przyśpieszenie, dlatego że skrzynia ma krótkie przełożenia. Jeżdze nim sporo, staram się dynamicznie i udało mi się zejść do 5.0l/100km przy 110km/h Mały, zwinny samochód, polecam dla osób lubiących spokojną jazdę, no i oczywiście oszczędną :)
6,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
7,7
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
Nie wiem jak inni to robią ale u mnie spalanie golfa to od 6,5-9 l/ 100km. Ze spalania nie jestem zadowolony, nie mam ciężkiej nogi, ale niestety w cyklu mieszanym, dzieci do szkoły i powrót na dom(11+11km) to ok. 7,5l/100km. Nie udało mi się zejść poniżej 6l/100km nawet na trasie Lublin-Warszawa. Ogólnie na auto nie ma co nażekać bo się nie psuje tylko są koszty eksploatacyjne typu rozrząd, oleje, klocki hamulcowe, filtry czy łożyska. Wymieniałem w nim tylko to co się zużywało. Zawieszenie to duży plus. Pracowałem jako listonosz i codziennie się tłukłem po wsiach polnymi drogami i zawieszenie naprawiałem tylko 1 raz przez 3 lata, dla porównania jeździłem również fordem escortem 1,8D i zawieszenie wymieniałem co pół roku. Samochód raczej bezawaryjny bez elektroniki, palił w każdą zimę- aby akumulator przekręcił i auto odpalało od strzała nawet przy -25^C. Środek raczej wygodny, ale to wszystko wewnątrz to takie toporne i bezmyślnie zaprojektowane-tak jak by 2 różne osoby projektowały wnętrze. Części raczej tanie i wiele rzeczy można zrobić samemu aby mieś tylko czas i porządne klucze. Co do minusów to niestety korozja tylnej wielka bolączka golfa, oprucz tego to jeszcze progi i przednie błotniki szybko korodują-niestety trzeba w porę naprawiać bo później nie ma już do czego części przyspawać, również często przednie drzwi rdza zjada. Auto dość wysokie i ciężkie więc w zimię wszystkie zaspy można pokonać jak ktoś nie przeceni swoich możliwości. Bolączką jest również elektryka, często kostki stacyjki padają, czy 4 stopniowy włącznik wentylatora, czy sam wentylator nawiewu, a jak ktoś ma z elektrycznymi szybami to pożal się Boże- tak się opuszczają i podnoszą jak by chciały a nie mogły. Sylwetka auta zgrabna. Ja swoim dojeździłem do 370 000km i go sprzedałęm gdyż uznałem że trzeba w niego już zbyt dużo zainwestować aby dalej jeździć i zakupiłem Opla Corsę 1,7D- jak dłużej pojeżdżę to dodam opinie ale póki co to miło mnie zaskoczyła ze spalaniem, ale to w innym dziale swego czasu napiszę.
5,3
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
6,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
nie jest to tdi ale 7L nigdy nie przekroczyłem, minimalne spalanie to 5L, jak na 75km dość ładnie się zbiera tzn. myślałem że będzie gorzej
7,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
Volkswagen Golf III Hatchback