Szukaj

Najnowsze raporty Volvo 850

11,9
Volvo 850
Sedan 2.5 20V 170KM 125kW
No cóż... jeśli trafimy trupa to będzie potrzebny duży worek pieniędzy, żeby go doprowadzić do stanu używalności. Ja przez ponad pół roku włożyłem blisko 3tys. natomiast chce mieć wszystko zrobione na tip top. Tak, że jak trzeba będzie to wsiądę i pojadę na drugi koniec kraju bez myślenia o tym czy auto da radę czy nie. Części są droższe ale wymienia się je 2 czy 3 razy rzadziej niż u konkurencji. Tuleje tylnej belki kosztują od 200-400 za sztukę. Wymienia się je raz na 15 lat? Spalanie też jest na odpowiednim poziomie. 2.5 170KM i 1400kg wagi musi swoje spalić. Jeśli dla kogoś te 12-14l przeraża to niech sobie odpuści. Ja mam założoną sekwencję i spala mi 13.5/100 w cyklu mieszanym. Po mieście i poza. Przy obecnych cenach paliwa wychodzi tak jakby palił 5l benzyny. Mi to nie przeszkadza ;)
10,2
Volvo 850
Sedan 2.5 10V 144KM 106kW
Wszystko zależy od tego, czego się oczekuje. To nie jest samochód dla skąpca, albo po prostu dla kogoś, kogo nie stać na samochód. Spalanie poniżej 10 l nie zejdzie. W długiej spokojnej trasie poza miastem średnia oczywiście będzie nieco mniejsza, ale w mieście się wyrówna, nawet do 12 l (przy ostrzejszej jeździe, albo w zimie). Ten silnik potrzebuje paliwa. Odwdzięcza się, ale wymaga. Silnik potrzebuje niemal 6 litrów oleju i, w zależności od stanu i przebiegu, potrafi go trochę wchłonąć w ciągu roku. Drogie ubezpieczenie. Samochód jest bardzo trwały, na pewno nie należy do awaryjnych, ale niektóre naprawy mogą być drogie, dlatego, że wymagają wiedzy. Na Śląsku jest ledwie kilka warsztatów, którym można powierzyć bardziej skomplikowane naprawy. To nie jest golf... Tego samochodu nie naprawia się spawarką, taśmą monterską i trytytką. On wtedy umiera bardzo szybko - widziałem takie.
15,4
Volvo 850
Sedan 2.3 T5 225KM 165kW
Auto zdrowe, na hamowni 226 KM i 294 Nm benzyna, 201 KM 294 Nm gaz. Spalanie w warunkach miejskich w Warszawie od 15 litrów gazu w zwyż nawet do 20. Co ciekawe dynamiczna jazda wcale nie oznacza dużo większego spalania w stosunku do szarpanej jazdy w korkach które podbijają spalanie masakrycznie. Zdecydowanie nie lubi miasta choćby ze względu na promień zawracania, natomiast w trasie mistrz, wyprzedzanie bajka, spalanie przy średnio-dynamicznej jeździe w jedynej trasie jaką się udało przejechać autem to 13,2 l/100 km gazu, włącznie z delikatnym upalaniem na lotnisku. Generalnie dobrze znosi gaz.
11,0
Volvo 850
Kombi 2.0 10V 126KM 93kW
Każde auto ma swoje minusy, trzeba to po prostu zaakceptować. Volvo 850 jest tanie, komfortowe i trwałe, super blacha, skrzynia manualna, fotele bajka. Silnik 2.0 10v wcale nie taki muł, brzmi naprawdę super. Auto ma duszę i wolę dołożyć do części do Volvo niż pchać w starego badziewia bez wyrazu i zero komfortu.
11,2
Volvo 850
Sedan 2.5 20V 170KM 125kW
Super auto! Spalanie wynagradza wyposażeniem, prowadzeniem i bezawaryjnością. Spalanie w moim przypadku duże bo automat i zwykle krótkie trasy po mieście. Szybko się nagrzewa i zaraz cieplutko w środku. Polecam autko
11,2
Volvo 850
Sedan 2.5 20V 170KM 125kW
Super auto! Spalanie wynagradza wyposażeniem, prowadzeniem i bezawaryjnością. Spalanie w moim przypadku duże bo automat i zwykle krótkie trasy po mieście. Szybko się nagrzewa i zaraz cieplutko w środku. Polecam autko

Usterki Volvo 850

Liczba wpisów: 11

Volvo 850 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,8
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Po naprawieniu wszystkich zaniedbań poprzednich właścicieli auto staje się niemal bezawaryjne, przez 3 lata wymieniłem część uszczelnień silnika, oraz regenerowałem cieknącą pompę paliwa. Poza tym jedynym mankamentem jest wspomniana wcześniej dwumasa.
11,5
Volvo 850
Kombi 2.5 10V 144KM 106kW
Ogólnie jak na wielkość auta, pojemność silnika i moją niezbyt ekonomiczną jazdę spalanie uważam za całkiem przyzwoite. W długiej trasie przy prędkościach 70-80 km/h da się zejść do około 8 litrów, jednak jest to trudny wyczyn :)
9,2
Volvo 850
Kombi 2.0 143KM 105kW
Koszty (pomijając paliwo) są nie najmniejsze. Części są droższe niż większość europejskich konkurentów. Jeżeli jednak zaliczyć Volvo do marek premium to już nie jest tak źle. Dla uzmysłowienia poziomu to części są droższe niż do francuzów i tańsze niż VW/Audi. Rekompensuje to cena ubezpieczenia. Volvo uchodzi za markę dla spokojnych ludzi i nie cieszy się popularnością wśród amatorów cudzej własności, więc i ceny składek są akceptowalne. Odradzam drogie ASO.
7,5
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Bardzo dobry wynik spalania w relacji do wielkości auta, stylu jazdy i osiągów. Jeśli chodzi o części - możnaby napisać o tym niezłą książkę, po nabraniu odpowiedniego know-how ceny które płacimy nie zabijają. Ze względu na małą ilość tych aut zdecydowanie mniejsza oferta godnych polecenia zamienników niż do aut niemieckich. Z pewnością nie jest to samochód tani w utrzymaniu.
Volvo 850