Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo S80 I

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 24V T6 272KM 200kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,5
Deklaracja producenta
11,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
17.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.1
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.8 24V T6 272KM 200kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
17,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
17.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.3

Lista raportów zużycia paliwa (26)

11,3
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
16,5
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
12.9l najniższe średnie spalanie w cyklu mieszanym jakie uzyskałem - 52% trasa i 48% miasto. Najwyższe spalanie to jazda w korkach i mocniejsze depnięcia przy każdej okazji. 7.6l wynik uzyskany poza miastem przy zerowym ruchu i stałej prędkości licznikowej 100 km/h, hamowanie silnikiem, tylko ja na pokładzie, klimatyzacja wyłączona. Typowe średnie spalanie oscyluje w granicach 13,5l na setkę. Lepiej tym autem nie wyjeżdżać na miasto w godzinach szczytu :) Gdyby nie skrzynia Geartronic to i spalanie i osiągi były by lepsze. Ogromny minus za brak napędu na 4 koła, kontrola trakcji sobie nie radzi. Następne auto? S80 T6 AWD drugiej generacji! :)
10,7
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
Auto komfortowe - spalanie adekwatne do mocy i gabarytów, na trasie należy pameitac aby otrzymywać stałe obroty - na tempomacie na autostradach spali zawsze okolo 1,5-2 litrów wiecej. Najmniejsze spalanie przy trasie na średnich dystansach to prędkość około 120-130km/h, możną spokojnie zejść na wynik 9 litrów przy włączonej klimatyzacji, najwięcej pali przy prędkościach 85-90 km/h na tempomacie, gdyz silnik pracuje często na "bypass" i wtedy spalanie np trasa Wałbrzych - Zielona Góra to wynik 11L, Natomiast w miescie polecam jazde na manualnej zmianie biegów i utrzymywanie obrotów pomiedzy 1800-2200obr/min - tak wiem nie po to jest automat aby wachlowac - to jest informacja dla tych co chca mało spalic. Ja jestem w pelni zadowolony z jego spalania - teoretycznie służy mi tylko jako holownik do przyczepy kempingowej (1400kg - 6,5m długa) = spalanie sednie na poziomie 16 litrów - na trasach i na autostradach spokojnie można zejść na 13,5-14L - auto wyśmienicie nadaje się na holownik.
12,8
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
12,5
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
coś za coś
14,5
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
12,6
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
W trasie nie na autostradzie okolo 12 l. LPG w mieście trochę gorzej bo od 17-23 l. LPG zależy od nogi kierowcy
15,0
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
Spalanie w tym aucie to porażka. Wszystko przez wysprzęglającą skrzynię (przy odpuszczeniu gazu do 80 km/h skrzynia wysprzęgla, co powoduje że silnik nadal spala benzynę, gdyby nie było wysprzęglania spalałby 0 litrów) tylko 4 przełożenia w automacie, przez co przy prędkościach powyżej 130 spalanie wyraźnie wzrasta, przy 160 km/h ma już 3 000 rpm no i dwie turbiny wiadomo: turbo pije turbo żyje. Mam też A8 4.2 ´98 z 5 przełożeniami bez wysprzęglającego automata i wolnossące V8 oczywiście, to pali nawet 9.5 do 11 w trasie, w mieście 16 nie przekroczy. Kupując Volvo myślałem że będzie ekonomiczniejsze, ale niestety zawiodłem się
16,6
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
Przez wysprzęglającą skrzynię która ma tylko 4 przełożenia nie da się pojechać w zasadzie ekonomicznie. Przy 140 km/h są już 3 000 rpm na czwórce, to mówi samo za siebie.....
13,7
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
Volvo S80 I