Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW 1995-2000

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 1995 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,7
~ms
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Samochód ogólnie przeciętny gdyby nie słynny napęd na cztery buty. Silnik fajnie pracuje, przy głośnym wydechu wydaje z siebie przyjemne dźwięki, co jednak na dalszą trasę potrafi być uciążliwe. Po układzie napędowym spodziewałem się czegoś więcej, tymczasem auto na śniegu i ciasnych mokrych zakrętach jest bardzo podsterowne a próba wyprowadzenia go gazem kończy się w większości tylko pogłębieniem zjawiska. Do 1997 roku napędy trwałe, po 1999 trzeba uważać na sprzęgło visco, które lubi się posypać (dostępne tylko OE- 2700 zł). W zimie raczej nic go nie zaskoczy, czy to lód czy zaspy, zawsze da radę. Koszty napraw trochę wyższe niż w \"normalnych\" japończykach za sprawą nietuzinkowych rozwiązań, choć części eksploatacyjne na podobnym poziomie. Wyciszenie przeciętne, dla czterech dorosłych osób ciasnawo. Warto poznać samochód na własnej skórze, jednak nie ma to to nic wspólnego z wersjami turbo. Spokojnie auto dla spokojnego starszego pana.
4,4
~Andrzej
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Bardzo dobre auto. Jeśli egzemplarz jest w bardzo dobrym stanie to za 15k PLN z nową instalacją LPG mamy auto, którym się po prostu chce jeździć.
4,7
~Ernest
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Takiego auta szukałem , napęd 4x4 i silnik boxser dla tego zestawu kupuje się subaru , a do tego niezawodne i świetnie trzyma się drogi.
Åšrednie spalanie dla Subaru Impreza I Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW 1995-2000
9,8
l/100 km
11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Impreza to samochód z napędem na cztery koła, stałym. Jeśli ktoś hamuje przed zakrętami, hamuje na prostej podczas wymijania, w ogóle wymienia klocki hamulcowe co 10 000km to to nie jest auto dla was. Szukacie ekonomicznego auta którego spalanie nie przekroczy 7l/100km to nie pchajcie się na Imprezę której nie zrobiono jej dla was. Jeśli jednak cenisz bezpieczeństwo jazdy, pełna kontrolę w każdej sytuacji i niezawodność a do tego lubisz uczucie jakie towarzyszy przeciętnemu śmiertelnikowi podczas urzywania przedmiotów tak bardzo zbliżonych do doskonałości jak to tylko możliwe to spalanie wyższe o 2l/100km powyżej przeciętnej w klasie nie będzie dla was problemem. Pozdrawiam.
11,8
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Samochód ma stały napęd na wszystkie łapy, klimatyzację, dwulitrowy silnik, a pali dokładnie tyle samo, co mój poprzedni Polonez 1.6GSi. Możliwe, że inne pojazdy tej klasy spaliłyby dwa litry mniej... czyli zaoszczędziłbym cztery złote, rewelacja. A co z przyjemnością z jazdy? Żadna przednionapędówka nie da tyle frajdy na wyjściu z szybkiego zakrętu, najlepiej na luźnej nawierzchni.
12,0
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Nie ma siły. Dzisiaj sprawdzałem spalanie na Pb i mi wyszło 12 z groszem a nie męczyłem go za bardzo, a gazu około 15 bo mi po prostu brakuje mocy i żeby w miarę sprawnie jechać trzeba go kręcić.
Subaru Impreza I Kombi