Szukaj

Informacje o Subaru Outback IV Crossover

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 1995, model typu crossover (segment I). Łącząc właściwości średnich rozmiarów rodzinnego kombi oraz SUV-a, Subaru Outback jest zaliczany do samochodów typu SUW (Sports Utlility Wagon). Auto oparte jest na modelu Legacy kombi, od którego odróżnia się wyższym prześwitem, osłoną podwozia, a także innymi elementami, które stanowią przystosowanie do jazdy po bezdrożach. Do roku 2009 sprzedawany był jako Legacy Outback, od tego czasu oferowany jest pod własną nazwą Outback. Piąta generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2015. Dostępny w latach 1994-2011 model Outback Sport był całkowicie odrębnym modelem – wariantem kombi Subaru Imprezy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz

Subaru Outback IV Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Długość 4775 mm
Szerokość 1820 mm
Wysokość 1605 mm
Rozstaw osi 2745 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Prześwit 200 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1726 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 526 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1090 mm
Wysokość bagażnika 815 mm
Szerokość bagażnika 1410 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1070 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2050 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,5
~Mariusz
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Dwie ważne zalety Subaru : 1. To SUBARU - made in Japan 2. Silnik + napęd na 4 łapy I wady. Być może gdybym nie miał doświadczenia z innymi autami w życiu nie pomyslałbym , że Subaru może mieć wady 1. Brak ksenonów AFL - w nocy przy dynamicznej jeździe widzisz na światłach mijania tylko 100m do przodu. Nie trudno sobie obliczyć w ile przejedziesz i masz czasu na reakcje przy prędkości 100km/h a nie zawsze możesz używać świateł drogowych (długich) 2. Lusterka nie są fotochromatyczne - boli jazda w nocy 3. Tylk szyba kierowcy jest opuszczana i zamykana przy 1 naciśnięciu - i to dość szybko - szyba chodzi jak gilotyna 4. Brak podświetlenia otworów wentylatora 5. Brak delikatnego podświetlenia na nogi - w nocy jak coś spadnie na podłoge to ... 6. Beznadziejna obsługa telefonu - koszmar ! Oczywiście + jest więcej i to przeważyło za zakupem ale to są rzeczy , które bolą mnie osobiście. kolejna rzecz jaką otrzymujesz kupując Subaru to prestiż i co dla mnie było szczgólnie miłym zaskoczeniem to pozdrowienia wlaścicieli tych aut - stwarza to nie samowitą atmosferę i czujesz, że nie jesteś burakiem z BMW tylko kimś wyjątkowym...
4,6
~inz.golos
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Zajebiste auto, tnie jak przecinak. Ciche, pojemne, tanie, nie kradną, Jedyne pierdoly co bym chciał to łapa ręcznego, żeby o pasy kierowcy i pasażera krzyczało z tego samego miejsca, skrzynia z przelozeniami choć te łopatki robią robotę, tylko 3.6 i lpg i wersja EU. Najlepiej przedlift na 1 wałku bez TMPS i drugi komplet kół na przekładkę.Nie zapamiętuje czy włączałes Cruise jak w moździe zawsze czeba klikać. Jedyne co mi się zepsuło to pilot kluczyka nie unia naprawić w Krakowie
4,8
~Kris
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
Na minus wygląd zwłaszcza z tyłu, przedliftowa kiera design, brak manualnego ręcznego, wymiana żarówek i świec. Na plus wyciszenie, napęd, Ilość miejsca, standard wyposażenia, nawiew. Neutralnie oceniam cvt, widocznosc. Nie jest auto sportowe a rodzinne, uwaga na legacy 2.0 muł dramatyczny, pod lpg tylko 2.5 przedlift sohc. Zawieszenie dosyć sztywne. Szukać koniecznie europejczyka. Polecam osobom lubiacym wyjazdu w góry.
Średnie spalanie dla Subaru Outback IV Crossover
8,1 – 11,0
l/100 km
6,8
l/100 km
12,6 – 13,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,7
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Najlepsze subaru, już takich nie będzie. Duża benzyna H6 3.6 połączona z gazem daje duże oszczędności. Bardzo wytrzymała skrzynia olejowa i silnik, przebieg 750000 km na LPG to naprawdę żaden problem, instalacja serwisowana co 15000km i praktycznie nie trzeba regulować zaworów ale warto raz na 150000 to zweryfikować. Silnik fenomenalnie wspołpracuje z gazem pod warunkiem serwisu u zdolnego gazownika. Serwisowo auto nie jest drogie jak by się mogło wydawać, nie stwarza żadnych problemów praktycznie tylko eksploatacja klocki tarcze olej i jazda. Raz na 350-450tkm jakieś szczotki czy łożysko. Auto z tych co dostają w rodzinie dożywotkę. Polecam naprawdę super czołg szczególnie te USA i do tego są dużo mniej podatne na korozję w stosunku do japońskich.
7,5
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
To moje drugie juz Subaru z 2.5 wolnossacym. Po zmianach konstrukcji silnika i dodaniu CVT w polaczeniu z tempomatem i trybem manualnym na manetkach mozna sie zachwycic gamą opcji jazdy od przyjemnej zrywnej dynamiki z mrukiem boxera do ekonomicznego zeglowania na emeryta. A do tego komfort zawieszenia ze stałym 4x4 i wysokim przeswitem w terenowej zabawie - wspaniala swoboda. Nie potrafie byc obiektywny :-) Pomiary odcinkowe parokilometrowej jazdy po plaskiej nizinie i asfalcie z tempomatem typowymi predkosciami: 50km/h:=5.9L/100km 90:=6.8 100:=7.2 110:=7.5 140:=8.6
6,4
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Bardzo oszczędne auto, przy normalnej/pół dynamicznej jeździe więcej niż 7.4l/100km nie zauważyłem. Spokojnie można zejść na dłuższych trasach poniżej 6 (a nawet poniżej 5 - dla emerytów/masochistów). Komputer zawyża o jakieś pół litra, podałem rzeczywiste spalanie. Przy tych osiągach (auto zachowuje się żwawiej niż by miało 150KM, w końcu to japońskie konie, a nie niemieckie) oraz stałym napędem na wszystkie koła totalna rewelacja! Uwaga! W korkach (<20km/h przez więcej niż 1h) mocno żłopie, zjechało mi koło 11-12l, ale to norma do poruszania się 1-ka/2-ka.
Subaru Outback IV Crossover