Szukaj

Informacje o Toyota Land Cruiser V 4.5D V8 235KM 173kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiut piątej generacji Toyoty Land Cruiser miał miejsce w czasie Salonu Samochodowego w Tokio w roku 2007. Stylistycznie samochód oferowany jako Toyota Land Cruiser V8 jest naturalną kontynuacją poprzedniej Serii. Pod względem konstrukcyjnym natomiast, Seria 200 także jest po części oparta na swym poprzedniku, aczkolwiek jej modele mają większe rozmiary i wyposażone są w wiele nowych technologii. W niektórych krajach Ameryki Południowej model sprzedawany jest jako Roraima, na rynku północnoamerykańskim natomiast pod marką Lexus GX 570.
czytaj więcej
Powagosław
Motoryzacyjna ikona. Dziś Land Cruiser to bestia w terenie, na której zbudowano luksusową limuzynę. Definitywne tak dla tego dzieła japońskich rąk. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak to się mówi - „klasyka się nie tyka”. Wszyscy Land Cruisera znamy i lubimy, tylko dlaczego nowy model wygląda jak koreańska pseudoterenówka? Gdyby nie to, można by się zakochać. ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 4461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 235 KM (173 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 615 Nm przy 1600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
5,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Średnie spalanie dla Toyota Land Cruiser V 4.5D V8 235KM 173kW 2007-2010
15,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,0
Toyota Land Cruiser V
Terenowy 4.5D V8 235KM 173kW
Witam wszystkich przyszłych właścicieli Toyoty LC200. Posiadałem ten samochód 3 lata, zrobiłem nim kilkanaście tys km. Lecz najbardziej się cieszyłem gdy sprzedałem ten samochód. Ten silnik d4d nie ma nic wspólnego z niezawodniscia Toyoty. Salon Polska niespełna 200tys km, i już silnik zaczął się psuć, pompa wtryski czujniki .... masakra. Za 3 lata użytkowania wydałem na naprawy ponad 30tys zł. Nigdy więcej diesla od Toyoty, jak coś to całkiem nowy. Tych silników nikt nie chce naprawiać. Uwieńczeniem była awaria komputera silnika. Ogromne spalanie duża awaryjność silnika już od 200tys km.
15,0
Toyota Land Cruiser V
Terenowy 4.5D V8 235KM 173kW
W mojej Toyocie mam silnik 4,5D V8 o mocy 286 KM, ciężko ze spalaniem zejść poniżej 13 litrów ON, chyba przy jeździe max 60-80 km/h, rozpędzając się do tych prędkości chyba z minutę, do tego z wiatrem i najlepiej z górki :-))). Przy takiej pojemności, mocy i momencie obrotowym 650m Nm, to grzech nie wykorzystywać jego pełnych możliwości i liczyć każdą "kroplę' paliwa... Skoro zdecydowałem się na taki samochód, który jak to powiedział mój znajomy po przejażdżce nim - "za****ia" po wszystkim i w każdym terenie oraz po każdej nawierzchni, pod najbardziej dużym, stromym kątem podjazdu, zjazdu i/lub przechyłu bocznego to nie będę sobie psuł przyjemności jazdy tym wygodnym i komfortowym samochodem, z powodu dużego jego apetytu na paliwo. Nawet nie liczę ile km przejeżdżam na pełnym "baku", gdy wskazówka zbliża się do zera, lub zapala się rezerwa, to po prostu jadę na stację paliw i tankuję do pełna :-)). Miałem wiele mnij lub bardziej luksusowych samochodów, ale Land Cruiserem V8 jedzie się jak wielką, prze wygodną i miękką kołyską na wielkich, baloniastych kołach :-). Błyskawiczne przyspieszenie i jazda z prędkością powyżej 200 km/h jest dla tego silnika i tak wielkiego samochodu niesłychanie łatwe i bez wysiłku. Mam również Audi A6 z silnikiem V6 3.0 TDI i nie widzę różnicy w osiągach na autostradzie, tym że Toyotą z autostrady zjadę w najgorsze wertepy i bezdroża, a "Audicę" musiałbym zostawić na poboczu i pomaszerować pieszo :-))). Komfort jazdy po autostradzie, cisza w kabinie jest o wiele lepsza w Toyocie niż w Audi, i to nie o jakiś niuans...Dodatkowo jadą po naszych drogach i ulicach nie muszę już uważać na dziurska i wyrwy w nawierzchni, wysokie krawężniki, wielkie, rozległe i głębokie kałuże (do 70 cm głębokości)Przestałem lubić jazdę Audi i pewnie niedługo pójdzie do sprzedaży. Toyotą LC chciałbym już jeździć do końca życia i jest to realne, bo silnik z powodzeniem, bez napraw wytrzyma milion kilometrów, co przy moich dystansach 20-25 tys. rocznie, daje 40-50 lat jazdy, oby tylko karoseria się nie rozpadła, choć wygląda na solidnie wykonaną i zabezpieczoną. Mimo wielkich rozmiarów, wagi powyżej 3 tony, dużej mocy, to Toyota prowadzi się bardzo leciutko, bez wysiłku i z wielką zwrotnością i precyzją o jaką bym jej nie posądzał z wyglądu, a kamera cofania i czujniki pozwalają wepchnąć się w każdą prawie przestrzeń i to prawie z milimetrową dokładnością. Przesiadłem się z osobówki i nie mam żadnych z tym problemów, aż ciągnie mnie z wielką przyjemnością do jazdy tym wielkim i bezpiecznym "smokiem".
12,7
Toyota Land Cruiser V
Terenowy 4.5D V8 235KM 173kW
Toyota Land Cruiser V