Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Land Cruiser

Samochód terenowy (segment I) produkowany od 1954 roku. Jeden z najbardziej znanych modeli Toyoty i duży sukces komercyjny japońskiej marki dla której Land Cruiser był pierwszym autem w segmencie I. Pierwsze modele budowane zaraz po wojnie bazowały na amerykańskim Jeepie. Land Cruiser stał się pierwszym masowo produkowanych samochodem Toyoty, który eksportowano z Japonii. Dotychczas powstało w sumie osiem generacji modelu. Projektantem większości z nich jest Sadayoshi Koyari.

Generacje Toyota Land Cruiser

  • Wybierz generację: Toyota Land Cruiser VI (2010 - teraz)
    Toyota Land Cruiser VI

    Toyota Land Cruiser 150 Faceliting - galeria redakcyjna - prawy bok Toyota Land Cruiser 150 Faceliting - galeria redakcyjna - widok z przodu Toyota Land Cruiser 150 Faceliting - galeria redakcyjna - widok z tyłu Toyota Land Cruiser 150 Faceliting - galeria redakcyjna - widok z góry Toyota Land Cruiser 150 Faceliting - galeria redakcyjna - widok z góry Toyota Land Cruiser 150 Faceliting - galeria redakcyjna - widok z góry

  • Wybierz generację: Toyota Land Cruiser V (2008 - 2010)
    Toyota Land Cruiser V
    Toyota Land Cruiser 200 - lewe lusterko zewnętrzne, przód Toyota Land Cruiser 200 - inne zdjęcie Toyota Land Cruiser 200 - silnik Toyota Land Cruiser 200 - deska rozdzielcza Toyota Land Cruiser 200 - obszar nad lusterkiem wstecznym Toyota Land Cruiser 200 - widok ogólny wnętrza

    Toyota Land Cruiser V

    Najnowsza generacja Land Cruisera debiutowała w 2007 roku podczas Salonu Samochodowego w Tokio. Pod względem stylistycznym model sprzedawany pod nazwą Land Cruiser V8 stanowi naturalną kontynuację Serii 120. Jeśli natomiast chodzi o konstrukcję samochodu,...

    więcej o Toyota Land Cruiser V

  • Wybierz generację: Toyota Land Cruiser IV (2002 - teraz)
    Toyota Land Cruiser IV

    Toyota Land Cruiser IV

    Seria 120 została zaprezentowana w roku 2002 roku. Model został odświeżony pod względem stylistycznym, zyskał znacznie nowocześniejszą, a przy tym dynamiczniejszą i bardziej elegancką sylwetkę. Podobnie jak jego poprzednik, samochód występował w dwóch...

    więcej o Toyota Land Cruiser IV

  • Wybierz generację: Toyota Land Cruiser III (1996 - 2002)
    Toyota Land Cruiser III

    Toyota Land Cruiser III

    Seria J90 pojawiła się na rynku w 1996 roku. Model zbudowano na nowej ramie, zastosowano też niezależne zawieszenie przednich kół. Samochód był dostępny w wersjach trzydrzwiowej J90 i pięciodrzwiowej J95. Choć Land Cruiser Serii 90 zniknął z większości...

    więcej o Toyota Land Cruiser III

  • Wybierz generację: Toyota Land Cruiser II (1989 - 1997)
    Toyota Land Cruiser II

    Toyota Land Cruiser II

    Serię J80 zaprezentowano w 1989 roku. Konstrukcyjnie model częściowo opierał się na swoim poprzedniku, choć większość zastosowanych w nim rozwiązań była zupełnie nowa. Samochód zyskał też nowe, bardziej opływowe kształty. W Ameryce Północnej Land Cruisera...

    więcej o Toyota Land Cruiser II

  • Wybierz generację: Toyota Land Cruiser I (1981 - 1990)
    Toyota Land Cruiser I

    Toyota Land Cruiser I

    Seria J60 debiutowała w roku 1980 zastępując model J55. Nowy model był większy i znacznie wytrzymalszy od swojego poprzednika, co zwiększyło jego możliwości poruszania się w terenie. W 1982 roku, po wprowadzeniu niewielkich zmian stylistycznych i konstrukcyjnych,...

    więcej o Toyota Land Cruiser I

Land Cruiser 150

Dynamicznie wystylizowane nadwozia z wąską linią szyb bocznych, opadającym dachem i głębokimi przetłoczeniami nie przystają do rasowych terenówek – w tej kategorii aut liczy się muskularna forma oraz prosto zaprojektowane detale, które razem nadają całości bardzo solidnego charakteru. Według tej właśnie formuły powstał Land Cruiser. Do jego masywności, osiągniętej dzięki potężnym rozmiarom, wysokiemu prześwitowi i wydatnym nadkolom, dodano jeszcze porządną dawkę elegancji adekwatną do ceny pojazdu.

Połączenie masywności z elegancją ujrzymy też zaglądając do środka terenowej Toyoty – w tablicy rozdzielczej trudno szukać opływowych przetoczeń czy efektownych przycisków, a jedyną designerską ekstrawagancją są obudowy zegarów w kształcie tubusów. Stylistyczna prostota może niektórym przeszkadzać, nikt nie powinien narzekać natomiast na ergonomię – dzięki logicznemu rozmieszczeniu wszelkich przyrządów obsługa okazuje się banalnie prosta. Gorzej wypada jakość materiałów użytych do wykończenia wnętrza – przy tak drogiej konstrukcji tworzywa mogłyby być lepsze.

Kabina pasażerska Land Cruisera gwarantuje królewskie wręcz warunki podróżowania. Oprócz bardzo wygodnych siedzeń oferuje bowiem gigantyczną ilość miejsca w dwóch pierwszych rzędach siedzeń oraz wystarczającą przestrzeń na fotelach wygospodarowanych w bagażniku. Gdy te ostatnie są złożone, do dyspozycji jest ogromny kufer, którego pełne wykorzystanie ułatwia wysoka ładowność. Pochwalić trzeba ponadto funkcjonalność bagażnika – znajdziemy w nim szyny do mocowania bagaży czy gniazdko 220V.

Jako, że mamy do czynienia z legendą off-roadu, kategorię „zachowanie podczas jazdy” rozpoczniemy od oceny zdolności terenowych. Te są – zgodnie z tradycją modelu – ponadprzeciętnie wysokie. Wbrew obecnym trendom, samochód zbudowano na solidnej ramie, do której dołożono porządny układ napędowy z reduktorem, liczne osłony elementów podwozia oraz nadwozie o niezłych kątach terenowych. Dzięki temu auto dzielnie brnie przez nawet najtrudniejsze bezdroża, pozostawiając w tyle większość swoich „uszosowionych” rywali. Pod względem prowadzenia na zwykłej drodze japoński model również nie ma się czego wstydzić – karoseria nie wychyla się zanadto podczas pokonywania zakrętów, a nierówności nawierzchni są filtrowane z imponującą skutecznością. Uważać trzeba jedynie na szybkie manewry, ale to chyba nie dziwi przy tak dużej i ciężkiej konstrukcji.

Nie tylko dzięki właściwościom terenowym, ale także za sprawą niezawodności Land Cruiser obrósł legendą. Czy trwałością i bezawaryjnością będzie mógł pochwalić się także nowy model, tego dowiemy się w przyszłości. Atrakcyjne warunki gwarancyjne sugerują jednak, że auto będzie godnie kontynuować tradycję poprzedników. Szkoda tylko, że za tą dopracowaną całość trzeba aż tyle zapłacić.

Land Cruiser 120

Styliści Toyoty bardzo się postarali, żeby Land Cruiser prezentował się atrakcyjnie - dzięki masywnym kształtom i ciekawym detalom, całość jak najbardziej może się podobać. Docenić trzeba też starania projektantów wnętrza, bo w środku udało się wygospodarować ogrom miejsca - zwłaszcza w odmianie 5-drzwiowej mieszczącej nawet 8 osób (niestety, ostatni rząd siedzeń nie chowa się w podłodze). Pasażerowie powinni docenić także nadzwyczaj wygodne siedzenia i staranność montażu, a sam kierowca - ergonomiczny kokpit i czytelne zegary. Do pełni szczęścia brakuje jedynie nieco lepszych tworzyw wykończeniowych.

Toyota Land Cruiser 120 to najprawdziwsza terenówka, z ramą, stałym napędem 4x4 i reduktorem, więc prowadzenia SUV-a nie możemy po niej oczekiwać, ale kapitalnych właściwości terenowych - zdecydowanie tak. Pod maską zdecydowanie najczęściej spotkamy albo 3-litrowego, 4-cylindrowego diesla, albo 4-litrową, 6-cylindrową "benzynę". Pierwszy z silników nie grzeszy kulturą pracy, ale zapewnia wystarczającą dynamikę, niewygórowane zużycie paliwa i długowieczną pracę (pomijając jednostkowe przypadki usterek wtryskiwaczy). Drugi pięknie brzmi, ale "pali" wyraźnie więcej.

Zgodnie z tradycją legendarnego modelu Toyoty, również ten oznaczony symbolem J120 może pochwalić się wysokim poziomem niezawodności. Czasem szwankuje pneumatyczne zawieszenie najbogatszych wersji, psują się "automaty" w egzemplarzach ciągnących przyczepy, a w układzie hamulcowym zapiekają się tłoczki zacisków, jednak ogólna trwałość modelu jest godna najwyższej noty. Szkoda tylko, że serwisowanie "Landa" swoje kosztuje, zaś ceny na rynku wtórnym są przesadzone, nawet biorąc pod uwagę jakość modelu.

Land Cruiser 100

Choć już standardowy Land Cruiser robi wrażenie swoimi gabarytami, prawdziwym kolosem na kołach okazuje się model 100 - przedstawiciel terenówek z absolutnie najwyższej półki. Pod jego monstrualną, budzącą respekt karoserią znajdziemy kabinę pasażerską, w której grzechem byłoby narzekać na ilość miejsca i wygodę siedzeń oraz bagażnik o pojemności niemal jak w "dostawczaku". Jak przystało na limuzynę, wnętrze kusi bogactwem wyposażenia, jubilerską precyzją montażu oraz materiałami, które nie dość, że wyglądają ekskluzywnie, to jeszcze kapitalnie znoszą próbę czasu.

Aby wprawić japońskiego giganta w ruch, potrzebne są ogromne silniki, nic więc dziwnego, że pod maską najczęściej spotkamy albo benzynowy motor 4.7 V8, albo diesla 4.2 TD. Oba sprawnie radzą sobie z terenową Toyotą (przydaje się zwłaszcza gigantyczny moment obrotowy dostępny w szerokim zakresie obrotów), oba nie nastrajają optymizmem przy dystrybutorze. Na szosie "setka" zachwyca komfortem resorowania, zaś w terenie pokazuje, że nie ma sobie równych - gdyby nie rozmiary, auto dojechałoby praktycznie wszędzie.

W kategorii trwałości Toyota Land Cruiser 100 absolutnie nie ma sobie równych - okresowa wymiana elementów typowo eksploatacyjnych wystarczy, żeby przejechać nią setki tysięcy kilometrów bez remontów. Początkowe egzemplarze miały problemy z przednim zawieszeniem i dyferencjałem, a hydropneumatyczny układ jezdny czasem nie wytrzymuje "katowania" auta w terenie, jednak to nie jest w stanie zmienić z faktu, że mamy do czynienia z ponadprzeciętnie solidnie zbudowanym pojazdem. Gdyby tak koszty części zamiennych i ceny na rynku były niższe, byłoby idealnie...

Komentarze redakcji

Powagosław: Motoryzacyjna ikona. Dziś Land Cruiser to bestia w terenie, na której zbudowano luksusową limuzynę. Definitywne tak dla tego dzieła japońskich rąk.
Luzacjusz: Jak to się mówi - „klasyka się nie tyka”. Wszyscy Land Cruisera znamy i lubimy, tylko dlaczego nowy model wygląda jak koreańska pseudoterenówka? Gdyby nie to, można by się zakochać.

Silniki Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser VI - jaki silnik wybrać?

Auto jest luksusowym salonem na kołach, ale 3-litrowy diesel jest trochę głośny. Do tego wariant 190-konny odnajdzie się raczej w rękach spokojnego kierowcy – przy tej masie auta nie czuć nadmiaru mocy. Lepsza będzie wersja 225-konna. Z kolei silnik benzynowy to już działo większego kalibru. 4.0l nie jest specjalnie oszczędne i kosztuje najwięcej, ale za to gwarantuje lepsze osiągi niż diesel. No i ten dźwięk…Wchodzenie na obroty to przyjemność.

Publikacje o Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser 150 - W teren z komfortem
 
Nasz test Toyota Land Cruiser 150

Land Cruiser to dziś już więcej, niż tylko marka Toyoty. Land Cruiser to ikona, to wręcz instytucja. Land Cruiser to wreszcie najchętniej kupowany samochód w swoim segmencie - rzesza ponad 6 milionów klientów mówi sama za siebie. W tym roku mija 60 lat odkąd Toyota zaczęła używać tej nazwy dla swoich...

TOP 10| Terenówki na weekendowe wojaże

Tym razem nieskrępowani budżetem szukamy samochodów terenowych, którymi można wyruszyć na weekendową przygodę. Niektóre, z racji swojej wielkości, mogą sprawdzić się również w czasie długiej, wakacyjnej wyprawy, a inne pozwolą na wygodne codzienne użytkowanie. Słowem - duża dowolność, ale napęd na cztery...

Toyota Land Cruiser - drogocenny staruszek

Rok produkcji - 1996, przebieg 270 tys. km, cena - 30 tys. PLN! Rok produkcji 2000, przebieg 210 tys. km, cena - 70 tys. PLN. Szaleństwo, czy też próba obłowienia się na naiwności niedoinformowanego nabywcy? Ani jedno, ani drugie. Bo na sprzedaż jest jedno z najlepszych aut, jakie kiedykolwiek wyjechało...

Masa nowości
 
Nasz test

Jak się ma studwudziestokilowe cielsko o wzroście 185 cm to jakoś naturalnie bardziej lubi się masywne i pakowne auta SUV niż niskich, sportowych chudzielców. Land Cruisera od lat cenię więc za pakowność. Pod tym względem szósta generacja bardzo mi się podoba. Samochód ma długość 448,5 cm, szerokość...

Szóste pokolenie bestsellera

Land Cruiser to już więcej niż samochód, to niemal motoryzacyjna instytucja. Obecny na rynku od niemal 6 dziesięcioleci stał się najchętniej kupowanym samochodem swojego segmentu. W sumie znalazł już 5 milionów nabywców w 176 krajach. W Europie jest już w sprzedaży 6 generacja tego modelu, która niedługo...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota Land CruiserautoWcentrum - społeczność Toyota Land Cruiser

najwyższe oktanyAuta - Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser LJ 70 73,99

Toyota Land Cruiser  3.4 90 66,81

Toyota Land Cruiser LJ73 55,18

Toyota Land Cruiser 4.5 V8 73,40

Toyota Land Cruiser LJ 70 55,17

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Land Cruiser

kuchar 30,13

fazer113 30,13

mumba69 30,00

lukasz30k 50,81

zygadlo12 30,11

bezrzecze4x4 30,08

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Land Cruiser

Trasa Włoszczowa -Działdowo- Włoszczowa
Trasa Włoszczowa -Działdowo- Włoszczowa Piątek po pracy z marszu wyruszyliśmy do Działdowa bak do pełna i w drogę i pros...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Land Cruiser

od 189 000 zł do 309 000

Dostępne silniki

Benzyna (280 KM): 4.0 V6 Dual VVT-i

 

Diesel (190 - 225 KM): 3.0 D-4D, 3.0 D-4D PowerBoost

Skrzynie biegów

automatyczna: 5-stopniowa

 

manualna: 6-biegowa
Katalog nowych aut Toyota Land Cruiser
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D 190KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
szyberdach
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Voyage - 20 000
Pakiet Invincible - 5 600
Pakiet LED - 8 000
Pakiet Premium - 5 000

Cena katalogowa

199 000

Zobacz ofertę Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D 190KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Toyota Land Cruiser najczęściej porównywane z:

Porsche Macan
3.0 V6 (340 KM)
Land Rover Discovery
3.0 D (255 KM)
BMW X5
M50d (381 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Ford Transit Connect Trend T220 SWB 1.6 TDCi 95KM 2014 Ford Transit Connect Trend T220 SWB 1.6 TDCi 95KM 2014
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 km. Silnik: 1.6 95KM, diesel.
Cena: 85 116 zł 67 500 zł
Zyskujesz: 17 616 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser
4.2 diesel 204 KM
250 000 km, 2001
50 000 PLN
Toyota Land Cruiser
3.0 diesel 125 KM
250 000 km, 1999
29 000 PLN
Toyota Land Cruiser
3.0 diesel 163 KM
269 000 km, 2004
49 900 PLN
Toyota Land Cruiser
3.0 diesel 177 KM
62 100 km, 2011
199 875 PLN

Ocena auta Toyota Land Cruiser

Wybrane opinie

Toyota Land Cruiser Terenowy 4.0 V6 (250 KM)

Mechanizmy bez zarzutu ale zła ocena jest za korozję i lakier.Koroduje wszystko łącznie ze śrubami w silniku.W pierwszym roku trzy razy wymieniano felgi czego zupełnie nie rozumiem bo podobno są aluminiowe.Maska silnika była cała w kropki więc po dwóch latach musiałem ją pomalować mimo małego przebiegu i nie eksploatowania zimą.Auto nigdy nie jeździło w terenie ale pikanterii dodaje fakt że Toyota w gwarancji samochodu terenowego napisała że Cyt:"może odmówić gwarancji w przypadku eksploatowania samochodu na złych drogach"!!!!!.Z poważniejszych usterek oprócz korozji to: woda w reflektorach , wycieki z amortyzatorów , odpadnięcie osłony katalizatora i najdroższa to awaria automatyki zawieszenia(koszt naprawy 4000 zł.)

dodał: Prezes
Toyota Land Cruiser Terenowy 3.0 D-4D (173 KM)

Ogolnie samochod i na teren - nawet bardzo trudny gdzie inne samochody nie mysla o pokonaniu takich drog. Nawet sami przedstawiciele Mercedesa, Nissana, Mitsubishi itp. nie chcieli wjechac w taki teren jak zawiezli nas na przetestowanie landa. Gorka okolo 42stopni bylismy pewni ze samochod spadnie do tylu. Ma tyle systemow ze nawet po sniegu - zakrety wszyscy jada 40km/h a tu 120 i zero poslizgu. Polecam szczerze jest to limuzyna i terenowka. Jezeli interesuje Cie bardziej limuzyna na duzych kolach zastanow sie albo nad Land Crusier 100 albo Lexusami jeepami. Sa one w podobnych kastach tyle ze maja bardziej komfortowe wykonczenie tyle ze mniej systemow ktore zawsze pomoga w trudnych warunkach.

dodał: Airbind
Toyota Land Cruiser Terenowy 3.0 D-4D (163 KM)

Jak za samochod za takie pieniadze, nalezy oczekiwac kilku rzeczy: 1 Niezawodnosci 2 jesli juz sie stanie to pozadnego i profesjonalnego serwisu Do tej pory nie moge sie wyrazic pozywnie, a najbardziej bulwersuje mnie fakt, ze to auto tyle kosztowalo. Moim zdaniem niezawodnosco TOYOTY to juz przeszlosc. Jesli chcemy prawdziwego luksusu, to za podobne pieniadze polecam Renge Rovera Sport, lub Discovery (tez sa usterkowe, ale przynajmniej sie wie za co placi). Dodam tylko jedno na obrone tego samochodu, jestem posiadaczem tzw 100ki, ktore nie sa za bardzo udane (elektronika etc). Podobno 90tki sa o wiele lepsze i mniej usterkowe.

dodał: Landcruiser 100
Toyota Land Cruiser Terenowy 2.4 (110 KM)

Bardzo dobre autko rekreacyjne dla ludzi którzy uwielbiają bezdroża, niedroga w zakupie, tania w eksploatacji. Jest to raczej autko dla męszczyzn ponieważ trzeba włożyć troszke siły aby obrucić kapciami 31.10.5.15 ponieważ nie posiada wspomagania. LandCruiser nie został przecież stworzony dla mięczaków tylko dla twadrych gości żądnych przygody. Jest to koń roboczy, dostarczy wszystkich i wszystko wszędzie. Dla mnie rewelacja, albo jak przedstawia u mnie napis na tylnej szybie "MY TOYOTA IS FANTASTIC" :) Polecam.

dodał: Krzysieeek@poczta.onet.pl
Toyota Land Cruiser Terenowy 3.0 D-4D (173 KM)

Szkoda ze tego typu samochod nie ma lancucha rozrzadu tylko pasek - to podnosi koszta serwisu. Z jednej strony troche duzy jak na np. parkowanie w miescie, z drugiej - poczucie bezpieczenstwa jest rewelacyjne. Widocznosc na drodze doskonala, tylko trzeba uwazac przy parkowaniu i cofaniu. Stojacego za mna Seicento nie widzialem w zadnym lusterku...gdyby nie czujnik cofania bylbym mu przylozyl. Wbrew pozorom nie pali duzo, dla porownania Honda Civic (rowniez automat) pali mi w miescie 8.5 l benzyny, czyli jest drozsza...

dodał: darek

Galerie Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser 200 Toyota Land Cruiser Toyota Land Cruiser 4.0 V6 (3d) - galeria redakcyjna Toyota Land Cruiser 2007 Toyota Land Cruiser 2010 Toyota Land Cruiser 2010 - wersja 3-drzwiowa Toyota Land Cruiser 150 Facelifting (2014) Toyota Land Cruiser 150 Faceliting - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Land Cruiser

  • 1.
  • 5,00 Toyota Land Cruiser V 4.7 V8 (288KM) 2008r.
    dodał: Jarosław Bobrowiecki, 26.10.2010

    Założyłem instalacje lpg w ENERGY GAZ POLSKA. nie ma rózynicy pomiędzy jazdą na gazie i na benzynie. Jestem usatysfakcjonowany serwisem w tej firmie. Fachowa obsługa, serwis również mechaniczny na plus. Zanalazłem warsztat, do którego nie boję się oddać samochodu.

  • 2.
  • 4,50 Toyota Land Cruiser III 4.7 V8 (238KM) 1998r.
    dodał: Jurek NT, 11.09.2010
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

37 komentarzy

33 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~zuber~zuber

Prawdziwy samochód terenowy z tym że w luksusowym wydaniu oto caly Land Cruiser. Porządny, niezawodny wóz. To już legenda toyoty ...

~Radek~Radek

Do ~RS: zgadzam sie ze wszystkim oprocz spalania ---troche bierze.
ja tylko toyota i lexus i nie chce tez nic innego.Niemcow juz przerobila moja zona.dziekuje nie chce .......

~Radek~Radek

Do ~red: kupiles uzywany i zmeczony woz ---wez na gwarancji---masz gratis wymiany---ale ja jezdze 8 lat i nic ----slabo ale moze sie trafic ......

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 498
Przejechany dystans
24 730 706 km
Zatankowanego paliwa
868 256 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 051
Wydanych pieniędzy
1 131 681 zł
Średnie wydatki na auto
1 151 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 374
Wydanych pieniędzy
2 415 365 zł
Średnie wydatki na auto
2 457 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (983)

Zużycie paliwa Toyota Land Cruiser

Na podstawie 142 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: kolibr_89, dodano: 12.10.2010 23:56

W porównaniu do konkurencji pali bardzo mało, z moją ciężką stopą na codzień 11 a przypominam że waży grubo ponad 2 tony

pełny raport Toyota Terenowy 3.0 D-4D

autor: estewes, dodano: 14.06.2010 17:50

jest to auto 4x4 więc potrzebujemy dużej ilości olejów przy wymianie.przedni most 2.2 litra,tylni 2,6,silnik 10,2 skrzynia + reduktor nie pamiętam ale około 6 litrów.

pełny raport Toyota Terenowy 4.0 D

autor: lukasz30k, dodano: 04.10.2012 10:11

jak na terenówkę super 10,2 średnio po lesie i szutrach lato zima bez jazdy 4x4 a na trasie zszedłem do 8,2 l/100km

pełny raport Toyota Terenowy 2.4 D
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Toyota Land Cruiser

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Land Cruiser

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Toyota Land Cruiser
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Land Cruiser, oglądali także