Szukaj

wibracje
BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006

  • Autor: ~Nowak
  • Kategoria: układ kierowniczy
Przy szybkości po wyżej 100 km/h następuje wibracja kierownicy. Nieznana Wymieniłem na orginalne : wahacze z osprzętem , łączniki stabilizatora, tarcze,klocki hamulcowe,przegóby zewnętrzne. Ustawiono zbieżność. Aby weliminować wadliwość opon zamieniono tył na przód. Przy zimowych oponach jest to bezproblemowe, bo są o jednakowych parametrach. Wibracja kierownicy pozostała

Komentarze

Witam wymienilem rozrzad w bmw x5 e53 3l diesel automat 2002 r po zrobieniu jakis 500km silnik zaczol cos pukac i dostal strasznych drgan normalnie asz samochodem buja prosze o rade co moglo sie stac co to moze byc
Odpowiedz
Witam mam problem z moim bmw e53 3.0disel 218 koni tzn zregenerowałem krzyźak od wału wymienilem gume od skrzyni na wale była oberwana p.o. wymianie wsiadlem I sie uspokoıło ale na drugi dzien problem ten sam jadac normalnie od 40km szarpie mocno przy delikatnej jezdzie I tak nonstop a jak depne w spud to strasznie bije na tyl ...pomocy bo ja juz nie wiem gdzie mam szukaç
Odpowiedz
Zobacz kolego podporę wału napędowego ;p to możesz mieć od tego
Odpowiedz
hiszpan1969
ten sam problem rozwiazalem zrywajac blaszki z nowych klockow co spowodowalo minimalne ale jednak wysuniecie sie tloczkow hamulcowych ktore w efekcie zaczely pracowac na czystej swojej powierzchni i po problemie. Przy nastepnej wymianie klockow polecam sprawdzenie tloczkow bo po ich wcisnieciu moga nie odbijac .
Odpowiedz
choc jeżdże espero,miałem podobny problem,wymieniłem wszystko co sie da,w zawieszeniu ,drgania pozostały,zamiana kól nic nie pomagała ,przed zima kupiłem dwie nowe felgi i opony ,problem znikł,pozdrawiam xyz
Odpowiedz
zbyszek312
hmm die-sel...może sprawdź którąś poduszke silnika albo skrzyni mysle że to raczej coś nie dotyczącego zawieszenia skoro wymieniłeś wszystko.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
11,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X5 E53