Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

Szósta generacja modelu produkowana w latach 2008-2012. Początkowo debiut Golfa VI planowany był na rok 2010, jednak przyśpieszyła go słaba sprzedaż jego poprzednika. Nowy model dzielił z nim kilka elementów, między innymi płytę podłogową (VW Group A5 PQ35). Najważniejsze zmiany zaszły jednak w jego sylwetce, która została solidnie przeprojektowana. W Ameryce Północnej Volkswagen wrócił do nazwy Golf, na rzecz alternatywnego nazewnictwa (Rabbit), które zastosowano w modelu poprzedniej generacji. Golf VI został obsypany nagrodami – wygrał m.in. plebiscyt World Car of the Year 2009.

Volkswagen Golf VI Kombi - tył - bagażnik otwarty
Volkswagen Golf VI Kombi - silnik
Volkswagen Golf VI Kombi - tył - bagażnik otwarty
Volkswagen Golf VI Kombi - tył - bagażnik otwarty
Volkswagen Golf VI Kombi - fotel kierowcy, widok z przodu
Volkswagen Golf VI Kombi - kokpit
Volkswagen Golf VI Kombi - pełny panel przedni

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf VI   2008 - teraz
    Volkswagen Golf VI

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf VI

Silniki Volkswagen Golf VI Variant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Choć nadwozie od lat prawie to samo, to silniki coraz lepsze, szczególnie wśród motorów benzynowych. Najsłabszy 1.4l o mocy 80KM niczym się nie wyróżnia - jest mułowaty i nudny, dlatego jeśli już, to ostatecznie lepiej pomyśleć nad 1.6l ze 102KM. Istotne jest tu słowo „ostatecznie”, bo nowoczesne 1.4 TSI opracował ktoś, kto miał niezłych wykładowców na politechnice. Doładowanie, duży moment obrotowy i rozsądne zużycie paliwa – te jednostki można pokochać. Najsłabsza o mocy 122KM zadowoli większość osób, a najmocniejsza, 160-konna – całą resztę. Tak – nawet ona ma zaledwie 1.4l pojemności. Dla zbuntowanych 2.0 GTI wraz z 210KM na pokładzie. Diesle nie zaskakują, choć w końcu VW wykręcił z nich pompowtryskiwacze i są cichsze. Te popularniejsze mają 2.0l pojemności i 3 warianty mocy: 110KM – najrozsądniejszy wybór w tym aucie, 140KM – jeszcze rozsądniejszy, pod warunkiem, że jesteście rozrzutni u dealera, 170KM GTD – 8.1 sekund do 100km/h i miłosierdzie dla portfela podczas eksploatacji. Nic dodać, nic ująć.

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM

Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

Volkswagen Golf Sportsvan - praktyczne rozwiązanie
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI Highline

Kompaktowe vany coraz częściej udowadniają, że przestronność i funkcjonalność może iść w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi. Golf Sportsvan próbuje zawiesić poprzeczkę jeszcze wyżej, urzekając jakością wykonania.

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
 
Nasz test Volkswagen Golf Variant Highline 2.0 TDI

Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

TOP 10 | Youngtimery do jazdy na co dzień

Dziś stawiamy sobie pytanie: jaki samochód z dawnych lat można kupić i jeździć nim codziennie w sezonie wiosenno-jesiennym. Odpuszczamy ekskluzywne klasyki, których szkoda do codziennej eksploatacji na naszych drogach i szukamy czegoś z charakterem, nie rujnującego domowego budżetu, a przy tym ciekawego....

Przeczytaj pozostałe 49 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf MK II 2.0 16V ABF 82,81

Volkswagen Golf 87,70

Volkswagen Golf 87,17

Volkswagen Golf GTI 2.3 V5 Highline 82,21

Volkswagen Golf  2 GTI 82,66

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

Phill4 88,83

Mariusz_Tychy 85,09

venom 84,93

kali 87,16

kobi83 90,62

djbisonus 87,62

MV-6 99,59

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Wymiana tłumika środkowego i końcowego
Wymiana tłumika środkowego i końcowego Dziś wymieniłem tłumik w swoim aucie, ponieważ nie dało się już znieść hałasu pr...
W końcu po problemie
W końcu po problemie Pozbyłem się swojego największego problemu oddałem golfa rodzicom, prawdę mówiąc...
ŁOŻYSKA
ŁOŻYSKA W golfiku wymieniłem łożyska kół tylnych mały koszt a przynajmniej głowa od hucz...
Wyznania Citromaniaka :-)
Wyznania Citromaniaka :-) Cóż...przejechałem Golfem niemal 10 tys. kilometrów,więc mogę poczynić pierwsze ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Seat Leon
2.0 TDI CR (150 KM)
Ford Focus
1.0 EcoBoost 99g (100 KM)
Hyundai i30
1.4 MPI (100 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.
Cena: 66 100 zł 58 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

  • Średnia ocena
    na podstawie 2 opinii
  • 4,65
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII R 5d (2014) Volkswagen Golf II - galeria społeczności Volkswagen CrossGolf Volkswagen Golf V Kombi Volkswagen Golf VII GTI Hatchback 3d (2013) Volkswagen Golf VII GTI Concept Volkswagen Golf V 2007 Volkswagen Cross Golf Volkswagen Golf R32 Volkswagen Golf VII Variant (2013)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V 1.6 i (102KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 181 komentarzy

1 028 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

adamus75adamus75

Skąd w dyskusji o golfie tylu idiotów? Konkurencja sra ile wlezie? Albo zazdrośnicy jeżdżący trzeszczącymi oplami? W sumie to nie ważne, nie znajdzie się drugie tak pospolite, a zarazem kochane i nienawidzone auto. Użytkuję golfa codziennie i nie narzekam, to dobry wybór, ale przy zakupie trzeba uważać na oszustów. Jak się trafi dobra sztuka i o nią dbamy, to odwdzięczy się niezawodnością. Pozdrawiam 'golfiarzy'

~patriota~patriota

Jezeli kiedy kolwiek nazwales golfa samochodem z ladnym wygladem... To tak jak bys powiedzial ze niemieckie dziewczyny sa ladne. Nawet ich dziewczynami nazwac nie mozna to sa pasztety. Trzeba miec totalne bezguscie zeby otaczac sie czyms co czlowieka uwlacza, upokarza. Kazdy znajomy nawet rodzina by powiedziala stac cie na kogos lepszego. Beda myslec niedosc ze brzydka to jeszcze jeczy jak stara baba tak samo jak niemiecki silnk (kleklekle) Jesli ktos go kupuje w dzisiejszych czasach to tylko i wylacznie z powodu wlasnej niewiedzy. Kto poleca i komentuje ten samochod dobrze to jest za Tuskiem. I dla kazdego wlasciciela golfa powiem tylko tyle ze dla was wszystko jest na odwrot. Zlo jest dla was dobrem, wady sa zaletami. Klamstwo jest prawda. A skoro jeszcze dajecie zarobic niemcom kupujac ich auta to chyba zapomnieliscie im wojne. I na nastepna juz maja pieniadze wlasnie dzieki wam ludziom ktorzy napedzaja ich gospodarke...

~milkoooo~milkoooo

Na naprawy tego auta w ciągu kilku lat wyda się więcej niż na samo auto. Na potwierdzenie moich słów, można przeczytać opinię tutaj http://cosiepsuje.com/produkt/219/iv.html

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
52 945
Przejechany dystans
40 940 077 km
Zatankowanego paliwa
2 087 222 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 423
Wydanych pieniędzy
3 181 046 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 797
Wydanych pieniędzy
3 436 242 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 558)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

Na podstawie 2 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Frsh, dodano: 09.07.2013 22:44

Spalanie... No tutaj jest trudny orzech do zgryzienia. Silnik o małej pojemności, z turbo > i < kompresorem wymaga bardzo specyficznego traktowania. Jeśli ktoś nie umie się nim obsługiwać spokojnie może widzieć spalanie rzędu 15 l/100 km w mieście, albo i więcej. Przy nieco bardziej uważnym traktowaniu, ale nadal przy dość dynamicznej jeździe, realne spalanie w mieście to ok. 9 l/100 km. Poza terenem zabudowanym /w trasie/ też bywa różnie. Wszystko zależy od od stylu jazdy - przy mojej raczej dynamicznej jeździe + autostrada średnia 6,5-7,0 l /100 km przewija się najczęściej. Przy ecodrivingu udało mi się zejść poniżej 5 l/ 100 km, także jak ktoś chce to może. Z drugiej strony jeśli przyciśniemy ten silnik możemy zobaczyć spalanie >20-25 litrów na 100 km i nie powinniśmy być za bardzo tym zdziwieni... Warto zaznaczyć - ten silnik w manualu wymaga umiejętności i uwagi! Bardzo polecam zautomatyzowaną skrzynię DSG, która po prostu jest ekonomiczniejsza od manualnej, a na dodatek o niebo wygodniejsza (przetestowane vs Passat z 1.8 TSI 160 KM DSG na identycznej trasie, jazda jeden za drugim - różnica 0,5 litra na 100 km). Koszty przeglądów - znowu zależy jak ktoś jeździ... Przy moich nawykach i zużyciu samochodu (czyli generalnie raczej mało kilometrów /jazda po mieście/, ale zdecydowana większość na czerwonym polu) mogę porównać do identycznie użytkowanego Focusa i Civica. Koszty przeglądów w ASO VW Bednarek Łódź były o 30-50% niższe niż analogiczne u konkurencji. Z doświadczeń innych i kwot jakie potrafią sobie liczyć ASO Renault czy Nissana różnice dochodzą kiluset procent :). Napraw jako takich nie miałem - jedyne uszkodzenie poszło z AC. Tylny zderzak + malowanie + mocowanie czujników parkowania kosztowały Allianz jakieś 3,5 tyś złotych, czyli generalnie tyle ile można oczekiwać za taką naprawę w ASO...

pełny raport Volkswagen Hatchback 5d 1.4 TSI

autor: garlic, dodano: 23.12.2009 17:06

Dam piątkę. Jeżeli chodzi o ceny części, tanie jak barszcz i łatwo dostępne. Dajmy na to kompletny rozrząd na cześciach najlepszej firmy 220zł z robocizną. Chyba, że mamy "białego kruka" to z niektórymi elementami aby zdobyć może być problem. Naprawy ? Może nie tyle co naprawy a wymiana elementów które się zużywają gdyż nic się tutaj nie psuje, to samemu czyli 0zł. Paliwo. Jeżeli chodzi o miasto to wiru w baku nie ma, Golfik zadowoli się 9-10 litrów benzyny. czyli prawie jak każde auto w benzynie, a tutaj mamy jeszcze duży silnik, dla porównania Golf II z silnikiem 1.3 pali tylko 2 litry mniej, a mocy ma dużo mniej. Motor 1.6 litr mniej. Jeżeli chodzi o trasę to inna bajka. Wierzcie lub nie, ale udało mi się zejść do dokładnie 4 litrów na 100 kilometrów, lecz był to eksperyment ile najmniej spali, normalnie na trasie zadowoli się około 6-7 litrami benzyny co uważam jak na auto z lat 80.90 za bardzo dobry wynik. Kto wtedy myślał o ekonomiczności ? W zimie przy kilunasto stopniowym mrozie nie jest zbyt kolorowo, na pewno więcej niż 10 na mieście.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.8

autor: Patryk, dodano: 31.10.2013 15:32

Auto mam od początku roku i już zrobiłem nim 20 tyś km, więc instalacja LPG się zwróciła. Na początku były problemy z gazem, ale jakoś się "ułożyło". Co do spalania, to waha się ono zazwyczaj od 9,6 l do 11.5. Przy czym najniższe spalanie osiągnąłem przy jeździe w trasie około 100 km/h (pasażer + kierowca + bagaże nieduże). Myślę że wynik ten dało by się poprawić gdyby nie wyprzedzanie i prędkość do 90 km/h, ale po co w sumie... Najwyższe spalanie zanotowałem na trasie jak mi się spieszyło i wiozłem sporo stali w bagażniku czyli 12.5. W lato przy włączonej klimatyzacji spalanie 10-11 l. Jednak należy wziąć pod uwagę fakt, że latem auto szybko się rozgrzewa i od razu przechodzi na spalanie gazu. Zimą na krótkich odcinkach idzie sporo benzyny, i spalanie gazu zaskakująco małe, więc jeśli ktoś dojeżdża do pracy np. 10km to nie polecam. Benzyny nie mam pojęcia ile może zużyć, bo od początku mam w LPG. Instalacja zamontowana to Lovato, a więc średnia półka cenowa. W sumie nie wiem jaką ilością gazu auto by się zadowoliło stojąc w korkach w dużych miastach. Na spalanie nie mogę narzekać. Apetyt kontroluję co 400km czyli pełen zbiornik i szacuję, że średnie spalanie to około 10.5 l.

pełny raport Volkswagen Kombi 2.0

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf VI Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także