Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

Szósta generacja modelu produkowana w latach 2008-2012. Początkowo debiut Golfa VI planowany był na rok 2010, jednak przyśpieszyła go słaba sprzedaż jego poprzednika. Nowy model dzielił z nim kilka elementów, między innymi płytę podłogową (VW Group A5 PQ35). Najważniejsze zmiany zaszły jednak w jego sylwetce, która została solidnie przeprojektowana. W Ameryce Północnej Volkswagen wrócił do nazwy Golf, na rzecz alternatywnego nazewnictwa (Rabbit), które zastosowano w modelu poprzedniej generacji. Golf VI został obsypany nagrodami – wygrał m.in. plebiscyt World Car of the Year 2009.

Volkswagen Golf VI Kombi - tył - bagażnik otwarty
Volkswagen Golf VI Kombi - silnik
Volkswagen Golf VI Kombi - tył - bagażnik otwarty
Volkswagen Golf VI Kombi - tył - bagażnik otwarty
Volkswagen Golf VI Kombi - fotel kierowcy, widok z przodu
Volkswagen Golf VI Kombi - kokpit
Volkswagen Golf VI Kombi - pełny panel przedni

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf VI   2008 - teraz
    Volkswagen Golf VI

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf VI

Silniki Volkswagen Golf VI Variant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Choć nadwozie od lat prawie to samo, to silniki coraz lepsze, szczególnie wśród motorów benzynowych. Najsłabszy 1.4l o mocy 80KM niczym się nie wyróżnia - jest mułowaty i nudny, dlatego jeśli już, to ostatecznie lepiej pomyśleć nad 1.6l ze 102KM. Istotne jest tu słowo „ostatecznie”, bo nowoczesne 1.4 TSI opracował ktoś, kto miał niezłych wykładowców na politechnice. Doładowanie, duży moment obrotowy i rozsądne zużycie paliwa – te jednostki można pokochać. Najsłabsza o mocy 122KM zadowoli większość osób, a najmocniejsza, 160-konna – całą resztę. Tak – nawet ona ma zaledwie 1.4l pojemności. Dla zbuntowanych 2.0 GTI wraz z 210KM na pokładzie. Diesle nie zaskakują, choć w końcu VW wykręcił z nich pompowtryskiwacze i są cichsze. Te popularniejsze mają 2.0l pojemności i 3 warianty mocy: 110KM – najrozsądniejszy wybór w tym aucie, 140KM – jeszcze rozsądniejszy, pod warunkiem, że jesteście rozrzutni u dealera, 170KM GTD – 8.1 sekund do 100km/h i miłosierdzie dla portfela podczas eksploatacji. Nic dodać, nic ująć.

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf R Variant - ogniste kombi
 
Nasz test

Audi RS6 dowodzi, że świetne osiągi i nienaganne prowadzenie można pogodzić z ponadprzeciętną funkcjonalnością. Podobnym tropem podążą Golf R Variant. 300-konne kombi z Wolfsburga ma przepastny bagażnik, przyspiesza do "setki" w 5,1 sekundy i rozpędza się do 250 km/h.

Volkswagen Golf Alltrack - więcej niż kombi
 
Nasz test Volkswagen Golf Alltrack

Segment uterenowionych kombi rośnie w siłę. Specyficzne samochody nie tylko atrakcyjnie wyglądają, ale również dobrze się prowadzą i są w stanie zjechać z utartych szlaków. Najnowszą propozycją jest Golf Alltrack.

VW Golf V - skrajny ideał?
 
Nasz test VW Golf V – skrajny ideał?

Nudna stylistyka, mnóstwo elementów wyposażenia za dopłatą i rynek zalany wyeksploatowanymi egzemplarzami. A mimo tego świat zwariował na jego punkcie. Volkswagen Golf stworzył wokół siebie prawdziwą religię. Ale czy warto kupić piątą generację z drugiej ręki?

Volkswagen Golf Variant - szaleństwo poprawności
 
Nasz test Volkswagen GOlf Variant 2.0 TDI 150 KM

Gdy myślisz o samochodzie kompaktowym zawsze gdzieś w tle przebija się Golf. Jeden z najpopularniejszych modeli segmentu C podbił serca kierowców na całym świecie. Volkswagen oferuje Golfa, siódmej już generacji, w czterech wariantach nadwozia: hatchback, cabriolet, sportsvan oraz prezentowanym - Variant,...

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Przeczytaj pozostałe 59 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Zwykły TD 86,81

Volkswagen Golf GTI TDI+ Wulgarwagen 83,81

Volkswagen Golf Goferatti 80,00

Volkswagen Golf GTI 16v 81,94

Volkswagen Golf 87,06

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

Juras23 84,69

ygd 89,50

Mariusz_Tychy 85,99

scrag 90,66

qqrydziany 90,08

albert 87,86

bandit_bb 84,62

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Zawieszenie, koła i papierologia
Zawieszenie, koła i papierologia Powoli zabiałem się za drobne prace przy aucie. Swoje lata ma wiec w wolnej chwi...
Odbiór
Odbiór Po 3 miesiącach już jest w salonie. Jutro odbiór:)...
Pęknięta linka od sprzęgła ... ;/
Pęknięta linka od sprzęgła ... ;/ No cóż tak bywa czasem .... 4 godziny przed wyjazdem na dyskotekę ze znajomymi p...
Pierwszy miesiąc z nowym samochodem.
Pierwszy miesiąc z nowym samochodem. Właśnie mija pierwszy miesiąc od kiedy odebrałem pierwszy w życiu nowy samochód....
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Audi A3
1.6 TDI clean diesel (110 KM)
Ford Focus
1.5 TDCi (120 KM)
Kia Rio
1.1 WGT (75 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline
Rocznik: 2011. Przebieg: 106 917 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 33 800 zł
Ford Focus Trend Ford Focus Trend
Rocznik: 2012. Przebieg: 118 467 km. Silnik: 1.6 85KM .
Cena: 43 900 zł

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

  • Średnia ocena
    na podstawie 2 opinii
  • 4,65
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VI Hatchback 3D Volkswagen Golf VI Cabriolet 1.4 TSI 160KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII GTI Hatchback 5d (2013) Volkswagen Golf VII Variant (2013) Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology Volkswagen Golf V GTI Volkswagen CrossGolf Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI Trendline - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII hatchback R-Line (2013) Volkswagen Golf VII R 400 Concept (2014)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 184 komentarze

1 030 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AccipiterAccipiter

Tak się zastanawiam skąd u ludzi taka nienawiść do golfa
Sam użytkuję od 5 lat golfa IV, starego klekota 1.9 TDI 90 km ponad 280 tys. km. Możliwe że licznik był cofany ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Wymianie uległy jedynie elementy takie jak amortyzatory, hamulce, sworznie, w między czasie wymieniono rozrząd i auto hula aż miło. Mój rekordowy zasięg na jednym baku 1109 km. Wygląd może i nie zachwycający ale to w końcu golf, ten wygląd go wyróżnia. Nie powinno się znacząco zmieniać czegoś co jest dobre. Przyznaję, że trochę mi się znudzil i być może w przyszłym roku kupię coś nowego z salonu ale raczej benzynę. A to dlatego, że za dużo nasłuchałem się o nowych dieslach, niby oszczędnych w spalaniu ale drogich w utrzymaniu. Gdyby produkowali nadal takie klekoty jak mój obecny to brałbym takie autko w ciemno bez zastanowienia. Pozdrawiam golfiarzy!

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
62 781
Przejechany dystans
50 142 505 km
Zatankowanego paliwa
2 441 187 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 659
Wydanych pieniędzy
3 633 000 zł
Średnie wydatki na auto
1 242 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
15 047
Wydanych pieniędzy
3 934 388 zł
Średnie wydatki na auto
1 345 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 925)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

Na podstawie 3 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Janki, dodano: 18.06.2013 22:28

Cóż można o nim napisać golf jak to golf im oszczędniej się jeździ tym spalanie niższe ale bez przesady nie liczcie na spalanie 3.0 l bo to nie jest smart swoją pojemność ma:d wynik 5,5l/100km można bez problemu osiągnąć jest to jeden z rozsądniejszych wyborów jeśli chodzi o diesla , żwawy silnik i długo żywotny oszczędny jesli chodzi o silniki diesla z turbo powazną bolączka jest ruda (rdza jakby ktoś nie wiedział) najczelniejszej bierze progi tylną klape oraz nadkola części do niego nie sa drogie a na pełnym baku spokojnie 1200km idzie zrobić polecam ten samochód początkującym kierowca czesci sa tanie i ogólnodostępne nowe od czesci mechanicznych po pierdoły do karoserii czy też na szrocie i wiekszość napraw można wykonać samodzielnie (wiadomo wymiane turba niestety musimy zlecić firme która sie tym zajmuje a to już boli (z tego co sie orientuje) zresztą jak z kazdym samochodem turbodoładowanym ale gdy dba sie o auto wymienia na czas filtry oleje płyny i naprawy wykonywane są na czas auto potrafi sie odwdzieczyć na sportowe osiągi nie ma co liczyć jesli chodzi o sportowe osiągi proponuje gti lub vr6 hmmm cózby jeszcze o nim powiedzieć pozdrawiam golfiarzy to tak przy okazji:d trase 532km (266km w jedną strone trasa Jaworzno-Przeworsk cyklem mieszanym) kokoło mozna zrobić spokojnie za 150 zł z lekkim zapasem:d ogółem gdyby nie ta żrąca go rdza da sie niemca lubić mam go około 3 lata i ani razu mnie nie zawiódł odpukać w niemalowane nigdy mi nie stanoł na środku drogi auto ostatecznie oceniam na +:D

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: ariel.lucek@hot, dodano: 20.04.2012 01:59

Ze spalaniem jest jak z kobietą, im delikatniej będziesz się z nim bchodził, będzie się na swój sposób odwdzięczał. Moje minimalne spalanie jakie zanotowałem na odcinku 220 km to 4,04 l/100 km. Jechałem sam, oszczędnie (nie znam żadnych technik oszczędnej jazdy) pod górki nie dusiłem, z górki na biegu zjeżdżałem na biegu, to samo do świateł, s tałej trasie starałem się nie przekraczać 90 km/h i w terenie zabudowanym ok. 60 km/h na 4 biegu. Znam ludzi, co pewnie spokojnie zeszliby jeszcze poniżej tego wyniku ;] Ale starałem się jechać normalnie i płynnie nie spowalniając jazdy innym uczestnikom ruchu (jeżeli komuś 90 na godzine to za wolno zawsze ustępowałem i pomagałem się wyprzedzić ;). Auto bardzo wdzięczne, silnik (odpukać nie do zajechania). Z relacji poprzedniego właściciela, golfik woził ciężary i ciągał przyczepkę przez 15 lat średnio rocznie ok. 25k km i w górzystym terenie ;P Żyje wciąż na fabrycznym sprzęgle i oryginalnej skrzyni więc świadczy to tylko i wyłącznie o dużym zapasie na zużycie materiałowe jakie założyli konstruktorzy z Volfsburga (chwała im za to). O silniku 1Z pisze wielu ludzi w szerszym i węższym zakresie tematycznym. Ja po prostu kocham to auto i naprawdę z wielkim smutkiem przyjdzie mi kiedyś się z nim rozstać. Dodam tylko, że raz wypróbowałem go na trasie 900 km z przyczepką do połowy drogi z 4 osobami na pokłądzie i drugo połowę z dwoma ludźmi, załadowanym bagażnikiem deskami i załadowaną przyczepką po burtę. Spalanie z całej trasy wyniosło 6,4 l /100 km!!!! Jeżeli chcecie mieć niezawodne autko i macie dostęp do ropy będziecie napewno zadowoleni ze spalania tego auta ;] Polecam.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Bobo, dodano: 30.12.2011 22:53

Jestem zadowolony ze swojego golfa.Co prawda nie jeżdżę nim długo bo dopiero 10 miesięcy przelatując w tym czasie 15tys. ale spalanie OK. Silnik AJM jest dynamiczny a zarazem oszczędny,napewno pali mniej niż ASZ i ARL(jezdziłem audi a4 z 2004r. z ASZ) a 115 KM przy masie autka daje frajde z jazdy(nieraz goście nowszych nieraz mocniejszych aut mogą się zdziwić jak objeżdża ich Golf IV).Żeby wyszło 7.4 litra trzeba ładnie szaleć 5.3 90-100 km/h bez problemu natomiast ogólnie mieszcze się w 6 l/100km i to nie jest wcale zamuła na drodze(prędkości 110-130 czasami do 180km/h tylko trzeba umieć operować pedałem przyspieszenia)np dla porównania trasa 1024 km 6.5l ale prędkości często 120-160 czasami ponad 200 no i na klimie.Komputer okłamuje o 0,3 l/100km,ja tankowałem i kasowałem kilometry w ten sposób mam te średnie.Teraz myślę upolować jakieś TDI ARL.Ogólnie diesle spoko tylko trzeba dbać! Ja nie oszczędzam na tanich płynach i częściach.Pozdro:)!!!

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus VI Variant 2.0 TDI-CR DPF

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf VI Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także