Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Volkswagen Passat B4

Lata produkcji: 1993 - 1997
Segment: Klasa średnia
Czwarta generacja Passata (B4) pojawiła się na rynku w roku 1994. Samochód był właściwie gruntownie zmodernizowaną wersją Passata B3, jednak ze względu na skalę zmian, zyskał status odrębnego modelu. Na pierwszy rzut oka, sylwetka auta nie była stylistycznym przełomem w porównaniu z Passatem III. Zmieniono jednak pas przedni, tylne lampy oraz kokpit kabiny. B4 był też nieco większy od swojego poprzednika. Ostatni model Passata IV wyjechał z fabryki w roku 1996.

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Dane techniczne Volkswagen Passat B4

Silniki

Moc silników 75-184 KM

Poj. silników 1 595-2 861 cm3

Prędkość maks. 165-224 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,7-17,7 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Volkswagen Passat B4

Średnia ocena modelu

na podstawie 349 opinii

4.21

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Widoczność

+ Koszty utrzymania

Wady

- Skrzynia biegów

- Drobne usterki

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (87%)
NIE (13%)

Wybrane oceny kierowców Volkswagen Passat B4

Jestem bardzo rozczarowany legendą o niezawodności. Kurna co to za złom - a kupiłem go osobiście od babci pod Frankfurtem, ... więcejprzebieg 190.000 km, wszyscy mówili "panie 500.000 na gazie bez remontu" G**** prawda - sorry ale nie mogę sie powstrzymac - skarbonka bez dna i do tego staje w trasie !!!! A do tego żłopie paliwo jak poj****. Po wakacjach pogonie dziada bez dwoch zdan. Następne auto będzie rocznik 2000+ i to wybadane na stacjoi diag. do bólu. Na pohybel passatom ! ukryj
dodano 23.05.2008 przez
DAJE 4 BO AUTKO SWIETNE,TYLKA TA GLOSNOŚĆ,TROSZKE PRZESADZONA,ZONY LANOS JEST DUZO DUZO CICHSZY ALE TEZ I NOWSZY(2002 ROK)ALE PASSACIK I ... więcejTAK JEST FAJNYM AUTKIEM,JAK NA 94 ROK ZADNEJ KOROZJI LAKIER SUPER I BARTDZO WYTRZYMALY,PO PROSTU BARDZO WYGODNY WÓL ROBOCZY,SAMOCHOD NIE DO ZAJECHANIA,JAK KTOS DBA TO JEZDZI I JEZDZI ukryj
dodano 22.10.2009 przez
VW PASSAT VARIANT VR6 2.8 gaz sekwencyjny ESGI; po wgraniu nowego programu do komputera sterującego gazem w wersji najnowszej ma bardzo ... więcejdużo możliwości nastaw i regulacji nawet na każdy cylinder oddzielnie można dawkę ustawić i wile innych; naprawdę super auto - silnik nie zniszczalny, i jest porządny zapas mocy pod prawa nogą, jedzie jak ja chcę, przyspiesza kiedy ja chcę, miejsca dużo, bagażnik pojemny, duży zbiornik paliwa, pełna elektryka, klimatyzacja jak nabita super, potem gaz gdzieś powoli znika...fajny samochód... zasada jest jedna: jak się o VR6 dba i wymienia wszystko na czas to samochód jest nie zawodny i wynagradza nam wszystko - nawet to, że gaz z klimy ucieka ukryj
dodano 04.04.2009 przez
Passat jest moim drugim autem po oplu astrze 1. Przez 8 lat użytkowania spisuje się nadal bez zarzutu. Ogromna żywotność ... więcejsilnika, ekonomia może nie budzi zachwytu dzisiaj jednak auto może śmiało konkurować z dzisiejszymi. Przy odpowiednim serwisie i dbaniu jest po prostu niezawodne. Nie jest to samochód dla wszystkich. Niektórzy potrzebują samochodu, żeby się pokazać (jakieś 80 % Polaków). W b4 pokażesz, że nie musisz się pokazywać. Moja wersja to ostatni wypust. Klima, elektryka, a przede wszystkim bardzo dobrej jakości welurowa przyjemna tapicerka. Mimo , iż jest to kombi bagażnik nie należy do największych, gdyż jest po prostu płytki. Oczywiście można odsunąć roletę i ładować pod sam dach. Jeżeli traficie na zadbany egzemplarz auto godne polecenia. Proszę nie bać się przebiegów dwukrotnie wyższych od średniej na rynku. Ja gdy kupowałem dokładnie tak było 274000 w moim, a dookoła ledwie ponad 100000, do aut z przebiegiem 200000 nikt nie podchodził. Duży plus to ogromny bak paliwa. W trasie można zrobić do 2000 km na baku (sprawdzone welokrotnie). ukryj
dodano 25.01.2013 przez
Zobacz oceny Volkswagen Passat B4 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B4

Pb
4,37 - 13,33
Na podstawie 147 raportów spalania
ON
4,27 - 7,83
Na podstawie 253 raportów spalania
LPG
8,70 - 20,00
Na podstawie 100 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Volkswagen Passat B4

Witam, od razu zaznaczę, że podane przeze mnie spalanie to realne spalanie (wg dystrybutora), a nie wartości podawane przez komputer pokładowy ... więcej(który w moim przypadku przekłamuje o 10% przy oponach 15` 195/55). Niestety większość moich przedmówców podaje spalanie paliwa wg wartości pokazanych przez komputer pokładowy - co może wprowadzać wielu przyszłych nabywców Passata B4 tdi 1z w błędne przekonanie o rzeczywistym spalaniu rzędu dajmy na to 3,5 litrów ON/100km. Średnie minimalne spalanie 4,4 l/100km to mój systematycznie powtarzający się wynik osiągany podczas dojazdów do pracy (dziennie 35km w 1 stronę). Co ciekawe - jadąc do pracy (mieszkam w norweskich górach) droga jest w większości pochylona w dół, co sprzyja swobodnemu rozpędzaniu się samochodu bez potrzeby duszenia pedału gazu. Tak więc dojazd do pracy daje spalanie nawet 3,5 l/100km. Jednak jak nietrudno się domyśleć powrót z pracy to konieczność pokonania wielu stromych podjazdów, przez co spalanie wzrasta do ponad 5 l/100km. Maksymalne spalanie to średnie jaką obliczyłem z dwóch wyników spalania: szybkiej, monotonnej jazdy autostradą z większymi prędkościami oraz wolnej, równie monotonnej jazdy miejskiej po Oslo. Wiadomo, że "jazda miejska" to subiektywny termin Jednak uważam, że jazdę w zatłoczonej stolicy Norwegii można z pewnością zaliczyć do raczej ciężkiej przeprawy dla kierowcy, samochodu i spalania. Z kolei szybką jazdę autostradą rozumiem przez jazdę 100-120 km/h, czyli taka dolna granica prędkości z jakimi poruszają się przedstawiciele handlowi i młodzi gniewni po szosach polskich miast ;)... Minimalne spalanie tak jak już wyżej opisałem 3,5 l/100km. Jednak pragnę nadmienić, że takie wyniki nie biorą się ze wspaniałej technologii silnika tdi, która ma jakby nie patrzeć 30 lat na karku. Dobrej jakości paliwo, dobra jakość dróg i niskie zagęszczenie ruchu na pewno zaowocuje osiągnięciem niskiego spalania. Jednak najważniejsza składowa ekonomicznej jazdy to przede wszystkim sam kierowca i jego umiejętności prowadzenia pojazdu. Bez tego i VW lupo 1.2 tdi będzie spalał 9 litrów ON/100km jeśli za sterami zasiądzie... no nie bójmy się użyć tego stwierdzenia - debil :) pozdrawiam ps.: silnik nie bierze oleju, cały osprzęt sprawny, skrzynia biegów długa, 97km/h na 5 biegu to 2000obr/min (symbol bodajże CTN), turbo się NIE niszczy jeżdżąc na 5 biegu 1500obr/min (turbo nie ma zmiennej geometrii w silniku 1z!)... inne mity na temat monotonnej, mało "energicznej" jazdy również obalam - przejechałem moim passatem 320 tys km bez awarii silnika, co więcej jego sprawność po podłączeniu do VAG wynosi blisko 100% więc proszę się nie bać jazdy przy 1500obr/min - bardziej szkodzi z pewnością jazda powyżej 3500obr/min lub jak niektórzy się przechwalają 5000obr/min hehe.. ukryj
dodano 27.11.2010 przez
Spalanie: Passat B4 96’ kombi, silnik 1.9 TDI AFN 110KM: Zanim podam wartości nadmieniam, że: 1. nie mam MFA, a więc wartości ... więcejsą obliczone dokładnie na przestrzeni 1,5 roku, na paliwie Lukoli przy tankowaniu zawsze do pełna. 2. wartość ilości kilometrów jak i prędkości koryguję wg GPS, ponieważ pomimo że mam wyższe opony niż w BREEFie licznik obie wartości przekłamuje na jakieś +3.5%. Piszę o tym, bo to nie jest bez znaczenia szczególnie przy opiniach właścicieli nowszych aut opierających się tylko na wskazaniach z komputera. Cóż, producenci lubią wyświetlać wartości jakie chce zobaczyć zadowolony klient ;). Poniżej konkrety: Na dawce wtrysku paliwa = 3,5* (bogata) przy umiarkowanej dynamice podmiejskiej jazdy (odcinki 13km) z czego 3km to miasto wychodzi: - lato = 5,5 l/100 - zima = 6,5 l/100 Na trasie przy dynamicznej jeździe, ale tylko do 110km/h odnotowałem spalanie w zakresie 4,7-5,1 l/100. Różnice wynikają z pory roku, włączonej klimatyzacji, gęstości ruchu i jakości drogi. Tu zauważyłem, że spalanie bardzo rośnie wraz z obrotami silnika. Uogólniając, chcąc nie przekraczać 5 l/100, nie mogę przekraczać 2100 obr/min = 100km/h. Przydałby się 6 bieg, ale to dopiero w B5 :( . Dla zainteresowanych - krótki czas miałem ustawioną dawkę = 7,8* (ubogą). Dało się odczuć spadek mocy szczególnie wraz ze wzrostem obrotów, a prędkość maksymalna na danym biegu zmalała o około 20%. W warunkach jak powyżej, przy mroźnej zimie zanotowałem spadek zużycia paliwa o około 1,0 l/100. A więc istnieje wybór, będący kompromisem pomiędzy dynamiką, a oszczędnością. W tym miejscu muszę dodać, że kiedy kupiłem to auto to spalanie było dużo większe, spowodowane zaniedbaniami poprzedniego właściciela, który wyznawał zasadę ´lać paliwo i jeździć dopóki coś nie odpadnie, albo przestanie się kręcić´. Pomogła: wymiana termostatu, elektrozaworów N75, N18, regulacja i uszczelnienie pompy paliwa, naprawa układu elektrycznego podgrzewania cieczy chłodzącej. Tak więc o silnik trzeba niestety dbać, a nie tylko ´lać paliwo i jeździć, a ewentualnymi naprawami niech się zajmie następny właściciel´. * - parametr wartości dawki ustawiany na pompie paliwa z wykorzystaniem komputera diagnostycznego aut grupy VW. ukryj
dodano 26.04.2010 przez
Nie wierzylem ze mozna zejsc do 5.0 ale sie udalo przy jezdzie nie przekraczajacej 100 km/h, mysle ze nawet 60% ... więcejtrasy i 40 procent miasta ale nie przekraczalem 2 tys obrotow zarowno w miescie jak i w trasie, pozatym hamowanie silnikiem przed krzyzowkami itp. 4.5 ltr wyszlo na powrocie z austrii bez przekraczania 90 km/h, tez oszczedna jazda, ale w druga strone z laweta spalil juz jakies 6.5 z tym ze laweta byla pusta:P ale staralem sie dyna,icznei jezdzic. Widze podobne auta na internecie, z przebiegiem 170 tys km ale patrzac na pedaly sprzegla i hamulca wygladaja jakby trzy razy tyle przezyly co u mnie, a moj ma juz 308 tys i przebieg jest pewny na 100% bo znam historie tego samochpodu takze mozna sobie tylko pomyslec jakie przebiegi maja tamtejsze auta;) ale pozatym nie narzekam, jest wygodny oszczedny, gdy trzeba zmieszcze moj caly drobek do niego i nawet bardzo tego nie czujw i wiem ze moge jechac bez preszkod gdzie tylko chce za branice nad morze czy w inny rejon i nie robie tego z dusza na ramieniu ze zaraz cos padnie jesli mozecie kupic taki samochod ale nei zaciuchany, nie wyplakowany, i odpicowany to polecam. mysle ze warto niby ma 14 lat ale sie trzyma rdzy na nim nie widac, chociaz jest u nas juz 4 rok takze jesli jest bezwypadkowy to tym bardziej polecam;) wiem ze kazdy chwali to co swoje, ale narazie nie mam na co narzemac i mam nadzieje ze sie to juz nie zmieni:P Pozdrawiam! ukryj
dodano 22.06.2009 przez
fakt jak kupiłem to musiałem przeprogramować komputer od gazu, aby do końca obrotomierza szedł na gazie, bo wcześniej przy 4 ... więcejtyś przechodził na paliwo i podnosił mi zużycie jak jechałem ponad 160km/h powiem szczerze, że silniki w VW VR6 2.8 są bardzo ekonomiczne - ekonomiczniejsze od 1.8 Turbo, czy 2.0 16V, a kultura pracy silnika 2.8 VR6 100 razy lepsza niż 4-ro cylindrowca; jeździłem w audi 2.6 V6 i BMW 323 to spalanie paliwa i gazu jest o wiele większe niż w 2.8 VR6; w mieście do 60km/h 11,9l; do 120km/h 13l; trasa do 160km/h 12,9l; przy 240km/h 18l gazu na 100km; ale oczywiście jak jedziemy płynnie i przyspieszamy płynie, a nie dojeżdżamy do auta hamujemy i depczemy gaz; trzeba troszkę pojeździć aby dojść do wprawy, zawsze jak się przesiadamy z innego auta w nowym jest inaczej, inaczej prowadzi się, inny moment obrotowy silnika, inna mac, waga, możliwości auta, inne zużycie paliwa z czasem dochodzimy do wprawy, a co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa... NAPRAWDĘ EKONOMICZNE AUTO, ale ile daje też frajdy z jazdy VR6 super nie da się opisać trzeba wsiąść i samemu się przejać ukryj
dodano 04.04.2009 przez
Witam. Posiadam Passata b4 kombi z 1995 roku, po face liftingu z silnikiem 1.9 TD bez itercoolera o mocy 75KM. ... więcejSamochód ma przejechane 172 000. Minimalne spalanie przy oszczednej jezdzie wyszlo 6,2 l (lecz jest to jazda bardzo spokojna 70-80km/h dodaje ze w lecie przy obrotach nie przekraczajacych 2000). Średnie spalanie oscyluje w granicach 7 litrów ON. Maksymalne spalanie wyszlo na poziomie 8,5 litra, dodam ze takie spalanie odnotowalem w zimie. A wiec spalanie dosc wysokie jak na ropniaka, ale niema sie co specjalnie dziwic gdyz silnik TD o mocy 75 KM jest zdecydowanie za slaby do tego samochodu, biorąc pod uwagę fakt ze auto waży 1300 kg. Kolega ma takiego samego passata z 1995 z tą róznicą ze ma TDI o mocy 90KM spalanie srednie wynioslo mu w granicach 5,9 litrów ON, a wiec to 15 KM róznicy robi juz swoje, samochód nie męczy sie az tak, co pociąga za sobą kożystniejszy wynik w spalaniu. Dodam też ze intercooler także robi swoje. Jeśli w przyszłosci bede jeszcze kupowal diesla to tylko z silnikami TDI są one oszczedniejsze od zwyklego TD. ukryj
dodano 17.03.2008 przez
Zobacz raporty spalania Volkswagen Passat B4 Dodaj raport spalania

Publikacje o Volkswagen Passat

Przeczytaj pozostałe 40 publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Przeczytaj pozostałe 30 newsów o Volkswagen Passat

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat Euro NCAP

VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
2014
Zobacz szczegóły
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Nowe Volkswagen Passat

nowe Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
ceny od 91 790 zł do 172 990

Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM od 2014

w pakiecie Highline

w cenie katalogowej brutto

140 090 zł

Wyposażenie standardowe
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming / Leaving Home
Klimatyzacja "Climatronic", regulowana automatycznie, 3-strefowa
Tempomat
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Zimowy 2 (1 210 zł)
Pakiet Sportowy (1 650 zł)
Pakiet Siedzenia (6 410 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Zimowy 2 (1 210 zł)
Pakiet Sportowy (1 650 zł)
Pakiet Siedzenia (6 410 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 49 oferty Volkswagen Passat

Dealerzy Volkswagen

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Modlnica

małopolskie, Modlnica, Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

WOJTANOWICZ

WOJTANOWICZ Volkswagen Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Strachowskiego 21-25

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Nowy Sącz

małopolskie, Nowy Sącz, Tarnowska 159

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Suchy Las

wielkopolskie, Suchy Las, Obornicka 149

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Volkswagen Passat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

16 413

Przejechany dystans

2 755 283 zł

Zatankowanego paliwa

615 296 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

3 162

Wydanych pieniędzy

1 241 095 zł

Średnie wydatki na auto

1 542 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

4 447

Wydanych pieniędzy

1 083 377 zł

Średnie wydatki na auto

1 346 zł

ZOBACZ 805 dzienników kosztów Volkswagen Passat Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Volkswagen Passat B4

Liczba wpisów: 159
komentarzy(4)
komentarzy(8)
komentarzy(5)
komentarzy(3)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Volkswagen Passat B4 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Volkswagen Passat B4

Liczba wpisów: 214
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Volkswagen Passat B4 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Volkswagen Passat B4

Liczba wpisów: 12
montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. ... więcejPracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy. ukryj
dodano 17.03.2010 przez
jak instalacja była nowa to auto jechało, po przejechaniu 12000 km siadł parownik, oczywiście poszedł do wymiany (ZAVOLIN ZETAVS), wtryski ... więcejgazu terz są do wymiany ( OMVL FAST DREAM), odrazu żeby był komplet to siadł sterownik gazu agis i8, niemożna zrobić mapowania instalacji, sterownik wogule nie reaguje na jakiekolwiek wprowadzane zmiany parametrów, w efekcie końcowym musze wymienić całą wiązkę i sterownik + zamontować nowe wtryski gazu, koszt 1300 zł ukryj
dodano 07.11.2014 przez
11,000 na gazie. żadnych problemów. spadek mocy odczuwany jedynie podczas dużych mrozów (mała różnica) oraz w sytuacji, gdy w butli ... więcejniewiele gazu pozostało. spalanie na poziomie 9.5l (opony letnie 205/50/R15 i zimówki 185/65/R15). wymieniłem kopułkę oraz palec rozdzielacza.najniższe spalanie to 8.8 (długa trasa nad morze, średnia prędkość 110km/h). INSTALACJA BEZOBSŁUGOWA ukryj
dodano 26.02.2011 przez
Posiada emulator wtryskiwaczy. odpalam i gaszę prawie zawsze na gazie. Instalacja 2-3 razy strzeliła w ekstremalnych warunkach. po ustawieniu jest ... więcejOK. Super jakość za rozsądną cene. Serwis ogranicza sie do wymiany filterków i wymiany swiec itp. ukryj
dodano 06.02.2009 przez
żadnych niespodzianek sekwencja to piękna sprawa o ile jest poprawnie zamontowana i servisowana prawie nie odczuwalny ubytek mocy spalanie na ... więcejpoziomie 10l jest ok. ukryj
dodano 20.04.2011 przez
Po odpaleniu na benzynie nierówne obroty 500/min, na gazie gaśnie.Po długim grzaniu obroty 1000/min na benzynie i gazie. ... więcej ukryj
dodano 08.10.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat B4

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat

Ciekawostki
dodano 15.12.2011 przez
Model ten jest w czołówce kradzionych pojazdów już od kilku lat. W Polsce 2010r. skradziono ich ponad 1800 sztuk
dodano 26.08.2011 przez
W salonie samochodowym w Genewie, w marcu 2005 roku zaprezentowano nowy model Passata (B6, oznaczenie wewnętrzne 3C). W sierpniu tego samego roku dołączyła wersja Variant.…
dodano 26.08.2011 przez
W marcu 1988 roku Volkswagen w salonie samochodowym w Genewie ukazał trzecią generację modelu Passat. Okrzyknięty został nową generacją samochodów VW charakteryzująca się poprzecznym ustawieniem…
Sposoby wykonania czynności
dodano 28.07.2011 przez
Kolejność postępowania przy naprawie szyberdachu Treść: 1.Wygospodarować dwa dni wolne od przebiegu samochodu (najlepiej sob. i niedz.(dlaczego aż tyle czasu napiszę w następnych punktach) 2.Przygotować…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą