Szukaj

Informacje o Volvo C70 I Coupe

Lata produkcji: 1997 – 2002
Segment: Auta sportowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w Europie w latach 1997-2005. W Ameryce Płn. auto oferowano od 1998 roku. Samochód charakteryzował się atrakcyjną, bardzo opływową jak na Volvo sylwetką i okazał się sporym sukcesem marki. Nadwozie autorstwa Petera Horbury’ego zrywało z „prostokątnym designem” stosowanym w poprzednich modelach szwedzkiej marki. Aerodynamicznymi kształtami odróżniał się m. in. od swojego poprzednika, Volvo 780. W latach 1997-2002 C70 oferowany był w wersji coupe. Trzy lata dłużej trwała produkcja kabrioletu z miękkim dachem.
czytaj więcej
Powagosław
Dobro luksusowe na naszych drogach. Piękny i komfortowy kabriolet z twardym składanym dachem. Szkoda tylko, że napędzany na przednią oś. ~Powagosław
Luzacjusz
Rodowód tego samochodu to wystarczająca rekomendacja (przed C70 Volvo produkowała legendarny model P1900). W Polsce sprzedaje się marnie, ale to tylko dodatkowy powód, żeby go mieć. ~Luzacjusz

Volvo C70 I Coupe – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4716 mm
Szerokość 1817 mm
Wysokość 1414 mm
Rozstaw osi 2664 mm
Rozstaw kół - przód 1521 mm
Rozstaw kół - tył 1518 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 986 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 930 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1410 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1325 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1200 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 370 l
Wysokość progu załadowczego 709 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~maqs
Volvo C70 I
Coupe 2.0 20V Turbo 225KM 165kW
Silnik... najlepszy jaki volvo zrobiło nie patrząc na s60r/v70r ale to inna bajka. osiągi jak na 225km są naprawdę świetne. Korzystam z tego samochody już rok i przy każdej przejażdżce czuje że to auto ma moc i jeszcze żadna nędzna bmka nie potrafiła nawet dojechać mi do zderzaka ale to tylko nędzna bmka co tu dużo mówić. Co do wyposażenia to jest super. mam full wypas. nie ma tylko masażu w fotelach. głównie chciałbym opisać system audio... mam dynaudio prologic i tego naprawde trzeba posłuchać... bass odkręca śrubki w mocowaniach foteli a jakość dźwięku mnie przeraża. jestem audiofilem i nie potrafie w moim audio w domu wydobyć tak niesamowitych dżwięków. Audio w rocznikach od 1998 wyprzedzają o klase nowe audi mercedesy jaguary porshe i różne takie. druga generacja c70 ma prologic II i to audio muci bentleya który uważany jest za auto z najlepszym Caraudio seryjnym na świecie... nie ma o czym mówić.. posłuchajcie sobie audio w volvo. Moje auto ma 11 głośników + procesor dźwięku który przetwarza dźwięk stereo na przestrzenny co jest ciężko spotykane w innych samochodach. tylko szkoda że nie mam dodatkowych dwóch subwooferów w bagażniku jak w wersjach cabrio a to by mi już wystarczyło. Ogólnie nie chce wymienić tego samochodu na inny ponieważ mało ich zostało a tak w ogóle za te pieniądze nie kupi sie lepszego samochodu i kropka...
4,5
~Agostini999
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
Nie wiem co mogę tu napisać. Jak dla mnie auto jest świetne, są inne lepsze, on jest wart swojej ceny i o wiele więcej. Świetne wyposażenie jak na swój wiek. Super audio. Zachęcam do kupna, bo na prawdę warto, samochód się bardzo ładnie prezentuje, a jazda nim przynosi satysfakcje. Nie polecam, miastowym rajdowcom oraz wiejskim szpanerom na wyścigi, szkoda go skasować o drzewo, bo nie ma za dużo egzemplarzy C70, jak to was nie przekonało to przypominam, że napęd na przód, więc nie będzie bączków pod remizą.
4,2
~Mariusz W
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
przed zakupem auta radze pojechac na warsztat i podlaczyc go do komputera,sprawdzic przedewszystkim w jakim stanie jest przepustnica!!! oraz stan turbo,ponizej 80% radze dogadac sie ze sprzedawca bo przepustnice nowe i oryginalne to koszt kilku tysiecy zlotych a uzywana przepustnice graniczy z cudem,nowe turbo tez nie tanie 2tys zl, to sa najpowazniejsze rzeczy jakie kazdy powazny kupiec powinien sprawdzic.Mowia kazdy chwali wlasne, ogolnie mam ciezka noge i niewiele aut dalo mi rade uciec,mialem przyjemnosc poszalec na autostradach z porsche boxter 2.7 z 2006r , audi a6 3.0tdi 2007, honda civic type R 2009,bmw 325i 2009 (wszystkie wyprzedzilem)oraz aston martin vantage 380bhp , aston martin nie dal rady, przez 25min ostrej jazdy nie dal rady mi uciec i caly czas siedzialem mu na ogonie, co kosztowalo mnie po tej zabawie wymiane tarcz bo nie wytrzymaly i sie powykrzywialy :P jedynie dwa auta mi znikly z pola widzenia to bmw 335i coupe 2008 oraz audi rs4 2005.jak widac tylko auta powyzej 300bhp moga dac rade takiemu volvo,nic dziwnego ze , czesto policja ma jednostki t5 ktore ze bardzo zachwalane.Posiadam zloty kolor auta i wg mnie jest to najladniejszy kolor jakie volvo wypuscilo
Średnie spalanie dla Volvo C70 I Coupe
9,0 – 12,1
l/100 km
10,5 – 13,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,9
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Mam to auto od 5 lat. Zeswapowane z najsłbszego 2.0t na 2.3t i wystrojone na 260 km, 370 Nm. Troszkę obniżone na gwincie. W trasie, gdy prowadziła moja kobieta (bardzo spokojnie - do 90km/h), potrafi zejść do ok. 8l/100km. Gdy ja jeździłem, to srednio 11, 3-11,5l(cykl mieszany, ale, przewagą tras w odległości ok. 15 km, z bardzo ciężką nogą). Na autostradzie przy średnich prędkościach w granicach 150-180 km/h pali ok. 11, 5l. W Łodzi, w godzinach szczytu, przy korkach i załatwianiu spraw, czyli co chwilę krótki postój, potrafi wypić ok. 20l/100km. Uwielbiam ten samochód. Jest niepozorne i potrafi zadziwić niejednego cwaniaka w "lepszym" aucie.
9,5
Volvo C70 I
Coupe 2.0 i T 163KM 120kW
Spalanie bardzo miło zaskoczyło, spodziewałem się, że poniżej "dwucyfrowego" wyniku nie będzie się dało zejść, a tutaj się okazuje, że powyżej 10 wskakuje się tylko w mieście. Zbiornik ma 68L, więc tankowanie do pełna to sporo ponad 300 złotych, ale do rezerwy, robiąc 75% trasę i 25% miasto, zapala się ona przy prawie 700km (przy tej samej eksploatacji VW Bora 1.6 105KM pali ledwie litr mniej). Najsłabsza wersja silnikowa, ale i tak nie brakuje mocy do wygodnej jazdy. Zdaje mi się, że jak na ponad 1500kg masy i -naście lat technologii wynik jest bardzo dobry. Ponadto auto komfortowe i solidne, względnie tanie w zakupie, jednak niezbyt tanie w utrzymaniu - serwis i części swoje kosztują. Model bardzo rzadko spotykany, a jak dla mnie 100 razy bardziej urodziwy, niż np. Merc CLK. No i jeszcze jedno - DRZWI BEZ RAMEK = mistrz:)
11,3
Volvo C70 I
Coupe 2.4 20V T 193KM 142kW
Jest 4, dlaczego? Jak ktoś szuka auta co pali 8 litów w mieście, niech od razu odpuści sobie szukania turbo benzynowego silnika. Chce się mieć 193 km to trzeba się z tym liczyć. Nie ma tragedii 17 litrów w mieście na krótkie trasy, poniżej 15 nie zejdziecie. Mówię tu o takim mieście z korkami, remontami i światłami. Jest to normalna jazda, a nie oszczędna. Gazu nie zakładałbym, niby nie ma przeciwwskazań, ale jednak nie wydaje mi się to super oszczędnością, też nie powinno się szybko jeździć z gazem, bo mogą być kłopoty. Udało się raz w mieście, ale poza godzinami szczytu, ok. 10-13 godziny spalić ok. 12 litrów na 100 km, według moich obliczeń. Ale wzrok był skierowany na chwilowe spalanie i jechałem bez większych przyspieszeń, starałem się nie wciskać zbyt często hamulca, może udało by się mniej. Nie nazwał bym tego normalną jazdą. Trasa-spalanie i tu się możecie zdziwić 7-8 litów, jadąc przepisowo oczywiście z mniej więcej stałą prędkością, bo najgorzej jest przy ruszaniu i przyspieszaniu, auto waży ponad 1500 kg. Spalanie nie jest duże, jak na tą moc, turbo i wagę. Jak słyszę, że auta po 900 kg 60 km palą po 9 litów to jest chyba mało ekonomiczne. Ceny napraw nie są wygórowane, dobrze, jest mało awaryjne, to na części dużo się nie wydaje, pomijam oczywiście wymiany eksploatacyjne. Np. Świece do turbo platynowe powinno się kłaść tak, że koszt trochę większy.
Volvo C70 I Coupe