Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volvo S80 Sedan 2.4 TDi

Model klasy wyższej (segment E) i flagowy model Volvo produkowany od 1998 roku. Następca Volvo S90. Jeden z pionierów nowej stylistki stosowanej w autach szwedzkiej marki. Niedostępny w wersji kombi, powiązany z nim Volvo V70 jest de facto osobnym modelem spokrewnionym również z modelami S60 i S70. Mimo swojej elitarności, S80 od początku dobrze się sprzedaje. Od 1998 roku auto znalazło ponad 500 tysięcy nabywców. Obecnie na rynku dostępna jest druga generacja modelu.

Generacje Volvo S80

  • Wybierz generację: Volvo S80 II (2006 - teraz)
    Volvo S80 II

    Volvo S80 II

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja S80 debiutowała na rynku w 2006 roku. Samochód został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Nadwozie modelu zostało solidnie odświeżone w stosunku do jego poprzednika. S80 II jest też większy i...

    więcej o Volvo S80 II

  • Wybierz generację: Volvo S80 I (1998 - 2006)
    Volvo S80 I

    Volvo S80 I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1998 roku. S80 zastąpił w ofercie Volvo serię 960/S90/V90. Zbudowano go na platformie podłogowej Volvo P2 opracowanej wspólnie z Fordem. Stylistycznie model stanowił przełom w porównaniu ze swoimi poprzednikami,...

    więcej o Volvo S80 I

Volvo S80 II

Nadwozie S80 nie bije w oczy finezyjną sylwetką, nie ocieka luksusowymi wykończeniami, brak mu też sportowego „zacięcia”. Mimo to, trudno nie przyznać, że prezentuje się naprawdę atrakcyjnie. Dzięki klasycznej bryle i nie rzucającym się w oczy detalach szwedzka limuzyna ujmuje swoją dyskretną elegancją, która budzi zaufanie. Ciekawym detalem, znanym także z innych modeli Volvo, jest „wybrzuszenie” linii bocznej biegnące od przedniego zderzaka, przez maskę i drzwi aż po tylne nadkola.

W subtelną formę „ubrano” również deskę rozdzielczą S80. Jej design jest może nawet zbyt tradycyjny, bowiem takie elementy jak kratki nawiewów wyglądają jakby zostały przeniesione z auta sprzed kilkunastu lat. Sytuację ratują po części efektowne obwódki zegarów czy „płaska” konsola centralna. Niestety, pomimo, że całość prezentuje się bardzo nieskomplikowanie, skomplikowana okazuje się obsługa elementów kokpitu. Problem leży w gąszczu małych przycisków i braku dużego ekranu dotykowego, który mógłby służyć do wygodnego obsługiwania wielu funkcji. Duże pochwały ślemy ku jakości wykończenia – materiały absolutnie najwyższych lotów idą tu w parze ze znakomitym montażem.

Wysokie noty przyznajemy również przestronności wnętrza, z tym, że dotyczy to jedynie przedniego rzędu siedzeń. Bo podczas, gdy kierowca i siedzący obok niego pasażer mają do dyspozycji ogromną ilość miejsca, z tyłu wyższe osoby mogą doświadczyć lekkiego dyskomfortu. Ciasno rzecz jasna nie jest, ale po samochodzie tej wielkości można byłoby spodziewać się czegoś więcej. Trochę dodatkowych centymetrów przydałoby się również w luku bagażowym, choć to już detal. Znacznie ważniejsze jest, że podróżujący topowym modelem Volvo mogą cieszyć się z niesamowicie wygodnych foteli oraz niewiarygodnie skutecznego wyciszenia kabiny.

Do komfortowego wnętrza idealnie pasuje charakterystyka układu jezdnego. Dzięki miękkim nastawom zawieszenia S80 majestatycznie pochłania nawet większe nierówności zapewniając pasażerom izolację od tego, co dzieje się na zewnątrz. Mimo komfortu resorowania wysokiego jak Mt. Everest, szwedzki sedan zapewnia należytą stabilność podczas pokonywania zakrętów. Wizerunek wzoru do naśladowania psuje nieco układ kierowniczy, który nie daje prowadzącemu odpowiedniego czucia jezdni. O bezpieczeństwo jazdy dbają dobre hamulce oraz opcjonalny napęd na cztery koła.

Przynależność do segmentu premium robi swoje – podstawowa wersja flagowej limuzyny Volvo kosztuje tyle, co dwa nieźle wyposażone kompakty. Wybierając którąś z bogatszych odmian i zamawiając jeszcze trochę dodatków cena wzrasta nawet dwukrotnie. Wśród konkurencji – na czele z Audi A6, Mercedesem E i BMW 5 – koszty zakupu wyglądają jednak przyzwoicie. Zwłaszcza, że lista elementów wyposażenia seryjnego potrafi zwalić z nóg.

Volvo S80 I

Jeśli chcesz sprawić sobie coś naprawdę luksusowego, ale omijasz limuzyny spod znaku gwiazdy, szachownicy czy czterech pierścieni, to S80 może być dla Ciebie dobrą propozycją. Dlaczego? Wystarczy spojrzeć na jego nadwozie - okazałe, eleganckie i wyróżniające się kilkoma nietypowymi rozwiązaniami. Bardziej od nadwozia, kusi jednak wnętrze, bo poza bogactwem przestrzeni i ultra-komfortowymi siedzeniami, funduje nam ono wykończenie z najwyższej półki oraz wyposażenie, które powinno zaspokoić najbardziej wysublimowane gusta.

Stając przed wyborem silnika dla topowego Volvo trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie: chcemy czuć pod prawą stopą ogromne rezerwy mocy, czy najbardziej zależy nam na jak najniższych kosztach użytkowania? W pierwszym wypadku najlepiej sięgnąć po któryś z (licznych) turbodoładowanych silników benzynowych, w drugim najrozsądniej wybrać wolnossącego "benzyniaka" 2.4 lub któregoś z diesli. Jak nietrudno odgadnąć, zestrojenie układu jezdnego podporządkowano komfortowi.

Volvo S80 I. generacji da się kupić taniej niż jego konkurentów zza naszej zachodniej granicy, ale atrakcyjne ceny zakupu nie idą w parze z umiarkowanymi kosztami eksploatacji. Wpływają na nie zarówno bardzo drogie części (niektóre dostaniemy tylko w ASO), jak i skomplikowana konstrukcja auta wymagająca fachowej, a co za tym idzie kosztownej obsługi. Od strony mechanicznej, "Szwed" okazuje się bardzo wytrzymałym samochodem, ale wysokie przebiegi powodują zużycie elementów zawieszenia, uszkodzenia "automatu" czy defekty turbosprężarek. Użytkownicy skarżą się poza tym na awarie instalacji elektrycznej.

Komentarze redakcji

Powagosław: S80 nie olśniewa fajerwerkami stylistycznymi, ale nie sposób nie doceniać jego dyskretnej elegancji. Zamiast efekciarstwa jest efektywność. A efektowny S80 jest na tyle, na ile powinien być samochód w tej klasie.
Luzacjusz: Klasycznie piękny i wysmakowany niczym butelka Hennessy. Pasuje do drogiego garnituru i faceta, który odróżnia Rubika od Rubinsteina.

Silniki Volvo S80

Volvo S80 II - jaki silnik wybrać?

Z najsłabszych silników, benzynowego 2.0l 145KM i wysokoprężnego 1.6l 110KM, lepiej zrezygnować. Nie potrafią nawet przyspieszyć do „setki” poniżej 11 sekund, a w aucie takiej klasy to żenujące. Z drugiej strony flotom mogą się spodobać – one nie potrzebują piorunujących osiągów, a cena zakupu takiego wozu jest rozsądna. Do „zwykłych” użytkowników jest skierowane coś znacznie ciekawszego. Wśród diesli najlepsze są 2.4 D5 o mocach 175-205KM oraz 2.5 D5 185KM. Przy dużych prędkościach przydałoby się trochę więcej mocy, ale tak czy inaczej do ładnego jak na diesla dźwięku, dokładają niezłe wrażenia z jazdy i ponadto na stosunkowo niskich obrotach zabierają się do pracy. Wśród motorów benzynowych już jeden ze słabszych silników w ofercie, 2.4l o mocy 200-231KM, zapewnia niezłe osiągi i jest godny uwagi. Podobną moc ponad 230KM zapewnia też 3.2l, ale w nim zużycie paliwa to już inna bajka – warto wziąć go dla dźwięku i napędu na wszystkie koła. Drobna dygresja – 2.4l z „automatem” może wydać się niektórym zbyt leniwy, warto wcześniej się nim przejechać. Następny ciekawy motor o oznaczeniu 3.0 T6 ma już 285KM. Do bardzo dobrych osiągów dokłada ładny pomruk podczas pracy. Jeśli taki dźwięk wolicie zamienić na coś bardziej basowego, to na szczycie znajduje się jeszcze jedna, intrygująca jednostka – widlasta „ósemka” o pojemności 4.4l i mocy 315KM. I kto powiedział, że Volvo jest nudne? Pewnie ten, kto wątpił, że może mieć też i tak duże silniki pod maską.

Publikacje o Volvo S80

Volvo S80 II - antyniemieckie
 
Nasz test Volvo S80 II - antyniemieckie

Ludzie boją się zmian. Dlatego przeważnie buty wolą mieć amerykańskie, ubrania włoskie, a samochody niemieckie - bo tak się przyjęło. Tymczasem eksperymentując ze zmianą można odkryć wiele nowego i zarazem dobrego. W branży motoryzacyjnej również. Jakie jest Volvo S80?

Volvo S80 T6 AWD Polestar - moc z północy
 
Nasz test Volvo S80 T6 AWD Polestar

Z dokładnymi informacjami na temat Volvo S80 w wersji Polestar jest trochę tak jak z dniem podczas nocy polarnej - niby są, ale naprawdę ich nie ma. Co mam na myśli? A to, że danych tej wersji próżno szukać w oficjalnym cenniku. Dziwna polityka firmy Volvo sprawia, że taki egzemplarz może być jeszcze...

Czy warto kupić: używane Volvo S80 (od 1998 do 2006)

Szwedzka limuzyna jest świetną propozycją dla osób, które cenią luksus, dobre osiągi i najwyższy poziom bezpieczeństwa w stonowanym "opakowaniu". Czy warto kupić używane Volvo S80?

Volvo jak wino
 
Nasz test

Kolejny już lifting w karierze flagowego modelu Volvo udowadnia, że ta już niemłoda szwedzka limuzyna nic sobie nie robi z upływu czasu i podobnie jak wino, wraz z dojrzewaniem nabiera wyjątkowego smaku.

Szwedzki urok burżuazji - Volvo S80 T6 AWD Executive
 
Nasz test

Segment limuzyn klasy wyższej średniej od lat zdominowany jest przez "niemiecką trójcę". Wielu już próbowało przerwać ten stan rzeczy. Francuzi przegrali za sprawą zbyt awangardowego Renault Vel Satis.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo S80

Volvo S80 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volvo S80autoWcentrum - społeczność Volvo S80

najwyższe oktanyAuta - Volvo S80

Volvo S80 54,53

Volvo S80 sweede2 36,72

Volvo S80 BUSINESS 79,66

Volvo S80 bez nazwy to volvo 68,75

Volvo S80 44,30

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo S80

SebaK 44,70

mateuszB 30,01

RockIsNotDead 49,51

wmati211 30,00

trojan3ster 30,04

petercooy 30,06

Dawid-volvo 30,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo S80

KUPNO VOLVO :) - REPLAY
KUPNO VOLVO :) - REPLAY A więc tak,około pół roku temu,kupiliśmy Vivaro,z myślą,że będziemy wozić ludzi ...
No i pękło.
No i pękło. Witam No i stało się, pękło 300 tys. kilometrów w moim Volviku, trochę te ost...
Ponad rok za nami :)
Ponad rok za nami :) Trzy miesiace temu minal rok uzytkowania Volviaka. Byl to dobry rok bez zadnych ...
Oszustwo, oszuści... Polska
Oszustwo, oszuści... Polska Już od miesiąca regularnie przeglądałem allegro w poszukiwaniu ładniejszych felg...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo S80

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volvo S80
 

Najpopularniejsza wersja Volvo S80

Volvo S80

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volvo S80
 

Volvo S80 najczęściej porównywane z:

Volvo V60
3.0 T6 (304 KM)
Volvo V70
2.4 D5 (215 KM)
Audi A7
2.8 FSI (204 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 120KM 4WD Premium Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 120KM 4WD Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 300 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 73 090 zł 58 900 zł
Zyskujesz: 14 190 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volvo S80

Volvo S80
2.0 benzyna
320 000 km, 2003
24 000 PLN
Volvo S80
2.4 diesel 163 KM
168 000 km, 2009
57 900 PLN
Volvo S80
2.4 diesel 185 KM
198 235 km, 2007
49 900 PLN
Volvo S80
2.0 diesel 136 KM
152 000 km, 2008
45 900 PLN

Ocena auta Volvo S80 Sedan 2.4 TDi

  • Średnia ocena
    na podstawie 32 opinii
  • 4,55
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Volvo S80 Sedan 2.4 TDi (163 KM)

Nie ma nic lepszego w tej klasie za te pieniądze. Merce i BMW to wózki dla dresiarzy, Lexusy to nieporozumienie w Polsce, SAAB przestarzały. Poza tym 80-tka po face liftingu w 2004 ma dużo lepsze materiały niż niemiecka konkurencja. To już moje drugir Volvo z silnikiem d5. Obłednie drogi serwis.

dodał: Mike z Sopotu
Volvo S80 Sedan 2.4 TDi (163 KM)

Nie ulega wątpliwości że jest najbezpieczniejszy,komfort i frajda z jazdy niesamowita i przynajmniej nie jezdzi się oklepanym mercem czy bmw!Z zewnątrz ładny a wewnątrz jeszcze piękniejszy(grafit met.,jasna skóra i bogate wyposażenie robią robote).Gorąco polecam!

dodał: Łukasz Tarnów
Volvo S80 Sedan 2.4 TDi (163 KM)

autko ogólnie b. dobre. co prawda mozna by dopracowac kilka szczegolow ale po wzgledem silnika (wszczegolnosci spalanie) i wygody naprawde super. polacam szukającym dobrego auta o nie krzykliwej stylistyce w dobrej cenie

dodał: piotrek
Volvo S80 Sedan 2.4 TDi (163 KM)

Bardzo przyjemny wóz. Daje mi dużo przyjemności z jazdy. Chętnie do niego wsiadam i prowadzę go. Pasuje do mnie swoim spokojnym stylem i skromnością, jednocześnie pieści odrobiną luksusu. Nie jest krzykliwy i wulgarny.

dodał: Misiek
Volvo S80 Sedan 2.4 TDi (163 KM)

Kawał auta. Dość mało temperamentny, ale niezawodny i trwały. Wyjątkowo.

dodał: Hanyser

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volvo S80

Volvo S80 Volvo S80L Facelifting (2014) Volvo S80 Sedan - galeria społeczności Volvo S80 Facelifting (2014) Volvo S80 2003 Volvo S80 II 2.4 D5 215KM - galeria redakcyjna Volvo S80 2009 Volvo S80 2012 Volvo S80 Volvo S80 - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Volvo

Opinie o instalacji LPG

Volvo S80

  • 1.
  • 4,25 Volvo S80 I 2.5 i 20V (210KM) 2005r.
    dodał: marcin, 14.01.2014

    10 stycznia 2014 gazowali mi volvo s80 2.5 turbo,cena instalacji dobra jak na szanujacego sie montera,obsługa,jakosc wykonania,kontakt-wzorowy.telefony odbiera mily starszy pan,posiada ogromna wiedze i widac ze nie nabija ludzi w butelke.konkretny facet.jestem z człuchowa,gazowalem juz u nich kiedys auto ktore do tej pory jezdzi.wyskoczyla mi kontrolka "check engine",zadzwonilem,omowilem problem,dzis wizyta.balem sie troche ze serwis wyglada tak jak co u niektorych-"zaplaciles to spadaj" a tu mile zaskoczenie.uwazam ze na szacunek,zaufanie i dobra reputacje trzeba sobie zapracowac-ludzie z auto eko wlasnie to uczynili i szczerze ich polecam z czystym sumieniem.nie naciagaja na niepotrzebne koszty i nie odwalaja fuszerki. pozdrawiam zespół Auto-Eko PS,kiedys na zagazowane auta przyklejali naklejki na tylna szybe,ta naklejka do tej pory jezdzi na aucie ktore mi zagazowali,trzyma sie dobrze tak jak instalka mimo upływu lat;-)

  • 2.
  • 5,00 Volvo S80 II 3.2 (243KM) 2007r.
    dodał: Tomek, 17.09.2011

    Polecam, instalacja pracuje doskonale ( trochę się obawiałem przed montażem- różne opinie na stronach ) żadnych problemów, przełączenie z benzyny następuje po ok.1-2min. od uruchomienia na zimno, na ciepło dużo szybciej, w sposób niewyczuwalny, jedyny moment kiedy przełączanie można wyczuć to postój na biegu jałowym, podczas jazdy jest idealnie. Jedynym mankamentem to mały zbiornik=42ltr(33ltr-faktycznie) w miejscu koła zapasowego ale to wynika z kształtu tej komory-większy nie wszedł. Polecam, silnik stworzony do takiej instalacji, a jej koszty zwrócą się już po 13-15 miesiącach zwykłej jazdy ( jeżdżę ok 15-20tyś km rocznie )

  • 3.
  • 4,50 Volvo S80 I 2.4 20V (140KM) 2000r.
    dodał: mercurysable, 20.02.2012

    Polecam ten warsztat . To kolejny mój samochód z instalacją gazową zamontowaną w tym warsztacie . Jetem zadowolony , chodzi super , nie ma różnicy czy gaz czy benzyna . Sterownik Zenit Compact i szyna wtryskowa Valtek , a w sumie to dwie . Butla w kole . Samochód pracuje rewelacyjnie . Ja osobiście polecam ten zakład . W sumie to czwarty samochód do którego Ci panowie założyli mi LPG .

  • 4.
  • 5,00 Volvo S80 II 3.2 (243KM) 2007r.
    dodał: Tomek, 14.01.2013

    Witam ponownie, to już drugi mój wpis ( patrz opinia Tomek-poniżej w 2011 ) i dalej jestem z LPG zadowolony. POLECAM ! Silnik pracuje super itd. Co nowego: końcówki pistoletów do napełniania za granicą, to porażka, co kraj to inny system dobrze że chociaż samemu można tankować ( nie muszę czekać na obsługę ) Ogólnie jestem zadowolony.

  • 5.
  • 5,00 Volvo S80 I 2.4 20V (140KM) 2001r.
    dodał: Piotrek240, 26.05.2014

    Założona w AUTKOGAZ Adres : Podleśna 38a, Warszawa Województwo : mazowieckie Telefon : (22) 834 44 26 B.dobra instalacja ,dobrze dobrana ,bezawaryjna.Fachowa i konkretna obsługa.Drugi samochód na LPG na pewno też w AUTKOGAZ

  • 6.
  • 5,00 Volvo S80 II 2.5 FT (231KM) 2009r.
    dodał: ROCKY, 16.02.2012

    samochód na instalacji pracuje bez zarzutu,ma taką samą moc na benzynie i porównywalne spalanie.Widać,że dobrze i fachowo założona a co najważniejsze dobrze ustawiona mapa.Pełna satysfakcja.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo S80

Volvo S80

77 komentarzy

67 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Sp~Sp

Volvo s 80 z 2009r.poilu km wymiana paska irozrzadu powinno być

~grzes~grzes

Witam Smile zamierzam kupic wolvo s80 i mam dylemat z jakim silnikiem jestem mlody wiec zalezy mi na dobrym przyspieszeniu Smile nie jezdze duzo trasa raczej mieszana myslalem o 2.9 biturbo 275KM ale przyspieszenie ma np takie samo jak 2.0t 226KM wedlug internetu. Wiec po co mam sie martwic o 2 turbo jak moge o jedno zalezy mi tez na przyspieszeniu powyzej 100km/h Smile pomozcie mi bo jestem w totalnej kropcePozdrawiam

~Volvofan 01~Volvofan 01

Slowa uznania dla producenta Volvo. Szczegolnie pozytywnie oceniam modele s80, xc90 oraz v70. S 80-tka z silnikiem v8 chodzi jak marzenie . Wysoki komfort jazdy, pewnosc prowadzenia, sportowe osiagi, oraz przepiekne brzmienie seryjnego wydechu to tylko niektore z wielu zalet tego modelu. Smuci jedynie fakt ze silnik v8 zostal wycofany z produkcji-przyczyna to prawdopodobnie pseudo ochrona srodowiska. Szkoda ze tak zatroskani o ekologie sa tylko producenci europejscy podczas gdy glowni truciciele srodowiska sa poza starym kontynentem.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 909
Przejechany dystans
6 295 688 km
Zatankowanego paliwa
446 184 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 042
Wydanych pieniędzy
975 545 zł
Średnie wydatki na auto
1 730 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 861
Wydanych pieniędzy
971 866 zł
Średnie wydatki na auto
1 723 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (564)

Testy zderzeniowe Volvo S80

Najnowsze testy zderzeniowe Volvo S80 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volvo S80

Volvo S80
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volvo

Zużycie paliwa Volvo S80 Sedan 2.4 TDi

Na podstawie 37 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Krystian, dodano: 17.02.2014 20:11

Średnie spalanie tego samochodu, to bite 7.5 litra. Samochód posiadam 7 rok i ta właśnie wartość pojawia się najczęściej. Dużo gorzej jest zimą, gdy jest mróz ok. -15*C, w tedy silnik będąc non stop nie dogrzany potrafi spalić nawet 9 litrów i więcej. Natomiast w trasie do 110, przy ustawionym tempomacie, możemy zejść do tych 5.8l/100km. Mniej niż 7 litrów nie spali, ale w końcu ten silnik ma co ciągnąć ;)

pełny raport Volvo Sedan 2.5 TDI

autor: volvo, dodano: 19.02.2011 00:16

Jak na ta pojemnosc gabaryty auta to zuzycie paliwa jest smieszne. Zuzywa mniej niz passat b5 tdi 130 koni z 6 skrzynia.....moze jest mniej zwawy ale to z uwagi na ciezar volvo ktory jest ciezszy od passata o ponad 200kg....Ale nie ma problemow z wyprzedzaniem.A po chipie to juz w ogole.Spalanie mierzone lejac pod korek a nie patrzac na komputer ktory u mnie zaniza o jakies 0,12 - 0,13 litra na 100km.

pełny raport Volvo Sedan 2.5 TDI

autor: mk, dodano: 26.07.2009 18:58

W miescie wciaga duzo gazu Częste ruszanie lub przyspieszanie robi swoje W trasie natomiast przy plynnej jezdzie udalo mi sie zejsc do 9 litrów Predkosci od 100 do 140 Średnie spalanie pokazywane przez komputer praktycznie nie rozni sie od rzeczywistego Na dobrej trasie przy 140 spalanie chwilowe wynosi 9 litrów Jak na samochod tej wielkosci wynik jest rewelacyjny

pełny raport Volvo Sedan 2.8 24V T6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volvo S80 Sedan 2.4 TDi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo S80 Sedan 2.4 TDi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volvo S80 I Sedan 2.4 TDi 163KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo S80, oglądali także