Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volvo V70

Model kombi należący do klasy średniej (segment D), a od trzeciej generacji do klasy wyższej (segment E). Produkowany od 1997 roku. Volvo wprowadziło go swojej oferty w miejsce modelu 850. Choć początkowo V70 był spokrewniony właśnie z tym samochodem, później kolejne generacje odpowiadały kolejnym modelom oznaczonym symbolem S (60, 70 i 80). Litera V w nazwie odnosi się do słowa versality (wszechstronność), tak jak S to saloon (sedan), a C – coupe. V70 od lat jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Szwecji. Obecnie na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu. Uterenowiona wersja V70 nosi nazwę XC70.

Generacje Volvo V70

  • Wybierz generację: Volvo V70 III (2007 - teraz)
    Volvo V70 III
    Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 - galeria redakcyjna - widok z przodu Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 - galeria redakcyjna - widok z tyłu Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 - galeria redakcyjna - prawy bok Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 - galeria redakcyjna - kokpit Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 - galeria redakcyjna - sterowanie regulacją foteli

    Volvo V70 III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2007 roku. V70 III został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Po zwiększeniu rozmiarów i poprawieniu materiałów we wnętrzu, model został przeniesiony do segmentu E. Stylistycznie...

    więcej o Volvo V70 III

  • Wybierz generację: Volvo V70 II (1999 - 2007)
    Volvo V70 II

    Volvo V70 II

    Druga generacja modelu została wprowadzona na rynek w 2000 roku (rok później w Ameryce Północnej). V70 II zbudowano na platformie podłogowej P2 opracowanej wspólnie z Fordem. Stylistycznie samochód stanowił kontynuację koncepcji zastosowanej w poprzednim...

    więcej o Volvo V70 II

  • Wybierz generację: Volvo V70 I (1997 - 2000)
    Volvo V70 I

    Volvo V70 I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1997-2000. W ofercie Volvo V70 zastąpił model 850. Początkowo samochód był spokrewniony pod względem technicznym ze swoim poprzednikiem, choć stylistycznie wyraźnie się od niego odróżniał. Projektując V70,...

    więcej o Volvo V70 I

Volvo V70 II

Choć karoserię Volvo V70 II. generacji wyoblono względem poprzednika, zachowano charakterystyczne dla klasycznych kombi ze Szwecji proste kształty. Dzięki temu, udało się efektywnie wykorzystać pokaźne rozmiary zewnętrzne, proponując multum przestrzeni i dla pasażerów, i na walizki. Nie zapomniano ponadto o bardzo wygodnych fotelach, dokładnym wyciszeniu, bogatym wyposażeniu oraz luksusowych, odpornych na zużycie materiałach, które na dodatek solidnie zmontowano. W efekcie, powstała kabina stanowiąca wzór limuzyny klasy wyższej w nadwoziu kombi.

O tym, że mamy do czynienia z autem segmentu premium świadczą także silniki szwedzkiego modelu - wszystkie mają po 5 cylindrów, a ich zakres mocy sięga 300 KM. Topowe jednostki to oczywiście wybór dla koneserów, przeciętnemu kierowcy, mającemu na uwadze koszty eksploatacji, powinien spodobać się jeden ze 140-konnych motorów - benzynowy 2.4 lub wysokoprężny 2.5 (zaczerpnięty od Volkswagena, znany m.in. z Audi 100). Zawieszenie V70 idealnie pasuje do jego charakteru, bo choć przeciętnie sprawdza się na zakrętach, nierówności pokonuje tak, jakby ich nie było.

Koszty serwisowania - oto największa bolączka opisywanego Volvo. Z racji tego, że mamy do czynienia z rzadko spotykanym, a na dodatek zaawansowanym technicznie autem, musimy liczyć się z niemałymi rachunkami za naprawy. Pod względem niezawodności szwedzkie kombi nie ma się czego wstydzić - jedyną "plamą na honorze" jest w zasadzie automatyczna skrzynia biegów. Niestety, z racji dużych przebiegów większości egzemplarzy, pojawiają się i inne usterki - zawieszenia i elektryki pod maską. Same jednostki napędowe są, na szczęście, ponadprzeciętnie trwałe.

Komentarze redakcji

Powagosław: Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare?
Luzacjusz: Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia.

Publikacje o Volvo V70

Volvo V70 - szwedzkie też dobre
 
Nasz test Volvo V70 – szwedzkie też dobre

Czasami w życiu pojawiają się przełomy i człowiek z drętwego potrafi stać się duszą towarzystwa. Gorzej gdy jest na odwrót. Volvo też przeszło przemianę - z kanciastego tatowozu przekształciło się w całkiem wystrzałową markę, która podoba się starym i młodym. Szczególnie dobrze widać to na przykładzie...

Volvo V70 2.0 D4 Drive-E - bezpieczny wybór
 
Nasz test Volvo V70 2.0 D4 Drive-E

Szwecja zawsze kojarzyła mi się z miejscem czystym, bezpiecznym oraz dobrze zorganizowanym. Zwyczaje i tradycje kraju z północy Europy nie do każdego trafiają per se, jednak trudno jest nie docenić tej elegancji połączonej z surowością i prostotą. Czy masywne kombi ze stajni Volvo, które od 2010 roku...

Szwedzka stal - Volvo V70 (2000-2007)

Samochody produkowane przez Volvo mają wiele zalet. Są bezpieczne i wygodne, a zachowawcza stylizacja skutecznie opiera się procesowi starzenia. Używane egzemplarze można kupić za rozsądne pieniądze, jednak późniejsza eksploatacja nie zawsze należy do tanich...

Sportowa ciężarówka - Volvo V70

Przygoda Volvo z nadwoziem typu kombi rozpoczęła się w 1953 roku od modelu Duett. Na początku kanciaste, surowe samochody z czasem zaczęły nabierać manier i stały się synonimem bezpiecznego, rodzinnego samochodu, który jest w stanie bez problemu pomieścić całą rodzinę na wakacyjny wypad.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo V70

Volvo V70 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volvo V70autoWcentrum - społeczność Volvo V70

najwyższe oktanyAuta - Volvo V70

Volvo V70 Bydle ;) 41,99

Volvo V70 56,11

Volvo V70 53,62

Volvo V70 2.0T 69,83

Volvo V70 49,31

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo V70

maajster 30,03

szuster_2004 51,33

Fedras 30,00

robgro68 30,18

more_waw 30,00

Qbatura 30,05

tomdro666 31,38

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo V70

Pierwsze "cenowe" wrażenia
Pierwsze No i stało się, Volvo ma nowe (inne) kółka - 16". Wydarzenie dorobiło się fote...
Renowacja środka + montaż short shiftera.
Renowacja środka + montaż short shiftera. Jako że auto które kupiłem, było dość mocno zaniedbane (połamane plastiki w środ...
ABS - problem - zlikwidowany :)
ABS - problem - zlikwidowany :) Witam Przy kupnie samochodu powiedziano mi ze cos sie dzieje z ABS-em. Hamulce d...
felgi
felgi Dzisiaj wziołem się za felgi aluminiowe. Na początek był mały dylemat na jaki ko...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo V70

od 150 600 zł do 239 400

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (180 - 304 KM): 1.6 T4, 2.0 T5 DRIVE-E, 3.0 T6

 

Diesel (115 - 215 KM): 1.6 D2, 2.0 D3, 2.0 D4 DRIVE-E, 2.4 D4, 2.4 D5

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Volvo V70
 

Najpopularniejsza wersja Volvo V70

Volvo V70 1.6 T4 180KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
szyberdach
podgrzewane fotele
tempomat

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet Security - 5 100
Pakiet Versatility - 3 000
Pakiet Winter - 2 200
Pakiet Light - 4 600
Pakiet Family - 1 700

Cena katalogowa

155 000

Zobacz ofertę Volvo V70 1.6 T4 180KM - 5 drzwiowe kombi
 

Volvo V70 najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
Volvo V60
2.0 D3 (136 KM)
Volvo S60
1.6 T4 (180 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2009. Przebieg: 129 365 km. Silnik: 2.0 100KM .
Cena: 59 900 zł
Volvo S60 Momentum Volvo S60 Momentum
Rocznik: 2011. Przebieg: 117 489 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 64 900 zł

Używane Volvo V70

Volvo V70
2.4 diesel 205 KM
132 430 km, 2010
58 500 PLN
Volvo V70
2.0 diesel 136 KM
153 000 km, 2010
56 900 PLN
Volvo V70
2.0 diesel 136 KM
152 000 km, 2010
50 900 PLN
Volvo V70
1.6 diesel 110 KM
146 000 km, 2010
49 900 PLN

Ocena auta Volvo V70

Wybrane opinie

Volvo V70 Kombi 2.5 TDI (140 KM)

Auto årzejechalo 460 tys km.Oleju nadal nie sprawdzam tylko wymieniam co 15 tys.Nigdy mnie nie zawiodlo i nawet jak "padl" glowny wtryskiwacz (przetal sie kabel)to dojechalo do warsztatu.Pali srednio 5,3 l diesla na trasie (juz widze sceptykow)-auto jezdzi w Szwecji-i duzo mniej w miescie bo spokojnie mozna jechac 5tka a wtedy pali ok 3,5-4 l.Ogolnie jest to znakomity samochod i z pewnoscie nastepne bedzie znow V70 z D5.Wada jest dosc wrazliwe zawieszenie (drazki stabilizatorow) na zle drogi i -moim zdaniem- jest to auto dla max 4 doroslych osob.Siedzenia sa bardzo wygodnie i spokojnie pokonuje nim bez wysiadani trasy rzedu 600-700 km.Chyba tylko Saab ma wygodniejsze fotele

dodał: wolan@swipnet.se
Volvo V70 Kombi 2.4 i 20V (170 KM)

samochody które mają taką markę jak volvo powiny być lepiej wykonywane wady :słabe i twarde zawieszenie , słaby silnik ,słaba elektronika,nie szczelności układu kierowniczego .silnik o którym mowa (B5254T) poprzejechaniu 230 tyś.kilometrów rozpadł się czyli pękł tłok i swożeń z korbowodem zrobił dziurę w bloku wielkości pięści.Przy 195 tyś. wymieniałem uszczelkę pod głowicą. samochód dla gościa który nic nie chce robić tylko wkładać pieniądze oczywiście jeśli je ma . serwis bająsko drogi i długo trzeba czekać na wszystkie części , słaby serwis to jest taka prawda nadają się do naprawy maluchów albo traktorów.

dodał: adam.kacprzak@onet.pl
Volvo V70 Kombi 2.4 i 20V (170 KM)

Auto rewelacja!!!! Miałem szczęście i kupiłem auto od pierwszego właściciela z pełną dokumentacją, książką serwisową itd. Auto w stanie jak nowe...To moje trzecie volvo ( 360 GLT, 940 ) i nie ostatnie. Najbardziej chyba udany model. Totalnie elastyczny silnik. Gładko przyspiesza od 1500 obr/min i przy jeździe do 3500 obr/min z włączoną klimatyzacją non stop w mieście nie przekroczył 10.6 l/100 km.Jeśli kupisz zadbany egzemplarz to jest to auto nie do zdarcia.Dla rodziny. Dla kierowcy na długie podróże. Komplet wypoczynkowy na kołach.Polecam w 100%.

dodał: Montada
Volvo V70 Kombi 2.5 TDI (140 KM)

Idealny samochód na równe drogi, nie polecam jazdy po POLSKICH DZIURACH bo skrzypiąca tapicerka i tylna klapa doprowadzą Cię do MIGRENY! Silnik ma niestety tylko 5 cylindrów i jest niemiłosiernie brzydko pracującą jednostką. Przebieg nie robi znaczącego wpływu na trwałość. Przy takiej masie własnej 1600 kg, przydałoby się trochę więcej koników pod maską. Bardzo bezpieczna konstrukcja, zdecydowanie trudna w naprawach powypadkowych, dlatego odradzam zakup auta z powypadkową przeszłością!

dodał: roman.auto@vp.pl
Volvo V70 Kombi 2.0 20V Turbo (225 KM)

Wystawiam mu ocene dobra bo pare rzeczy po zakupie mi sie zepsuło, ale zapewniam, że to auto może byc bezawaryjene pod warunkiem ze sie o nie dba. Wymiana płynów na czas, odpowiednia eksploatacja w zimie, nie zajezdzanie turbiny poprzez katowanie jej na zimno lub poprzez wyłączanie silnika po wyscigach bez dania czasu turbinie na schłodzenie, pamiec o miekkim zawieszeniu , pozwoli cieszyc sie autem przez lata. Przebieg rzędu 600000 nie jest niczym specjalnym dla tych silnikow.

dodał: Drug

Galerie Volvo V70

Volvo V70 Ocean Race Volvo V70 2012 Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM - galeria redakcyjna Volvo V70 II Kombi - galeria społeczności Volvo V70 Facelifting (2014) Volvo V70 2007 Volvo V70 R Volvo V70 Volvo V70 XC
Zobacz inne galerie Volvo

Opinie o instalacji LPG

Volvo V70

  • 1.
  • 2,50 Volvo V70 I 2.4 i 20V (170KM) 1998r.
    dodał: Romek Ch., 07.07.2009

    Instalację założyła Siedlecka firma MOTO-GAZ (bardzo niechlujnie) i po montażu nie potrafiła tego uruchomić skończyło się wyjazdem 120 km. do Lublina, czyli producenta instalacji D.T. Gas System. Przez okres dwóch lat jeździłem na tej instalacji z nierówno pracującym silnikiem na gazie oraz wieloma przygodami typu pękające przewody oraz wymiana reduktora na nowy. Po dwóch latach wypalony tłok na drugim cylindrze i związana z tym poważna awaria silnika zmusiła mnie do wymiany silnika na nowy z przebiegiem 80000 tys. km. Po uruchomieniu nowego silnika okazało sie ze silnik nie pracuje równo na gazie a na benzynie jest dobrze, odłączyłem gaz i przez ponad pół roku jeĽdziłem na benzynie. Po tym czasie pojechałem do D.T. GasSystem w Lublinie gdzie podłączono mi z powrotem instalację gazową zapewniając, że wszystko będzie tak jak trzeba, zapłaciłem 700 zł. Po przejechaniu niecałego tysiąca kilometrów silnik zaczął ponownie nierówno pracować i ostatecznie instalacja przestała włączać gaz. Wizyta ponowna w Lublinie wykazała urwany przewód czujnika reduktora przez niechlujny montaż. Co do nierównej pracy silnika na gazie zaczęto mnie zbywać tekstami typu, że gaz ma inne oktany, stare świece stary samochód. Żądając w dalszym ciągu spełnienia obietnicy, że instalacja będzie pracować jak powinna kazano mi jechać w drugi koniec Lublina do jakiegooś diagnosty, który stwierdzi przyczynę. Mając na uwadze piękne zdania ze strony internetowej firmy D.T.GasSystem o profesjonalizmie nie zgodziłem się na taką formę według mnie pozbycia się klienta. Poinformowałem, że ekspertyzę wykonam u innego diagnosty oraz poprosiłem o pismo stwierdzające moją wizytę w tym dniu do zakładu oraz czynności wykonane przy moim samochodzie i odnotowanie, że silnik w dalszym ciągu nie pracuje równo na gazie. I zaczęła się nieprzyjemna dyskusja z samym właścicielem firmy, która skończyła się wyzwaniem mnie od świń i próbą fizycznego wyrzucenia mnie z salonu, czyli naruszono moją godność osobistą oraz cielesna. Odmówiono mi dalszych czynności. W tej opinii nie będę się rozpisywał na ewentualne pytania, dlaczego. Jest to duży skrót, który mogę obszernie rozwinąć ze szczegółami. Jeśli kogoś interesuje tel. 603850648 zwłaszcza, że z publikacji prasowych wiem, że firma ma kilka spraw w sądach.

  • 2.
  • 4,50 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo AWD (193KM) 1998r.
    dodał: Darek, 11.10.2009

    Posiadam Volvo V70 XC w wersji Croos Cauntry. Instalację gazową założyłem w firmie GODULA Motor Sport w Krakowie. W firmie tej samochód zostawia się na 3 dni i po tym czasie dostaje się auto w pełni gotowe do jazdy. Firma ta podeszła niesłychanie profesjonalnie do zagadnienia (odrazu poinformowano mnie iż jeśli nie da się rozłączy napędu 4x4 nie są w stanie założyć gazu gdyż nie posiadają hamowni dla aut 4x4) samochód został sprawdzony najpierw na hamowni a następnie po założeniu gazu, instalacja została zgrana na hamowni. Po dokonaniu tych wszystkich czynności dostaje się na potwierdzenie testów wydruk z hamowni na gazie i benzynie. Moim autem przejechałem już ponad 35 tyś km, auto sprawuje sie wymienicie, pali o 1,5 do 3 litrów więcej na gazie niż benzyie ale nie ma żadnej różnicy w jeździe na jednym lub drugim paliwie!!! Samochód wchodzi na obroty i przyspiesza bez żadnej zauwżalnej różnicy! Serwis to przegląd co 15 tys km który kosztuje około 200 zł. Co ciekawe w tym roku yłem nim na Chorwacji z 5 osobami na pokładzie, bagażnikiem niemal pełnym i boksem na dachu i moje auto w drodze spaliło 12 litrów gazu na 100 km ( nie przekraczałem 120 km/godz), co w Polsce udaje mi się tylko gdy poruszam się nim sam i omijam wszystkie większe miasta. Polecam wszystkim firmę Godula Motor Sport ze względu na profesjonalne podejście i naprawde doskonałe zgranie instalacji z silnikiem. Żadnej różnicy w jeździe nie ma a w kieszeni??? 25 zł za przejechanie 100 km tak dużym i ciężkim autem to chyba wystarczająca rekomendacja!!!

  • 3.
  • 3,75 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo (193KM) 1998r.
    dodał: danio, 26.12.2012

    chciałbym przestrzec przed panami z codziennej. niby instalacja w miarę dobrze zamontowana(jak się przyjrzeć to przewodzik od gazu zaczął się przecierać od trytytki),ale to i tak nic. po ich regulacji wypaliło zawór. jak się póżniej okazało,nie mogli ustawić dobrze skoro wtryskiwacz był trafiony. no ale sorry,miał niecałe 20k najechane-panowie sprytnie oczywiście nie wpisali w kartę gwarancyjną jaki wtryskiwacz. był taki za 50 pln no name,a przed montażem zapewniali że będą lepsze,takie po 200. działało nie sprawdzałem wcześniej. za instalcję prawie 4 tysie,za regulację i filterki 250(filterki za 30 pln na radzymińskiej są,3 km od nich-a za regulację i przegląd płacę teraz 100).dodatkowo Bi Gas nie jest fajny z innego względu niż panowie z codziennej-nie ma prawie serwisu do tego.

  • 4.
  • 2,50 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo (193KM) 1998r.
    dodał: krzysztof, 27.10.2009

    zakładałem instalacje w firmie "SUNCAR" w Rumii(woj.pomorskie).TRAGEDIA&historia bez końca... przeprawa z instalacja gazową.. od początku powtarzające się problemy z komputerem, z oprogramowaniem powodujące wyłączanie się instalacji w czasie jazdy (super niebezpieczne-auto gasnie i wpada w bezład). "to nie wina sprzętu-powinno działać- może pan nie umie na gazie jezdzić,może pan za mocno ciśnie.." po n-tej kolejnej reklamacji z bólem komputer wymieniono. następnie problemy z elektryką- w systemie raz zadziałam a raz nie:( większość czasu to "oszczędna jazda"na benzynie. naprawa (no coś tu panu nie stykało ale już zrobione).. a za 3 miesiące to samo. NIGDY WIĘCEJ NAWET NA WYMIANE ŻARÓWEK

  • 5.
  • 5,00 Volvo V70 II 2.4 (170KM) 2001r.
    dodał: ANDREW, 07.10.2014

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu z parkingu. Przy przymrozkach, jakieś sto metrów. Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,50 Volvo V70 III 2.0 F (145KM) 2009r.
    dodał: Władysław S, 13.01.2015

    Przejechałem już prawie 30000 km na tej instalacji.Poza tym,że jeżdżę tylko na przeglądy gwarancyjne nic przy instalacji nie robię.Samochód jeździ świetnie,nie ma spadku mocy,spala ok 1 litra gazu więcej na 100 km niż benzyny (sam się dziwię). Instalacja bardzo estetycznie wykonana a to też jest ważne.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo V70

Volvo V70

101 komentarzy

85 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Dawid~Dawid

Witam.
Jestem zainteresowany kupnem vovlo v70 R 2.0 AWD 1997r moze mi ktos powiedziec czy watro kupic to cudo.

~lukas~lukas

volvo v70 2011
ide rano do auto i d nie che odpalic
poprzedniego dnia wszystko bylo ok
o co chodzi

~grzybek~grzybek

volvo v70 2.4 benzyna 170KM automat, 2000r.
w skrzyni cos nie tak chyba, przy przelaczeniu biegu i przytrzymaniu dluzej hamulca jest dobre szarpniecie, jesli po zmianie biegu puszcze szybko hamulec, nic nie czuc, ktos sie moze zna, podpowie o co moze chodzic?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
14 354
Przejechany dystans
6 846 042 km
Zatankowanego paliwa
498 959 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 205
Wydanych pieniędzy
1 078 373 zł
Średnie wydatki na auto
1 723 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 218
Wydanych pieniędzy
1 065 636 zł
Średnie wydatki na auto
1 702 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (626)

Testy zderzeniowe Volvo V70

Najnowsze testy zderzeniowe Volvo V70 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volvo V70, 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD
2009

Volvo V70
Volvo V70

Volvo V70
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volvo

Zużycie paliwa Volvo V70

Na podstawie 381 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: piotr, dodano: 29.01.2013 21:15

Automat, spalanie nic rewelacyjnego tak jak piszą inni. Chyba mają nie ten samochód o którym piszą. Spalania przy normalnej jeździe, miasto 10-12 litrów, trasa 7,5-8 litra. Komputer mocno oszukuje. Dane dotyczą automatu, ręczna skrzynia być może będzie trochę oszczędniejsza w mieście ale nie wierzcie tym co piszą o 5 litrach bo chyba połowę drogi popychają swoje samochody.

pełny raport Volvo Kombi 2.4 TD

autor: chriss1984, dodano: 28.01.2013 23:03

50% miasto + 50% trasa w lecie jazda umiarkowanie dynamiczna 6,1l (tankowanie po korek i ponownie) 50% miasto + 50% trasa w zimie 6,9l jazda umiarkowanie dynamiczna (tankowanie po korek i ponownie) 50% miasto + 50% trasa w lecie jazda ekonomiczna 5,3l (tankowanie po korek i ponownie) 50% miasto + 50% trasa w zimie 5,9l jazda ekonomiczna (tankowanie po korek i ponownie) 50% miasto + 50% trasa w lecie jazda ekstremalna do 190km/h 10,5l (z licznika po resecie dystans ok 100km) 50% miasto + 50% trasa w zimie 9,5l ekstremalna do 150km/h (z licznika po resecie dystans ok 100km) 100% trasa w lecie jazda ekonomiczna 4,7l (tankowanie po korek i ponownie) 100% trasa w zimie jazda ekonomiczna 5,2l (tankowanie po korek i ponownie) 100% miasto w lecie korki, światła 8,1l (tankowanie po korek i ponownie) 100% miasto w lecie korki, światła 8,8l (tankowanie po korek i ponownie) licznik oszukuje dokładnie o 11% tak mi pali i nie dyskutuję na ten temat z nikim

pełny raport Volvo Kombi 2.4 D5

autor: romek, dodano: 28.11.2010 20:27

Jeżdżę tym autem już 3 lata. Wielu znajomych z niedowierzaniem patrzy na wskazania komputera podczas jazdy (chwilowe i średnie). Komputer sprawdzałem i nie przekłamuje danych. Mam już ponad 30 letnie doświadczenie kierowcy, a mój styl jazdy to szybko i delikatnie. Takiego czucia nabiera się latami. Jak na tak duże auto rodzinne, to spalanie jest rewelacyjne. Kiedyś się mówiło, że pali jak zepsuty "Maluch":) Przy jeździe miejskiej (bez zbyt wielu korków), spalanie nie przekracza 5,5 l/100km. W trasie, jadąc z prędkością podróżną 90-110 km/h, miałem wynik 4,0 l/100km. Zwiększenie spalania (nieznaczne) następuje po włączeniu klimy. Raz stałem w gigantycznym korku ponad 2 godziny i wtedy średnia spalania wyszła 7,3 l/100km, a poruszałem się z prędkością 10-20 km/h. Części zamienne i filtry można tanio kupić przez internet. Chociaż mieszkam w bardzo dużym mieście, to części zamawiałem u sprzedawców z małych miejscowości. Koszty wymiany - trzeba mieć znajomego dobrego mechanika :) Ogólnie auto jest bardzo dobre dla osób często jeżdżących i młodych rodzin na dorobku (zapakowanie wózka dziecinnego, rowerka, zakupów).

pełny raport Volvo Kombi 2.5 TDI
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volvo V70

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo V70

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volvo V70
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo V70, oglądali także