Szukaj

Informacje o Volvo V70 I 2.4 16V 140KM 103kW 1999-2000

Lata produkcji: 1999 – 2000
Segment: Wyższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1997-2000. W ofercie Volvo V70 zastąpił model 850. Początkowo samochód był spokrewniony pod względem technicznym ze swoim poprzednikiem, choć stylistycznie wyraźnie się od niego odróżniał. Projektując V70, zerwano z poprzedniego stylu, w którym dominowały ostre krawędzie, na rzecz bardziej opływowej sylwetki. Model wprowadził też nowe nazewnictwo w Volvo, które odnosiło się do rodzaju i rozmiaru nadwozia. Uterenowioną wersją V70 był model V70XC, a usportowione odmiany oznaczono symbolami T5 i R.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz
Produkowany od 1999 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2435 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Pawel
Volvo V70 I
Kombi 2.4 16V 140KM 103kW
Wspaniale auto, nigdy nie zawiodlo. Kupilem z årzebiegiem lekko ponad 200 000 km Przejechalem nim prawie 100 000 km Znosilo mnostwo trudow , przeprowadzki, ciezkza prace oraz wakacje za grnica przy pelnym zaladunku z bagaznikiem na dachu ( nadal mial sile na wyprzedznie). Dbalem najlepiej jak potrafilem, samochod zawsze odwdzieczal sie bezawaryjnoscia. Palil bez problemu nawet przy -30 ( skandynaawia ).Obylo sie bez wiekszych napraw , tylko czesci eksploatacyjne. Karoseria na medal ( oprocz tylnej klapy ktora rdzewiala pod szyba i tablicami) no i silniczek od wycieraczek. Z wad , lubi wypic 9,8 l do 12,5 w zime w trybie miszanym no i drogi serwis , Ale jak sie zadba o Volvo to Volvo zadba o wlasiciela ;) Goraco polecam , ale tylko dobrze prowadzone egzemplarze Sprzedalem i tesnknie pomomo przesiadki do duzo nowszego Volvo
4,8
~PetrusSolum
Volvo V70 I
Kombi 2.4 16V 140KM 103kW
Wygodny, przestronny, pakowny. Niezależnie od rodzaju powierzchni, to pomimo, że stuka, puka i zgrzyta dalej jedzie. Usterki nie są uciążliwe. Auto nie rdzewieje i pomimo, że nic za bardzo się z nim nie robi i tak sobie radzi. Minusami jest troszeczkę za głośna praca silnika, przy większych prędkościach (ok. 120 km/h) świszczący wiatr oraz kiepska skrętność samochodu.
4,9
~Kama
Volvo V70 I
Kombi 2.4 16V 140KM 103kW
Samochod po prostu rewelacyjny, maly nie jest a prowadzi sie jak zabawka. jedynym mankamentem sa ceny autoryzowanego serwisu - ktory niestety nie zawsze jest rzetelny, dlatego tez omijam go jak tylko moge. Ponadto ceny wymiany radia czy zestawu glosnomowiacego sa kosmiczne, za wymiane panelu z magnetofonem na CD chcieli ode mnie 3 tys. , co uwazam jest po prostu smieszne.

Usterki Volvo V70 I

Liczba wpisów: 8
Zapala się kontrolka silnika.
  • Volvo V70 I 2.3 Turbo 250KM 184kW 1997-2000
  • silnik
Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką silnika. po podłączeniu do komputera pokazał się błąd dotyczący sondy lambda szerokopasmowej ale sonda pracowała poprawnie podczas badania silnik był gorący. błąd został wykasowany i przez kilka dni było wszystko OK. ale niestety ostatnio znów się zaświeciła podczas jazdy silnik był gorący i świeci się już kilka dni. Co może być przyczyną. Silnik teoretycznie pracuje poprawnie nie falują obroty, pracuje równomiernie. co zauważyłem to wzrost zużycia paliwa tak przynajmniej podaje komputer jest to wzrost do 0.5 litra Usłyszałem też nie wiem na ile prawdziwe ale że może być to spowodowane problemem w automatycznej skrzyni biegów.
Problem rozwiązany
9 komentarzy
zapalanie się (przypadkowe) lampki ogólnej awarii silnika (oznaczona "lambda")
  • Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000
  • silnik
  • 380 tys. km
Podczas jazdy, od przypadku do przypadku zapala się "ogólna awaria silnika - oznaczona "lambdą" i po jakimś czasie gaśnie, aby znowu się zapalić. Czy Ktoś miał podobny przypadek i jak go rozwiązał - będę wdzięczny za podpowiedź.
Oczekuje na rozwiązanie
nie działające zegary
  • Volvo V70 I
  • instalacja elektryczna
W czasie jazdy przestały działać zegary.Nie działa nic.Zdarza się że przez chwile włączą się i wszystko działa. W czasie jazdy przestały działać zegary.Nie działa nic.Zdarza się że przez chwile włączą się i wszystko działa. Podpinałem dwa inne zegary i też nie działały.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Volvo V70 I