Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volvo V70 Kombi 2.4 D5

Model kombi należący do klasy średniej (segment D), a od trzeciej generacji do klasy wyższej (segment E). Produkowany od 1997 roku. Volvo wprowadziło go swojej oferty w miejsce modelu 850. Choć początkowo V70 był spokrewniony właśnie z tym samochodem, później kolejne generacje odpowiadały kolejnym modelom oznaczonym symbolem S (60, 70 i 80). Litera V w nazwie odnosi się do słowa versality (wszechstronność), tak jak S to saloon (sedan), a C – coupe. V70 od lat jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Szwecji. Obecnie na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu. Uterenowiona wersja V70 nosi nazwę XC70.

Generacje Volvo V70

  • Wybierz generację: Volvo V70 III (2007 - teraz)
    Volvo V70 III

    Volvo V70 III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2007 roku. V70 III został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Po zwiększeniu rozmiarów i poprawieniu materiałów we wnętrzu, model został przeniesiony do segmentu E. Stylistycznie...

    więcej o Volvo V70 III

  • Wybierz generację: Volvo V70 II (1999 - 2007)
    Volvo V70 II

    Volvo V70 II

    Druga generacja modelu została wprowadzona na rynek w 2000 roku (rok później w Ameryce Północnej). V70 II zbudowano na platformie podłogowej P2 opracowanej wspólnie z Fordem. Stylistycznie samochód stanowił kontynuację koncepcji zastosowanej w poprzednim...

    więcej o Volvo V70 II

  • Wybierz generację: Volvo V70 I (1997 - 2000)
    Volvo V70 I

    Volvo V70 I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1997-2000. W ofercie Volvo V70 zastąpił model 850. Początkowo samochód był spokrewniony pod względem technicznym ze swoim poprzednikiem, choć stylistycznie wyraźnie się od niego odróżniał. Projektując V70,...

    więcej o Volvo V70 I

Volvo V70 II

Choć karoserię Volvo V70 II. generacji wyoblono względem poprzednika, zachowano charakterystyczne dla klasycznych kombi ze Szwecji proste kształty. Dzięki temu, udało się efektywnie wykorzystać pokaźne rozmiary zewnętrzne, proponując multum przestrzeni i dla pasażerów, i na walizki. Nie zapomniano ponadto o bardzo wygodnych fotelach, dokładnym wyciszeniu, bogatym wyposażeniu oraz luksusowych, odpornych na zużycie materiałach, które na dodatek solidnie zmontowano. W efekcie, powstała kabina stanowiąca wzór limuzyny klasy wyższej w nadwoziu kombi.

O tym, że mamy do czynienia z autem segmentu premium świadczą także silniki szwedzkiego modelu - wszystkie mają po 5 cylindrów, a ich zakres mocy sięga 300 KM. Topowe jednostki to oczywiście wybór dla koneserów, przeciętnemu kierowcy, mającemu na uwadze koszty eksploatacji, powinien spodobać się jeden ze 140-konnych motorów - benzynowy 2.4 lub wysokoprężny 2.5 (zaczerpnięty od Volkswagena, znany m.in. z Audi 100). Zawieszenie V70 idealnie pasuje do jego charakteru, bo choć przeciętnie sprawdza się na zakrętach, nierówności pokonuje tak, jakby ich nie było.

Koszty serwisowania - oto największa bolączka opisywanego Volvo. Z racji tego, że mamy do czynienia z rzadko spotykanym, a na dodatek zaawansowanym technicznie autem, musimy liczyć się z niemałymi rachunkami za naprawy. Pod względem niezawodności szwedzkie kombi nie ma się czego wstydzić - jedyną "plamą na honorze" jest w zasadzie automatyczna skrzynia biegów. Niestety, z racji dużych przebiegów większości egzemplarzy, pojawiają się i inne usterki - zawieszenia i elektryki pod maską. Same jednostki napędowe są, na szczęście, ponadprzeciętnie trwałe.

Komentarze redakcji

Powagosław: Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare?
Luzacjusz: Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia.

Publikacje o Volvo V70

Volvo V70 2.0 D4 Drive-E - bezpieczny wybór
 
Nasz test Volvo V70 2.0 D4 Drive-E

Szwecja zawsze kojarzyła mi się z miejscem czystym, bezpiecznym oraz dobrze zorganizowanym. Zwyczaje i tradycje kraju z północy Europy nie do każdego trafiają per se, jednak trudno jest nie docenić tej elegancji połączonej z surowością i prostotą. Czy masywne kombi ze stajni Volvo, które od 2010 roku...

Szwedzka stal - Volvo V70 (2000-2007)

Samochody produkowane przez Volvo mają wiele zalet. Są bezpieczne i wygodne, a zachowawcza stylizacja skutecznie opiera się procesowi starzenia. Używane egzemplarze można kupić za rozsądne pieniądze, jednak późniejsza eksploatacja nie zawsze należy do tanich...

Sportowa ciężarówka - Volvo V70

Przygoda Volvo z nadwoziem typu kombi rozpoczęła się w 1953 roku od modelu Duett. Na początku kanciaste, surowe samochody z czasem zaczęły nabierać manier i stały się synonimem bezpiecznego, rodzinnego samochodu, który jest w stanie bez problemu pomieścić całą rodzinę na wakacyjny wypad.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo V70

Volvo V70 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volvo V70autoWcentrum - społeczność Volvo V70

najwyższe oktanyAuta - Volvo V70

Volvo V70 63,86

Volvo V70  Felek 35,37

Volvo V70 CrossCountry 58,69

Volvo V70 Sukinsson III 50,06

Volvo V70 46,68

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo V70

maajster 30,03

aarot 90,34

piterek1982 65,07

Sandefjord 30,02

saulinek 30,06

bartek2bbb5 30,04

NewLifeForGood 30,07

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo V70

Pierwsze "cenowe" wrażenia
Pierwsze No i stało się, Volvo ma nowe (inne) kółka - 16". Wydarzenie dorobiło się fote...
Czynności PO zakupowe ;)
Czynności PO zakupowe ;) Na "dzień dobry" wymieniłem: - filtr paliwa, - filtr powietrza, - pompa wod...
Renowacja środka + montaż short shiftera.
Renowacja środka + montaż short shiftera. Jako że auto które kupiłem, było dość mocno zaniedbane (połamane plastiki w środ...
Naprawa modułu ABS
Naprawa modułu ABS Standardowa usterka. Zimne luty na płytce. Koszt naprawy 400zł w Volvotech...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo V70

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volvo V70
 

Najpopularniejsza wersja Volvo V70

Volvo V70

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volvo V70
 

Volvo V70 najczęściej porównywane z:

Lexus GS
450h (290 KM)
Volvo S60
2.4 D5 (215 KM)
Jaguar XF
2.0 (240 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 200 km. Silnik: 1.2 115KM, benzynowy.
Cena: 92 600 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 17 700 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 4 000 km. Silnik: 5.0 390KM, benzynowy.
Cena: 325 360 zł 299 000 zł
Zyskujesz: 26 360 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volvo V70

Volvo V70
2.4 diesel 205 KM
132 430 km, 2010
58 500 PLN
Volvo V70
2.0 diesel 136 KM
153 000 km, 2010
56 900 PLN
Volvo V70
2.0 diesel 136 KM
152 000 km, 2010
50 900 PLN
Volvo V70
1.6 diesel 110 KM
146 000 km, 2010
49 900 PLN

Ocena auta Volvo V70 Kombi 2.4 D5

  • Średnia ocena
    na podstawie 29 opinii
  • 4,13
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Volvo V70 Kombi 2.4 D5 (163 KM)

Jest to moj 14-ty samochod.Myslslem ze po Saabie 9000 nie znajde juz nic lepszego.Teraz chyba juz z Volva nie wyjde.Gdyby ktos mi postawil pytanie czy kupisz ponownie ten samocho to zdecydowanie odpwiem ze tak.Z tym ze teraz chyba wersje AWD lub XC70.Oczywiscie D5 i automat.

dodał: Andrzej-Szwecja
Volvo V70 Kombi 2.4 D5 (163 KM)

Volvo v70 no coz auto duze nawet bardzo wygodne jak narazie zadnych powarznuych usterek nie ma i mam nadzieje ze nie bedzie ;) mam jeszcze Volvo 245 i musze szczerze powiedziec ze jest nie do zdarcia!!! Poprostu szwedzkie auta sa zajebiste!!!!

dodał: Iwonka ;)
Volvo V70 Kombi 2.4 D5 (163 KM)

Najleprze autko na Taxi i dla całej rodzinki. Następne też będzie Volvo

dodał: jczycz

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volvo V70

Volvo V70 II Kombi - galeria społeczności Volvo V70 Ocean Race Volvo V70 Volvo V70 Facelifting (2014) Volvo V70 2007 Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM - galeria redakcyjna Volvo V70 R Volvo V70 2012 Volvo V70 XC
Zobacz inne galerie Volvo

Opinie o instalacji LPG

Volvo V70

  • 1.
  • 2,50 Volvo V70 I 2.4 i 20V (170KM) 1998r.
    dodał: Romek Ch., 07.07.2009

    Instalację założyła Siedlecka firma MOTO-GAZ (bardzo niechlujnie) i po montażu nie potrafiła tego uruchomić skończyło się wyjazdem 120 km. do Lublina, czyli producenta instalacji D.T. Gas System. Przez okres dwóch lat jeździłem na tej instalacji z nierówno pracującym silnikiem na gazie oraz wieloma przygodami typu pękające przewody oraz wymiana reduktora na nowy. Po dwóch latach wypalony tłok na drugim cylindrze i związana z tym poważna awaria silnika zmusiła mnie do wymiany silnika na nowy z przebiegiem 80000 tys. km. Po uruchomieniu nowego silnika okazało sie ze silnik nie pracuje równo na gazie a na benzynie jest dobrze, odłączyłem gaz i przez ponad pół roku jeĽdziłem na benzynie. Po tym czasie pojechałem do D.T. GasSystem w Lublinie gdzie podłączono mi z powrotem instalację gazową zapewniając, że wszystko będzie tak jak trzeba, zapłaciłem 700 zł. Po przejechaniu niecałego tysiąca kilometrów silnik zaczął ponownie nierówno pracować i ostatecznie instalacja przestała włączać gaz. Wizyta ponowna w Lublinie wykazała urwany przewód czujnika reduktora przez niechlujny montaż. Co do nierównej pracy silnika na gazie zaczęto mnie zbywać tekstami typu, że gaz ma inne oktany, stare świece stary samochód. Żądając w dalszym ciągu spełnienia obietnicy, że instalacja będzie pracować jak powinna kazano mi jechać w drugi koniec Lublina do jakiegooś diagnosty, który stwierdzi przyczynę. Mając na uwadze piękne zdania ze strony internetowej firmy D.T.GasSystem o profesjonalizmie nie zgodziłem się na taką formę według mnie pozbycia się klienta. Poinformowałem, że ekspertyzę wykonam u innego diagnosty oraz poprosiłem o pismo stwierdzające moją wizytę w tym dniu do zakładu oraz czynności wykonane przy moim samochodzie i odnotowanie, że silnik w dalszym ciągu nie pracuje równo na gazie. I zaczęła się nieprzyjemna dyskusja z samym właścicielem firmy, która skończyła się wyzwaniem mnie od świń i próbą fizycznego wyrzucenia mnie z salonu, czyli naruszono moją godność osobistą oraz cielesna. Odmówiono mi dalszych czynności. W tej opinii nie będę się rozpisywał na ewentualne pytania, dlaczego. Jest to duży skrót, który mogę obszernie rozwinąć ze szczegółami. Jeśli kogoś interesuje tel. 603850648 zwłaszcza, że z publikacji prasowych wiem, że firma ma kilka spraw w sądach.

  • 2.
  • 4,50 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo AWD (193KM) 1998r.
    dodał: Darek, 11.10.2009

    Posiadam Volvo V70 XC w wersji Croos Cauntry. Instalację gazową założyłem w firmie GODULA Motor Sport w Krakowie. W firmie tej samochód zostawia się na 3 dni i po tym czasie dostaje się auto w pełni gotowe do jazdy. Firma ta podeszła niesłychanie profesjonalnie do zagadnienia (odrazu poinformowano mnie iż jeśli nie da się rozłączy napędu 4x4 nie są w stanie założyć gazu gdyż nie posiadają hamowni dla aut 4x4) samochód został sprawdzony najpierw na hamowni a następnie po założeniu gazu, instalacja została zgrana na hamowni. Po dokonaniu tych wszystkich czynności dostaje się na potwierdzenie testów wydruk z hamowni na gazie i benzynie. Moim autem przejechałem już ponad 35 tyś km, auto sprawuje sie wymienicie, pali o 1,5 do 3 litrów więcej na gazie niż benzyie ale nie ma żadnej różnicy w jeździe na jednym lub drugim paliwie!!! Samochód wchodzi na obroty i przyspiesza bez żadnej zauwżalnej różnicy! Serwis to przegląd co 15 tys km który kosztuje około 200 zł. Co ciekawe w tym roku yłem nim na Chorwacji z 5 osobami na pokładzie, bagażnikiem niemal pełnym i boksem na dachu i moje auto w drodze spaliło 12 litrów gazu na 100 km ( nie przekraczałem 120 km/godz), co w Polsce udaje mi się tylko gdy poruszam się nim sam i omijam wszystkie większe miasta. Polecam wszystkim firmę Godula Motor Sport ze względu na profesjonalne podejście i naprawde doskonałe zgranie instalacji z silnikiem. Żadnej różnicy w jeździe nie ma a w kieszeni??? 25 zł za przejechanie 100 km tak dużym i ciężkim autem to chyba wystarczająca rekomendacja!!!

  • 3.
  • 3,75 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo (193KM) 1998r.
    dodał: danio, 26.12.2012

    chciałbym przestrzec przed panami z codziennej. niby instalacja w miarę dobrze zamontowana(jak się przyjrzeć to przewodzik od gazu zaczął się przecierać od trytytki),ale to i tak nic. po ich regulacji wypaliło zawór. jak się póżniej okazało,nie mogli ustawić dobrze skoro wtryskiwacz był trafiony. no ale sorry,miał niecałe 20k najechane-panowie sprytnie oczywiście nie wpisali w kartę gwarancyjną jaki wtryskiwacz. był taki za 50 pln no name,a przed montażem zapewniali że będą lepsze,takie po 200. działało nie sprawdzałem wcześniej. za instalcję prawie 4 tysie,za regulację i filterki 250(filterki za 30 pln na radzymińskiej są,3 km od nich-a za regulację i przegląd płacę teraz 100).dodatkowo Bi Gas nie jest fajny z innego względu niż panowie z codziennej-nie ma prawie serwisu do tego.

  • 4.
  • 2,50 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo (193KM) 1998r.
    dodał: krzysztof, 27.10.2009

    zakładałem instalacje w firmie "SUNCAR" w Rumii(woj.pomorskie).TRAGEDIA&historia bez końca... przeprawa z instalacja gazową.. od początku powtarzające się problemy z komputerem, z oprogramowaniem powodujące wyłączanie się instalacji w czasie jazdy (super niebezpieczne-auto gasnie i wpada w bezład). "to nie wina sprzętu-powinno działać- może pan nie umie na gazie jezdzić,może pan za mocno ciśnie.." po n-tej kolejnej reklamacji z bólem komputer wymieniono. następnie problemy z elektryką- w systemie raz zadziałam a raz nie:( większość czasu to "oszczędna jazda"na benzynie. naprawa (no coś tu panu nie stykało ale już zrobione).. a za 3 miesiące to samo. NIGDY WIĘCEJ NAWET NA WYMIANE ŻARÓWEK

  • 5.
  • 5,00 Volvo V70 II 2.4 (170KM) 2001r.
    dodał: ANDREW, 07.10.2014

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu z parkingu. Przy przymrozkach, jakieś sto metrów. Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 5,00 Volvo V70 II 2.0 T (180KM) 2004r.
    dodał: tyczka, 03.02.2012

    Super jazda na gazie,nie odczuwam żadnej różnicy w mocy silnika,płynnie się przełącza a spalanie prawie takie samo jak na benzynie.Jednym słowem dobrze założona instalacja.Przejechałem prawie 45 tys.km i tylko byłem 4 razy na serwisie wymienić filtry.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo V70

Volvo V70

101 komentarzy

85 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Dawid~Dawid

Witam.
Jestem zainteresowany kupnem vovlo v70 R 2.0 AWD 1997r moze mi ktos powiedziec czy watro kupic to cudo.

~lukas~lukas

volvo v70 2011
ide rano do auto i d nie che odpalic
poprzedniego dnia wszystko bylo ok
o co chodzi

~grzybek~grzybek

volvo v70 2.4 benzyna 170KM automat, 2000r.
w skrzyni cos nie tak chyba, przy przelaczeniu biegu i przytrzymaniu dluzej hamulca jest dobre szarpniecie, jesli po zmianie biegu puszcze szybko hamulec, nic nie czuc, ktos sie moze zna, podpowie o co moze chodzic?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 150
Przejechany dystans
6 393 311 km
Zatankowanego paliwa
459 032 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 063
Wydanych pieniędzy
986 881 zł
Średnie wydatki na auto
1 713 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 900
Wydanych pieniędzy
974 744 zł
Średnie wydatki na auto
1 692 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (576)

Testy zderzeniowe Volvo V70

Najnowsze testy zderzeniowe Volvo V70 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volvo V70, 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD
2009

Volvo V70
Volvo V70

Volvo V70
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volvo

Zużycie paliwa Volvo V70 Kombi 2.4 D5

Na podstawie 48 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: chriss1984, dodano: 28.01.2013 23:03

50% miasto + 50% trasa w lecie jazda umiarkowanie dynamiczna 6,1l (tankowanie po korek i ponownie) 50% miasto + 50% trasa w zimie 6,9l jazda umiarkowanie dynamiczna (tankowanie po korek i ponownie) 50% miasto + 50% trasa w lecie jazda ekonomiczna 5,3l (tankowanie po korek i ponownie) 50% miasto + 50% trasa w zimie 5,9l jazda ekonomiczna (tankowanie po korek i ponownie) 50% miasto + 50% trasa w lecie jazda ekstremalna do 190km/h 10,5l (z licznika po resecie dystans ok 100km) 50% miasto + 50% trasa w zimie 9,5l ekstremalna do 150km/h (z licznika po resecie dystans ok 100km) 100% trasa w lecie jazda ekonomiczna 4,7l (tankowanie po korek i ponownie) 100% trasa w zimie jazda ekonomiczna 5,2l (tankowanie po korek i ponownie) 100% miasto w lecie korki, światła 8,1l (tankowanie po korek i ponownie) 100% miasto w lecie korki, światła 8,8l (tankowanie po korek i ponownie) licznik oszukuje dokładnie o 11% tak mi pali i nie dyskutuję na ten temat z nikim

pełny raport Volvo Kombi 2.4 D5

autor: PiotrekB, dodano: 08.03.2009 19:15

Ponad 3 lata użytkowania, przejechane 45kkm, opony 195/60/15, skrzynia manualna. Notowane każde tankowanie w różnych stacjach-także tanich. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie zanotowane na drogach krajowych przy prędkości nie przekraczającej 130km/h ale z 4 lub 5 osobami. Jak dla mnie spalanie rewelacyjne jak na 11letni samochód, nawet w porównaniu do nowego i lżejszego np:

pełny raport Volvo Kombi 2.5 TDI

autor: Brzoza, dodano: 11.01.2012 23:34

Czytając różne komentarze mam mieszane uczucia, posiadam silnik 2.4 20V na elektronicznej przepustnicy, moje autentyczne spalanie gazu to po mieście od 14 do 16 max (przy tym że przyśpieszam dynamiczne i czasami lubię stracić trakcję ale bez przesady) Trasa około 10 do 11L gazu, trasa na klimie w 4 osoby + gigantyczny korek co 2 min podjazdy stałem tak około 2 godzin, wyszło 12,4 (średnia prędkość poza korkiem to 100-120)

pełny raport Volvo Kombi 2.4 i 20V
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volvo V70 Kombi 2.4 D5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo V70 Kombi 2.4 D5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volvo V70 II Kombi 2.4 D5 163KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo V70, oglądali także