Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Volvo V70 Kombi 2.4 D5

Model kombi należący do klasy średniej (segment D), a od trzeciej generacji do klasy wyższej (segment E). Produkowany od 1997 roku. Volvo wprowadziło go swojej oferty w miejsce modelu 850. Choć początkowo V70 był spokrewniony właśnie z tym samochodem, później kolejne generacje odpowiadały kolejnym modelom oznaczonym symbolem S (60, 70 i 80). Litera V w nazwie odnosi się do słowa versality (wszechstronność), tak jak S to saloon (sedan), a C – coupe. V70 od lat jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Szwecji. Obecnie na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu. Uterenowiona wersja V70 nosi nazwę XC70.

Generacje Volvo V70

  • Wybierz generację: Volvo V70 III (2007 - teraz)
    Volvo V70 III

    Volvo V70 III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2007 roku. V70 III został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Po zwiększeniu rozmiarów i poprawieniu materiałów we wnętrzu, model został przeniesiony do segmentu E. Stylistycznie...

    więcej o Volvo V70 III

  • Wybierz generację: Volvo V70 II (1999 - 2007)
    Volvo V70 II

    Volvo V70 II

    Druga generacja modelu została wprowadzona na rynek w 2000 roku (rok później w Ameryce Północnej). V70 II zbudowano na platformie podłogowej P2 opracowanej wspólnie z Fordem. Stylistycznie samochód stanowił kontynuację koncepcji zastosowanej w poprzednim...

    więcej o Volvo V70 II

  • Wybierz generację: Volvo V70 I (1997 - 2000)
    Volvo V70 I

    Volvo V70 I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1997-2000. W ofercie Volvo V70 zastąpił model 850. Początkowo samochód był spokrewniony pod względem technicznym ze swoim poprzednikiem, choć stylistycznie wyraźnie się od niego odróżniał. Projektując V70,...

    więcej o Volvo V70 I

Volvo V70 III

Można śmiało powiedzieć, że takich samochodów już nie projektują. W czasach, kiedy auta wszelkiej maści kuszą finezyjną sylwetką, uwodzą kształtnymi przetłoczeniami i przyciągają awangardowymi detalami, Volvo postanowiło narysować kombi w bardzo klasycznym stylu. Powstał w rezultacie model, w którym tradycyjna linia nadwozia spotyka się z równie konserwatywnymi (nie licząc charakterystycznych lamp tylnych) szczegółami.

Designerskich fajerwerków nie znajdziemy też w środku. Wierny prostocie kokpit nie jest może magnesem na wzrok estetów, ale ma tę zaletę, że nie zaskakuje kierującego skomplikowanym rozmieszczeniem elementów obsługi czy nieprzejrzystymi wskaźnikami. Prowadzący może ponadto liczyć na kapitalną widoczność gwarantowaną przez duże, niemal pionowo ustawione szyby. Wnętrze okazuje się dodatkowo solidnie zmontowane i wykonane z trwałych materiałów.

Kabina pasażerska Volvo V70 idealnie nadaje się do rodzinnych eskapad. Oferuje bowiem sporą ilość wolnej przestrzeni (choć z tyłu mogłoby być jej nieco więcej), bardzo wygodne fotele oraz odpowiedni poziom wyciszenia. Na długie podróże przygotowany jest też bagażnik, który pomieści wakacyjny ekwipunek, ułatwi pakowanie walizek regularnymi kształtami i usprawni ich transport kilkoma funkcjonalnymi dodatkami. Co ważne, po złożeniu kanapy podłoga kufra pozostaje płaska.

Szwedzkie kombi uprzyjemnia pokonywanie dalekich dystansów także zestrojeniem podwozia. Samochód skutecznie rozprawia się z nierównościami, dzięki czemu pasażerowie mogą liczyć na wysoki komfort jazdy bez względu na jakość pokonywanej drogi. Jednocześnie pozwala na bezpieczne prowadzenie w zakrętach i gwarantuje wystarczającą precyzję kierowania. Nie przepada natomiast za manewrowaniem, które utrudnia potężna średnica zawracania.

Volvo V70 III. generacji jest na rynku ładnych parę lat, dlatego jego multimedialne wyposażenie ustępuje nowoczesnością młodszym rywalom. Za to w kwestii dostępności elektronicznych systemów bezpieczeństwa produkt z Goteborga nadal trzyma wysoki poziom. Jego ceny nie są niskie, ale w porównaniu do pozycjonowanej w segmencie premium konkurencji prezentują się bardzo atrakcyjnie. Oferta silnikowa modelu powinna usatysfakcjonować większość kierowców.

Volvo V70 II

Kiedyś był to samochód niszowy. Dziś, po zadomowieniu się na rynku i zyskaniu licznych rywali, jego dawniej awangardowy charakter stał się typowym elementem motoryzacyjnego krajobrazu. Uterenowiony styl Volvo XC70, objawiający się podniesionym prześwitem i zestawem plastikowych nakładek, nikogo już nie dziwi. A z racji mody na tego typu pojazdy, auto jest znacznie bardziej trendy niż pozbawiony off-roadowych dodatków model V70.

Ze wspomnianego V70 niemal żywcem przejęto wnętrze. Kierowcy dano więc schludnie zaprojektowany kokpit, którego czytelność i ergonomia obsługi nie pozostawiają wiele do życzenia. Minimalistyczny projekt nie przeszkodził w zastosowaniu mało oszczędnego wykończenia - postarano się o wysokogatunkowe materiały i porządny montaż. Prowadzącemu zaoferowano też wygodną pozycję za kierownicą i doskonałą widoczność na zewnątrz.

Choć wnętrze XC70 nie jest tak obszerne, jak sugerują to gabaryty nadwozia, weźmie na pokład komplet dorosłych pasażerów (przy czym piąta osoba będzie miała ograniczone miejsce na nogi), a także komplet przygotowanych na dłuższy wyjazd bagaży. Podkreślić trzeba wysoką funkcjonalność kufra, na którą składają się jego regularne kształty, praktyczne gadżety i równa podłoga powstająca po złożeniu kanapy. Duży plus należy się niezwykle wygodnym siedzeniom.

Uterenowione kombi ze Szwecji spodoba się tym, którzy lubią spokojną jazdę. Zawieszenie skutecznie opiera się wszelkim nierównościom, wygłuszenie kabiny izoluje podróżnych od panującego na zewnątrz hałasu, zaś wysoki prześwit i opcjonalny napęd na wszystkie koła pozwalają bez stresu pokonać ośnieżoną drogę czy lekkie bezdroża. Volvo nie nadaje się natomiast do dynamicznego podróżowania i nie przepada za manewrowaniem w mieście.

Modny, luksusowy, przestronny, wygodny, uniwersalny, a na dodatek bogato wyposażony i gwarantujący wzorowy poziom bezpieczeństwa - bohater naszego opisu to model pełen zalet. Jego cena potrafi jednak zwalić z nóg, przy czym na tle konkurencyjnych ofert i tak prezentuje się korzystnie. Trzeba natomiast pamiętać, że Volvo XC70 II ma na karku sporo latek, przez co pod pewnymi względami może ustępować nowocześniejszym rywalom.

Komentarze redakcji

Powagosław: Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare?
Luzacjusz: Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia.

Publikacje o Volvo V70

Volvo V70 - szwedzkie też dobre
 
Nasz test Volvo V70 – szwedzkie też dobre

Czasami w życiu pojawiają się przełomy i człowiek z drętwego potrafi stać się duszą towarzystwa. Gorzej gdy jest na odwrót. Volvo też przeszło przemianę - z kanciastego tatowozu przekształciło się w całkiem wystrzałową markę, która podoba się starym i młodym. Szczególnie dobrze widać to na przykładzie...

Volvo V70 2.0 D4 Drive-E - bezpieczny wybór
 
Nasz test Volvo V70 2.0 D4 Drive-E

Szwecja zawsze kojarzyła mi się z miejscem czystym, bezpiecznym oraz dobrze zorganizowanym. Zwyczaje i tradycje kraju z północy Europy nie do każdego trafiają per se, jednak trudno jest nie docenić tej elegancji połączonej z surowością i prostotą. Czy masywne kombi ze stajni Volvo, które od 2010 roku...

Szwedzka stal - Volvo V70 (2000-2007)

Samochody produkowane przez Volvo mają wiele zalet. Są bezpieczne i wygodne, a zachowawcza stylizacja skutecznie opiera się procesowi starzenia. Używane egzemplarze można kupić za rozsądne pieniądze, jednak późniejsza eksploatacja nie zawsze należy do tanich...

Sportowa ciężarówka - Volvo V70

Przygoda Volvo z nadwoziem typu kombi rozpoczęła się w 1953 roku od modelu Duett. Na początku kanciaste, surowe samochody z czasem zaczęły nabierać manier i stały się synonimem bezpiecznego, rodzinnego samochodu, który jest w stanie bez problemu pomieścić całą rodzinę na wakacyjny wypad.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo V70

Volvo V70 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volvo V70autoWcentrum - społeczność Volvo V70

najwyższe oktanyAuta - Volvo V70

Volvo V70 Księżniczka 38,23

Volvo V70 53,62

Volvo V70 56,11

Volvo V70 STODOLA I 41,43

Volvo V70 Łódź Vikingów 55,51

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo V70

Gzeslav 30,19

szabel777 30,12

Slimk 30,10

NewLifeForGood 30,07

Qbatura 30,05

tomdro666 30,02

Witosu 30,12

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo V70

padł aku
padł aku Witam 25 pazdziernika po powrocie z trzy tygodniowego urlopu zaskoczyla mnie n...
ABS - problem - zlikwidowany :)
ABS - problem - zlikwidowany :) Witam Przy kupnie samochodu powiedziano mi ze cos sie dzieje z ABS-em. Hamulce d...
wymiana ASB
wymiana ASB No i stało się. Skrzynia zaliczyła padaczkę. Trasa Wrocław - Szczecin - Wrocław...
Pierwsze "cenowe" wrażenia
Pierwsze No i stało się, Volvo ma nowe (inne) kółka - 16". Wydarzenie dorobiło się fote...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo V70

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volvo V70
 

Najpopularniejsza wersja Volvo V70

Volvo V70

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volvo V70
 

Volvo V70 najczęściej porównywane z:

BMW Seria 5
535i (306 KM)
Volvo S60
2.0 D3 DRIVE-E (150 KM)
Volvo V60
2.0 T5 DRIVE-E (245 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 130 534 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 54 900 zł
Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2009. Przebieg: 129 365 km. Silnik: 2.0 100KM .
Cena: 54 900 zł

Ocena auta Volvo V70 Kombi 2.4 D5

  • Średnia ocena
    na podstawie 30 opinii
  • 4,15
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Volvo V70 Kombi 2.4 D5 (163 KM)

Jest to moj 14-ty samochod.Myslslem ze po Saabie 9000 nie znajde juz nic lepszego.Teraz chyba juz z Volva nie wyjde.Gdyby ktos mi postawil pytanie czy kupisz ponownie ten samocho to zdecydowanie odpwiem ze tak.Z tym ze teraz chyba wersje AWD lub XC70.Oczywiscie D5 i automat.

dodał: Andrzej-Szwecja
Volvo V70 Kombi 2.4 D5 (163 KM)

Volvo v70 no coz auto duze nawet bardzo wygodne jak narazie zadnych powarznuych usterek nie ma i mam nadzieje ze nie bedzie ;) mam jeszcze Volvo 245 i musze szczerze powiedziec ze jest nie do zdarcia!!! Poprostu szwedzkie auta sa zajebiste!!!!

dodał: Iwonka ;)
Volvo V70 Kombi 2.4 D5 (163 KM)

Najleprze autko na Taxi i dla całej rodzinki. Następne też będzie Volvo

dodał: jczycz

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volvo V70

Volvo V70 Facelifting (2014) Volvo V70 2012 Volvo V70 2007 Volvo V70 III Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM - galeria redakcyjna Volvo V70 Ocean Race Volvo V70 Volvo V70 XC Volvo V70 R Volvo V70 II Kombi - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Volvo

Opinie o instalacji LPG

Volvo V70

  • 1.
  • 2,50 Volvo V70 I 2.4 i 20V (170KM) 1998r.
    dodał: Romek Ch., 07.07.2009

    Instalację założyła Siedlecka firma MOTO-GAZ (bardzo niechlujnie) i po montażu nie potrafiła tego uruchomić skończyło się wyjazdem 120 km. do Lublina, czyli producenta instalacji D.T. Gas System. Przez okres dwóch lat jeździłem na tej instalacji z nierówno pracującym silnikiem na gazie oraz wieloma przygodami typu pękające przewody oraz wymiana reduktora na nowy. Po dwóch latach wypalony tłok na drugim cylindrze i związana z tym poważna awaria silnika zmusiła mnie do wymiany silnika na nowy z przebiegiem 80000 tys. km. Po uruchomieniu nowego silnika okazało sie ze silnik nie pracuje równo na gazie a na benzynie jest dobrze, odłączyłem gaz i przez ponad pół roku jeĽdziłem na benzynie. Po tym czasie pojechałem do D.T. GasSystem w Lublinie gdzie podłączono mi z powrotem instalację gazową zapewniając, że wszystko będzie tak jak trzeba, zapłaciłem 700 zł. Po przejechaniu niecałego tysiąca kilometrów silnik zaczął ponownie nierówno pracować i ostatecznie instalacja przestała włączać gaz. Wizyta ponowna w Lublinie wykazała urwany przewód czujnika reduktora przez niechlujny montaż. Co do nierównej pracy silnika na gazie zaczęto mnie zbywać tekstami typu, że gaz ma inne oktany, stare świece stary samochód. Żądając w dalszym ciągu spełnienia obietnicy, że instalacja będzie pracować jak powinna kazano mi jechać w drugi koniec Lublina do jakiegooś diagnosty, który stwierdzi przyczynę. Mając na uwadze piękne zdania ze strony internetowej firmy D.T.GasSystem o profesjonalizmie nie zgodziłem się na taką formę według mnie pozbycia się klienta. Poinformowałem, że ekspertyzę wykonam u innego diagnosty oraz poprosiłem o pismo stwierdzające moją wizytę w tym dniu do zakładu oraz czynności wykonane przy moim samochodzie i odnotowanie, że silnik w dalszym ciągu nie pracuje równo na gazie. I zaczęła się nieprzyjemna dyskusja z samym właścicielem firmy, która skończyła się wyzwaniem mnie od świń i próbą fizycznego wyrzucenia mnie z salonu, czyli naruszono moją godność osobistą oraz cielesna. Odmówiono mi dalszych czynności. W tej opinii nie będę się rozpisywał na ewentualne pytania, dlaczego. Jest to duży skrót, który mogę obszernie rozwinąć ze szczegółami. Jeśli kogoś interesuje tel. 603850648 zwłaszcza, że z publikacji prasowych wiem, że firma ma kilka spraw w sądach.

  • 2.
  • 4,50 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo AWD (193KM) 1998r.
    dodał: Darek, 11.10.2009

    Posiadam Volvo V70 XC w wersji Croos Cauntry. Instalację gazową założyłem w firmie GODULA Motor Sport w Krakowie. W firmie tej samochód zostawia się na 3 dni i po tym czasie dostaje się auto w pełni gotowe do jazdy. Firma ta podeszła niesłychanie profesjonalnie do zagadnienia (odrazu poinformowano mnie iż jeśli nie da się rozłączy napędu 4x4 nie są w stanie założyć gazu gdyż nie posiadają hamowni dla aut 4x4) samochód został sprawdzony najpierw na hamowni a następnie po założeniu gazu, instalacja została zgrana na hamowni. Po dokonaniu tych wszystkich czynności dostaje się na potwierdzenie testów wydruk z hamowni na gazie i benzynie. Moim autem przejechałem już ponad 35 tyś km, auto sprawuje sie wymienicie, pali o 1,5 do 3 litrów więcej na gazie niż benzyie ale nie ma żadnej różnicy w jeździe na jednym lub drugim paliwie!!! Samochód wchodzi na obroty i przyspiesza bez żadnej zauwżalnej różnicy! Serwis to przegląd co 15 tys km który kosztuje około 200 zł. Co ciekawe w tym roku yłem nim na Chorwacji z 5 osobami na pokładzie, bagażnikiem niemal pełnym i boksem na dachu i moje auto w drodze spaliło 12 litrów gazu na 100 km ( nie przekraczałem 120 km/godz), co w Polsce udaje mi się tylko gdy poruszam się nim sam i omijam wszystkie większe miasta. Polecam wszystkim firmę Godula Motor Sport ze względu na profesjonalne podejście i naprawde doskonałe zgranie instalacji z silnikiem. Żadnej różnicy w jeździe nie ma a w kieszeni??? 25 zł za przejechanie 100 km tak dużym i ciężkim autem to chyba wystarczająca rekomendacja!!!

  • 3.
  • 3,75 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo (193KM) 1998r.
    dodał: danio, 26.12.2012

    chciałbym przestrzec przed panami z codziennej. niby instalacja w miarę dobrze zamontowana(jak się przyjrzeć to przewodzik od gazu zaczął się przecierać od trytytki),ale to i tak nic. po ich regulacji wypaliło zawór. jak się póżniej okazało,nie mogli ustawić dobrze skoro wtryskiwacz był trafiony. no ale sorry,miał niecałe 20k najechane-panowie sprytnie oczywiście nie wpisali w kartę gwarancyjną jaki wtryskiwacz. był taki za 50 pln no name,a przed montażem zapewniali że będą lepsze,takie po 200. działało nie sprawdzałem wcześniej. za instalcję prawie 4 tysie,za regulację i filterki 250(filterki za 30 pln na radzymińskiej są,3 km od nich-a za regulację i przegląd płacę teraz 100).dodatkowo Bi Gas nie jest fajny z innego względu niż panowie z codziennej-nie ma prawie serwisu do tego.

  • 4.
  • 2,50 Volvo V70 I 2.5 20V Turbo (193KM) 1998r.
    dodał: krzysztof, 27.10.2009

    zakładałem instalacje w firmie "SUNCAR" w Rumii(woj.pomorskie).TRAGEDIA&historia bez końca... przeprawa z instalacja gazową.. od początku powtarzające się problemy z komputerem, z oprogramowaniem powodujące wyłączanie się instalacji w czasie jazdy (super niebezpieczne-auto gasnie i wpada w bezład). "to nie wina sprzętu-powinno działać- może pan nie umie na gazie jezdzić,może pan za mocno ciśnie.." po n-tej kolejnej reklamacji z bólem komputer wymieniono. następnie problemy z elektryką- w systemie raz zadziałam a raz nie:( większość czasu to "oszczędna jazda"na benzynie. naprawa (no coś tu panu nie stykało ale już zrobione).. a za 3 miesiące to samo. NIGDY WIĘCEJ NAWET NA WYMIANE ŻARÓWEK

  • 5.
  • 5,00 Volvo V70 II 2.4 (170KM) 2001r.
    dodał: ANDREW, 07.10.2014

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu z parkingu. Przy przymrozkach, jakieś sto metrów. Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,50 Volvo V70 III 2.0 F (145KM) 2009r.
    dodał: Władysław S, 13.01.2015

    Przejechałem już prawie 30000 km na tej instalacji.Poza tym,że jeżdżę tylko na przeglądy gwarancyjne nic przy instalacji nie robię.Samochód jeździ świetnie,nie ma spadku mocy,spala ok 1 litra gazu więcej na 100 km niż benzyny (sam się dziwię). Instalacja bardzo estetycznie wykonana a to też jest ważne.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo V70

Volvo V70

101 komentarzy

85 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Dawid~Dawid

Witam.
Jestem zainteresowany kupnem vovlo v70 R 2.0 AWD 1997r moze mi ktos powiedziec czy watro kupic to cudo.

~lukas~lukas

volvo v70 2011
ide rano do auto i d nie che odpalic
poprzedniego dnia wszystko bylo ok
o co chodzi

~grzybek~grzybek

volvo v70 2.4 benzyna 170KM automat, 2000r.
w skrzyni cos nie tak chyba, przy przelaczeniu biegu i przytrzymaniu dluzej hamulca jest dobre szarpniecie, jesli po zmianie biegu puszcze szybko hamulec, nic nie czuc, ktos sie moze zna, podpowie o co moze chodzic?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
15 506
Przejechany dystans
7 413 104 km
Zatankowanego paliwa
542 719 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 322
Wydanych pieniędzy
1 158 165 zł
Średnie wydatki na auto
1 785 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 494
Wydanych pieniędzy
1 107 270 zł
Średnie wydatki na auto
1 706 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (649)

Testy zderzeniowe Volvo V70

Najnowsze testy zderzeniowe Volvo V70 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volvo V70, 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD
2009

Volvo V70
Volvo V70

Volvo V70
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volvo

Zużycie paliwa Volvo V70 Kombi 2.4 D5

Na podstawie 50 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: P_Tetter, dodano: 15.02.2012 20:30

I tu mam dylemat. Z jednej strony to na trasie jest bardzo oszczędny (5,5l/100km) a teraz jeżdżąc po mieście na krótkich odcinkach potrafi łyknąć 10l/100km. Jak na wagę auta to chyba i tak nie dużo ale trochę mnie to irytuje. No i oczywiście ma tu znaczenie automat. Części jest bardzo dużo. Przede wszystkim Alledrogo gdzie można dostać sporo używek ale też jest kilka sklepów internetowych które specjalizując się w marce, mają bardzo duży wybór części nie tylko tzw. oryginalnych ale i mnóstwo zamienników a bardzo dobrych cenach. Ale ceny w ASO powalają niestety.

pełny raport Volvo Kombi 2.5 TDI

autor: P@blo , dodano: 18.01.2011 10:52

jestem bardzo mile zaskoczony . Volvo posiadam od prawie roku i sprawuje się bardzo dobrze i spalanie też jest extra przy masie 1.8t jadąc z Gdańska do zakopanego spokojnie 100-110km\h średnia wyszła mi 4.7l na 100Km ale gdy już przyśpieszyłem tak 140-170 spalanie wzrosło do 5.3l n 100Km przy pełnym załadunku i 4 osobach w samochodzie. więc jestem bardzo zadowolony z mojego autka polecam w 100%. A zapomniałem dodać auto nie było krajowe sprowadziłem je z Belgii

pełny raport Volvo Kombi 2.4 TD

autor: zawiedziony, dodano: 02.12.2007 11:31

Nie ma się co oszukiwać. Turbo to turbo. W mieście bierze 11,5 l/100, według wskazań komputera pokładowego, i tak jest w rzeczywistości. Moim zdaniem większość komentarzy tutaj do zdania handlarzy, którzy zachwalają auta, żeby je sprzedać. Oczywiście w porównaniu do silników benzynowych spalanie jest znacznie mniejsze, ale to nie jest np. 8,5 l/100 w mieście - bzdura.

pełny raport Volvo Kombi 2.5 TDI

Skarbnica wiedzy o Volvo V70 Kombi 2.4 D5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo V70 Kombi 2.4 D5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volvo V70 II Kombi 2.4 D5 163KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo V70, oglądali także