Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A3/S3 8L

Produkowany w latach od 1996 do 2003.

Audi A3 I - widok z tyłu
Audi A3 I - widok z tyłu
Audi A3 I - prawy bok
Audi A3 I - widok z przodu
Audi A3 I - kokpit

Generacje Audi A3

  • A3 8L   1996 - 2003
    Audi A3 8L
    • Wybierz generację

    • A3 8V (2012 - teraz)
    • A3 8P (2003 - 2012)
    • A3 8L (1996 - 2003)

Komentarze redakcji

Powagosław: Samochód, który trafi do książek o historii motoryzacji nie musi się zmieniać, a ewentualne zmiany stylistyczne powinny być przewidywalne i delikatne. Czy nie tak właśnie jest? A3 to jeden z tych samochodów na rynku, które chyba pod każdym względem wpisują się w oczekiwania kupującego.
Luzacjusz: Nigdy nie był indywidualistą i nigdy nie będzie. Dla większości ludzi, którzy kupują ten samochód jest on i tak zbyt zadziorny.

Wersje nadwozia Audi A3 8L

Silniki Audi A3 8L

Lista silników:
1.6 i (102KM), 1.8 20V (125KM), 1.8 T (210KM), 1.8 T (150KM), 1.8 T (225KM), 1.8 T (180KM), 1.9 TDI PD (100KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 TDI PD (130KM), 1.9 TDI (90KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Audi A3

Audi A3 Cabriolet - niebo słoneczne nade mną
 
Nasz test Audi A3 Cabriolet

Mimo że nasza strefa klimatyczna nie jest najbardziej przyjazna użytkownikom kabrioletów, to rodzime drogi obfitują w całkiem sporą liczbę samochodów bez dachu. Nic dziwnego - kabriolety to powiew luksusu, wiatr we włosach i przyjemność z jazdy. Audi A3 Cabriolet nie jest tu wyjątkiem.

Audi S3 Sportback - siła spokoju
 
Nasz test Audi S3 Sportback 2.0 TFSI quattro S tronic

Wspaniale brzmi, świetnie przyspiesza i dysponuje ogromnymi rezerwami przyczepności. Jak by tego było mało, Audi S3 zaskakuje też... komfortem i oszczędnością. W cyklu mieszanym z baku ubywa niecałe 10 l/100km. Sprawdzamy, czy w Ingolstadt powstał perfekcyjny "hot hatch".

Audi A3 - w zasięgu ręki
 
Nasz test Audi A3 – w zasięgu ręki

Większość ludzi nie lubi zmian. Wolą cieszyć się stabilizacją oraz żyć bez stresu. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie jeden drobny problem - życie nigdy nie będzie ustabilizowane, może wydarzyć się w nim wszystko. Zresztą pozbawione stresu jest nudne i nic się w nim nie dzieje. Dlatego Audi postanowiło...

Audi A3 Limousine - sedan roku?
 
Nasz test Audi A3 Limousine Ambiente 1.4 TFSI cod S tronic

Kompaktowe Audi sięgnęło po tytuł World Car of the Year. Czy idąc tym tropem A3 Limousine można nazwać sedanem roku? Sprawdzamy limuzynę ze 140-konnym 1.4 TFSI oraz 7-biegową skrzynią S tronic.

Audi A3 - Premium czy podróbka?
 
Nasz test Audi A3 – Premium czy podróbka?

Kiedyś wszystko co Premium, musiało być duże i rzucające się w oczy. Ale świat się zmienia. Dziś zamiast 10-kilogramowej korony wystarczy gustowny diament w sygnecie, a słowo Premium coraz częściej oznacza klasę i szyk - wulgarność jest już passe. Audi A3 idealnie wkomponowuje się w ten obraz. Ale czy...

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Audi A3

Audi A3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A3autoWcentrum - społeczność Audi A3

najwyższe oktanyAuta - Audi A3

Audi A3 ABT 155PS PEREŁKA 77,62

Audi A3 MX_Ufo 71,39

Audi A3 Ambition 63,75

Audi A3 75,25

Audi A3  ASV 77,05

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A3

Eliasz21 84,48

kamel13 30,18

szamanek15 30,19

vincent 30,19

monter 83,35

daniello007 33,34

werner_beinhart 68,39

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A3

Przyszła pora na zmiane auta
Przyszła pora na zmiane auta Witam Pod długiej naradzie doszliśmy do wniosku z moja zona ze czas na zmianę a...
Przeguby
Przeguby Dzisiaj wymieniłem oba przednie przeguby, chociaż jeden z nich wymieniałem w sty...
Proba kradzieży
Proba kradzieży W styczniu miałęm probę kradziezy auta. Rozwalona stacyjka , nie było sladów wł...
Nic nowego kolejne mycie auta ;)
Nic nowego kolejne mycie auta ;) W sobote 10/03/2012) umyłem na zewnątrz auto, w końcu pogoda i temperatura pozwo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A3

od 82 400 zł do 202 000

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (110 - 300 KM): 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.4 TFSI CoD ultra, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

 

Diesel (110 - 184 KM): 1.6 TDI clean diesel, 1.6 TDI ultra, 2.0 TDI clean diesel

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A3
 

Najpopularniejsza wersja Audi A3

Audi A3 1.4 TFSI 125KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet "Schowek 1" - 870
Pakiet "Oświetlenie wnętrza" - 1 010
Pakiet systemów asystujących - 7 150
Pakiet Connectivity - 2 720
Pakiet stylistyczny S line Exterieur - 7 920
Pakiet promocyjny "Technology" - 11 220
Pakiet promocyjny "Comfort" - 7 050

Cena katalogowa

102 000

Zobacz ofertę Audi A3 1.4 TFSI 125KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A3 najczęściej porównywane z:

Skoda Octavia
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
Renault Megane
1.6 16V (110 KM)
Volkswagen Golf
2.0 TDI-CR DPF (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A3

Audi A3
2.0 diesel 140 KM
104 000 km, 2010
57 900 PLN
Audi A3
2.0 diesel 140 KM
134 000 km, 2010
20 000 PLN
Audi A3
1.6 diesel 105 KM
170 000 km, 2009
41 900 PLN
Audi A3
1.9 diesel 105 KM
195 343 km, 2008
38 900 PLN

Ocena auta Audi A3/S3 8L

  • Średnia ocena
    na podstawie 504 opinii
  • 4,22
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Audi A3 Hatchback 1.9 TDI (110 KM)

Polecam Audi A3 - jestem naprawde zadowolona z tego autka, ogolnie Audi jest super:) zastanawiałam sie nad WV Golf IV, ale jak wsiadłam do A3 to odrazu wiedziałam ze kupie to auto - jest wygodniejsze, lepiej wyposazone, swietnie sie je prowadzi, jest dynamiczne i zwinne, super sie nim wyprzedza - a ja zawsze bałam sie tego manewru, dobrze trzyma sie drogi i super sie nim wchodzi w zakrety. Jedynie co mogłabym zmienic to swiatła - mam auto z 98 r i chciałabym miec juz te nowsze soczewkowe światła, ale ...auto ogolnie jest tak wspaniale ze mogą byc i te starsze lampy:) i jeszcze wycieraczki mi troszke zaszły jakąś rdzą czy czyms takim - ale mowia ze w audi tak sie robi. Przesiadłam sie z Renault Kangoo na A3 i jest roznica Niebo a Ziemia:) Nic tylko jeździć A3:)

dodał: Jula //// e-mail : jm777@o2.pl
Audi A3 Hatchback 1.9 TDI (110 KM)

plus za wygląd, grację, dynamikę, KOMFORT JAZDY, bo tego faktycznie nie brakuje!! W fotelach w wersji sportowej (Ambition) można siedzieć 8 godzin i plecy wciąż nie bolą. Minus dla czarnego koloru (który odświeżam już drugi raz na zderzakach) Przez to nie wieżę w niemalowane egzemplarze, bo byle żwir robi odprysk i pokazuje się biały podkład, który jest nie do zaakceptowania. Mój lakiernik mi powiedział, że mój przedni zderzak był malowany przez poprzednich właścicieli już 5 razy:) A dbam o niego..jak wszyscy posiadacze A3...To już takie auto, o które naprawdę chce się dbać! Ale następne będzie niebieskie;P i koniecznie 130 KM!

dodał: ania
Audi A3 Hatchback 1.8 20V (125 KM)

ogólnie oceniam auto bardzo dobrze. tak samo dobrze spisuje się w mieście jak i na trasie. jest zwrotne, zwinne i małe, a to niewątpliwe zalety samochodów miejskich. z drugiej strony, jest cięższe niż przeciętne małe autka, stabilniejsze i bardzo pewnie prowadzi się na trasie. bez obaw można wybrać się w długą podróż. idealnie sprawdza się dla jednej osoby lub pary. rodzina powinna poszukać większego auta. wersja czterodrzwiowa to chwyt marketingowy nie warty uwagi. przaśne, małe auto aspirujące do miana przestrzennej limuzyny. co ważne design karoserii jak i wnętrza jest wciąż świeży, a auto wyróżnia sie na ulicach.

dodał: Daniel
Audi A3 Hatchback 1.6 i (102 KM)

Generalnie furka fajna, moz nie ma za dużo miejsca w środku, ale wkońcu każdy wie jaki samochód kupuje, mnie większy nie jest potrzebny. Powazną dla mnie wadą jest ilość spalanej benzyny, pali koło 10l/100 więc prawie od stacji do stacji, choć fakt, że na długich trasach ekonomika mu się znacząco zwiększa. Bardzo fajna skrzynia automatyczna, że tak powiem nie przeszkadza w jeździe :) Zawieszenie twarde i mało komfortowe - polskie drogi powodują, że dość często muszę grzebać przy zawieszeniu. Za to trzyma się drogi doskonale. Ogólnie jestem zadowolona

dodał: Nova, ladyblue@tlen.pl
Audi A3 Hatchback 1.8 T (150 KM)

z samochodu jestem bardzo zadowolony. spelnia swoja role doskonale - glownie na trasach. jest wygodny, szybki i bezpieczny (aktywnie i pasywnie). jednoczesnie sprawia niesamowita frajde (w szczegolnosci sportowe zawieszenie na zakretach). nie jest to jednak limuzyna rodzinna, lecz 2 osobowy samochod ze sportowym zacieciem. jednoczesnie nie brak mu komfortu (w 911 trzesie wiecej :)). dla tatusiow polecam rodzinnego RS4. aha , dla chetnych mozliwy jest stosunkowo tani chip-tuning do 200KM

dodał: kierowca
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + ergonomia
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A3

Audi A3 I Audi A3 III Audi S3 Sportback 2.0 TFSI 300KM - galeria redakcyjna Audi A3 III Limousine (sedan 2013) Audi A3 III Cabriolet 2.0 TDI (2014) Audi A3 Clubsport Audi A3 8L Hatchback - galeria społeczności Audi A3 8V Cabriolet 1.8 TFSI 180KM - galeria redakcyjna Audi A3 Concept Audi A3 e-tron Study
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A3

  • 1.
  • 5,00 Audi A3 8P 1.4 TFSI (125KM) 2007r.
    dodał: NICK, 15.01.2014

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. ) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 2.
  • 5,00 Audi A3 8L 1.6 i (102KM) 1999r.
    dodał: Marcin, 25.11.2013

    Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do samochodów, ja mogę polecić montaż w Eko Alma z czystym sumieniem. Montażem musi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika.W Radwanicach fachowy montaż, dość sprawny ,bardzo miły mechanik ,który zna się na rzeczy. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować podnosząc ciśnienie na reduktorze.Polecam warsztat - dobry warsztat i dobry montaż.

  • 3.
  • 5,00 Audi A3 8L 1.8 20V (125KM) 2001r.
    dodał: Konrad, 21.05.2012

    Chciałem podzielić się swoją opinią o firmie expert roczniak. instalacja w aucie już była gdy go kupiłem ale wciąż miałem problemy, to auto mi zgasło, to szarpało, no i gaz śmierdział w samochodzie, po jednej wizycie prolemy znikły jak za odjęciem ręki, byłem w szoku dlatego że wcześniej byłem u "speców od gazu" nie będę mówił gdzie, bo to nie ważne ale dłubali przy samochodzi ze 3 razy i wciąż coś było nie tak, a tutaj jedna wizyta... Jestemw szoku, w pozytywnym szoku. polecam wszytskicm ktorzy chca sprawnie jezdzic na gazie

  • 4.
  • 5,00 Audi A3 8P 1.6 (102KM) 2006r.
    dodał: Paweł K, 16.05.2012

    Samochód na gazie radzi sobie bardzo dobrze,zero szarpnięć,zero spadku mocy.Przełączanie z jednego paliwa na drugie przebiega niezwykle płynnie.Spalanie porównywalne do spalania na benzynie.Być może dzięki listwom wtryskiwaczy Hana 2000.Tak doradzali w serwisie i tak też zrobiłem.Z perspektywy czasu i przejechanych kilometrów mogę powiedzieć,że podjąłem słuszną decyzję odnośnie montażu instalacji gazowej w moim samochodzie.

  • 5.
  • 5,00 Audi A3 8L 1.8 T (150KM) 2000r.
    dodał: Arek, 27.12.2009

    Samochód bardzo dobrze zachowuje sie na PB jak i LPG. Pracownicy znaja sie na rzeczy a sama regulacja przez Własciciela Fach-Mistrza jest perfekcyjna,nie polega na podłaczeniu do laptopa i ustawieniu ale tez na regulacji w czasie jazdy na dłuzszych dystansach a nie jak u innych na 5 max 6 km i juz odczyt zebrany i niby ustawione jest.Polecam ten zakład wrazie pytan odpoweiem na te pytania na maila

  • 6.
  • 4,75 Audi A3 8L 1.8 T (150KM) 1998r.
    dodał: entuzjasta, 28.10.2011

    Silnik nie wykazuje zauważalnej straty mocy. Moment przełączenia się z benzyny na gaz jest nieodczuwalny. Dość długi jest moment przełączenia na gaz ale to raczej wynik ustawień. Jako, że auto jest z turbo wolę taki stan rzeczy i godzę się zimową porą na większe spalanie benzyny. spalanie: trasa - min 7,8l średnio 8,5l miasto - do 13l cykl mieszany 10,5l

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A3

Audi A3

174 komentarze

141 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~KierowcaAudi~KierowcaAudi

Do ~Audi a3 1.8: Jak Liczyłeś że 1.8 ma spalanie 5-7 litrów w mieście to się nie dziwie że nie pasuje tobie osobiście mam 1.9 TDI ale w Audi i nie narzekam 6-7 litrów w mieście na trasie między 4,8-5,5 wszyscy którzy mają Audi to bardzo je sobie chwalą ;D ale wiadomo bywają nieudane egzemplarze 1.8 należy do nich . Było trzeba kupić 1.8T albo 1.9TDI . I nie wiem co to za porównywanie Audi A3 do Passata to są całkiem inne wozy porównaj sobie Passka z Audi A6 to wątpie że będziesz nadal chciał Passka

~wiesiek8~wiesiek8

Do ~kxd19130: Ja mam A3 1.9 tdi 90 KM zrobioną na 110 i jechałem drogą krajową 195. Auto dobre ale nie cierpi dziur i nierówności.

~kolega~kolega

Jeśli A4 jest "dobrze wyciszona" to w A3 musi być tragedia. Własnie z tego powodu "super wyciszenie" sprzedałem A4 i póki co nie kupię 0000 aż tego nie poprawią - wyciszenie tragedia. Może A6 jest już OK ale nie potrzebuje takiego wielkiego auta KJM.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 370
Przejechany dystans
20 089 496 km
Zatankowanego paliwa
818 020 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 359
Wydanych pieniędzy
1 856 184 zł
Średnie wydatki na auto
1 533 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 652
Wydanych pieniędzy
4 735 498 zł
Średnie wydatki na auto
3 910 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 211)

Testy zderzeniowe Audi A3

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A3 1.4 'Attraction', LHD
2012

Audi A3
Audi A3

Audi A3
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A3/S3 8L

Na podstawie 689 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: voyavoya, dodano: 20.07.2014 14:27

Spalanie potrafi się bardzo różnić w zależności od stylu jazdy, warunków drogowych jak i warunków pogodowych. Spalanie minimalne w trasie przy zastosowaniu zasad ekojazdy (ale włączona klima) i prędkość około 80 km/h wyniosło trochę poniżej 9 l. Spalanie mieszane (w moim przypadku jest to książkowe 30% - miasto/70%trasa i bez zasad ekojazdy) 10,5 l (bez problemu da się zejść do 10, wystarczy nie wyprzedzać i nie kręcić go bez potrzeby). W mieście jeżdżąc zupełnie przeciętnie około 12 l. Powyższe dane dotyczą lata. Zimą spalanie na trasie podobne. Wyraźnie wyższe jest spalanie w mieście, gdyż jak już ktoś napisał auto dość długo pracuje na ssaniu. Dla mnie jazda po mieście to zwykle krótkie odcinki, więc auto dużo pracuje na ssaniu i potrafiło dochodzić do 18 l (z grzaniem silnika,odladzaniem itp.), choć średnio to jakieś 15 l, przy czym uwzględniam tu również benzynę bo przy kilkunastu stopniach mrozu lpg załącza się czasem dopiero po 2-3 km (a czasami pokonuję krótsze odcinki, silnik znów stygnie i znowu ssanie na pb). Silnik dość żwawy ale powyżej 3,5-4 rpm. Dobry na trasę, wyprzedzanie nawet powyżej 100 km/h bez większych obaw. Mógłby być oszczędniejszy przy spokojnej jeździe w trasie. Zanim założyłem lpg najniższe spalanie benzyny to nieco poniżej 8 l przy "emeryckiej" jeździe, więc trochę sporo. Części raczej tanie bo od golfa, wiele się nie psuje, a jeśli już to raczej po prostu z racji wieku, lub zużywają się rzeczy eksploatacyjne.

pełny raport Audi Hatchback 1.8 20V

autor: jaspeer, dodano: 20.05.2013 12:01

Auto kupilem nie dawno i jak to na poczatku trzeby wydac na rozrzad itp rzeczy. silnik AHL droższy o 300 zł w wymianie rozrzadu niz AGR. Jesli chodzi o spalanie Panowie to wydaje mi sie ze na taka dynamike jazdy to jest super. samochod dynamiczny raz na trasie staralem sie ocenic ile on pali minimalnie ale juz chyba dlugo nie powtorze tego poniewaz tym autem nie da sie jezdzic oszczednie i wolno :) samochod przekonuje mnie do siebie naprawde duza ilosci szczegolikow ktore mi sie podobaja. np podswietlany schowek przed drazkiem skrzyni biegow jest dla mnie rewelacyjny.. zawsze szukalem kluczy albo innych rzeczy a teraz wszystko widze bo podswietlane albo jak wychodze to od spodu drzwi tez podswietlane... rewelacja jak dla mnie... blacharka tez sie ladnie trzyma.. Ogolnie bardzo polecam to auto.

pełny raport Audi Hatchback 1.9 TDI

autor: MichalG, dodano: 23.05.2011 09:56

Szczerze mówiąc kupując to auto liczyłem się ze sporymi wydatkami na paliwo... i nie zawiodłem się. Nie jest to 1.9 TDI co praktycznie paliwa nie zużywa. Miasto (Kraków) spalanie w zależności od ruchu, godziny i ciężaru nogi w przedziale 11-15,5. Trasa 8-10. Wiadomo, że jadąc cały czas ponad 200km/h spali więcej ale realnie w trasie można spokojnie zmieścić się poniżej 10. Podczas jazdy po zakrętach, z maksymalnym wykorzystaniem osiągów 20 albo i więcej. Wszystkie powyższe wartości są liczone bez klimy. Za klimę trzeba dodać mimimum litr więcej. No i trzeba dodać, że auto obliczone jest na benzynę 98. Niby można zatankować 95 ale wtedy i słabiej jeździ i więcej pali więc się nie opłaca. Kwestia napraw i przeglądów to całkiem osoby temat. Tutaj jest po prostu źle. Pomnijesi mechanicy po prostu się na tym aucie nie znają, nie potrafią zdiagnozować przyczyny, wymieniają "co się im wydaje" a przyczyny, nawet banalnie prostej nie potrafią określić. Zostaje tylko ASO (Bełtowski), które jest bardzo dobre i momentalnie wszystko dobrze diagnozują i naprawiają ale jest też niestety drogie. Chociaż nie przesadnia. Da się przeżyć ;) Części to tego auta też tylko z oryginału. Nawet jak by chcieć naprawiać u znajomych mechaników to wcale tanio nie będzie bo części i tak tylko z ASO. Oczywiście pomniejsze rzyczy typu filtry, paski, oleje, hamulce, zawieszenie itp. można spokojnie robić taniej ale poważniejsze rzeczy tylko w ASO.

pełny raport Audi Hatchback 3d 3.2 VR6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Audi A3/S3 8L

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A3/S3 8L

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A3 8L

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A3, oglądali także