Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A3 8L

Lata produkcji: 1996 - 2003
Segment: Niższa klasa średnia
Model niższej klasy średniej (segment C), zaliczany do grupy premium. Wchodząc na rynek w 1996 roku, A3 stworzył ten subsegment – kompaktów klasy premium. Kompakt Audi od początku jest w nim jednym z najpopularniejszych modeli, a przy okazji – jest najlepiej sprzedającym się modelem niemieckiej marki. Wielokrotnie nagradzany (m.in. International i South African Car of the Year 2006, Auto Trophy 1997). A3 od początku bazuje na płycie podłogowej Volkswagena, którą wykorzystuje też m.in. VW Golf. Od 2012 roku oferowana jest trzecia generacja A3 (Typ 8V). Sportową wersją modelu jest S3.
Powagosław
Samochód, który trafi do książek o historii motoryzacji nie musi się zmieniać, a ewentualne zmiany stylistyczne powinny być przewidywalne i delikatne. Czy nie tak właśnie jest? A3 to jeden z tych samochodów na rynku, które chyba pod każdym względem wpisują się w oczekiwania kupującego. ~Powagosław
Luzacjusz
Nigdy nie był indywidualistą i nigdy nie będzie. Dla większości ludzi, którzy kupują ten samochód jest on i tak zbyt zadziorny. ~Luzacjusz

Audi A3 8L – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Audi A3 8L

Liczba wpisów: 47
problem z ładowaniem
dodał: ~Krzysztof, 7 lat temu
autko po dłuższej jeździe ma za duże ładowanie i odpala się kontrolka ładowania. Dochodzi nawet do 16, alternator po wymianie regulatora.
Szarpanie na wolnych obrotach + gaśnięcie silnika
dodał: ~Piotrek, 5 lat temu
Podczas jazdy na wolnych obrotach pod dużym obciążeniem silnika auto szarpie, sprzęgło nie odbija do końca tak szybka jak powinno to robić. Ostatnio dodatkowo silnik podczas normalnej jazdy zaczął gasnąć......na autostradzie na tempomacie zgasł silnik bez widocznego powodu 140 km/h ok 2300rpm, na mieście przy dojeżdżaniu do skrzyżowania również zgasł kilkakrotnie.
Głośna praca silnika/układu wydechowego
dodał: zdk91, 5 lat temu
Witam, mam problem.. otóż moja a3 strasznie głośno pracuje.. przy 100km/h i 3tys obrotów w środku jest dość głośno.. dźwięk ten z pozycji kierowcy moim zdaniem wydobywa się jakoś właśnie z miejsca w okolicach katalizatora lub gdzieś bliżej silnika.. miał ktoś taki problem ? bywałem u mechaników, tłumik niby cały nie podziurawiony.. Ktoś ma pomysł ? Może pusty tłumik ? ale wywalać kasę a co jak się okaże że to nie to :( Czekam na odp
przeplywomierz
dodał: lukman25, 7 lat temu
Podczas jazdy i zalaczeniu sie turbiny, gdy auto przyspiesza, nagle nastepuje spadek mocy, tzn wciskam gaz tak jak wciskalem i auto przyspieszalo, to nagla przestaje.musze nadmienic ze nie dzieje sie tak zawsze tylko od czasu do czasu..czy to moze byc wina przeplywomierza??czy cos innego??
Falowanie silnika jak rozgrzany i szarpanie silnikiem przy gaszeniu.
dodał: ~Michał, 5 lat temu
Faluje Silnik jak jest rozgrzany do 90 C ,poprostu na przemian sa drgania popracuje normalnie a zaraz tak jakby zadrzal i tak wkólko a drugim objawem jest trzesienie silnika przy gaszeniu

Dane techniczne Audi A3 8L

Moc silników 90–225 KM
Pojemność silników 1,6–1,9 l
Prędkość maksymalna 177–243 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,6–13,7 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Audi A3 8L
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 10172
Koszt ogólny 15,59 PLN
LPG21.02 PLN
ON25.91 PLN
PB33.34 PLN
Wydatki serwisowe 6,82 PLN Pozostałe wydatki 6,41 PLN

Publikacje o Audi A3

Newsy o Audi A3

Audi A3 8L