Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Opel Vectra C - Typowe usterki

Opel Vectra C - szczegóły typowej usterki

Wadliwe silniki DTI.

Opel Vectra C
~Maximus
dodał 25.06.2009 19:25:29

Komentarz

Silniki DTI, czyli disel z pompą wtryskową, wykazują się dużą usterkowością. Głównie silnik 2.2, ale 2.0 nie jest wcale lepszy. Zazwyczaj charakteryzują się utratą mocy, ale to tylko jedna z jeszcze kilku innych wad.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

12
131

od 15 do 30

19
108

od 30 do 45

2
99

od 45 do 60

1
98

od 60 do 75

0
97

od 75 do 90

1
95

od 90 do 105

1
93

od 105 do 120

1
90

od 120 do 135

6
82

od 135 do 150

7
72

od 150 do 165

12
57

od 165 do 180

4
43

od 180 do 195

5
37

od 195 do 210

4
28

od 210 do 225

2
19

od 225 do 240

0
15

od 240 do 255

1
12

od 255 do 270

0
10

od 270 do 285

0
10

od 285 do 300

1
9

od 300 do 315

2
7

od 315 do 330

0
7

od 330 do 345

0
7

od 345 do 360

0
7

od 360 do 375

0
7

od 375 do 390

0
7

od 390 do 405

0
6

od 405 do 420

0
5

od 420 do 435

0
5

od 435 do 450

0
5

od 450 do 465

0
5

od 465 do 480

0
5

od 480 do 495

0
5

więcej niż 495

4
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (194 komentarze)

~pawel k.

Oceń przydatność:

0
0

Do ~opel mechanik: Czujnik kosztuje 30 zł. o jedno zero się pomyliłeś kolego :P

29.05.2014 21:58:08 napisz odpowiedź
~Kasia

Oceń przydatność:

0
0

Mój opel vectra C 2.2 disel ciężko zapala.Po ok.20-30 sekundach załapuje.Kontrolka świeci się z kluczem.Niedawno robione było sprzęgło i wysprzęglik.Jedno z drugim nie ma powiązania,ale tak się dzieje.Może ktoś miał podobny problem.

29.05.2014 18:11:19 napisz odpowiedź
~Kasia

Oceń przydatność:

5
0

Do ~Grzegorz: Popękały węże gumowe dochodzące do interkulera i wychodzące z interkulera do kolektora.

29.05.2014 18:07:26 napisz odpowiedź
~makintosz

Oceń przydatność:

1
1

Do ~Grzegorz: ja miałem podobną sytuację i skończyło się to wymianą sterownika komputera.

02.05.2014 15:12:34 napisz odpowiedź
~Grzegorz

Oceń przydatność:

0
0

Do ~mechanik: Jestem z okolic Pily

09.04.2014 10:40:12 napisz odpowiedź
~Kryspin

Oceń przydatność:

18
0

Do ~Grzegorz: masz tam poniżej w postach numer884689903spróbuj tam ja byłem ostatnio na poczekaniu wymieniony oring i uszczelniacz i po problemie szybko i na temat auto lata jak trzeba usterka usunięta jestem mega zadowolony pozdrawiam

05.04.2014 22:10:00 napisz odpowiedź
~mechanik

Oceń przydatność:

0
0

Do ~Grzegorz: podejdź do mechanika podłącz kompa i po problemie poza tym nie piszesz jaki silnik i skąd jestes

04.04.2014 14:00:42 napisz odpowiedź
~Grzegorz

Oceń przydatność:

8
1

Do ~opel mechanik: Witam od paru dni mam takie objawy zapala mi się klucz na tle samochodu spadek mocy wymieniłem czujnik podciśnienie na nowy i ... po przejechaniu około 25 km to samo wyłączenie silnika i ponowne i na jakiś czas ok co robić wszystkie wymiany na czas POMOCY!

04.04.2014 07:53:21 napisz odpowiedź
~xyz
0
0

Do ~Grzegorz: zawor egr

11.08.2014 14:46:06 napisz odpowiedź
~opel mechanik

Oceń przydatność:

2
1

Do ~pweł: kolego czujnik kosztuje ponad 300 zł i powinien być oryginał Boscha chyba że piszesz coś o czym nie masz pojecia

31.03.2014 14:22:16 napisz odpowiedź
~pweł

Oceń przydatność:

0
5

Do ~marin: Czujnik ciśnienia doładowania. 20zł

30.03.2014 22:27:09 napisz odpowiedź
~Lukaster

Oceń przydatność:

0
2

Do ~marin: kolego u mnie wywalało checka na 5 biegu też przy 120, długo z tym walczyłem po czym zauważyłem minimalne pęknięcie na gumie dochodzącej do turbo, dodatkowo czujnik ciśnienia doładowania wyczyściłem i już rok jak nie ma błędu.

24.03.2014 14:26:23 napisz odpowiedź
cancer666

Oceń przydatność:

4
6

Do ~patryk: Witaj nie wiem z kad jesteś ale nie daleko Tomaszowa Maz. Jest pan Adam Nowak ktory zajmuje sie naprawa pomp nie wiem czy akutat paliwa ale nie zaszkodzi zadzwonic i zpytać ponoć jest dobry w tym co robi , i jest nie drogi...to jego numer tel 500-503-062 Pozdrawiam.

24.03.2014 14:13:43 napisz odpowiedź
~patryk

Oceń przydatność:

1
0

witam potrzebuje informacji gdzie naprawie pompe paliwa do vectry c 2 2 dti 430 tys i padla dzwonilem po warsztatach i ponoc nigdzie jej nie robia

22.03.2014 22:37:17 napisz odpowiedź
~Franki

Oceń przydatność:

5
2

Do ~jano222: chyba nie wiesz co to jest kompresja i gdzie występuje

22.03.2014 12:52:25 napisz odpowiedź
~jano222

Oceń przydatność:

2
2

Do cancer666: posprawdzaj sobie rury dolotowe gumowe czy niema tam jakiejś usterki ja miałem lekkie pękniecie gdzie uciekało mi powietrze i silnik tracił kompresje rura jest zaraz pod pokrywą plastikową.

21.03.2014 21:14:56 napisz odpowiedź
~Radek okolice Łódzkiego

Oceń przydatność:

21
1

Do cancer666: Witaj jestem z pod Łodzi nie wiem skąd ty jesteś ale jakieś dwa miesiące temu chcieli mi pompę wymienić już nawet miałem nową zamówioną Ale przypadkiem na jakimś forum znalazłem kontakt do mechanika może spróbuj skontaktować się ze Zbychem z Chorzowa 884689903 fakt ze dostać było się trudno tyłu miał klientów ale udało się auto naprawione tylko nie wiem co robił ale przyniosło skutek i nie była to pompa auto nie szarpie jeździ chyba lepiej a co do tego że nie chciał zdradzić gdzie przyczyna to pewnie dlatego że wiedza też jest coś warta a z drugiej strony nie interesuje mnie co było ważne że zrobione i pieniądze zaoszczędzone

21.03.2014 11:07:30 napisz odpowiedź
cancer666

Oceń przydatność:

4
0

Witam posiadam opel Vectra 2.2 tdi 2003r jak dotad nie bylo zadnego problemu...od niedawna sie pojawil . najczesciej pojawia sie gdy auto stoi cala noc ale rowniez gdy tylko troche dluzej. Po nocy gdy go odpalam wszystko ok po ok 15 sek zaczyna szarpac i glosno chodzic dzwiek jak traktor doslownie tu tu tu.. wrazenie jest takie jak by nie dostal odpowiedniej ilosci paliwa badz gdyby cos musialo sie w nim zagrzac. Gdy czujnik temperatury zdejme to zaczyna chodzic normalnie a jak go zaloze to znowu.. oczywiscie to kwestki kilku minut, czasem wystarczy przejechac 2km ,a czasem 5m i wraca do normy oczywiście zależy to od temperatury lato/zima. Pozatym zdaza sie ze ogolnie odpali normalnie i jest ok . Jak jest rozgrzany nie ma zadnych zastrzezen wszystko ok. jedyna taka akcja po nocy badz gdy niższa temperatura a dluzej postoi. Zaden mechanik nie jest w stanie podac dokladnej przyczyny tylko przypuszcza a w ostateczności stwierdza ze to wina pompy choc zadnej pewności nie daje. Prosze o POMOC . Jesli ktoś mial taki przypadek badz potrafi określic przyczyne prosze o komentarz lub wiadomosc na GG 49966130 .

17.03.2014 19:06:34 napisz odpowiedź
~marin

Oceń przydatność:

3
0

Mam vectre c 2002 GTS 22DTi wchodzi mi w tryb awaryjny 120km/h na beigu 5 i tryb zregenerowalem egr turbine wymienilem wszystkie filtry i co dalej ?zaden mechanikw mojej miejscowosci nie moze stwierdzic usterki wysyla mnie do aso juz finansowo nie daje rady prosze was o pomoc

15.03.2014 22:22:52 napisz odpowiedź
~marin

Oceń przydatność:

1
0

Do ~alek: witam mogłbys mnie lepiej na prowadzic bo te kowale w mojej miejscowosci nic nie czaja 120km/h i nie da sie jechac turbina po regeneracji egr tez po regeneracji filtry wszystkie wymienione waz od turbiny tez jescze tylko do swiec nie zaglodałem prosze o pomoc wasz bo finansowo nie da sie juz

15.03.2014 22:19:26 napisz odpowiedź
~patryk

Oceń przydatność:

2
0

witam vectra c 2 2 dti pompka paliwa siadla po 436tys km gdzie moge zregenerowac taka pompe ? ponoc w pl nikt tego nie robi

15.03.2014 11:08:06 napisz odpowiedź
~daro

Oceń przydatność:

1
0

Do Arek G.:
Za przeproszeniem Pan lejesz wodę chyba pan sprowadzałeś auto

05.03.2014 19:04:31 napisz odpowiedź
~daro

Oceń przydatność:

0
1

Do sopranowski:
masz schowek a po nim jest śrubka

05.03.2014 19:03:11 napisz odpowiedź
~daro

Oceń przydatność:

3
3

Posiadam Opel Vectra C 2.2 DTI Elegance 2004 rok.
Co powiem mam go od nowości czyli od 2004 roku Salon Warszawa
Aktualny przebieg teraz 270 400 Km
-Auto silnik - remont koła pasowego
-Sprzęgło nadal działa fabryczne
-wymieniono pasek klinowy z napinaczem w 2013roku po 267 000Km
-moc ciągła jeżeli nie ma korozji w przepustnicy-da się wyczyścić jak auto stoi długo tak jest czasem
-Stan lakieru po 10 latka bdb czarna perła
-zawieszenie:
wymiana fabrycznych amortyzatorów 270 000 przód na opel
-czyszczenie/wymiana zacisków hamulca po 270 000Km
-wymiana amortyzatorów tył maja fabryczne 50%
-wymiana wentylatora/ zatkane odpływy auto stało
- druga od nowości wymiana końcówek drążka stabilizatora
-części używam Febie-go i Oryginalne
-wymieniłem tuleje wszystkie tył i przód oraz poduszkę amortyzatora
-wymieniłem szybę od kamienia
-wymieniono w aucie sterownik świec
-wymieniono filtry paliwa co pół roku tak robię reszta co rok olej mobil syndetic tankowanie verva Orlen od nowości.
Opinia kupie nastepne takie samo auto polecane precyzja i wada gubi co 1,5 roku kontry ale cóż komfort super, masa auta 1600kg więc na naszych drogach traci zbieżność.
To już moja druga vectra taka sama żony też jeździ i bez wad te wymieniłem co były więc po co tu "piszecie bzdury"
Rada auta sprowadzone tak mają wina kupującego. Ja nie narzekam
Auto wycenione serwis-opel trax na 14 800zł rok 2004
Porady pod 601749938 Darek

05.03.2014 19:00:52 napisz odpowiedź
~Rafal

Oceń przydatność:

1
1

Do ~Edward: rura of turba

26.02.2014 17:28:39 napisz odpowiedź
~mar

Oceń przydatność:

1
0

Do ~alek: dwie czarne kopulki od pasarzera?przy silniku tak?mogłbys wysłac mi link ze zdjeciem cos takiego

25.02.2014 21:00:04 napisz odpowiedź
~alek

Oceń przydatność:

2
0

Do ~mar: ten od pasażera dwie czarne kopulki z przewodami podciśnienia

24.02.2014 21:51:13 napisz odpowiedź
~alek

Oceń przydatność:

0
0

Do ~mar: sprawdz czy ci się nie zawiesił zawór podciśnienie włwnczający turbo wystarczy przeczyścic i sprzwdz turbo komputerem ile ma barów ale to zawór chyba

24.02.2014 21:45:18 napisz odpowiedź
~mar

Oceń przydatność:

0
0

witam mam vectre 22 dti gts turbina zregenerowana razem z EGR i nadal samochód wchodzi w tryb awaryjny przewody tez podcisnienia sprawdzone.110km/h na biegu 5 i tryb awaryjny prosze o pomoc

24.02.2014 20:09:26 napisz odpowiedź
~Damian

Oceń przydatność:

1
0

Do Arek G.: Mylisz się , bo ja posiadam Vectre B 1999r 2.0Dti 16V 101km I NA PRAWDĘ MA BARDZO DOBRE PRZYSPIESZENIE , 200km/H JEDZIE BEZ PROBLEMU.. Więc pozdrawiam

20.02.2014 11:30:55 napisz odpowiedź
~JOHN

Oceń przydatność:

4
1

Moja Vectra 2,2 DTI traciła moc podczas obciążenia po prostu słabła musiałem go gasic i po chwili jechał normalnie , jeżdziłem po różnych elektrykach i każdy mówił co innego wymieniałem a auto dalej nie mialo mocy. Dopiero niedawno trafiłem na chłopaczka który ma mały warsztat i kazał mi wymienić czujnik podciśnienia turbiny AUTO IDZIE TERAZ JAK BURZA.

18.01.2014 20:31:10 napisz odpowiedź
~Piotr

Oceń przydatność:

5
0

Do ~Robert M.: Cześć masz numer poniżej 884689903 a co do ceny to nie jest naj gorzej wszystko zależy co chcesz robić mnie potraktował ulgowo to znaczy taniej niż chcieli inni , zadzwoń sobie i pogadaj z nim

16.12.2013 18:20:42 napisz odpowiedź
~ania

Oceń przydatność:

0
2

Do ~Andrzej z Gubina: Panie Andrzeju prosze sprawdzic kolektor ssacy czy ma sprawne klapy.

09.12.2013 22:02:45 napisz odpowiedź
~Bartek

Oceń przydatność:

0
2

Witam
Pisze w dość nietypowej sprawie posiadam aktualnie opla signum 2.2 2004r 190tyś i pojawił mi się taki oto problem: po odpaleniu silnika odrazu załancza się nawiew silnik narazie pracuje dobrze lecz po 5 minutach zaczyna dziwnie głośniej rechotać po wyłączeniu nawiewu słychać jeszcze gorzej w czym problem ? miał ktoś już taki przypadek ?

11.11.2013 22:02:46 napisz odpowiedź
sopranowski

Oceń przydatność:

1
0

witam, w mojej VC r 2002r muszę wyjąć przełącznik świateł, ma ktoś jakiś pomysł, żeby nie wyłamać plastików, co i gdzie muszę odkręcić. Pozdrawiam

09.11.2013 12:20:22 napisz odpowiedź
~Andrzej z Gubina

Oceń przydatność:

0
1

Witam. Moja Vectra B 2001 r. 2.0 DTI 74 KW odpala na dotyk ,trzyma wolne obroty bez problemów,ale jak wejdę na 2000-3000 tyś to zaczyna silnik przerywać , po zejściu z powrotem na wolne obroty,jest OK. Wyczyściłem zbiornik paliwa,zawór EGR,sprawdziłem wężyki podciśnienia,czujnik obrotu wału,wymieniłem filtr paliwa,odpowietrzyłem i nic , dalej to samo. Po podłaczeniu pod TECH-a wyświetliło: usterka nie rozpoznana. Może ktoś z szanownych forumowiczów coś mi podpowie. Może ktoś zechciałby do mnie puścić strzałkę, oddzwonię , będę ogromnie wdzięczny, 515-245-577

08.11.2013 10:50:21 napisz odpowiedź
~Edward

Oceń przydatność:

0
0

Cześć potrzebuje pomocy vectra 2.2 rok 2004 wywaliło błąd z zaworu EGR ale jest naprawiony sprawdzony po założeniu jeździł normalnie do pewnego momentu ponownie podłączyłem pod komputer i zawór jest dobry nie ma błędów z zaworu tylko auto koło 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny co może być przyczyną -mieszkam w warszawie i żaden mechanik nie może sobie dać z tym rady

01.09.2013 19:21:34 napisz odpowiedź
~sokool

Oceń przydatność:

2
7

Do jedrek:
tu polukaj opisałem co i jak w tym wypadku

16.08.2013 21:55:31 napisz odpowiedź
~Radek

Oceń przydatność:

18
1

Witam Panowie. Mam problem z vectrom c 2,2 motor 2004 r na początku odpalała i po chwili gasła i po długim kręceniu z ledwością odpalała i było ok. Ale jak postała jakieś 3-4 h to znowu trzeba było kręcić , a teraz odpala od razu bez problemu ale obroty spadają , po prostu skaczą obroty raz wyższe raz nisze i podczas jazdy czasami poszarpuje. Może któryś z Panów miał taki przypadek? Proszę o odpowiedź i poradę co z tym zrobić? Bo mechanicy każą mi wymieniać pompę.

14.08.2013 07:15:50 napisz odpowiedź
~Marcin 86

Oceń przydatność:

12
10

Witam wszystkich... mam mały problem z moją Vectrą 2.0 DTI 2003r. mianowicie podczas przyspieszenia gwałtownego silnik zamula... wrażenie jak by się ślizgało sprzęgło ? turbine wykluczam ponieważ podczas spokojnej jazdy radzi sobie bez problemów i na 100% sie załącza... może byc wąż od Intercoolera ? miał ktoś podobny przypadek ? bardzo bym prosił o pomoc. Robi się to troszkę niebezpieczne poniewaz czasami jak przyjdzie przyspieszyć to samochód zbiera się jak by nie mógł. Chciałem jeszcze dodać że jak mu "przycisnę" to obroty silnika normalnie wzrastają ale nie ma tej prędkości i tego zrywu a odgłos jest taki jak by sie opony ślizgały :/ nie mam pojęcia co to jest... z góry dziękuję za pomoc

03.07.2013 17:10:01 napisz odpowiedź
~Cezar

Oceń przydatność:

2
0

WItam. Posiadam Opla Vectre C DTI z silnikiem 2,2 i nigdy nie sluchalem ze jeden jest lepszy drugi jest gorszy. Jak wiadomo masa jest usterek fabrycznych lub niedociagniec ale to jak auto bedzie sie sprawowac zalezy od nas samych. Autko posiadam od nowosci rok 2003 automat na licznik obecnie ma ok 260 k i jesli chodzi o silnik smiga bez zadnych uszczerbkow, Jasna sprawa, plyny rozrzad itp. jak rowniez amortyzacja to jest u Nas w Polsce standard. Ogolem bardzo sobie chwale moj samochod, jesli chodzi o spalanie w miescie troszke pociagnie natomiast na trasie z tego co pokazuje komputer 6,1 l/100km. Przy pelnym baku i umiarkowanej jezdzie zasieg 1178 km. Sprawdzone niejednokrotnie. Ktos wczesniej napisal ze to slaby silnik, ok zgodze sie nie jest to auto sportowe ale dla mnie zupelnie wystarcza + tryb sport aktywowany z pod pedalu gazu i wiecej nie trzeba, Po 10 latach i takim przebiegu auto "jeszcze" jest w stanie zamknac licznik! Obecnie ujezdza go zona ja ciesze sie Insygnia :)

02.07.2013 18:28:30 napisz odpowiedź
~jedrek

Oceń przydatność:

0
1

mam ponownie problemy z trybem awaryjnym może ktos zna przyczyne wyswietlane błedy to p0100(67)
p1105(FA) p0638(5A)
p0105(FA) wszystko związane z ciśnieniem TZN;
OBWÓD CISNIENIA MASOWEGO PRZEPŁYWU POWIETRZA NIE WYSTEPUJE
CISNIENIE ATMOSFERYCZNE DOŁADOWANIA NIEPRAWIDŁOWE
OBWÓD PRZEPUSTNICY ODCHYLENIE UJEMNE NIE WYSTEPUJE
CISNIENIE ATMOSFEYCZNE DO CISNIENIA DOŁADOWANIA NIEPRAWDOBODOBNE
I CO JA MAM WYMIENIĆ - NAPRAWIĆ

18.05.2013 13:43:42 napisz odpowiedź
~Arek G.

Oceń przydatność:

0
1

Silniki z rodziny DTI to dobre motory z bezpośrednim wtryskiem, ale jeszcze nie common rail - nie są oczywiście tak udane i dopracowane jak 1.9 CDTI, ale nie są wrażliwe na złą jakość paliwa. Poza tym mają parę wad, na które warto uważać, ale nie są nagminne:
1. Potrafią się przegrzewać podczas naprawdę szybkiej jazdy autostradowej - pęknięcia głowicy
2. Układ wtrykowy po przebiegu ok. 150 tys.km. może wymagać regeneracji, przede wszystkim pompa wtryskowa
3. Zawór EGR w tych silnikach potrafi doprowadzić do szału, jak i....działać idealnie przez 300 tys.km. - różne przypadki.
4. Silnik 2.0 DTI jest mułowaty, a spala tyle co 1.9 CDTI 150 KM, silnik 2.2 DTI do asów prędkości nie należy, a spala dużo.
Ogólnie warto szukać silników 1.9 CDTI 120 lub 150 KM.

04.05.2013 20:33:40 napisz odpowiedź
~Janek

Oceń przydatność:

9
0

cześć Tadek zadzwoń sobie do tego pana 884-689-903 mi pomagał w zakupie vectry c z tym silnikiem wybór był ciężki wszystkie ładnie wyglądały ale w każdej coś było nie tak jeździł ze mną trzy dni ale kupiłem i jestem zadowolony od ponad półtora roku jedno co mi robił przy niej to zawieszenie bo wiadomo jakie mamy drogi no ale podczas zakupu i poszukiwań zaglądał wszędzie w te newralgiczne miejsca ale było warto wydać parę groszy więcej za poradę jeżeli chodzi o mechanikę jest wiele podzespołów które należy sprawdzić przed zakupem lub zaraz po zakupie aby uniknąć rozczarowań pozdrawiam

03.04.2013 11:38:38 napisz odpowiedź
~tadek

Oceń przydatność:

0
1

witam wszystkich oplowiczów. kupiłem właśnie vectre 1.9 cdti 150km z 2008r ma przejechane 120tys czy ktoś może mi napisac czy to dobre auto i jak z tym silnikiem bo jedni mówią że awaryjny drudzy ze nie jak to jest??

01.04.2013 21:42:49 napisz odpowiedź
~x man

Oceń przydatność:

4
2

witam koledzy myslicie ze mechanicy nie czytaja forum ? potrafia zlokalizowac usterke ale wola naciagac na wieksze koszta bo przecierz nie powiedza ze trzeba wyczyscic cos tam i auto jak nowe tylko od razu pompy, turbiny itp Pan z katowic przez duze P PRAWDZIWY mechanik zna sie na swojej pracy i nie robi ludzi w balona jak wiekszosc nawet jesli jego zarobek wynosi rownowartosc tzw flaszki szuka prawdziwej przyczyny awari, pozdrawiam wszystkich oplowiczow

23.03.2013 15:28:07 napisz odpowiedź
~Rysiek vectra 2.2

Oceń przydatność:

11
5

mój przypadek problemy najpierw z odpalaniem później z obrotami poczytałem i zadzwoniłem do pana Zbycha ale miałem dosyć daleko do Katowic bo jestem z Bydgoszczy pan mi zaproponował pomoc telefoniczną i pomogło wielu sobie nie radziło z moim przypadkiem a ten człowiek dał radę na zasadzie tego co usłyszał ode mnie zaoszczędziłem sporo pieniędzy a za wiedzę panu przelałem drobną kwotę za pomoc koleżeńską ale w pełni zasłużoną i nie zgadywał co należy naprawić tylko prosto do celu i po kłopocie od ponad pół roku spokój nic się nie dzieje a i zapomniałem dodać nie była to pompa za grubą kasę bo tak chcieli wymieniać tu u mnie mechanicy nie zdradzę co to było tylko dlatego że jak potrzebowałem pomocy to nikt nie chciał mi pomóc z forum pozdrawiam

20.03.2013 14:44:40 napisz odpowiedź
~roloxen

Oceń przydatność:

11
0

witam mi auto stało u trzech mechaników i każdy wymyślał coś innego znalazłem na forum numer może podam 884-689-903 jestem z bytomia a ten pan od numeru z katowic pojechałem z nim do mechanika po auto i naprawa trwała 10 minut człowiek znalazł przyczynę awarię w parę minut więc zadałem pytanie jak to możliwe i co mechanik u którego stało auto powiedział że samo się naprawiło a tak naprawdę nie było zaglądane do czujnika powód awarii --auto nie miało mocy wchodził w tryb awaryjny tak że polecam ten numer co wyżej napisałem auto od tygodnia jeździ nie ma problemów a poprzednicy chcieli mi nawet pompę wymienić jakiś obłęd

06.03.2013 12:30:20 napisz odpowiedź
~czaro

Oceń przydatność:

0
1

Witam jestem posiadaczem vectry 2,2 dti 2003 w automacie już od prawie 3 lat i jestem naprawdę zadowolony, wymieniłem jakieś tam pierdoły do tej pory, aż mi nagle akumulator wysiadł a że był jeszcze orginalny to wymieniłem go na nówkę, trzy tygodnie póżniej idę rano żeby go odpalić a tu nic, wracam po pracy żeby zobaczyć co się stało, próbuje jeszcze raz a tu nagle zegary mi wszystkie przygasają, nagle alarm od dżwi nie chce się wyłączyć pali się kontrola od wspomagania itp. a jak wogule próbuje go odpalić to zupełna cisza nic, sprawdzałem akumulator jest okey. POMOCY!!!!

27.02.2013 22:06:43 napisz odpowiedź
~RICZI

Oceń przydatność:

0
0

kolego wyczyść lub wymień dysze ciśnienia barycznego na pewno motor zarzucił olejem ,moc wróci jak się powtórzy to być morze olej w silniku jest o złej gęstości ja stosuje castrol 0w30 edge i jest OK

22.02.2013 10:46:03 napisz odpowiedź
~blondynka jak nic

Oceń przydatność:

0
0

a moze orientuje sie ktos dlaczego szarpie skrzynia automatyczna na wysokich obrotach w vectra 2,2 tdi

12.01.2013 20:28:51 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Vectra, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Opel Vectra

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Opel Vectra

Opel Vectra C - wybór rozumu, nie serca
Opel Vectra C - wybór rozumu, nie serca By osiągnąć wewnętrzny spokój, trzeba dokończyć to, co się zaczęło. I tym sposobem u jednych po kostce czekolady znika cała tabliczka, a u innych rozwija się pragnienie osiągnięcia większego sukcesu - wszystko zależy od aspiracji. Opel należy do tej drugiej grupy, ponieważ po niezłych wynikach sprzedażowych Vectry A i B, zapragnął sięgnąć po więcej, dzięki Vectrze C. Auto zamknęło jednak tę linię modelową i dziś jest dostępne tylko na rynku wtórnym. Czy warto wziąć je pod uwagę podczas zakupu?
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Opel Vectra C