Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Niecodzienna moc na co dzień

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

Volkswagen Golf III - Typowe usterki

Volkswagen
Golf
III
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Volkswagen Golf III
lista silników Volkswagen Golf III
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Pokaż

Volkswagen Golf III - szczegóły typowej usterki

Łożyska w kołach.

Volkswagen Golf III
~martin
dodał 29.01.2009 23:57:05

Komentarz

ciągle mi wysiadają łożyska w kolach to jest już meczące i coś mi w jednym kole cita

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

7
70

od 15 do 30

5
64

od 30 do 45

1
62

od 45 do 60

0
62

od 60 do 75

1
61

od 75 do 90

0
61

od 90 do 105

0
61

od 105 do 120

0
61

od 120 do 135

1
60

od 135 do 150

4
55

od 150 do 165

5
49

od 165 do 180

5
44

od 180 do 195

8
36

od 195 do 210

8
28

od 210 do 225

4
24

od 225 do 240

3
21

od 240 do 255

3
15

od 255 do 270

2
13

od 270 do 285

5
7

od 285 do 300

1
5

od 300 do 315

0
5

od 315 do 330

3
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

1
1

więcej niż 360

1
0
Komentarze kierowców (20 komentarzy)
~uka
0
|
0

ile kosztuje wymiana czopu

11.12.2014 15:31:45 | napisz odpowiedź
~damian
0
|
0

ja kiedyś też co miesiac wymieniałem lożyska i raz obejrzałem czopy była jedna rysa słabo widoczna, łożysko sie obruciło kupiłem nowe czopy za 30zł za szt. łożysko dokręcam na maxa a potem trochę odpuszczam i jest git już 3 lata. Jak dokrecicie lożusko na maxa to się zmielą bo są stożkowe i muszą mieć trochę swobody

07.04.2013 15:07:02 | napisz odpowiedź
~zibi
0
|
0

prawidlowa regulacja lozysk w tylnym kole polega na tym by po zlozeniu wszystkiego lekko dokrecic srube mocujaca obrocic bebnem w lewo potem w prawo- po takim zabiegu tak dokrecic srube mocujaca by podkladka przesuwala sie/ma wiekszy otwor niz gwint/przy nacisku srubokretem pod nakretka.nie opierac narzedia o beben - tylko sila reki.tak mowi serwis fabryczny. bedzie ok !!!!!

19.02.2013 22:37:07 | napisz odpowiedź
~agin
1
|
0

zmiencie mechanika, jak zaczalem jezdzci do jednego non stop sie cos dzialo, poprawki itp, jak wymianialem sam na orygial zapominalem o uszodzeniu

20.04.2012 09:22:57 | napisz odpowiedź
~Orzeł
1
|
0

Kupujcie dobre części tak jak to było już mówione wcześniej. Posiadam passata b4 i golfa 3 też miałem problem z łożyskami. Dokręćcie na maksa a potem cofnijcie o niecałe pół obrotu. Będzie dobrze. Tak zrobił mój nowy mechanik 3 lata temu i jest dobrze. Passat przejechał już 200 tys. i nic nie słychać. Pzdr

17.09.2011 23:19:28 | napisz odpowiedź
~Passat B4
0
|
0

Witam. Mam paska b4 wymieniłem już drugie łożysko i znowu zaczęło szumieć czy to wina czopa?? Niby łożysko nie wchodzi tak luzno

09.06.2011 14:03:40 | napisz odpowiedź
~Obywatel
1
|
0

Ja z tyłu wymieniłem równo przy 200 tys., z przodu jeszcze nie a obecnie mam 240 tys.

16.06.2010 14:47:14 | napisz odpowiedź
~matii
1
|
0

Szumi mi w lewym kole jest glosno czy to moze byc lozysko? z gury dzieki za odp

22.04.2010 16:14:09 | napisz odpowiedź
~Michal
0
|
1

Mi zaczely buczec orginalne przy przebiegu 200 tys km tylne,takze wytrzymalosc jest dluga,kupilem w serwisie VW jedno lozysko na kolo tylne kosztowalo 141 zl i teraz przejechalem na nich prawie 40 tys km i jest ok nic nie buczy i nie szumi,takze zakladajcie dobre lozyska jak chcecie dlugo pojezdzic na nich ale i montaz tez jest wazny aby zrobic to dobrze.Pozdrawiam

01.03.2010 21:46:15 | napisz odpowiedź
~Urabura
0
|
1

Gamonie łożysk się nie dokręca na full

01.03.2010 10:39:44 | napisz odpowiedź
~baton208
0
|
0

Ja wymieniałem raz. Normalna część ekspoloatacyjna. Ma prawo się skończyć. Prawidłowo założone i spokój.

22.11.2009 21:12:21 | napisz odpowiedź
~Niebieski
0
|
0

poprawne zakładanie łożysk:
-powciskać pierścienie zewnętrzne
-nałożyć towotu
-założyć wewnętrzne cześć z koronkami
-wcisnąć zimering
-dokręcić do oporu i cofnąć pół obrotu

02.11.2009 15:34:48 | napisz odpowiedź
~adam
0
|
0

jeżdze paskiem B3-wymieniałem łożyska ojjj ku--twa tak jak piszecie co miesiąc (dużo jeżdze)robiłem trasy -legnica (dolnśl.- termoli-południe włoch)ok 1600km.w jedną strone. po 1200 do 1400km łożysko zaczęło mi szumieć a po tem jebło. -już byłem pewny że to jest wina piasty -Ale kupiłem nowe łożysko byłem zmuszony wymienić je na drodze Zapłaciłem za nie 47euro iiiiiii założyłem tak jak zawsze tzn dokręciłem na fuul- i jeżdzedo tej pory (to było w Grudniu2008)-wniosek -do tej pory kupowałem łożyska za 38---45 a nawet 67złz gwarancją-jak było pisane 20000 tyś km -firma made in garaż ale Germany-założyłem łożysko TAG i mam z Bani-moje zdanie-chcesz jeżdzić vw nie kupuj gównianych częśći ja już się przejechałem

04.10.2009 18:59:16 | napisz odpowiedź
~pucek
1
|
0

Cena czopa wersja z abs około 50 do 70 zł sztuka

26.09.2009 22:11:53 | napisz odpowiedź
~marcus
1
|
0

Świete słowa Hosse i tomi, panowie nie dokrecajcie na maksa nakretek beben musi sie swowodnie obracac po dokreceniu a jesli kolo ma jeszcze luz to juz nie wina lozyska.Pozdr

11.09.2009 21:51:09 | napisz odpowiedź
~tomi
0
|
0

ja poprostu dekikatnie dokrencam i daje smar castrol!!!

28.04.2009 21:30:59 | napisz odpowiedź
~cyjus
0
|
0

Ja też mam taki problem i pewnie bedzie to wina czopa. W ciągu 2 miesięcy 2 łożyska w jednym kole.

14.04.2009 22:18:06 | napisz odpowiedź
~lis
0
|
0

zgadzam sie z przedmowca jesli czopy sa wyslizgane i lozysko wchodzi luzno,to sie bedzie slizgac i szybko poleci.Ja zrobilem tak,ze lekko punktakiek zbilem czop,tak aby lozysko ciasniej weszlo i problem mialem z glowy.

31.03.2009 17:48:34 | napisz odpowiedź
~Hosse
1
|
0

jak macie wyrobione czopy to każde łożysko po przejechaniu kilkuset km zaczyna szumieć! Wymięcie następnym razem czopy i łożyska i będziecie mieli spokój!

03.02.2009 21:42:45 | napisz odpowiedź
~Woojtas25
0
|
0

Ciągle wymieniam łożyska w tylnych kołach pojeżdżę ze dwa miesiące i zaczynają buczeć później luzy no i wymiana stało się to bardzo uciążliwe a szczególnie odgłos w kabinie niczym w Starze

01.02.2009 14:01:15 | napisz odpowiedź