Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 4

Volkswagen Golf III - Typowe usterki

Volkswagen Golf III - szczegóły typowej usterki

Łożyska w kołach.

Volkswagen Golf III
~martin
dodał 29.01.2009 23:57:05

Komentarz

ciągle mi wysiadają łożyska w kolach to jest już meczące i coś mi w jednym kole cita

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

7
70

od 15 do 30

5
64

od 30 do 45

1
62

od 45 do 60

0
62

od 60 do 75

1
61

od 75 do 90

0
61

od 90 do 105

0
61

od 105 do 120

0
61

od 120 do 135

1
60

od 135 do 150

4
55

od 150 do 165

5
49

od 165 do 180

5
44

od 180 do 195

8
36

od 195 do 210

8
28

od 210 do 225

4
24

od 225 do 240

3
21

od 240 do 255

3
15

od 255 do 270

2
13

od 270 do 285

5
7

od 285 do 300

1
5

od 300 do 315

0
5

od 315 do 330

3
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

1
1

więcej niż 360

1
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (19 komentarzy)

~damian

Oceń przydatność:

0
0

ja kiedyś też co miesiac wymieniałem lożyska i raz obejrzałem czopy była jedna rysa słabo widoczna, łożysko sie obruciło kupiłem nowe czopy za 30zł za szt. łożysko dokręcam na maxa a potem trochę odpuszczam i jest git już 3 lata. Jak dokrecicie lożusko na maxa to się zmielą bo są stożkowe i muszą mieć trochę swobody

07.04.2013 15:07:02 napisz odpowiedź
~zibi

Oceń przydatność:

0
0

prawidlowa regulacja lozysk w tylnym kole polega na tym by po zlozeniu wszystkiego lekko dokrecic srube mocujaca obrocic bebnem w lewo potem w prawo- po takim zabiegu tak dokrecic srube mocujaca by podkladka przesuwala sie/ma wiekszy otwor niz gwint/przy nacisku srubokretem pod nakretka.nie opierac narzedia o beben - tylko sila reki.tak mowi serwis fabryczny. bedzie ok !!!!!

19.02.2013 22:37:07 napisz odpowiedź
~agin

Oceń przydatność:

0
0

zmiencie mechanika, jak zaczalem jezdzci do jednego non stop sie cos dzialo, poprawki itp, jak wymianialem sam na orygial zapominalem o uszodzeniu

20.04.2012 09:22:57 napisz odpowiedź
~Orzeł

Oceń przydatność:

0
0

Kupujcie dobre części tak jak to było już mówione wcześniej. Posiadam passata b4 i golfa 3 też miałem problem z łożyskami. Dokręćcie na maksa a potem cofnijcie o niecałe pół obrotu. Będzie dobrze. Tak zrobił mój nowy mechanik 3 lata temu i jest dobrze. Passat przejechał już 200 tys. i nic nie słychać. Pzdr

17.09.2011 23:19:28 napisz odpowiedź
~Passat B4

Oceń przydatność:

0
0

Witam. Mam paska b4 wymieniłem już drugie łożysko i znowu zaczęło szumieć czy to wina czopa?? Niby łożysko nie wchodzi tak luzno

09.06.2011 14:03:40 napisz odpowiedź
~Obywatel

Oceń przydatność:

0
0

Ja z tyłu wymieniłem równo przy 200 tys., z przodu jeszcze nie a obecnie mam 240 tys.

16.06.2010 14:47:14 napisz odpowiedź
~matii

Oceń przydatność:

1
0

Szumi mi w lewym kole jest glosno czy to moze byc lozysko? z gury dzieki za odp

22.04.2010 16:14:09 napisz odpowiedź
~Michal

Oceń przydatność:

0
0

Mi zaczely buczec orginalne przy przebiegu 200 tys km tylne,takze wytrzymalosc jest dluga,kupilem w serwisie VW jedno lozysko na kolo tylne kosztowalo 141 zl i teraz przejechalem na nich prawie 40 tys km i jest ok nic nie buczy i nie szumi,takze zakladajcie dobre lozyska jak chcecie dlugo pojezdzic na nich ale i montaz tez jest wazny aby zrobic to dobrze.Pozdrawiam

01.03.2010 21:46:15 napisz odpowiedź
~Urabura

Oceń przydatność:

0
1

Gamonie łożysk się nie dokręca na full

01.03.2010 10:39:44 napisz odpowiedź
~baton208

Oceń przydatność:

0
0

Ja wymieniałem raz. Normalna część ekspoloatacyjna. Ma prawo się skończyć. Prawidłowo założone i spokój.

22.11.2009 21:12:21 napisz odpowiedź
~Niebieski

Oceń przydatność:

0
0

poprawne zakładanie łożysk:
-powciskać pierścienie zewnętrzne
-nałożyć towotu
-założyć wewnętrzne cześć z koronkami
-wcisnąć zimering
-dokręcić do oporu i cofnąć pół obrotu

02.11.2009 15:34:48 napisz odpowiedź
~adam

Oceń przydatność:

0
0

jeżdze paskiem B3-wymieniałem łożyska ojjj ku--twa tak jak piszecie co miesiąc (dużo jeżdze)robiłem trasy -legnica (dolnśl.- termoli-południe włoch)ok 1600km.w jedną strone. po 1200 do 1400km łożysko zaczęło mi szumieć a po tem jebło. -już byłem pewny że to jest wina piasty -Ale kupiłem nowe łożysko byłem zmuszony wymienić je na drodze Zapłaciłem za nie 47euro iiiiiii założyłem tak jak zawsze tzn dokręciłem na fuul- i jeżdzedo tej pory (to było w Grudniu2008)-wniosek -do tej pory kupowałem łożyska za 38---45 a nawet 67złz gwarancją-jak było pisane 20000 tyś km -firma made in garaż ale Germany-założyłem łożysko TAG i mam z Bani-moje zdanie-chcesz jeżdzić vw nie kupuj gównianych częśći ja już się przejechałem

04.10.2009 18:59:16 napisz odpowiedź
~pucek

Oceń przydatność:

0
0

Cena czopa wersja z abs około 50 do 70 zł sztuka

26.09.2009 22:11:53 napisz odpowiedź
~marcus

Oceń przydatność:

1
0

Świete słowa Hosse i tomi, panowie nie dokrecajcie na maksa nakretek beben musi sie swowodnie obracac po dokreceniu a jesli kolo ma jeszcze luz to juz nie wina lozyska.Pozdr

11.09.2009 21:51:09 napisz odpowiedź
~tomi

Oceń przydatność:

0
0

ja poprostu dekikatnie dokrencam i daje smar castrol!!!

28.04.2009 21:30:59 napisz odpowiedź
~cyjus

Oceń przydatność:

0
0

Ja też mam taki problem i pewnie bedzie to wina czopa. W ciągu 2 miesięcy 2 łożyska w jednym kole.

14.04.2009 22:18:06 napisz odpowiedź
~lis

Oceń przydatność:

0
0

zgadzam sie z przedmowca jesli czopy sa wyslizgane i lozysko wchodzi luzno,to sie bedzie slizgac i szybko poleci.Ja zrobilem tak,ze lekko punktakiek zbilem czop,tak aby lozysko ciasniej weszlo i problem mialem z glowy.

31.03.2009 17:48:34 napisz odpowiedź
~Hosse

Oceń przydatność:

0
0

jak macie wyrobione czopy to każde łożysko po przejechaniu kilkuset km zaczyna szumieć! Wymięcie następnym razem czopy i łożyska i będziecie mieli spokój!

03.02.2009 21:42:45 napisz odpowiedź
~Woojtas25

Oceń przydatność:

0
0

Ciągle wymieniam łożyska w tylnych kołach pojeżdżę ze dwa miesiące i zaczynają buczeć później luzy no i wymiana stało się to bardzo uciążliwe a szczególnie odgłos w kabinie niczym w Starze

01.02.2009 14:01:15 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie wyolbrzymiam, bo są przecież ojcowie rodzin, w których nie umarła żyłka samca alfa. To co wiemy na temat potencjalnych kupujących auta, tym bardziej wiedzą specjaliści Volkswagena od pozycjonowania samochodów na rynku. Ojcowie rodzin, uwaga, Volkswagen przygotował dla was coś nietuzinkowego. Oto nadszedł Golf Sportsvan.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

VW Golf VII - 4 zalety i 4 wady
VW Golf VII - 4 zalety i 4 wady Kochani, przyszedł nam do głowy pomysł, aby do naszych artykułów, opisujących testowane przez nas samochody, dołączać wideokomentarz, omawiający największe zalety i wady tego auta. To jest pierwszy "pilotowy" filmik, zrobiony jak to się mówi "na szybko". Wypadło na VW Golfa VII :-) Czekamy na Wasze opinie. Czy ten kierunek videotestów Wam się podoba? Rozwijać ten temat? Zapraszamy do oglądaniania, przed Wami 4 zalety i 4 wady Volkswagena Golfa VII
Hungaroring - 6 racing weekend Volkswagen Castrol Cup (1 wyścig)
Hungaroring - 6 racing weekend Volkswagen Castrol Cup (1 wyścig) W pierwszym z dzisiejszych wyścigów zwyciężył Mateusz Lisowski, co nie jest niespodzianką. Niespodzianką jest za to 16-letni Paweł Krężelok, który ze stratą niewiele ponad 5 sekund do lidera zajął trzecie miejsce i zdobył swój pierwszy puchar. Podczas dekoracji zobaczyliśmy 3 polskie flagi!
Volkswagen Golf Sportsvan - działanie aktywnego tempomatu
Volkswagen Golf Sportsvan - działanie aktywnego tempomatu Jak tylko mamy taką okazję, to sprawdzamy różne funkcje w testowanych autach. Tym razem jest to aktywny tempomat w modelu Volkswagen Golf Sportsvan. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Golf III