Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Golf III - Typowe usterki

Volkswagen Golf III - szczegóły typowej usterki

Łożyska w kołach.

Volkswagen Golf III
~martin
dodał 29.01.2009 23:57:05

Komentarz

ciągle mi wysiadają łożyska w kolach to jest już meczące i coś mi w jednym kole cita

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

7
70

od 15 do 30

5
64

od 30 do 45

1
62

od 45 do 60

0
62

od 60 do 75

1
61

od 75 do 90

0
61

od 90 do 105

0
61

od 105 do 120

0
61

od 120 do 135

1
60

od 135 do 150

4
55

od 150 do 165

5
49

od 165 do 180

5
44

od 180 do 195

8
36

od 195 do 210

8
28

od 210 do 225

4
24

od 225 do 240

3
21

od 240 do 255

3
15

od 255 do 270

2
13

od 270 do 285

5
7

od 285 do 300

1
5

od 300 do 315

0
5

od 315 do 330

3
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

1
1

więcej niż 360

1
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (19 komentarzy)

~damian

Oceń przydatność:

0
0

ja kiedyś też co miesiac wymieniałem lożyska i raz obejrzałem czopy była jedna rysa słabo widoczna, łożysko sie obruciło kupiłem nowe czopy za 30zł za szt. łożysko dokręcam na maxa a potem trochę odpuszczam i jest git już 3 lata. Jak dokrecicie lożusko na maxa to się zmielą bo są stożkowe i muszą mieć trochę swobody

07.04.2013 15:07:02 napisz odpowiedź
~zibi

Oceń przydatność:

0
0

prawidlowa regulacja lozysk w tylnym kole polega na tym by po zlozeniu wszystkiego lekko dokrecic srube mocujaca obrocic bebnem w lewo potem w prawo- po takim zabiegu tak dokrecic srube mocujaca by podkladka przesuwala sie/ma wiekszy otwor niz gwint/przy nacisku srubokretem pod nakretka.nie opierac narzedia o beben - tylko sila reki.tak mowi serwis fabryczny. bedzie ok !!!!!

19.02.2013 22:37:07 napisz odpowiedź
~agin

Oceń przydatność:

0
0

zmiencie mechanika, jak zaczalem jezdzci do jednego non stop sie cos dzialo, poprawki itp, jak wymianialem sam na orygial zapominalem o uszodzeniu

20.04.2012 09:22:57 napisz odpowiedź
~Orzeł

Oceń przydatność:

0
0

Kupujcie dobre części tak jak to było już mówione wcześniej. Posiadam passata b4 i golfa 3 też miałem problem z łożyskami. Dokręćcie na maksa a potem cofnijcie o niecałe pół obrotu. Będzie dobrze. Tak zrobił mój nowy mechanik 3 lata temu i jest dobrze. Passat przejechał już 200 tys. i nic nie słychać. Pzdr

17.09.2011 23:19:28 napisz odpowiedź
~Passat B4

Oceń przydatność:

0
0

Witam. Mam paska b4 wymieniłem już drugie łożysko i znowu zaczęło szumieć czy to wina czopa?? Niby łożysko nie wchodzi tak luzno

09.06.2011 14:03:40 napisz odpowiedź
~Obywatel

Oceń przydatność:

0
0

Ja z tyłu wymieniłem równo przy 200 tys., z przodu jeszcze nie a obecnie mam 240 tys.

16.06.2010 14:47:14 napisz odpowiedź
~matii

Oceń przydatność:

1
0

Szumi mi w lewym kole jest glosno czy to moze byc lozysko? z gury dzieki za odp

22.04.2010 16:14:09 napisz odpowiedź
~Michal

Oceń przydatność:

0
1

Mi zaczely buczec orginalne przy przebiegu 200 tys km tylne,takze wytrzymalosc jest dluga,kupilem w serwisie VW jedno lozysko na kolo tylne kosztowalo 141 zl i teraz przejechalem na nich prawie 40 tys km i jest ok nic nie buczy i nie szumi,takze zakladajcie dobre lozyska jak chcecie dlugo pojezdzic na nich ale i montaz tez jest wazny aby zrobic to dobrze.Pozdrawiam

01.03.2010 21:46:15 napisz odpowiedź
~Urabura

Oceń przydatność:

0
1

Gamonie łożysk się nie dokręca na full

01.03.2010 10:39:44 napisz odpowiedź
~baton208

Oceń przydatność:

0
0

Ja wymieniałem raz. Normalna część ekspoloatacyjna. Ma prawo się skończyć. Prawidłowo założone i spokój.

22.11.2009 21:12:21 napisz odpowiedź
~Niebieski

Oceń przydatność:

0
0

poprawne zakładanie łożysk:
-powciskać pierścienie zewnętrzne
-nałożyć towotu
-założyć wewnętrzne cześć z koronkami
-wcisnąć zimering
-dokręcić do oporu i cofnąć pół obrotu

02.11.2009 15:34:48 napisz odpowiedź
~adam

Oceń przydatność:

0
0

jeżdze paskiem B3-wymieniałem łożyska ojjj ku--twa tak jak piszecie co miesiąc (dużo jeżdze)robiłem trasy -legnica (dolnśl.- termoli-południe włoch)ok 1600km.w jedną strone. po 1200 do 1400km łożysko zaczęło mi szumieć a po tem jebło. -już byłem pewny że to jest wina piasty -Ale kupiłem nowe łożysko byłem zmuszony wymienić je na drodze Zapłaciłem za nie 47euro iiiiiii założyłem tak jak zawsze tzn dokręciłem na fuul- i jeżdzedo tej pory (to było w Grudniu2008)-wniosek -do tej pory kupowałem łożyska za 38---45 a nawet 67złz gwarancją-jak było pisane 20000 tyś km -firma made in garaż ale Germany-założyłem łożysko TAG i mam z Bani-moje zdanie-chcesz jeżdzić vw nie kupuj gównianych częśći ja już się przejechałem

04.10.2009 18:59:16 napisz odpowiedź
~pucek

Oceń przydatność:

1
0

Cena czopa wersja z abs około 50 do 70 zł sztuka

26.09.2009 22:11:53 napisz odpowiedź
~marcus

Oceń przydatność:

1
0

Świete słowa Hosse i tomi, panowie nie dokrecajcie na maksa nakretek beben musi sie swowodnie obracac po dokreceniu a jesli kolo ma jeszcze luz to juz nie wina lozyska.Pozdr

11.09.2009 21:51:09 napisz odpowiedź
~tomi

Oceń przydatność:

0
0

ja poprostu dekikatnie dokrencam i daje smar castrol!!!

28.04.2009 21:30:59 napisz odpowiedź
~cyjus

Oceń przydatność:

0
0

Ja też mam taki problem i pewnie bedzie to wina czopa. W ciągu 2 miesięcy 2 łożyska w jednym kole.

14.04.2009 22:18:06 napisz odpowiedź
~lis

Oceń przydatność:

0
0

zgadzam sie z przedmowca jesli czopy sa wyslizgane i lozysko wchodzi luzno,to sie bedzie slizgac i szybko poleci.Ja zrobilem tak,ze lekko punktakiek zbilem czop,tak aby lozysko ciasniej weszlo i problem mialem z glowy.

31.03.2009 17:48:34 napisz odpowiedź
~Hosse

Oceń przydatność:

1
0

jak macie wyrobione czopy to każde łożysko po przejechaniu kilkuset km zaczyna szumieć! Wymięcie następnym razem czopy i łożyska i będziecie mieli spokój!

03.02.2009 21:42:45 napisz odpowiedź
~Woojtas25

Oceń przydatność:

0
0

Ciągle wymieniam łożyska w tylnych kołach pojeżdżę ze dwa miesiące i zaczynają buczeć później luzy no i wymiana stało się to bardzo uciążliwe a szczególnie odgłos w kabinie niczym w Starze

01.02.2009 14:01:15 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine

Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine

Rocznik: 2012. Przebieg: 67 150 km. Silnik: 1.4 benzyna.

Cena: 44 900

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline

Rocznik: 2011. Przebieg: 102 143 km. Silnik: 1.6 olej napędowy.

Cena: 36 900

Infiniti FX S Pre

Infiniti FX S Pre

Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 olej napędowy.

Cena: 280 850 zł  ►  219 000

Zyskujesz 61 850Zobacz szczegóły »

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 191 300 zł  ►  134 900

Zyskujesz 56 400Zobacz szczegóły »

Auto w Firmie

Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Golf III